En nu moet jij met die kou op de fiets straks nog de stad in, en ook weer terug naar huis natuurlijk?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Alleen thuis.
Pu... Tim en de poetserd het huis uitgewerkt.
Wie komen d'r allemaal?
Jahquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nu moet jij met die kou op de fiets straks nog de stad in, en ook weer terug naar huis natuurlijk?
Wie denk je?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:29 schreef DennisMoore het volgende:
Wie heeft de auto?
Jah, ik drink de hele avond kei stoer bierquote:
Hij zal wel MOETEN want anders bevriest hij nog. want ook afgelopen nacht heeft het hier in braboland pittig gevroren. Om 7.30 uur vroor het nog 3 graden in de lichtstad hedenochtend.quote:
Ik bedoel, er bestaat wel iets zoals Homo-stappen, want er zijn homo-kroegen. Maar zoiets als hetero-stappen bestaat niet eigenlijk, want het zijn geen hetero-kroegenquote:
Zeg hou je smoel eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij zal wel MOETEN want anders bevriest hij nog. want ook afgelopen nacht heeft het hier in braboland pittig gevroren. Om 7.30 uur vroor het nog 3 graden in de lichtstad hedenochtend.
En nee, ik ga hier niet weer om een uur of drie vanacht dronken van een fles rode wijn op je zitten wachten op MSN hoor..........quote:
Je hebt ook NIKS voor me over!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En nee, ik ga hier niet weer om een uur of drie vanacht dronken van een fles rode wijn op je zitten wachten op MSN hoor..........
ik slaap al lang en breedt voor die tijd.... hoop ik![]()
Oh was dat de bedoeling danquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt ook NIKS voor me over!
Zo wordt het dus nooit iets he
TorteldRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRruifjesquote:
Heb je die dan vandaag niet buiten laten uitwaaien?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
*rokerige stink-kleren aantrek*
Nou ja, dan gelieve hierboven torturedruifjes te lezen waar ik torteldruifjes schreefquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Torteld(r)uifjes zijn het alleen als er verliefdheid in het spel is, leer wel je dieren kennen hoor
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je die dan vandaag niet buiten laten uitwaaien?
en je hebt nog geen stoomeend, da's echt een ideal ding voor zulke zaken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |