Ik heb het niet geprobeerd. Hij had een bodyguard bij zich.quote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef Stroekie het volgende:
Hij was door iemand ingelicht, en na heel de middag oefenen sprong hij g behendig over je been heen?
Ja krus is wel goed, maar dan wel graag ook nog een beetje ruimte overhouden om te kunnen ademen en bewegen en zo'n groot bad heb ik nou ook weer niet hoorquote:
En jij durfde de confrontatie met de Poetshomo niet aan?quote:Op zondag 20 november 2005 12:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd. Hij had een bodyguard bij zich.
Nee, daar pas ik drie keer in.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Stroekie het volgende:
En jij durfde de confrontatie met de Poetshomo niet aan?
ja das minder, dan voel je niet veelquote:Op zondag 20 november 2005 12:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, daar pas ik drie keer in.
ssssshquote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef creno het volgende:
[..]
[koppelmode]Vandittesenvandattus en stroekie SAMEN in bad[/koppelmode]
have fun @ Fok mini koffie meet daar in Zwollequote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef petre86 het volgende:
ga ik zo via zwolle naar enschede.. hebbik géén tel nr van.. of wacht heeey, die hebbik wel
momentje
quote:Op zondag 20 november 2005 14:21 schreef Stroekie het volgende:
Zo ik ga nu met mijn kleine neefje 15 maanden spelen, zie dat kereltje veel te weinig
tot straks![]()
Kleinquote:Op zondag 20 november 2005 14:32 schreef Prego het volgende:
een fransman, 1m90 (nog steeds 'klein' maar goed), lief, leuk, lekker
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 14:51 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dan zul je er weinig hebben gehad waar je geen krukje voor nodig had.
ik denk ook niet dat ie daar op doeldequote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prego er behoefte aan heeft om door jou![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 14:58 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Prego er behoefte aan heeft om door jou![]()
Geen idee. Maar in ieder geval zul je met je 1,70m niet in de smaak vallen. Je kunt beweren dat lengte er niet toe doet, maar er zijn grenzen.quote:
Biseksueel mekkerjong.quote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij jou is het altijd illegal![]()
goeiemiddag![]()
.
gemekker over biseksualiteitquote:
sweet fifteeeeeenquote:Op zondag 20 november 2005 15:07 schreef TehRockstar het volgende:
15; however sex with a minor under 18 in a dependency relationship may be criminalized.
Crap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |