staat er volledig los van. Dit is een ander onderwerp. Ik wil weten wanneer het gegrond is om iemand voor homo uit te schelden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:06 schreef Vlarp het volgende:
Als hij in [HOMO] #1453 - De mus is los!!! post
Nee, want als je het woorden 'mod' omdraait dan is hij 'dom'. (wat in de meeste gevallen ook zo is...)quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:07 schreef Mr-Z het volgende:
Als hij mod is?
Krijg jij een harde wanneer je je reet afveegtquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef N-tertainment het volgende:
Zou een homo het trouwens geil vinden als hij nadat hij een grote boodschap heeft gedaan, zijn kont afveegt? Is dat niet hetzelfde gevoel als masturberen bij hetero's?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef N-tertainment het volgende:
Zou een homo het trouwens geil vinden als hij nadat hij een grote boodschap heeft gedaan, zijn kont afveegt? Is dat niet hetzelfde gevoel als masturberen bij hetero's?
Jij bent stom zeg!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:13 schreef N-tertainment het volgende:
ik niet,maar wel als ik over mijn plassertje wrijf...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Krijg jij een harde wanneer je je reet afveegt![]()
Hehe wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Krijg jij een harde wanneer je je reet afveegt![]()
wat is mannelijk gedrag? kun je dat even uitdiepen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:10 schreef __Saviour__ het volgende:
als hij raar niet-mannelijk gedrag vertoont
Als je dat niet weet ,ben je er eentje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
wat is mannelijk gedrag? kun je dat even uitdiepen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef N-tertainment het volgende:
[..]
wat is mannelijk gedrag? kun je dat even uitdiepen?
ik zit nog in de kastquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:19 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ,ben je er eentje.
Dus als iemand een grote liefde heeft voor anale sex, en hij wil niet voor homo worden uitgemaakt, moet hij dat bij een vrouw doen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:18 schreef the900 het volgende:
Als hij zijn pik in de kont van een man steekt.
He..nee..niet zo serieus hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
ho·mo·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 man met seksuele voorkeur voor mannen => bruinwerker, flikker, gay, geïnverteerde, holtor, homo, homofiel, poot, reetkever, sodemieter, sodomiet
ho·mo·sek·su·eel2 (bn.)
1 betr. hebbend op de liefde voor geslachtsgenoten => anders, gay, ho, homofiel, van het handje; <=> heteroseksueel
Dan dus.
Jij moet niet diepzinnig praten en teveel anaalyseren! Anders krijg je het straks nog benauwd dat als mensen achter je staan....quote:
Dat slaat niet op homo's maar op de gemiddelde kankerlijende agentquote:F. Als het een uniform draagt en een zaklamp
Oh jah, daar doelde ik waarschijnlijk ook niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:30 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Dat slaat niet op homo's maar op de gemiddelde kankerlijende agent
of van The Smithsquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:40 schreef Jorikjet het volgende:
als hij fan is van micheal jackson
Of in ieder geval als hij weet hoe het woord geschreven moet wordenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Als hij constant roept: "Waar is mijn vasaline!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |