Klonen worden ontmoedigd, omdat het anders teveel gebaggerd wordt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef AnGabhar het volgende:
Misschien niet. Dan zouden klonen niet zo hardhandig geweerd worden, denk je niet?
Ik doelde meer specifiek op dat ene topic van jou van daarnet. En dat staat niet in ONZ.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je ONZ buiten beschouwing laat?
Sommige andere subfora boeien me totaal niet. Verder stoor ik me aan het niveau...quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En als je ONZ buiten beschouwing laat?
Niet rellende klonen laten ze mooi ongemoeid hoor. Ik kan zo een handjevol usres opnoemen met 1 of meer kloontjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Misschien niet. Dan zouden klonen niet zo hardhandig geweerd worden, denk je niet?
Sommige? Je post voor 99,9% alleen maar in deze reeks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
Sommige andere subfora boeien me totaal niet.
En heb je van dat niveau een goede indruk gekregen door te lurken in andere subforums?quote:Verder stoor ik me aan het niveau...
Heerlijk...quote:ONZ is lekker simpel en dom doen
Ik lurk in andere reeksen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sommige? Je post voor 99,9% alleen maar in deze reeks.
F5en is wel een favo bezigheidquote:En heb je van dat niveau een goede indruk gekregen door te lurken in andere subforums?
Of zit je alleen hier te F5'en?
quote:Heerlijk...
Oh, sorry, ik zal er altijd een disclaimer bij zetten.quote:
Tip! Gebruik je signaturequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zal er altijd een disclaimer bij zetten.
Als ik een bepaalde mening/irritatie/ergernis post, dan betekent dat niet automatisch dat ik me er zo druk om maak dat ik niet meer kan slapen 's nachts.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik zal er altijd een disclaimer bij zetten.
Als ik een bepaalde mening/irritatie/ergernis post, dan betekent dat niet automatisch dat ik me er zo druk om maak dat ik niet meer kan slapen 's nachts.
Nee, iedereen moet mijn brede interesse overnemen, en posten zoals ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
.
Maar om er nou zo op in te gaan. Laat de rest van de Fokkers lekker baggeren.
Het zou een waanzinnig populair forum zijn, vol leuke humoristische en knappe users en literaire hoogstandjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Zeg... DM?
Misschien moet je je eigen forum beginnen?
Misschien wil G_E komen posten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het zou een waanzinnig populair forum zijn, vol leuke humoristische en knappe users en literaire hoogstandjes.
Daar is Nederland nog niet klaar voor.
Nee... tuurlijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je wil dat het mislukt he?.
Ik zou daar tegen agerenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Overigens wordt dan ook het gebruik van PI's verplicht.
WTF. Zo spreek je toch geen onbekende aan op gay.nl?quote:Jorrisk: hallo liefje hier groetjes van Jorris
hij blijkbaar welquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
WTF. Zo spreek je toch geen onbekende aan op gay.nl?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |