Goeiendag. Als dit waar is wacht die gasten nog een zware straf mag ik hopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Zorro het volgende:
Volgens Duitse TV: 1 Zwitser naar het ziekenhuis (schop in geslachtsdelen, moet dan nogal hard geweest zijn. Help...) De keeper een blauw oog en nog twee spelers geslagen door veiligheidmensen (...) en spelers, mat name Emre.
Emre heeft een lesje geweld gebruiken zeker geleerd van Bowyer.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:26 schreef Zorro het volgende:
Volgens Duitse TV: 1 Zwitser naar het ziekenhuis (schop in geslachtsdelen, moet dan nogal hard geweest zijn. Help...) De keeper een blauw oog en nog twee spelers, o.a. Vogel, geslagen door veiligheidmensenen spelers, met name Emre.
Zelfs de Joden.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:40 schreef Meki het volgende:
Marokko niet door dan Turkije ook niet door
Nu kan iedereen voor NL zijn
Iddquote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef DrDentz het volgende:
stelletje turken zijn het ook
Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen gaat de FIFA een uitspraak doen over de gevolgen.
Mijn idee: Turkije EK 2008 en WK 2010 uitsluiten, en een enkeltje richting de AFC.
Dat gaat dan ook lastig worden als ze door de FIFA/UEFA naar de AFC worden gekicktquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat ze aan EK's mee mogen doen mag wat mij betreft ook voor altijd uitgesloten worden
Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:14 schreef golfer het volgende:
Volgende die er verder dingen bijhaalt die niets met de wedstrijd te maken heeft kan even wegwezen.
Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeelquote:Op woensdag 16 november 2005 23:11 schreef HeatWave het volgende:
hoe jammerlijk rolbevestigend weer.
De opmerkingen over de ongeregeldheden na afloop van de wedstrijd zijn relevant.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:19 schreef Da.Rock het volgende:
Haal dan alle irrelevante opmerkingen weg...
Ik noem dat altijd naoordelenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een vooroordeel is niet per definitie een onjuist oordeel![]()
Mooie heksenketel trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |