Ik ben geneigd om weer een Calimero voor je hier neer te zetten....quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen, weliswaar 20x erger dan wat er in de catacombe in zwitserland gebeurde maar dat was wel te verwachten. Waarom zouden ze anders ineens uit het niets keihard het veld afrennen? Om niet geraakt te worden door objecten uit het publiek? Nee want zolang je niet aan de zijlijn komt ben je safe.
Hadden ze misschien het idee dat sommige turkse spelers de zwitsers zouden terugpakken naar aanleiding van de 1e wedstrijd in zwitserland?? (zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!! Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter) Niemand heeft het hier over natuurlijk, logisch want het zijn altijd de turken die het doen.![]()
Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Daar zijn jullie goed in he, altijd een ander de schuld geven. En het nooit eens bij jezelf zoeken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen, weliswaar 20x erger dan wat er in de catacombe in zwitserland gebeurde maar dat was wel te verwachten. Waarom zouden ze anders ineens uit het niets keihard het veld afrennen? Om niet geraakt te worden door objecten uit het publiek? Nee want zolang je niet aan de zijlijn komt ben je safe.
Hadden ze misschien het idee dat sommige turkse spelers de zwitsers zouden terugpakken naar aanleiding van de 1e wedstrijd in zwitserland?? (zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!! Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter) Niemand heeft het hier over natuurlijk, logisch want het zijn altijd de turken die het doen.![]()
Misschien wel, maar de Zwitsers gaan in ieder geval naar het WKquote:Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om weer een Calimero voor je hier neer te zetten....
Fluiten bij volksliederen gebeurd al zolang ik me kan herinneren,overal ter wereld worden spullen op het veld gegooid en provoceren doen de Turken uiteraard ook niet.
Man,kijk eens in de spiegel.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers
En jullie respecteren wel elk volkslied?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.
wat schrijf jij lievquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.
Koekje van eigen deeg? Hallo, dr is er een het ziekenhuis ingeslagen. Het ergste is nog wel dat stewards zich er ook mee bemoeiden. De Turken hebben gewoon lange tenen, die dingen die je opsomt zijn gewoon normale taferelen die overal voorkomen, dat wat in Turkije gebeurde is niet normaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen,
(zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!!
Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter)
Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.quote:
Kap eens met persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef ClioSporT het volgende:
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.
Van jankerds zoals jij zou je anti-Turkije worden idd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.
Haha, dat is ons fiets, dat is mij fiets, en dan nog zeggen dat het goed is ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Jij zegt zeker ook altijd dat is hem fiets
dat lees jij eruit...ik heb net het zwitserse volkslied even beluisterd,want kon het gisteren door het fluiten niet verstaan.....leuke ontvangst ook op dat vliegveld...sportief volk...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef ClioSporT het volgende:
Sepp Blatter:
Zelfs Sepp Blatter verwachte al dat de Turken eventjes wraak zouden nemen op alles wat er in zwitserland was gebeurt.
Bekijk het filmpje nog eens zou ik zeggen.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje nog eens zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |