Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen gaat de FIFA een uitspraak doen over de gevolgen.
Mijn idee: Turkije EK 2008 en WK 2010 uitsluiten, en een enkeltje richting de AFC.
Dat gaat dan ook lastig worden als ze door de FIFA/UEFA naar de AFC worden gekicktquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten worden
Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef golfer het volgende:
Volgende die er verder dingen bijhaalt die niets met de wedstrijd te maken heeft kan even wegwezen.
Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeelquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef HeatWave het volgende:
hoe jammerlijk rolbevestigend weer.
De opmerkingen over de ongeregeldheden na afloop van de wedstrijd zijn relevant.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef Da.Rock het volgende:
Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...
Ik noem dat altijd naoordelenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeel![]()
Mooie heksenketel trouwens.
Zal vast ook nog wel een staartje krijgen als de FIFA het gaat onderzoeken.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Toewan het volgende:
Als dat dus echt zo is dan mogen ze van mij wel een tijdje uitgesloten worden. Kijk, wat duwen en trekken kan best maar iemand (zwaar)gewond trappen gaat echt veel te ver.
Enige info die er is komt van de Zwitsers...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Toewan het volgende:
Als dat dus echt zo is dan mogen ze van mij wel een tijdje uitgesloten worden. Kijk, wat duwen en trekken kan best maar iemand (zwaar)gewond trappen gaat echt veel te ver.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, men kon het er in diverse referenda niet over eens worden.
Natuurlijk is er niets gebeurd. Er gebeurd nooit wat als een turkse ploeg verliest.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
Dat is waar, daarom zeg ik ook "als het echt zo is". Maar ik kan me overigens wel voorstellen dat je in zo'n heksenketel en na zo'n wedstrijd gefrustreerd en agressief wordt. Alleen zou je je in moeten kunnen houden als professional.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |