abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32328152
İSVİÇRELİ OYUNCULAR MEHMET ÖZDİLEK VE ALPAY'A SALDIRDI
İsviçreliler yine saldırdı
Maçın bitimiyle soyunma odalarına giderken tünel girişinde İsviçreli oyuncu yardımcı antrönörümüz mehmet Özdilek'e tekme attı ardından Alpay'a yumruk attı. İsviçrelilerin saldırganlığı soyunma odalarında da devam etti.

pi_32328196
hoor net op de duitse tv dat een paar zwitserse spelers en begeleiders gewond zijn geraakt na de wedstrijd........ (veldslag in de catacomben met "supporters" en spelers van turkije)
  FOK!fotograaf woensdag 16 november 2005 @ 22:26:57 #63
842 Zorro
Z
pi_32328257
Volgens Duitse TV: 1 Zwitser naar het ziekenhuis (schop in geslachtsdelen, moet dan nogal hard geweest zijn. Help...) De keeper een blauw oog en nog twee spelers, o.a. Vogel, geslagen door veiligheidmensen en spelers, met name Emre.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_32328298
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Zorro het volgende:
Volgens Duitse TV: 1 Zwitser naar het ziekenhuis (schop in geslachtsdelen, moet dan nogal hard geweest zijn. Help...) De keeper een blauw oog en nog twee spelers geslagen door veiligheidmensen (...) en spelers, mat name Emre.
Goeiendag. Als dit waar is wacht die gasten nog een zware straf mag ik hopen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 november 2005 @ 22:33:36 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32328475
iig leuke partij om naar te kijken

De dag was geslaagd qua voetbal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32328503
Niet te geloven dat er veiligheidsmensen en spelers bij betrokken waren. Uitsluiten voor het komende toernooi die gasten.
pi_32328526
Was te verwachten, ze kunnen beter de eerste wedstrijd van Turkije voortaan thuis laten spelen. Is niet de eerste keer namelijk.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32328668
Marokko niet door dan Turkije ook niet door

Nu kan iedereen voor NL zijn
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32328722
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Zorro het volgende:
Volgens Duitse TV: 1 Zwitser naar het ziekenhuis (schop in geslachtsdelen, moet dan nogal hard geweest zijn. Help...) De keeper een blauw oog en nog twee spelers, o.a. Vogel, geslagen door veiligheidmensen en spelers, met name Emre.
Emre heeft een lesje geweld gebruiken zeker geleerd van Bowyer.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32328756
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:40 schreef Meki het volgende:
Marokko niet door dan Turkije ook niet door

Nu kan iedereen voor NL zijn
Zelfs de Joden.
pi_32329092
In welke shirts speelden de turken? Die hamvraag is er altijd als er twee ploegen tegen elkaar strijden waarvan de nationale kleur rood is.
(dat zijn er mijns inziens eigenlijk veel te veel)

ps. morgen nog maar geen shoarma gaan halen, ik wacht daar wel 3 dagen mee
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_32329378
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef DrDentz het volgende:
stelletje turken zijn het ook
Idd
pi_32329418
Het was wel een spectaculaire wedstrijd zeg, het maakte me in principe niet zoveel uit wie er door zou gaan.

Wel minder dat ze zich zo hebben misdragen na de wedstrijd, was het niet zo dat ze ook al tegen Engeland hebben lopen rellen ? (En bij Roma - Galatasaray was het ook flink matten).

Ik zag wel dat er een aantal keer tijdens interviews tegen de camera aangeduwd werd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Toewan op 16-11-2005 23:10:27 ]
pi_32329527
Morgen gaat de FIFA een uitspraak doen over de gevolgen.

Mijn idee: Turkije EK 2008 en WK 2010 uitsluiten, en een enkeltje richting de AFC.
pi_32329534
Wat ben IK blij dat Turkije niet door is.

Stelletje slechte verliezers!
The gum you like, is coming back in style.
pi_32329565
"Zwitserse spelers rennen de catacomben in omdat ze bekogeld worden"

Oh wat heerlijke dat dit vreselijke kut land niet naar het WK gaat Alle vlaggezwaaiende claxonerende pannekoeken zitten thuis

sorry moest ff... zeg nu niet ineens dat Duitsers en ENgelsen van die lieverdjes zijn, maar iedereen die het over spectaulaire sferen heeft in die landen... het is intimiderend, bedreigend, angstig... blij zijn als je levend/niet gewond vandaan komt... voor mij niks wat te maken heeft met voetbalsfeer.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32329604
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen gaat de FIFA een uitspraak doen over de gevolgen.

Mijn idee: Turkije EK 2008 en WK 2010 uitsluiten, en een enkeltje richting de AFC.
Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten worden
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32329631
hoe jammerlijk rolbevestigend weer .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32329666
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten worden
Dat gaat dan ook lastig worden als ze door de FIFA/UEFA naar de AFC worden gekickt
  woensdag 16 november 2005 @ 23:13:17 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32329681
Aantal reakties verwijderd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_32329683
wat een zielige lui, 10 jaar uisluiten
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 16 november 2005 @ 23:14:38 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32329728
Volgende die er verder dingen bijhaalt die niets met de wedstrijd te maken heeft kan even wegwezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_32329864
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef golfer het volgende:
Volgende die er verder dingen bijhaalt die niets met de wedstrijd te maken heeft kan even wegwezen.
Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...
pi_32329942
'Zwitsers vluchten voor Turkse vechtersbazen'

16/11/2005 22:32

In de aanloop gedroegen de Turken en Zwitsers zich al weinig vriendelijk naar elkaar. Na afloop van het beslissende duel in Istanbul toonden de gastheren zich zeer slechte verliezers.
Direct na het laatste fluitsignaal vluchtten de Zwitserse spelers en coaches naar de kleedkamers. Dat deden zij om te ontkomen aan vijandige Turken. Typerend was het interview dat de Duitse omroep ARD rechtstreeks met Philipp Degen had, maar moest afbreken omdat de international de kleedkamer invluchtte. De Duitse camera werd het filmen onmogelijk gemaakt door Turkse veiligheidsmensen.

Later deed de Zwitserse bondsvoorzitter verslag bij de ARD. Volgens hem was international Stephane Grichting zwaargewond geraakt nadat hij een forse trap in het kruis had gekregen. De keeperstrainer had een blauw oog en een pijnlijke schouder, terwijl ook Johann Vogel en Benjamin Huggel klappen hadden gekregen.

Het waren Turkse veiligheidsmensen en spelers van de reservebank, lichtte de bondsvoorzitter toe. Een van de schuldigen zou Emre Belözoglu zijn geweest, die vlak voor tijd door bondscoach Fatih Terim naar de kant was gehaald. Onze kleedkamer is één grote puinhoop, en niet alleen omdat we een feestje hebben gevierd.

woensdag 16 november 2005 @ 23:23:18 #85
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32330003
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef HeatWave het volgende:
hoe jammerlijk rolbevestigend weer .
Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeel

Mooie heksenketel trouwens.
Misschien een aparte competitie oprichten voor dit soort "voetballanden"?
Paar Zuid-Amerikanen lijken mij ook zeer geschikte kandidaten
Finale in Montevideo; zonder publiek

[ Bericht 13% gewijzigd door Hyperdude op 16-11-2005 23:29:50 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 16 november 2005 @ 23:23:41 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330015
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef Da.Rock het volgende:

Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...
De opmerkingen over de ongeregeldheden na afloop van de wedstrijd zijn relevant.
Jij nu graag ook weer verder ontopic.
Poef.....gone! İgolfer
pi_32330058
Wat een heerlijke voetbaldag, zeker het verlies van Turkije als toetje was niet te versmaden
pi_32330115
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeel

Mooie heksenketel trouwens.
Ik noem dat altijd naoordelen
pi_32330138
Als dat dus echt zo is dan mogen ze van mij wel een tijdje uitgesloten worden. Kijk, wat duwen en trekken kan best maar iemand (zwaar)gewond trappen gaat echt veel te ver.
pi_32330164
Ik ben zeer benieuwd hoe de FIFA hierop gaat reageren.
Als het een onbelangrijk land was dan zou er een zeer zware straf gegeven worden om "een voorbeeld te stellen".

Maar Turkije is een groeisector dus zal waarschijnlijk vanwege gebrek aan bewijs oid Turkie eraf komen met een symbolische straf en hooguit individuele spelers met een wat zwaardere straf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')