Lijkt me niet verstandig dat de Zwitsers rustig in de bus naar het vliegveld rijdenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ach doe normaal..
is er ooit een team geweest dat turkije niet veilig heeft kunnen verlaten...??
Je weet de bijnaam van hun sportprogramma he? Studio Lampquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef mitt het volgende:
Trouwens hulde voor de ARD om de wedstrijden te laten zien.
was misschien ook wel wat voor de NOS geweest.
wat is de benaming als Nederland in finale van WK 2006 komt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogel speelde bij de Lampen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet de bijnaam van hun sportprogramma he? Studio Lamp
Ja, gemiste kans voor de NOS.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef mitt het volgende:
Trouwens hulde voor de ARD om de wedstrijden te laten zien.
was misschien ook wel wat voor de NOS geweest.
Wat heeft dat met de wedstrijd Turkije-Zwitserland te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
Ik durf nu al te wedden dat Nederland al voor de 1/4 finale uitligt
Is al verder als Turkije in ieder gevalquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat is de benaming als Nederland in finale van WK 2006 komt:Wat is de benaming als Turkije zich niet voor het WK 2006 weet te kwalificeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat is de benaming als Nederland in finale van WK 2006 komt:WAHAHAHAHAHA, lachen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ze dachten na de 2-0 in Bern er al te zijn. Na de 3-2 zag je het ook weer. Gelijk verdedigen en dus een doelpunt om de oren.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk wat een blunders Zwitserland maakte. De bal werd veel te vaak zomaar ingeleverd aan de Turken en kansen voor open doel werden klungelig naast, over, of recht in de handen van de keeper geschoten. Alsof enkele Zwitsers een flinke som geld hadden ontvangen om Turkije toch door te laten gaan.
Gelukkig is dat niet gebeurd. Na de vroege 0-1 werd Zwitserland duidelijk overmoedig en dachten ze dat ze er al waren, opzich was dat ook zo, maar hun inzet daalde toen plotseling naar een ongekend laag niveau zodat Turkije goed terug kon komen. Het bleef een half uur 3-1, toen kon het echt alle kanten op. Ik ben echt blij dat Zwitserland uiteindelijk aan het langste eind trok, maar het had ook heel anders kunnen aflopen voor de Zwitsers.
Nee, men kon het er in diverse referenda niet over eens worden.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hebben die zwitsers ook nog een bijnaam?
Drinken bier in de kleedkamer volgens de Zwitserse TV.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Zitten de zwitsers al in het vliegtuig inmiddels? Of zitten ze ergens diep in dat stadion verscholen
Ach wij doen tenminste meequote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef Ulx het volgende:
![]()
Nee, men kon het er in diverse referenda niet over eens worden.
fuck man.....tik eens een beetje normaal nederlands !!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Australie en Trinidad liggen eerste ronde al uit en daat gaat alle Aziatische landen en Noor en midden Amerika en in Afrika ligt Angola Tongo enTunesie eruit.
Gaat altijd tussen Zuid-Amerika en Europa
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is de benaming als Turkije zich niet voor het WK 2006 weet te kwalificeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat zijn al die Turken hier boos zegHeerlijk
![]()
Nee teleurgesteld....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
!
Wat zijn al die Turken hier boos zegHeerlijk
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is de benaming als Turkije zich voor het WK 2006 weet te kwalificeren?
Broodje schaap
ach, Australië was wel live te zien.quote:
Ik wil niet weten wat voor werk jij doet dat jij veel Turken als collega's hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef DeTolk het volgende:
4-2 winnen en dan nog niet doorgaan
Wat zal het stil zijn op m'n werk zaterdag
aantal stagieres, werk bij de AHquote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor werk jij doet dat jij veel Turken als collega's hebt.![]()
Of gewoon Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef dvdfreak het volgende:
En nu maar hopen dat Argentinie kampioen word nu Turkije er uitligt
Hou maar op met je anti-Nederlandse leuzen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef dvdfreak het volgende:
En nu maar hopen dat Argentinie kampioen word nu Turkije er uitligt
Ik heb altijd Argentinie en/of Italie gesteund vooral op het Wk in 94 waar Roberto Bagio de bal km ver hoog schoot maar nu ik de Italianen arrogant vind spelen blijft alleen de Argentinie overquote:Op woensdag 16 november 2005 21:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Hou maar op met je anti-Nederlandse leuzen.. Ga anders lekker ergens anders wonen.
.
Nederlands is op school niet jou sterkste vak hé ??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik heb altijd Argentinie en/of Italie gesteund vooral op het Wk in 94 waar Roberto Bagio de bal km ver hoog schoot maar nu ik de Italianen arrogant vind spelen blijft alleen de Argentinie over
Volgens mij zijn er best veel mensen die het als positief beschouwen dat Turkije er niet bij is.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef Ulx het volgende:
Golfer, verander de topictitel even in wat positiefs.
Hopp Schwyyz of zo.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel mensen die het als positief beschouwen dat Turkije er niet bij is.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel mensen die het als positief beschouwen dat Turkije er niet bij is.
Hetgeen jammer is, aangezien het de eerste nederlaag van de Zwitsers is in de kwalificatiereeks. Die jongens verdienen wel wat krediet, hoewel ze het zichzelf in een aantal wedstrijden erg moeilijk hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:03 schreef djstoffel het volgende:
ben blij dat die turken uitgeschakeld zijn.........wat een slechte verliezers.
Hoop dat ze een flinke schorsing krijgen voor het wangedrag van die nepsupporters..Stelletje heethoofden !!
zwitserland welkom op het wk!
Goeiendag. Als dit waar is wacht die gasten nog een zware straf mag ik hopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Zorro het volgende:
Volgens Duitse TV: 1 Zwitser naar het ziekenhuis (schop in geslachtsdelen, moet dan nogal hard geweest zijn. Help...) De keeper een blauw oog en nog twee spelers geslagen door veiligheidmensen (...) en spelers, mat name Emre.
Emre heeft een lesje geweld gebruiken zeker geleerd van Bowyer.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Zorro het volgende:
Volgens Duitse TV: 1 Zwitser naar het ziekenhuis (schop in geslachtsdelen, moet dan nogal hard geweest zijn. Help...) De keeper een blauw oog en nog twee spelers, o.a. Vogel, geslagen door veiligheidmensenen spelers, met name Emre.
Zelfs de Joden.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:40 schreef Meki het volgende:
Marokko niet door dan Turkije ook niet door
Nu kan iedereen voor NL zijn
Iddquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef DrDentz het volgende:
stelletje turken zijn het ook
Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen gaat de FIFA een uitspraak doen over de gevolgen.
Mijn idee: Turkije EK 2008 en WK 2010 uitsluiten, en een enkeltje richting de AFC.
Dat gaat dan ook lastig worden als ze door de FIFA/UEFA naar de AFC worden gekicktquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten worden
Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef golfer het volgende:
Volgende die er verder dingen bijhaalt die niets met de wedstrijd te maken heeft kan even wegwezen.
Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeelquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef HeatWave het volgende:
hoe jammerlijk rolbevestigend weer.
De opmerkingen over de ongeregeldheden na afloop van de wedstrijd zijn relevant.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef Da.Rock het volgende:
Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...
Ik noem dat altijd naoordelenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeel![]()
Mooie heksenketel trouwens.
Zal vast ook nog wel een staartje krijgen als de FIFA het gaat onderzoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Toewan het volgende:
Als dat dus echt zo is dan mogen ze van mij wel een tijdje uitgesloten worden. Kijk, wat duwen en trekken kan best maar iemand (zwaar)gewond trappen gaat echt veel te ver.
Enige info die er is komt van de Zwitsers...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Toewan het volgende:
Als dat dus echt zo is dan mogen ze van mij wel een tijdje uitgesloten worden. Kijk, wat duwen en trekken kan best maar iemand (zwaar)gewond trappen gaat echt veel te ver.
[..]
Natuurlijk is er niets gebeurd. Er gebeurd nooit wat als een turkse ploeg verliest.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
Dat is waar, daarom zeg ik ook "als het echt zo is". Maar ik kan me overigens wel voorstellen dat je in zo'n heksenketel en na zo'n wedstrijd gefrustreerd en agressief wordt. Alleen zou je je in moeten kunnen houden als professional.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ga weg man, ik heb zelf die beelden gezien op televisiequote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Nee dat was Philipp Degen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wie was die Zwitserse reserve die na de wedstrijd werd geinterviewd ook alweer? Grichting soms?
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).quote:Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef Doc het volgende:
Overigens vind ik het best jammer dat Turkije er niet bij is. Zou best mooi geweest zijn zo in Duitsland met al die import daar. Lekkere sfeer in het stadion. Ik vind ze ook altijd wel wat extraas brengen op een WK en je hebt bij die lui echt het idee dat ze voor hun land will strijden. Hou ik wel van. En dat getoeter hier door de straten vind ik ook altijd wel wat hebben.
Zeker als dat van een voetballer isquote:Volgens mij heb jij nog nooit een ferme trap of een harde bal tegen je knakworst gehad. Ik kan je zeggen, je kunt je bewustzijn verliezen als ie goed raak is...
Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef Da.Rock het volgende:
Och god mensen..Ik ontken toch niet dat er ongeregeldheden waren..
Ik geloof alleen niet zo dat er zwaargewonden zijn gevallen zoals men beweert..
Eensch! [14.gif]quote:Op woensdag 16 november 2005 23:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).
Nee hoor, alleen discriminerend geblaat wordt weggehaald.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef djstoffel het volgende:
worden hier waarheden gecensureerd? ( Net zoals bij die duitse cameraman op de ARD door turkse veiligheidsmensen).
En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.
Daarom heb ik er nog even bij ge-edit dat het vanavond te fanatiek was, maar het is niet altijd zo hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eensch! [14.gif]
Je kunt beter het veld bekogelen en het stadion afbreken, dan 'tis stil aan de overkant' zingen.
Blijkbaar in ieder geval dusdanig verwond dat de plaatstelijke EHBO-ploeg het niet kon behandelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef Da.Rock het volgende:
En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?
Inderdaad. Die wedstrijd hadden ze eigenlijk ook moeten winnen. Met ook die klote schwalbe van dat Braziliaanse hoerenjong dat nu voor Olympiakos speelt (ex-Barca en ex-AC) waar ik de naam niet eens van WIL onthouden ...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).
En da's dan weer jammer inderdaad.quote:
Die gast moest naar het ziekenhuis en was dus gewond geraakt en dat kon niet ter plekke gexied worden. Da's dan vrij ernstig. Ik ben geheel voor fanatisme en vind het jammer dat Turkije niet naar het WK is ( voor mijn goede vriend Ulx + familie was ik wel overigens wel voor Die Schweiz), maar dit kan gewoon niet en is niet goed te praten.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef Da.Rock het volgende:
En sowieso gaan al die voetballers, tijdens en na de wedstrijd, langgerekt liggen bij ieder klein tikje..Inclusief de Turken
En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef djstoffel het volgende:
\quote:.......................maar dat is wat anders dan onsportief gedrag. Die 2 dingen moet je wel scheiden. Vanmorgen Australie gezien. Ook veel passie, maar wel fair!!!!! In en buiten het veld!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad he, maar de arbitrage was het afgelopen WK gewoon SLECHT en niet in het nadeel van Brazilie (o.a. de afgekeurde goal van Wilmots).quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wedstrijd hadden ze eigenlijk ook moeten winnen. Met ook die klote schwalbe van dat Braziliaanse hoerenjong dat nu voor Olympiakos speelt (ex-Barca en ex-AC) waar ik de naam niet eens van WIL onthouden ...
Yep, fanatiek is goed maar vanavond was het te.quote:
Hey, er is dus ook een echte Zwitser.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Die gast moest naar het ziekenhuis en was dus gewond geraakt en dat kon niet ter plekke gexied worden. Da's dan vrij ernstig. Ik ben geheel voor fanatisme en vind het jammer dat Turkije niet naar het WK is ( voor mijn goede vriend Ulx + familie was ik wel overigens wel voor Die Schweiz), maar dit kan gewoon niet en is niet goed te praten.
Nep-Zwitser hoor. Woont daar met een Zwitserse, heeft haar zwanger geschopt en die lul gaat binnenkort ook nog trouwen met haar, begreep ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hey, er is dus ook een echte Zwitser.
Ulx, gefeliciteerd jongen.
Het is jouw sterkste vak ook niet echt he ...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Nederlands is op school niet jou sterkste vak hé ??
Ah, hij is net zo Zwitsers als dat ik Nederlands benquote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nep-Zwitser hoor. Woont daar met een Zwitserse, heeft haar zwanger geschopt en die lul gaat binnenkort ook nog trouwen met haar, begreep ik.
Ulx is een keurig nette jongen die eerst met de dame in kwestie getrouwd is (zo'n anderhalf jaar geleden) voordat hij eenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nep-Zwitser hoor. Woont daar met een Zwitserse, heeft haar zwanger geschopt en die lul gaat binnenkort ook nog trouwen met haar, begreep ik.
Idd, zo trots dat het soms arrogantie wordt..quote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Het blijven Turken he........ De (misplaatste) trots won het weer eens van de rede.
He, ga jij nou niet doen of dit het eerste voetbal-incident is met Turkije. Turkse supporters zijn al langer bezig met het behalen van een gouden plak voor wereldkampioen hooligans.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:50 schreef Doc het volgende:
Dat gejen en gezuig en het blij zijn dat Turkije er niet bij is was ook voordat die ellende daar losbarste dus ga niet lopen doen alsof alleen daarom mensen zo blij doen dat Turkije er uit ligt.
Jou kan met 'w' en zonder gespeld worden hoor. Is gewoon verbastering van woorden zoals dat ook het geval was bij bijvoorbeeld 'der' (is geworden 'de')quote:Het is jouw sterkste vak ook niet echt he ...
Wtf, en dit meen je serieus?!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Jou kan met 'w' en zonder gespeld worden hoor. Is gewoon verbastering van woorden zoals dat ook het geval was bij bijvoorbeeld 'der' (is geworden 'de')
Oh, mijn fout..Kama trapt er binnenkort net als jij en ik inquote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Doc het volgende:
Kama is degene die binnekort gaat trouwen
Dit is wel heel erg natuurlijk. De FIFA moet hier echt keiharde maatregelen tegen nemen, als dit waar is. Gewoon Turkije verbieden mee te doen aan de kwalificatiereeks voor het WK van 2010. Ook deelname aan kwalificatie voor het EK van 2008 moet hun worden ontzegd. Stelletjes barbaarse ongeciviliseerde losers zijn hetquote:'Zwitsers vluchten voor Turkse vechtersbazen'
16/11/2005 22:32
In de aanloop gedroegen de Turken en Zwitsers zich al weinig vriendelijk naar elkaar. Na afloop van het beslissende duel in Istanbul toonden de gastheren zich zeer slechte verliezers.
Direct na het laatste fluitsignaal vluchtten de Zwitserse spelers en coaches naar de kleedkamers. Dat deden zij om te ontkomen aan vijandige Turken. Typerend was het interview dat de Duitse omroep ARD rechtstreeks met Philipp Degen had, maar moest afbreken omdat de international de kleedkamer invluchtte. De Duitse camera werd het filmen onmogelijk gemaakt door Turkse veiligheidsmensen.
Later deed de Zwitserse bondswoordvoerder Pierre Benoit verslag bij de ARD. Volgens hem was international Stephane Grichting zwaargewond geraakt nadat hij een forse trap in het kruis had gekregen. Hij moest zelfs worden afgevoerd naar een ziekenhuis. Keeperstrainer Eric Burgener had een blauw oog en een pijnlijke schouder, terwijl ook Johann Vogel en Benjamin Huggel klappen hadden gekregen.
'Het waren Turkse veiligheidsmensen en spelers van de reservebank', lichtte Benoit toe. Een van de schuldigen zou Emre Belözoglu zijn geweest, die vlak voor tijd door bondscoach Fatih Terim naar de kant was gehaald. 'Onze kleedkamer is één grote puinhoop, en niet alleen omdat we een feestje hebben gevierd.'
'Dit heb ik nog nooit meegemaakt en hoop ik ook nooit meer mee te maken', verklaarde de jonge international Tranquillo Barnetta. 'Trainers, spelers en functionarissen sloegen op ons in. Ik werd op het veld al twee keer geraakt, maar de scheids had niets gezien.'
En voor bondscoach Jakob Kuhn was de aftocht een domper op de feestvreugde. 'Na het laatste fluitsignaal was de vreugde zeer groot, maar nu is de stemming bedrukt. Het is vreemd als je van de bank opstaat en bang moet zijn van de tegenstander of om klappen te krijgen. Dat baart me zorgen voor de toekomst. Maar zulke ervaring kunnen een ploeg ook dichter bij elkaar brengen.'
Bron: www.vi.nl
Het zijn toch kloteturken .... heb net de beelden gezien op CNN, echt bizar. Zwitsers maken de aftocht richting tunnel, daar vooraan wordt al geknokt, spelers die de tunnel in willen krijgen ineens nog wat extra Turken in hun nek. En toen werd het van beide kanten schoppen en slaanquote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Kunnen de users die her en der verschijnen, die nooit in VBL posten en op de inmiddels aangepaste topictitel afkomen, nu weer onder hun stenen kruipen?
Precies.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zijn toch kloteturken .... heb net de beelden gezien op CNN, echt bizar. Zwitsers maken de aftocht richting tunnel, daar vooraan wordt al geknokt, spelers die de tunnel in willen krijgen ineens nog wat extra Turken in hun nek. En toen werd het van beide kanten schoppen en slaan
Wil je daarmee zeggen dat ik ook de Zwitsers klotezwitsers moet noemen? Want dat weiger ik. Ze stonden daar, Turken voor zich en achter zich en ze werden geslagen en geschopt. Wat moet je dan dan je een weg naar je kleedkamer toe vechten?quote:
De wedstrijd werd gespeeld in Turkije. In eerste instantie moet de Turkse Bond ervoor zorgen dat zulke vechtpartijtjes (ongeacht wie er schuldig is en/of begon) nooit mogen plaatsvinden. Die bond heeft dus overduidelijk gefaald. Turkije kan de spelers van de tegenpartij en ook hun eigen spelers blijkbaar niet voldoende veiligheid garanderen. Dit is een serieus schandaal, een gepaste straf is daarom wel op zijn plaats lijkt mij. Dus uitsluiten van de volgende WK kwalifcatiereeks lijkt me een goed plan.quote:
Ik ben er niet bij geweest. Jij wel?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat ik ook de Zwitsers klotezwitsers moet noemen? Want dat weiger ik. Ze stonden daar, Turken voor zich en achter zich en ze werden geslagen en geschopt. Wat moet je dan dan je een weg naar je kleedkamer toe vechten?
Weet je wat ik doe als iemand mij probeert te slaan? Dan breek ik z'n neus. Dat maakt mij geen klootzak, maar iemand die zichzelf verdedigt. Dus hoe kun je dan die Zwitsers ook maar op enige wijze gaan beschuldigen?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef Meh7 het volgende:
kutnederlander, als jij nou eens wacht tot je wat meer beelden te zien krijgt, zul je zien dat er van de zwitserse kant ook heel wat trappen zijn uitgedeeld, ik heb meerdere malen beelden gezien van een zwitserse speler die de catacombe met een flying kick binnenvliegt.
Ja, hun teamgenoten werden voor hun ogen getrapt, dus besluiten ze te gaan helpen. Een volstrekt logische reactie.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef Meh7 het volgende:
kutnederlander, als jij nou eens wacht tot je wat meer beelden te zien krijgt, zul je zien dat er van de zwitserse kant ook heel wat trappen zijn uitgedeeld, ik heb meerdere malen beelden gezien van een zwitserse speler die de catacombe met een flying kick binnenvliegt.
Hoezo? Die ene partij was duidelijk de schuldige, mag toch gezegd worden?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest. Jij wel?
Voorlopig wacht ik het onderzoek van de FIFA maar even af.
Dat er het een en ander is gebeurd is mij wel duidelijk, maar om meteen te gaan schelden tegen 1 van de partijen lijkt mij niet nodig.
Weet ik niet. Ik was er niet bij daar in de catacomben. Ik wacht het onderzoek van de FIFA af, voordat ik ga beschuldigen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoezo? Die ene partij was duidelijk de schuldige, mag toch gezegd worden?
Krijgen we een saaie wereld, als we voor alles en iedereen die ergens van beschuldig worden wachten tot een uitkomst van een officieel onderzoek, voordat we er wat van gaan zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik was er niet bij daar in de catacomben. Ik wacht het onderzoek van de FIFA af, voordat ik ga beschuldigen.
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Krijgen we een saaie wereld, als we voor alles en iedereen die ergens van beschuldig worden wachten tot een uitkomst van een officieel onderzoek, voordat we er wat van gaan zeggen
LOL .. heb idd in tijden niet zo hard gelachen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, en dit meen je serieus?!![]()
![]()
![]()
(sorry offtopic, maar dit is echt lachwekkend}
Je hebt alleen juridisch gezien gelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen-wereld.
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
wat overigens niet wegneemt dat de schijn tegen de Turken is.
![]()
Onzin met je grote mensen wereld. In de ECHTE grote mensen wereld gebeurt er iets, en nog voordat er ook maar iets is onderzocht zijn er al tientallen daders, manieren waarop, geruchten en verhalen opgedoken, DAT is de grote mensen wereld.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen-wereld.
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
wat overigens niet wegneemt dat de schijn tegen de Turken is.
![]()
Ach ja, mensen die in Bloemendaal wonen en golfen praten allemaal zoquote:Op donderdag 17 november 2005 01:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Onzin met je grote mensen wereld. In de ECHTE grote mensen wereld gebeurt er iets, en nog voordat er ook maar iets is onderzocht zijn er al tientallen daders, manieren waarop, geruchten en verhalen opgedoken, DAT is de grote mensen wereld.
Onschuldig tot anders bewezen --> Ik heb genoeg bewijs gezien en gehoord voor mezelf![]()
Ach ja, studentenboertjes uit het Oosten die in Den Haag wonen en studeren worden beinvloed door hun onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:15 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, mensen die in Bloemendaal wonen en golfen praten allemaal zo.
Niks onderbuikgevoelens. In Jip&Janneke-taal dan maar:quote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, studentenboertjes uit het Oosten die in Den Haag wonen en studeren worden beinvloed door hun onderbuikgevoelens.
Maar zullen we het weer ontopic gaan houden?
Ik heb em iets horen brabbelen over vliegende vinkentering enzoquote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor. Ontopic: Ik heb eenzelfde mening over het Turkse elftal als Jules Deelder en ik weet niet precies wat hij er over denkt, maar het is vast iets met kanker.
ah dat jaquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb em iets horen brabbelen over vliegende vinkentering enzo
.. en die zwitser die de assistent trainer van Turkije een schop gaf terwijl hij naar de kleedkamer rende? Dit was 10 tellen na het fluitsignaal toen er nog niks aan de hand was ?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen gaat de FIFA een uitspraak doen over de gevolgen.
Mijn idee: Turkije EK 2008 en WK 2010 uitsluiten, en een enkeltje richting de AFC.
Volgens mij zei hij dat over Bouaouzanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb em iets horen brabbelen over vliegende vinkentering enzo
Je weet toch dat de Turken nooit iets doen?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef ClioSporT het volgende:
Heel makkelijk om dan ook ALLEEN de Turken de schuld te geven.
Ach gut, lieverd toch, wat een onrecht toch ook tegen die lieve Turken hequote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
.. en die zwitser die de assistent trainer van Turkije een schop gaf terwijl hij naar de kleedkamer rende? Dit was 10 tellen na het fluitsignaal toen er nog niks aan de hand was ?
Wat gaat er gebeuren met de relletjes die werden veroorzaakt door zwitserse spelers tijdens de wedstrijd in zwitserland ? Gelukkig werken er geen mongolen zoals jou bij de fifa.
Heel makkelijk om dan ook ALLEEN de Turken de schuld te geven.
Ik heb DE oplossing gevonden: beide ploegen uitsluiten van het WK en alsnog Marokko toevoegen aan de lijst van deelnemers.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
Je weet toch dat de Turken nooit iets doen?
Ik zie het probleem niet zo.
De Turken mogen alsnog omdat de FIFA ook wel inziet dat alles aan de Zwitsers lag en niet aan de Turken.
Ach gut, het onderzoek is nu al dubieusquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef ClioSporT het volgende:
Ja zeker gezien vroegere incidenten. Hitler was ook niet zo lief vroeger dus laten we het wk 2006 nu maar annuleren.
Wachten op het fifa ( sepp blatter, zwitser) rapport dan maar.
Leuke pot, spannende wedstrijd, alleen jammer dat de Turken zich na de wedstrijd niet konden beheersenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing gevonden: beide ploegen uitsluiten van het WK en alsnog Marokko toevoegen aan de lijst van deelnemers.![]()
En nu graag jullie commentaar op de wedstrijd?
Leuke pot toch om te zien?
Gezien de ervaringen met Nexxxt 2005 lijkt mij dat geen goed idee...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing gevonden: beide ploegen uitsluiten van het WK en alsnog Marokko toevoegen aan de lijst van deelnemers.![]()
Ik had mijn twijfels bij die eerste pingel trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
heerlijke wedstrijd, voetbal met passie en inzet. Erg domme overtredingen trouwens waar de pingels uit voort kwamen
Ik zou het niet weten,ik heb hem niet gezien maar uiteraard een terechte uitslagquote:
was toch gewoon hands?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had mijn twijfels bij die eerste pingel trouwens.
Ja, maar zat te twijfelen of het opzettelijk hands was.quote:
Yup, net zoals de handsbal die een zwitserse speler maakte. Alleen het verschil is dat de zwitsers WEL een pingel kregen. Heel toevallig gebeurde tijdens de 1e wedstrijd precies hetzelfde als wat er met de turkse speler alpay vandaag gebeurde. Alleen zag de scheidsrechter er weer geen pingel in.quote:
Losing is a bitchquote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Yup, net zoals de handsbal die een zwitserse speler maakte. Alleen het verschil is dat de zwitsers WEL een pingel kregen. Heel toevallig gebeurde tijdens de 1e wedstrijd precies hetzelfde als wat er met de turkse speler alpay vandaag gebeurde. Alleen zag de scheidsrechter er weer geen pingel in.
Laten we het houden op het slechte verleden van Turkije, vandaar dat ze de pingels niet kregen.![]()
Je vergeet jodenhaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:34 schreef DarkShine het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Hitler en Turkije?
Beiden zijn niet lief en verliezen ook...
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Yup, net zoals de handsbal die een zwitserse speler maakte. Alleen het verschil is dat de zwitsers WEL een pingel kregen. Heel toevallig gebeurde tijdens de 1e wedstrijd precies hetzelfde als wat er met de turkse speler alpay vandaag gebeurde. Alleen zag de scheidsrechter er weer geen pingel in.
Laten we het houden op het slechte verleden van Turkije, vandaar dat ze de pingels niet kregen.![]()
Maar in dat opgevoerde stukje theater wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Onzin en offtopic.quote:
Er is nooit oorlog geweest hoor. Die Armenen, daar hadden de Turken helemaal niks mee te maken hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
zullen we überhaupt de oorlog enzo er ff buitenlaten
Ook offtopic.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er is nooit oorlog geweest hoor. Die Armenen, daar hadden de Turken helemaal niks mee te maken hoor
en anders "vereten" ze hun verdriet toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar in dat opgevoerde stukje theater wel.
Maar kop op, hier heb je iets om jezelf te troosten:
[afbeelding]
Of een mooi klokje, kunnen ze zien hoe laat het WK is afgelopenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en anders "vereten" ze hun verdriet toch?
[afbeelding]
laatste offtopic: Misschien onzin in jouw ogen, maar niet in die van de gemiddelde Turkse Barr of Shemtov. Dat die onderdrukkingen aan zo'n genuanceerde Volkskrant-lezert als jij voorbij zijn gegaan...quote:
Maar dat kan niet zonder koebellen natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien wel leuk voor de Turken, nu ze niet het WK gaan, in Midden-Europa heb je leuke bergen om te gaan bergbeklimmen
[afbeelding]
Maar golfer,wat vindt jij nu van deze vlag?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
Zo, en nu allemaal netjes onder de dekbedjes kruipen met de handjes boven het dekbed en morgen weer wat inhoudelijhker en genuanceerder verder posten.
Heb jij je 12e verjaardag al gevierd? Heb in tijden niet zo gelachen, goed bezig zeg, heb je wel eens gedacht aan een eigen komedieshow, je bent echt grappig dudequote:Op donderdag 17 november 2005 01:48 schreef DarkShine het volgende:
ClioSport, als jij alsnog naar het WK wilt kun je je het beste wenden tot de Nederlandse en/of Zwitserse voetbalbond.
Ik zag hem zojuist ook en kan het niet anders dan met je eens zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zie net de herhaling van de penalty van de Turken. Mijn hemel, daar gebeurde ook weinig
Kerel krijgt een veegje over zn grote teen, maar gaat natuurlijk met heel veel drama neer, omdat de bal die hij te ver voor zich uit had getikt niet meer te halen is. Persoonlijk vond ik dat geen pingel
Zoals eerder gezegd, een opgevoerd stukje theater... Misschien een video van Matheus gezien?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zie net de herhaling van de penalty van de Turken. Mijn hemel, daar gebeurde ook weinig
Kerel krijgt een veegje over zn grote teen, maar gaat natuurlijk met heel veel drama neer, omdat de bal die hij te ver voor zich uit had getikt niet meer te halen is. Persoonlijk vond ik dat geen pingel
Misschien moet ik samen een show met Akin opvoeren. Zag op tv dat deze zeer goed in theater is.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb jij je 12e verjaardag al gevierd? Heb in tijden niet zo gelachen, goed bezig zeg, heb je wel eens gedacht aan een eigen komedieshow, je bent echt grappig dude![]()
In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegdquote:Op donderdag 17 november 2005 01:59 schreef Slayage het volgende:
Ik dacht dat deze topic over turkije-zwitserland ging![]()
Jammer balen voor de Turken. De Zwitsers hebben het misschien verdient als je kijkt over de twee wedstrijden. In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd. Dat ene uitdoelpuntje maakte uiteindelijk het verschil in het voordeel van de zwitsers.
Mja, maar in de eerste helft was er ook een dubieuze handsbal van een Zwitser in zijn eigen strafschopgebied. Meer optelsom misschien ?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja doe je dat, maar dude je bent echt komisch, maak gebruik van je super talenten.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet ik samen een show met Akin opvoeren. Zag op tv dat deze zeer goed in theater is.
Vond ik niet dubieus, was aangeschoten ....quote:Op donderdag 17 november 2005 02:03 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mja, maar in de eerste helft was er ook een dubieuze handsbal van een Zwitser in zijn eigen strafschopgebied. Meer optelsom misschien ?
De zwitsers hadden wel vette kansen in istanbul, dusssquote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd
Ja duidelijk dat de zwitsers het dan verdiend hebben![]()
LOLquote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd
"Dat doet mijn soon niet.."quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor. Ontopic: Ik heb eenzelfde mening over het Turkse elftal als Jules Deelder en ik weet niet precies wat hij er over denkt, maar het is vast iets met kanker.
van de BBC-sitequote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe als iemand mij probeert te slaan? Dan breek ik z'n neus. Dat maakt mij geen klootzak, maar iemand die zichzelf verdedigt. Dus hoe kun je dan die Zwitsers ook maar op enige wijze gaan beschuldigen?
Jij bent er zelfs 2 keer ingetraptquote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, mijn fout..Kama trapt er binnenkort net als jij en ik in![]()
Volgens de BBC-site is het nog verre van duidelijk dat de Turken begonne hoor ...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niks onderbuikgevoelens. In Jip&Janneke-taal dan maar:
Team A trapt Team B in elkaar, omdat Team B heeft gewonnen van Team A. Team A is naar alle waarschijnlijkeid de schuldige, maar dat mag niet gezegd worden, omdat team A nogal vaak probleempjes schijnt te veroorzaken, en ze dus speciaal voorzichtig aangepakt moeten worden, want stel je voor dat ze deze keer niet de schuldige zijn, zou toch zielig zijn
Beide penalties waren makkelijk gegeven imho.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Maar...
Als blijk dat de Zwitsers de gewelddadigheden zijn gestart en hun als hoofdschuldigen worden aangewezen, kan de FIFA dan besluiten het duel om te zetten in een reglementaire overwinning voor Turkije?
Het kwam toch anders regelmatig voor dat n.a.v. geweld van spelers of wangedrag van supporters een overwinning van een team werd omgezet in een reglementaire 0 - 2 nederlaag.quote:
hier is een filmpje van de turkse tv, waarmee ze wilden aantonen dat Huggel begon.. maar als je nogmaals kijkt, zie je dat de man die door hem geschopt wordt, vlak daarvoor een langsrennende zwitser schopt.. kortom, hoewel ze er in Turkije op dit moment op hameren, met name door dit filmpje, dat huggel en dus de zwitsers zelf verantwoordelijk zijn, snijden ze zichzelf juist in de vingers met het filmpje.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Maar...
Als blijk dat de Zwitsers de gewelddadigheden zijn gestart en hun als hoofdschuldigen worden aangewezen, kan de FIFA dan besluiten het duel om te zetten in een reglementaire overwinning voor Turkije?
Zal nog wel een dikke staart krijgenquote:Voorzitter van de FIFA, Joseph Blatter, is woedend. Aanleiding hiervoor zijn de bizarre taferelen die zich hebben afgespeeld na de play-off tussen Turkije en Zwitserland van gisteren in Istanbul. Blatter kondigde dan ook een diepgaand onderzoek aan.
Nadat het laatste fluitsignaal had geklonken renden de Zwitserse ploeg direct naar de kleedkamer om te ontkomen aan de Turken. Zij waren gefrustreerd omdat ze niet naar het wereldkampioenschap in Duitsland gaan. Een woordvoerder van de Zwitsere voetbalbond meldde dat er toch nog spelers zijn in elkaar zijn geslagen in de kleedkamer.
De reactie van Blatter spreekt dan ook voor zich: "Ik ben razend!". Een langdurige schorsing voor de Turkse nationale ploeg is niet uitgesloten. Het land won de wedstrijd overigens wel met 4-2. Dit was echter niet genoeg om zich alsnog te plaatsen voor het WK, aangezien Zwitserland in de eerste wedstrijd met 2-0 te sterk was."
EK'tje en WK'tje?quote:Een langdurige schorsing voor de Turkse nationale ploeg is niet uitgesloten.
helemaal gelijk, het kost een paarx kijken, maar de turken beginnen idd, (zoiezo, kijk eens naar de regen van voorwerpen, idoot gewoon)quote:Op donderdag 17 november 2005 11:37 schreef Irrem het volgende:
Ik heb een stukje video gezien waarin de Zwitsers het veld af rennen en met allerlei rotzooi bekogeld worden. Daarna staat er een of andere turk die schopt naar een zwitser. Een ploegmaat van die zwitser ziet het en schop terug. Dan begint alle ellende. Het is niet in een keer goed te zien maar als je een aantal malen heb gekeken dan begint toch alle ellende bij de Turken.
Lekker dan dat voetbal. Wel WK, maar niet meer kunnen pissen.quote:with damage to his testicles and urinary tract.
Vrijdag 9 December..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
EK'tje en WK'tje?
Wanneer is de loting eigenlijk?
Voor de voorrondes van het EK, 27 Januari, nog genoeg tijd voor een goed onderzoek en een uitsluiting zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
EK'tje en WK'tje?
Wanneer is de loting eigenlijk?
Jaah maar die mensen beleven voetbal gewoon heel intens. Dat is een emotioneel gebeuren en bij een grote teleurstelling zoals deze kan zoiets gebeuren. De beleving is gewoon andersquote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Chielus het volgende:
[..]
helemaal gelijk, het kost een paarx kijken, maar de turken beginnen idd, (zoiezo, kijk eens naar de regen van voorwerpen, idoot gewoon)
Ik bedoel eigenlijk de loting voor de poules op het WK.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
Voor de voorrondes van het EK, 27 Januari, nog genoeg tijd voor een goed onderzoek en een uitsluiting zou ik zeggen.
Aah t staat op teletekst, 9 december.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de loting voor de poules op het WK.
bron?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Chielus het volgende:
Een zwitser is trouwens opgenomen in het ziekenhuis na deze taferelen.
[..]
Lekker dan dat voetbal. Wel WK, maar niet meer kunnen pissen.
IDD dat bedacht ik me ook, of hij is Oostenrijker..., weet het niet meer, maar als hij Zwitser is dan benne de rapen gaar voor Turkie.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef addictivebeat het volgende:
whuehe, was even vergeten dat sepp blatter ook zwitser is, nou die zal vast met een dubbelzwarestraf komen, naar ik aanneem![]()
bron http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74213/sc=a0492equote:Turkije moet vrezen voor een zware straf voor de ongeregeldheden na het duel met Zwitserland. In de catacomben kwam het tot klappen, die Turkije volgens FIFA-voorzitter Blatter een plaats voor WK 2010 kunnen gaan kosten.
De FIFA gaat de incidenten na afloop van het duel Turkije-Zwitserland (4-2) onderzoeken. Turkije moet vrezen voor een flinke straf als mocht blijken dat het schuldig is aan de onvriendelijkheden. 'Ik kan jullie vertellen, niet als een Zwitser maar als president van de FIFA, dat we zullen optreden en hard ook', zei Sepp Blatter op een speciale belegde persconferentie van de FIFA.
Voor de Zwitserse radio had Blatter al eerder zijn onvrede laten blijken. 'Ik heb nog nooit zoiets gezien. Het maakt me ook boos. Er is iets mis in het voetbal als zoiets kan gebeuren.' Over de strafmaat liet de FIFA-president zich ook uit. 'Van niks tot een schorsing van de Turkse bond of zelfs een uitsluiting voor het WK in 2010, alles is mogelijk.'
De FIFA wil de rapporten afwachten voor het tot een veroordeling dan wel vrijspraak komt. De klacht van de Zwitsers wordt waarschijnlijk behandeld na de WK-loting, die op 9 december wordt gehouden in Leipzig.
De Turken ageren tegen het beeld dat zij als slechte verliezers alleen de aanstichters zijn van de ongeregeldheden. Televisiebeelden laten zien hoe de Zwitser Benjamin Huggel bij het verlaten van het veld de Turkse assistent-trainer Mehmet Ozdilek schopte. En dat zou aanleiding zijn geweest voor de Turkse reactie.
'We hebben deze beelden nog niet gezien, dus onthouden we ons van commentaar', zei de Zwitserse perschef Pierre Benoit. 'Maar in principe denken wij dat Huggel handelde uit zelfverdediging nadat hij en Tranquillo Barnetta werden aangevallen.'
Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.
Turkije won de return met 4-2, maar dat was niet genoeg voor een plaats op het WK. Zwitserland, dat de eerste wedstrijd met 2-0 had gewonnen, mag zich op basis van uitgescoorde doelpunten laten zien op het WK-podium.
quote:Nach dem Schlusspfiff rannten die Schweizer entschlossen Richtung Kabinen, wurden dabei aber von einigen türkischen Spielern richtiggehend verfolgt. Es kam zu wüsten Tumulten, wobei Stéphane Grichting einen Tritt in den Unterleib kassierte und in Spitalpflege gebracht werden musste. Auch Torhütertrainer Erich Burgener wurde verletzt; weitere Spieler erlitten Prellungen.
Nationalcoach Köbi Kuhn fand in Anbetracht der Tumulte kaum Zeit, sich über die WM-Qualifikation zu freuen. „Man habe nicht erwartet, in Istanbul eine Ehrenrunde drehen zu können. Aber gleich so hätte die Partie dann doch nicht enden müssen.“
Niet als je mijn insteek begrijpt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef ErikT het volgende:
Jongen je hebt t gewoon fout.
Ontopic: hahaha Zwitserland schakelt Turkije voor 2 WK's uit
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef Bjoro het volgende:
ben trouwens benieuwd of alle Turkse teams (dus ook Jong-Turkije/U-19/U-17 enz) ook geschorst worden !
Ook als ik je insteek begrijp. Je valt iemand aan op zn Nederlands en maakt zelf een fout. Hoe je t ook draait, wendt of keert: het is fout.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet als je mijn insteek begrijpt.
Ontopic: Turkije moet gewoon sancties krijgen zoals Inter en Feyenoord die ook hadden: spelen zonder publiek.
Het publiek straffen omdat de spelers zich misdragen?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet als je mijn insteek begrijpt.
Ontopic: Turkije moet gewoon sancties krijgen zoals Inter en Feyenoord die ook hadden: spelen zonder publiek.
Ja! Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
quote:Fifa president Sepp Blatter says it will hold an investigation into the violence at the end of the World Cup tie between Turkey and Switzerland.
The Swiss qualified on the away goals rule but the end of the game was marred as players clashed in the tunnel.
Blatter says the inquiry will be finished by 9 December, when the draw for the finals takes place in Leipzig.
He warned: "I can tell you this, not as a Swiss, but as president of Fifa, that we will act and we will act tough."
Blatter added: "This was anti-fair play. The Turks had the chance to act as a good host and show that a revenge foul is not done in football.
"The inquiry will show whether we will investigate against Switzerland too.
"At the moment we're just questioning and we're questioning both sides because, of course, the Swiss want to justify themselves after what has happened."
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef ErikT het volgende:
Jongen je hebt t gewoon fout.
Ontopic: hahaha Zwitserland schakelt Turkije voor 2 WK's uit
Je hebt zeker niet gelezen en gezien hoe het turkse publiek zich voor, tijdens en na de wedstrijd misdragen heeft. (gooien met flessen, aanstekers, munten, eieren, spugen)quote:Op donderdag 17 november 2005 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het publiek straffen omdat de spelers zich misdragen?![]()
![]()
De oplossing is gewoon; Helemaal geen interlands meer voor Turkije in de komende 5 jaar. Geen wedstrijden= geen publiek. Perfect dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gelezen en gezien hoe het turkse publiek zich voor, tijdens en na de wedstrijd misdragen heeft. (gooien met flessen, aanstekers, munten, eieren, spugen)
Waarom denk je dat de zwitserse spelers van het veld afrende, direct na het laatste fluisignaal?
Da's geen probleem op zich dat je het fout schrijft (ik maak zelf met zeer grote regelmaat tiepfouten en qua spelling ben ik absoluut ook niet foutloos), maar het wordt pas echt dom als je gaat beweren dat het niet fout is. Als ik er op gewezen wordt dat ik "hij vind" schrijf, dan ga ik echt niet zeggen dat dat wel goed is of dat dat ook mag omdat het spreektaal is. En dan met een irrelevant lemma uit Van Dale komen ...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je schrijft 'hij vint' dan leest dat zeer klote. Terwijl als je schrijft 'vind' en het moet zijn 'vindt' zul je er niemand over horen.
Maar aangezien de FIFA de overkoepelende organisatie is denk ik het wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef LiverpoolFC het volgende:
Anyway: als Turkije sancties krijgt vraag ik me af of dit alleen vanuit de FIFA komt of dat de UEFA het automatisch over neemt. Dat laatste betwijfel ik omdat de orginsaties los van elkaar staan.
Dit is een grapje neem ik aanquote:Op donderdag 17 november 2005 13:18 schreef Suijk het volgende:
Ik ken iemand die 50 cent geeft voor elke (oude, niet meer bruikbare) mobiele telefoon tot 200 gram. Als het gewicht daarboven zit, zelfs een Euro. Nou heb ik nog wel een paar van die oude bakken liggen dus ik vroeg me af wat hij er mee ging doen. Hij was dus lid van de fanclub van Galatasaray en die zwaardere telefoons komen wel het stadion in en gooien zo lekker...
Jawel, maar het gaat toch vooral om wat er zich in de "catacombe" heef afgespeeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gelezen en gezien hoe het turkse publiek zich voor, tijdens en na de wedstrijd misdragen heeft. (gooien met flessen, aanstekers, munten, eieren, spugen)
Waarom denk je dat de zwitserse spelers van het veld afrende, direct na het laatste fluisignaal?
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is een grapje neem ik aan![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik draaf door.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef TeazNutz het volgende:
flikker allemaal eens op over dat gelul met die jou en jouw.
We lullen hier onzinnig over foedbal ja!
Ik ben geneigd om weer een Calimero voor je hier neer te zetten....quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen, weliswaar 20x erger dan wat er in de catacombe in zwitserland gebeurde maar dat was wel te verwachten. Waarom zouden ze anders ineens uit het niets keihard het veld afrennen? Om niet geraakt te worden door objecten uit het publiek? Nee want zolang je niet aan de zijlijn komt ben je safe.
Hadden ze misschien het idee dat sommige turkse spelers de zwitsers zouden terugpakken naar aanleiding van de 1e wedstrijd in zwitserland?? (zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!! Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter) Niemand heeft het hier over natuurlijk, logisch want het zijn altijd de turken die het doen.![]()
Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Daar zijn jullie goed in he, altijd een ander de schuld geven. En het nooit eens bij jezelf zoeken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen, weliswaar 20x erger dan wat er in de catacombe in zwitserland gebeurde maar dat was wel te verwachten. Waarom zouden ze anders ineens uit het niets keihard het veld afrennen? Om niet geraakt te worden door objecten uit het publiek? Nee want zolang je niet aan de zijlijn komt ben je safe.
Hadden ze misschien het idee dat sommige turkse spelers de zwitsers zouden terugpakken naar aanleiding van de 1e wedstrijd in zwitserland?? (zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!! Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter) Niemand heeft het hier over natuurlijk, logisch want het zijn altijd de turken die het doen.![]()
Misschien wel, maar de Zwitsers gaan in ieder geval naar het WKquote:Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om weer een Calimero voor je hier neer te zetten....
Fluiten bij volksliederen gebeurd al zolang ik me kan herinneren,overal ter wereld worden spullen op het veld gegooid en provoceren doen de Turken uiteraard ook niet.
Man,kijk eens in de spiegel.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers
En jullie respecteren wel elk volkslied?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.
wat schrijf jij lievquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.
Koekje van eigen deeg? Hallo, dr is er een het ziekenhuis ingeslagen. Het ergste is nog wel dat stewards zich er ook mee bemoeiden. De Turken hebben gewoon lange tenen, die dingen die je opsomt zijn gewoon normale taferelen die overal voorkomen, dat wat in Turkije gebeurde is niet normaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen,
(zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!!
Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter)
Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.quote:
Kap eens met persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef ClioSporT het volgende:
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.
Van jankerds zoals jij zou je anti-Turkije worden idd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.
Haha, dat is ons fiets, dat is mij fiets, en dan nog zeggen dat het goed is ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Jij zegt zeker ook altijd dat is hem fiets
dat lees jij eruit...ik heb net het zwitserse volkslied even beluisterd,want kon het gisteren door het fluiten niet verstaan.....leuke ontvangst ook op dat vliegveld...sportief volk...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef ClioSporT het volgende:
Sepp Blatter:
Zelfs Sepp Blatter verwachte al dat de Turken eventjes wraak zouden nemen op alles wat er in zwitserland was gebeurt.
Bekijk het filmpje nog eens zou ik zeggen.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje nog eens zou ik zeggen.
Of jij doet je werk even en schopt alle bashers eruit.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Kap eens met persoonlijke aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |