Ja en vanmiddag in de trein van E terug naar huis ook alquote:
nee dan ga ik een gat in de dag slapen, want dan staat de wekker uit, maar moet ik om 14.00 uur weer opgedoft en wel op familietoestand klaar staan, en voor die tijd wil ik nog minstens 1 uur in bad gelegen hebbenquote:Op zondag 20 november 2005 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
Morgen ookal?
dat verwacht ik niet hoorquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh oh, inderdaad ja, zometeen krijg ik weer het verwijt dat ik jouw dronken probeer te voeren
dan geniet maar van de Senseo, ik vindt die Rio melange wel errug lekker![]()
Ik wil ook een bad, kan ik bij jou es komen badderen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:51 schreef Stroekie het volgende:
, en voor die tijd wil ik nog minstens 1 uur in bad gelegen hebben![]()
Geen probleem Vanitasquote:Op zondag 20 november 2005 01:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad, kan ik bij jou es komen badderen?
[koppelmode]Vandittesenvandattus en stroekie SAMEN in badquote:Op zondag 20 november 2005 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geen probleem Vanitas
het staat toch meer uren in de week leeg, dan dat ik erin lig![]()
Hij was door iemand ingelicht, en na heel de middag oefenen sprong hij g behendig over je been heen?quote:Op zondag 20 november 2005 12:32 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik heb trouwens die Pup Tim niet laten struikelen.
dan wordt het wel erg krus, en kan d'r maar verrekte weinig water meer bijquote:Op zondag 20 november 2005 12:41 schreef creno het volgende:
[..]
[koppelmode]Vandittesenvandattus en stroekie SAMEN in bad[/koppelmode]
knus isquote:Op zondag 20 november 2005 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wordt het wel erg krus, en kan d'r maar verrekte weinig water meer bij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |