Lijkt me niet verstandig dat de Zwitsers rustig in de bus naar het vliegveld rijdenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ach doe normaal..
is er ooit een team geweest dat turkije niet veilig heeft kunnen verlaten...??
Je weet de bijnaam van hun sportprogramma he? Studio Lampquote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef mitt het volgende:
Trouwens hulde voor de ARD om de wedstrijden te laten zien.
was misschien ook wel wat voor de NOS geweest.
wat is de benaming als Nederland in finale van WK 2006 komt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogel speelde bij de Lampen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet de bijnaam van hun sportprogramma he? Studio Lamp
Ja, gemiste kans voor de NOS.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:28 schreef mitt het volgende:
Trouwens hulde voor de ARD om de wedstrijden te laten zien.
was misschien ook wel wat voor de NOS geweest.
Wat heeft dat met de wedstrijd Turkije-Zwitserland te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
Ik durf nu al te wedden dat Nederland al voor de 1/4 finale uitligt
Is al verder als Turkije in ieder gevalquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat is de benaming als Nederland in finale van WK 2006 komt:Wat is de benaming als Turkije zich niet voor het WK 2006 weet te kwalificeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wat is de benaming als Nederland in finale van WK 2006 komt:WAHAHAHAHAHA, lachen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ze dachten na de 2-0 in Bern er al te zijn. Na de 3-2 zag je het ook weer. Gelijk verdedigen en dus een doelpunt om de oren.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk wat een blunders Zwitserland maakte. De bal werd veel te vaak zomaar ingeleverd aan de Turken en kansen voor open doel werden klungelig naast, over, of recht in de handen van de keeper geschoten. Alsof enkele Zwitsers een flinke som geld hadden ontvangen om Turkije toch door te laten gaan.
Gelukkig is dat niet gebeurd. Na de vroege 0-1 werd Zwitserland duidelijk overmoedig en dachten ze dat ze er al waren, opzich was dat ook zo, maar hun inzet daalde toen plotseling naar een ongekend laag niveau zodat Turkije goed terug kon komen. Het bleef een half uur 3-1, toen kon het echt alle kanten op. Ik ben echt blij dat Zwitserland uiteindelijk aan het langste eind trok, maar het had ook heel anders kunnen aflopen voor de Zwitsers.
Nee, men kon het er in diverse referenda niet over eens worden.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hebben die zwitsers ook nog een bijnaam?
Drinken bier in de kleedkamer volgens de Zwitserse TV.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Zitten de zwitsers al in het vliegtuig inmiddels? Of zitten ze ergens diep in dat stadion verscholen
Ach wij doen tenminste meequote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef Ulx het volgende:
![]()
Nee, men kon het er in diverse referenda niet over eens worden.
fuck man.....tik eens een beetje normaal nederlands !!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:24 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Australie en Trinidad liggen eerste ronde al uit en daat gaat alle Aziatische landen en Noor en midden Amerika en in Afrika ligt Angola Tongo enTunesie eruit.
Gaat altijd tussen Zuid-Amerika en Europa
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, men kon het er in diverse referenda niet over eens worden.
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is de benaming als Turkije zich niet voor het WK 2006 weet te kwalificeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat zijn al die Turken hier boos zegHeerlijk
![]()
Nee teleurgesteld....quote:Op woensdag 16 november 2005 21:42 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
!
Wat zijn al die Turken hier boos zegHeerlijk
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is de benaming als Turkije zich voor het WK 2006 weet te kwalificeren?
Broodje schaap
ach, Australië was wel live te zien.quote:
Ik wil niet weten wat voor werk jij doet dat jij veel Turken als collega's hebt.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:47 schreef DeTolk het volgende:
4-2 winnen en dan nog niet doorgaan
Wat zal het stil zijn op m'n werk zaterdag
aantal stagieres, werk bij de AHquote:Op woensdag 16 november 2005 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor werk jij doet dat jij veel Turken als collega's hebt.![]()
Of gewoon Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef dvdfreak het volgende:
En nu maar hopen dat Argentinie kampioen word nu Turkije er uitligt
Hou maar op met je anti-Nederlandse leuzen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:51 schreef dvdfreak het volgende:
En nu maar hopen dat Argentinie kampioen word nu Turkije er uitligt
Ik heb altijd Argentinie en/of Italie gesteund vooral op het Wk in 94 waar Roberto Bagio de bal km ver hoog schoot maar nu ik de Italianen arrogant vind spelen blijft alleen de Argentinie overquote:Op woensdag 16 november 2005 21:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Hou maar op met je anti-Nederlandse leuzen.. Ga anders lekker ergens anders wonen.
.
Nederlands is op school niet jou sterkste vak hé ??quote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik heb altijd Argentinie en/of Italie gesteund vooral op het Wk in 94 waar Roberto Bagio de bal km ver hoog schoot maar nu ik de Italianen arrogant vind spelen blijft alleen de Argentinie over
Volgens mij zijn er best veel mensen die het als positief beschouwen dat Turkije er niet bij is.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef Ulx het volgende:
Golfer, verander de topictitel even in wat positiefs.
Hopp Schwyyz of zo.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel mensen die het als positief beschouwen dat Turkije er niet bij is.
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best veel mensen die het als positief beschouwen dat Turkije er niet bij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |