quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Krijgen we een saaie wereld, als we voor alles en iedereen die ergens van beschuldig worden wachten tot een uitkomst van een officieel onderzoek, voordat we er wat van gaan zeggen
LOL .. heb idd in tijden niet zo hard gelachen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, en dit meen je serieus?!![]()
![]()
![]()
(sorry offtopic, maar dit is echt lachwekkend}
Je hebt alleen juridisch gezien gelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen-wereld.
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
wat overigens niet wegneemt dat de schijn tegen de Turken is.
![]()
Onzin met je grote mensen wereld. In de ECHTE grote mensen wereld gebeurt er iets, en nog voordat er ook maar iets is onderzocht zijn er al tientallen daders, manieren waarop, geruchten en verhalen opgedoken, DAT is de grote mensen wereld.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen-wereld.
Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
wat overigens niet wegneemt dat de schijn tegen de Turken is.
![]()
Ach ja, mensen die in Bloemendaal wonen en golfen praten allemaal zoquote:Op donderdag 17 november 2005 01:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Onzin met je grote mensen wereld. In de ECHTE grote mensen wereld gebeurt er iets, en nog voordat er ook maar iets is onderzocht zijn er al tientallen daders, manieren waarop, geruchten en verhalen opgedoken, DAT is de grote mensen wereld.
Onschuldig tot anders bewezen --> Ik heb genoeg bewijs gezien en gehoord voor mezelf![]()
Ach ja, studentenboertjes uit het Oosten die in Den Haag wonen en studeren worden beinvloed door hun onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:15 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, mensen die in Bloemendaal wonen en golfen praten allemaal zo.
Niks onderbuikgevoelens. In Jip&Janneke-taal dan maar:quote:Op donderdag 17 november 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, studentenboertjes uit het Oosten die in Den Haag wonen en studeren worden beinvloed door hun onderbuikgevoelens.
Maar zullen we het weer ontopic gaan houden?
Ik heb em iets horen brabbelen over vliegende vinkentering enzoquote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor. Ontopic: Ik heb eenzelfde mening over het Turkse elftal als Jules Deelder en ik weet niet precies wat hij er over denkt, maar het is vast iets met kanker.
ah dat jaquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb em iets horen brabbelen over vliegende vinkentering enzo
.. en die zwitser die de assistent trainer van Turkije een schop gaf terwijl hij naar de kleedkamer rende? Dit was 10 tellen na het fluitsignaal toen er nog niks aan de hand was ?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen gaat de FIFA een uitspraak doen over de gevolgen.
Mijn idee: Turkije EK 2008 en WK 2010 uitsluiten, en een enkeltje richting de AFC.
Volgens mij zei hij dat over Bouaouzanquote:Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb em iets horen brabbelen over vliegende vinkentering enzo
Je weet toch dat de Turken nooit iets doen?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef ClioSporT het volgende:
Heel makkelijk om dan ook ALLEEN de Turken de schuld te geven.
Ach gut, lieverd toch, wat een onrecht toch ook tegen die lieve Turken hequote:Op donderdag 17 november 2005 01:27 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
.. en die zwitser die de assistent trainer van Turkije een schop gaf terwijl hij naar de kleedkamer rende? Dit was 10 tellen na het fluitsignaal toen er nog niks aan de hand was ?
Wat gaat er gebeuren met de relletjes die werden veroorzaakt door zwitserse spelers tijdens de wedstrijd in zwitserland ? Gelukkig werken er geen mongolen zoals jou bij de fifa.
Heel makkelijk om dan ook ALLEEN de Turken de schuld te geven.
Ik heb DE oplossing gevonden: beide ploegen uitsluiten van het WK en alsnog Marokko toevoegen aan de lijst van deelnemers.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
Je weet toch dat de Turken nooit iets doen?
Ik zie het probleem niet zo.
De Turken mogen alsnog omdat de FIFA ook wel inziet dat alles aan de Zwitsers lag en niet aan de Turken.
Ach gut, het onderzoek is nu al dubieusquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef ClioSporT het volgende:
Ja zeker gezien vroegere incidenten. Hitler was ook niet zo lief vroeger dus laten we het wk 2006 nu maar annuleren.
Wachten op het fifa ( sepp blatter, zwitser) rapport dan maar.
Leuke pot, spannende wedstrijd, alleen jammer dat de Turken zich na de wedstrijd niet konden beheersenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing gevonden: beide ploegen uitsluiten van het WK en alsnog Marokko toevoegen aan de lijst van deelnemers.![]()
En nu graag jullie commentaar op de wedstrijd?
Leuke pot toch om te zien?
Gezien de ervaringen met Nexxxt 2005 lijkt mij dat geen goed idee...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb DE oplossing gevonden: beide ploegen uitsluiten van het WK en alsnog Marokko toevoegen aan de lijst van deelnemers.![]()
Ik had mijn twijfels bij die eerste pingel trouwens.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
heerlijke wedstrijd, voetbal met passie en inzet. Erg domme overtredingen trouwens waar de pingels uit voort kwamen
Ik zou het niet weten,ik heb hem niet gezien maar uiteraard een terechte uitslagquote:
was toch gewoon hands?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had mijn twijfels bij die eerste pingel trouwens.
Ja, maar zat te twijfelen of het opzettelijk hands was.quote:
Yup, net zoals de handsbal die een zwitserse speler maakte. Alleen het verschil is dat de zwitsers WEL een pingel kregen. Heel toevallig gebeurde tijdens de 1e wedstrijd precies hetzelfde als wat er met de turkse speler alpay vandaag gebeurde. Alleen zag de scheidsrechter er weer geen pingel in.quote:
Losing is a bitchquote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Yup, net zoals de handsbal die een zwitserse speler maakte. Alleen het verschil is dat de zwitsers WEL een pingel kregen. Heel toevallig gebeurde tijdens de 1e wedstrijd precies hetzelfde als wat er met de turkse speler alpay vandaag gebeurde. Alleen zag de scheidsrechter er weer geen pingel in.
Laten we het houden op het slechte verleden van Turkije, vandaar dat ze de pingels niet kregen.![]()
Je vergeet jodenhaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:34 schreef DarkShine het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Hitler en Turkije?
Beiden zijn niet lief en verliezen ook...
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Yup, net zoals de handsbal die een zwitserse speler maakte. Alleen het verschil is dat de zwitsers WEL een pingel kregen. Heel toevallig gebeurde tijdens de 1e wedstrijd precies hetzelfde als wat er met de turkse speler alpay vandaag gebeurde. Alleen zag de scheidsrechter er weer geen pingel in.
Laten we het houden op het slechte verleden van Turkije, vandaar dat ze de pingels niet kregen.![]()
Maar in dat opgevoerde stukje theater wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Onzin en offtopic.quote:
Er is nooit oorlog geweest hoor. Die Armenen, daar hadden de Turken helemaal niks mee te maken hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
zullen we überhaupt de oorlog enzo er ff buitenlaten
Ook offtopic.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Er is nooit oorlog geweest hoor. Die Armenen, daar hadden de Turken helemaal niks mee te maken hoor
en anders "vereten" ze hun verdriet toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar in dat opgevoerde stukje theater wel.
Maar kop op, hier heb je iets om jezelf te troosten:
[afbeelding]
Of een mooi klokje, kunnen ze zien hoe laat het WK is afgelopenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en anders "vereten" ze hun verdriet toch?
[afbeelding]
laatste offtopic: Misschien onzin in jouw ogen, maar niet in die van de gemiddelde Turkse Barr of Shemtov. Dat die onderdrukkingen aan zo'n genuanceerde Volkskrant-lezert als jij voorbij zijn gegaan...quote:
Maar dat kan niet zonder koebellen natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 01:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Misschien wel leuk voor de Turken, nu ze niet het WK gaan, in Midden-Europa heb je leuke bergen om te gaan bergbeklimmen
[afbeelding]
Maar golfer,wat vindt jij nu van deze vlag?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
Zo, en nu allemaal netjes onder de dekbedjes kruipen met de handjes boven het dekbed en morgen weer wat inhoudelijhker en genuanceerder verder posten.
Heb jij je 12e verjaardag al gevierd? Heb in tijden niet zo gelachen, goed bezig zeg, heb je wel eens gedacht aan een eigen komedieshow, je bent echt grappig dudequote:Op donderdag 17 november 2005 01:48 schreef DarkShine het volgende:
ClioSport, als jij alsnog naar het WK wilt kun je je het beste wenden tot de Nederlandse en/of Zwitserse voetbalbond.
Ik zag hem zojuist ook en kan het niet anders dan met je eens zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zie net de herhaling van de penalty van de Turken. Mijn hemel, daar gebeurde ook weinig
Kerel krijgt een veegje over zn grote teen, maar gaat natuurlijk met heel veel drama neer, omdat de bal die hij te ver voor zich uit had getikt niet meer te halen is. Persoonlijk vond ik dat geen pingel
Zoals eerder gezegd, een opgevoerd stukje theater... Misschien een video van Matheus gezien?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zie net de herhaling van de penalty van de Turken. Mijn hemel, daar gebeurde ook weinig
Kerel krijgt een veegje over zn grote teen, maar gaat natuurlijk met heel veel drama neer, omdat de bal die hij te ver voor zich uit had getikt niet meer te halen is. Persoonlijk vond ik dat geen pingel
Misschien moet ik samen een show met Akin opvoeren. Zag op tv dat deze zeer goed in theater is.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb jij je 12e verjaardag al gevierd? Heb in tijden niet zo gelachen, goed bezig zeg, heb je wel eens gedacht aan een eigen komedieshow, je bent echt grappig dude![]()
In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegdquote:Op donderdag 17 november 2005 01:59 schreef Slayage het volgende:
Ik dacht dat deze topic over turkije-zwitserland ging![]()
Jammer balen voor de Turken. De Zwitsers hebben het misschien verdient als je kijkt over de twee wedstrijden. In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd. Dat ene uitdoelpuntje maakte uiteindelijk het verschil in het voordeel van de zwitsers.
Mja, maar in de eerste helft was er ook een dubieuze handsbal van een Zwitser in zijn eigen strafschopgebied. Meer optelsom misschien ?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja doe je dat, maar dude je bent echt komisch, maak gebruik van je super talenten.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet ik samen een show met Akin opvoeren. Zag op tv dat deze zeer goed in theater is.
Vond ik niet dubieus, was aangeschoten ....quote:Op donderdag 17 november 2005 02:03 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mja, maar in de eerste helft was er ook een dubieuze handsbal van een Zwitser in zijn eigen strafschopgebied. Meer optelsom misschien ?
De zwitsers hadden wel vette kansen in istanbul, dusssquote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd
Ja duidelijk dat de zwitsers het dan verdiend hebben![]()
LOLquote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd
"Dat doet mijn soon niet.."quote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor. Ontopic: Ik heb eenzelfde mening over het Turkse elftal als Jules Deelder en ik weet niet precies wat hij er over denkt, maar het is vast iets met kanker.
van de BBC-sitequote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe als iemand mij probeert te slaan? Dan breek ik z'n neus. Dat maakt mij geen klootzak, maar iemand die zichzelf verdedigt. Dus hoe kun je dan die Zwitsers ook maar op enige wijze gaan beschuldigen?
Jij bent er zelfs 2 keer ingetraptquote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, mijn fout..Kama trapt er binnenkort net als jij en ik in![]()
Volgens de BBC-site is het nog verre van duidelijk dat de Turken begonne hoor ...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niks onderbuikgevoelens. In Jip&Janneke-taal dan maar:
Team A trapt Team B in elkaar, omdat Team B heeft gewonnen van Team A. Team A is naar alle waarschijnlijkeid de schuldige, maar dat mag niet gezegd worden, omdat team A nogal vaak probleempjes schijnt te veroorzaken, en ze dus speciaal voorzichtig aangepakt moeten worden, want stel je voor dat ze deze keer niet de schuldige zijn, zou toch zielig zijn
Beide penalties waren makkelijk gegeven imho.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Maar...
Als blijk dat de Zwitsers de gewelddadigheden zijn gestart en hun als hoofdschuldigen worden aangewezen, kan de FIFA dan besluiten het duel om te zetten in een reglementaire overwinning voor Turkije?
Het kwam toch anders regelmatig voor dat n.a.v. geweld van spelers of wangedrag van supporters een overwinning van een team werd omgezet in een reglementaire 0 - 2 nederlaag.quote:
hier is een filmpje van de turkse tv, waarmee ze wilden aantonen dat Huggel begon.. maar als je nogmaals kijkt, zie je dat de man die door hem geschopt wordt, vlak daarvoor een langsrennende zwitser schopt.. kortom, hoewel ze er in Turkije op dit moment op hameren, met name door dit filmpje, dat huggel en dus de zwitsers zelf verantwoordelijk zijn, snijden ze zichzelf juist in de vingers met het filmpje.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Maar...
Als blijk dat de Zwitsers de gewelddadigheden zijn gestart en hun als hoofdschuldigen worden aangewezen, kan de FIFA dan besluiten het duel om te zetten in een reglementaire overwinning voor Turkije?
Zal nog wel een dikke staart krijgenquote:Voorzitter van de FIFA, Joseph Blatter, is woedend. Aanleiding hiervoor zijn de bizarre taferelen die zich hebben afgespeeld na de play-off tussen Turkije en Zwitserland van gisteren in Istanbul. Blatter kondigde dan ook een diepgaand onderzoek aan.
Nadat het laatste fluitsignaal had geklonken renden de Zwitserse ploeg direct naar de kleedkamer om te ontkomen aan de Turken. Zij waren gefrustreerd omdat ze niet naar het wereldkampioenschap in Duitsland gaan. Een woordvoerder van de Zwitsere voetbalbond meldde dat er toch nog spelers zijn in elkaar zijn geslagen in de kleedkamer.
De reactie van Blatter spreekt dan ook voor zich: "Ik ben razend!". Een langdurige schorsing voor de Turkse nationale ploeg is niet uitgesloten. Het land won de wedstrijd overigens wel met 4-2. Dit was echter niet genoeg om zich alsnog te plaatsen voor het WK, aangezien Zwitserland in de eerste wedstrijd met 2-0 te sterk was."
EK'tje en WK'tje?quote:Een langdurige schorsing voor de Turkse nationale ploeg is niet uitgesloten.
helemaal gelijk, het kost een paarx kijken, maar de turken beginnen idd, (zoiezo, kijk eens naar de regen van voorwerpen, idoot gewoon)quote:Op donderdag 17 november 2005 11:37 schreef Irrem het volgende:
Ik heb een stukje video gezien waarin de Zwitsers het veld af rennen en met allerlei rotzooi bekogeld worden. Daarna staat er een of andere turk die schopt naar een zwitser. Een ploegmaat van die zwitser ziet het en schop terug. Dan begint alle ellende. Het is niet in een keer goed te zien maar als je een aantal malen heb gekeken dan begint toch alle ellende bij de Turken.
Lekker dan dat voetbal. Wel WK, maar niet meer kunnen pissen.quote:with damage to his testicles and urinary tract.
Vrijdag 9 December..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
EK'tje en WK'tje?
Wanneer is de loting eigenlijk?
Voor de voorrondes van het EK, 27 Januari, nog genoeg tijd voor een goed onderzoek en een uitsluiting zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
EK'tje en WK'tje?
Wanneer is de loting eigenlijk?
Jaah maar die mensen beleven voetbal gewoon heel intens. Dat is een emotioneel gebeuren en bij een grote teleurstelling zoals deze kan zoiets gebeuren. De beleving is gewoon andersquote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Chielus het volgende:
[..]
helemaal gelijk, het kost een paarx kijken, maar de turken beginnen idd, (zoiezo, kijk eens naar de regen van voorwerpen, idoot gewoon)
Ik bedoel eigenlijk de loting voor de poules op het WK.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
Voor de voorrondes van het EK, 27 Januari, nog genoeg tijd voor een goed onderzoek en een uitsluiting zou ik zeggen.
Aah t staat op teletekst, 9 december.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de loting voor de poules op het WK.
bron?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Chielus het volgende:
Een zwitser is trouwens opgenomen in het ziekenhuis na deze taferelen.
[..]
Lekker dan dat voetbal. Wel WK, maar niet meer kunnen pissen.
IDD dat bedacht ik me ook, of hij is Oostenrijker..., weet het niet meer, maar als hij Zwitser is dan benne de rapen gaar voor Turkie.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef addictivebeat het volgende:
whuehe, was even vergeten dat sepp blatter ook zwitser is, nou die zal vast met een dubbelzwarestraf komen, naar ik aanneem![]()
bron http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74213/sc=a0492equote:Turkije moet vrezen voor een zware straf voor de ongeregeldheden na het duel met Zwitserland. In de catacomben kwam het tot klappen, die Turkije volgens FIFA-voorzitter Blatter een plaats voor WK 2010 kunnen gaan kosten.
De FIFA gaat de incidenten na afloop van het duel Turkije-Zwitserland (4-2) onderzoeken. Turkije moet vrezen voor een flinke straf als mocht blijken dat het schuldig is aan de onvriendelijkheden. 'Ik kan jullie vertellen, niet als een Zwitser maar als president van de FIFA, dat we zullen optreden en hard ook', zei Sepp Blatter op een speciale belegde persconferentie van de FIFA.
Voor de Zwitserse radio had Blatter al eerder zijn onvrede laten blijken. 'Ik heb nog nooit zoiets gezien. Het maakt me ook boos. Er is iets mis in het voetbal als zoiets kan gebeuren.' Over de strafmaat liet de FIFA-president zich ook uit. 'Van niks tot een schorsing van de Turkse bond of zelfs een uitsluiting voor het WK in 2010, alles is mogelijk.'
De FIFA wil de rapporten afwachten voor het tot een veroordeling dan wel vrijspraak komt. De klacht van de Zwitsers wordt waarschijnlijk behandeld na de WK-loting, die op 9 december wordt gehouden in Leipzig.
De Turken ageren tegen het beeld dat zij als slechte verliezers alleen de aanstichters zijn van de ongeregeldheden. Televisiebeelden laten zien hoe de Zwitser Benjamin Huggel bij het verlaten van het veld de Turkse assistent-trainer Mehmet Ozdilek schopte. En dat zou aanleiding zijn geweest voor de Turkse reactie.
'We hebben deze beelden nog niet gezien, dus onthouden we ons van commentaar', zei de Zwitserse perschef Pierre Benoit. 'Maar in principe denken wij dat Huggel handelde uit zelfverdediging nadat hij en Tranquillo Barnetta werden aangevallen.'
Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.
Turkije won de return met 4-2, maar dat was niet genoeg voor een plaats op het WK. Zwitserland, dat de eerste wedstrijd met 2-0 had gewonnen, mag zich op basis van uitgescoorde doelpunten laten zien op het WK-podium.
quote:Nach dem Schlusspfiff rannten die Schweizer entschlossen Richtung Kabinen, wurden dabei aber von einigen türkischen Spielern richtiggehend verfolgt. Es kam zu wüsten Tumulten, wobei Stéphane Grichting einen Tritt in den Unterleib kassierte und in Spitalpflege gebracht werden musste. Auch Torhütertrainer Erich Burgener wurde verletzt; weitere Spieler erlitten Prellungen.
Nationalcoach Köbi Kuhn fand in Anbetracht der Tumulte kaum Zeit, sich über die WM-Qualifikation zu freuen. „Man habe nicht erwartet, in Istanbul eine Ehrenrunde drehen zu können. Aber gleich so hätte die Partie dann doch nicht enden müssen.“
Niet als je mijn insteek begrijpt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef ErikT het volgende:
Jongen je hebt t gewoon fout.
Ontopic: hahaha Zwitserland schakelt Turkije voor 2 WK's uit
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef Bjoro het volgende:
ben trouwens benieuwd of alle Turkse teams (dus ook Jong-Turkije/U-19/U-17 enz) ook geschorst worden !
Ook als ik je insteek begrijp. Je valt iemand aan op zn Nederlands en maakt zelf een fout. Hoe je t ook draait, wendt of keert: het is fout.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet als je mijn insteek begrijpt.
Ontopic: Turkije moet gewoon sancties krijgen zoals Inter en Feyenoord die ook hadden: spelen zonder publiek.
Het publiek straffen omdat de spelers zich misdragen?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet als je mijn insteek begrijpt.
Ontopic: Turkije moet gewoon sancties krijgen zoals Inter en Feyenoord die ook hadden: spelen zonder publiek.
Ja! Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
quote:Fifa president Sepp Blatter says it will hold an investigation into the violence at the end of the World Cup tie between Turkey and Switzerland.
The Swiss qualified on the away goals rule but the end of the game was marred as players clashed in the tunnel.
Blatter says the inquiry will be finished by 9 December, when the draw for the finals takes place in Leipzig.
He warned: "I can tell you this, not as a Swiss, but as president of Fifa, that we will act and we will act tough."
Blatter added: "This was anti-fair play. The Turks had the chance to act as a good host and show that a revenge foul is not done in football.
"The inquiry will show whether we will investigate against Switzerland too.
"At the moment we're just questioning and we're questioning both sides because, of course, the Swiss want to justify themselves after what has happened."
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef ErikT het volgende:
Jongen je hebt t gewoon fout.
Ontopic: hahaha Zwitserland schakelt Turkije voor 2 WK's uit
Je hebt zeker niet gelezen en gezien hoe het turkse publiek zich voor, tijdens en na de wedstrijd misdragen heeft. (gooien met flessen, aanstekers, munten, eieren, spugen)quote:Op donderdag 17 november 2005 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het publiek straffen omdat de spelers zich misdragen?![]()
![]()
De oplossing is gewoon; Helemaal geen interlands meer voor Turkije in de komende 5 jaar. Geen wedstrijden= geen publiek. Perfect dus.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gelezen en gezien hoe het turkse publiek zich voor, tijdens en na de wedstrijd misdragen heeft. (gooien met flessen, aanstekers, munten, eieren, spugen)
Waarom denk je dat de zwitserse spelers van het veld afrende, direct na het laatste fluisignaal?
Da's geen probleem op zich dat je het fout schrijft (ik maak zelf met zeer grote regelmaat tiepfouten en qua spelling ben ik absoluut ook niet foutloos), maar het wordt pas echt dom als je gaat beweren dat het niet fout is. Als ik er op gewezen wordt dat ik "hij vind" schrijf, dan ga ik echt niet zeggen dat dat wel goed is of dat dat ook mag omdat het spreektaal is. En dan met een irrelevant lemma uit Van Dale komen ...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je schrijft 'hij vint' dan leest dat zeer klote. Terwijl als je schrijft 'vind' en het moet zijn 'vindt' zul je er niemand over horen.
Maar aangezien de FIFA de overkoepelende organisatie is denk ik het wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef LiverpoolFC het volgende:
Anyway: als Turkije sancties krijgt vraag ik me af of dit alleen vanuit de FIFA komt of dat de UEFA het automatisch over neemt. Dat laatste betwijfel ik omdat de orginsaties los van elkaar staan.
Dit is een grapje neem ik aanquote:Op donderdag 17 november 2005 13:18 schreef Suijk het volgende:
Ik ken iemand die 50 cent geeft voor elke (oude, niet meer bruikbare) mobiele telefoon tot 200 gram. Als het gewicht daarboven zit, zelfs een Euro. Nou heb ik nog wel een paar van die oude bakken liggen dus ik vroeg me af wat hij er mee ging doen. Hij was dus lid van de fanclub van Galatasaray en die zwaardere telefoons komen wel het stadion in en gooien zo lekker...
Jawel, maar het gaat toch vooral om wat er zich in de "catacombe" heef afgespeeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gelezen en gezien hoe het turkse publiek zich voor, tijdens en na de wedstrijd misdragen heeft. (gooien met flessen, aanstekers, munten, eieren, spugen)
Waarom denk je dat de zwitserse spelers van het veld afrende, direct na het laatste fluisignaal?
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is een grapje neem ik aan![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik draaf door.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef TeazNutz het volgende:
flikker allemaal eens op over dat gelul met die jou en jouw.
We lullen hier onzinnig over foedbal ja!
Ik ben geneigd om weer een Calimero voor je hier neer te zetten....quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen, weliswaar 20x erger dan wat er in de catacombe in zwitserland gebeurde maar dat was wel te verwachten. Waarom zouden ze anders ineens uit het niets keihard het veld afrennen? Om niet geraakt te worden door objecten uit het publiek? Nee want zolang je niet aan de zijlijn komt ben je safe.
Hadden ze misschien het idee dat sommige turkse spelers de zwitsers zouden terugpakken naar aanleiding van de 1e wedstrijd in zwitserland?? (zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!! Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter) Niemand heeft het hier over natuurlijk, logisch want het zijn altijd de turken die het doen.![]()
Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Daar zijn jullie goed in he, altijd een ander de schuld geven. En het nooit eens bij jezelf zoeken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen, weliswaar 20x erger dan wat er in de catacombe in zwitserland gebeurde maar dat was wel te verwachten. Waarom zouden ze anders ineens uit het niets keihard het veld afrennen? Om niet geraakt te worden door objecten uit het publiek? Nee want zolang je niet aan de zijlijn komt ben je safe.
Hadden ze misschien het idee dat sommige turkse spelers de zwitsers zouden terugpakken naar aanleiding van de 1e wedstrijd in zwitserland?? (zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!! Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter) Niemand heeft het hier over natuurlijk, logisch want het zijn altijd de turken die het doen.![]()
Misschien wel, maar de Zwitsers gaan in ieder geval naar het WKquote:Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om weer een Calimero voor je hier neer te zetten....
Fluiten bij volksliederen gebeurd al zolang ik me kan herinneren,overal ter wereld worden spullen op het veld gegooid en provoceren doen de Turken uiteraard ook niet.
Man,kijk eens in de spiegel.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers
En jullie respecteren wel elk volkslied?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.
wat schrijf jij lievquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je kan toch lezen of niet of moet ik een foto van een bril plaatsen. Ik zeg toch niet dat de turken niks hebben gedaan domme eikel. Bijna overal ter wereld respecteer je het volkslied van de bezoekers, dat jij zo achterlijk bent en dat niet doet is jouw probleem.
Koekje van eigen deeg? Hallo, dr is er een het ziekenhuis ingeslagen. Het ergste is nog wel dat stewards zich er ook mee bemoeiden. De Turken hebben gewoon lange tenen, die dingen die je opsomt zijn gewoon normale taferelen die overal voorkomen, dat wat in Turkije gebeurde is niet normaal.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef ClioSporT het volgende:
Zwitsers moeten niet gaan huilen omdat ze een koekje van eigen deeg hebben gekregen,
(zwitsers die de turkse trainer gingen intimideren en schoppen, toeschouwers die continu lawaai maakten bij het Turks volkslied, meerdere objecten die het veld op werden gegooid!!!
Een zwitserse speler die echt overdreven provocerend bezig was voor de dugout van Turkije waarvoor hij zelfs een berisping voor kreeg van de scheidsrechter)
Beide zullen gestraft worden let maar op.![]()
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.quote:
Kap eens met persoonlijke aanvallen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef ClioSporT het volgende:
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.
Van jankerds zoals jij zou je anti-Turkije worden idd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hiermee geef je alleen maar aan dat het jou niet interesseert wat er is gebeurt, zolang je Turkije maar bashen. Zielepoot.
Haha, dat is ons fiets, dat is mij fiets, en dan nog zeggen dat het goed is ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef LiverpoolFC het volgende:
[..]
Jij zegt zeker ook altijd dat is hem fiets
dat lees jij eruit...ik heb net het zwitserse volkslied even beluisterd,want kon het gisteren door het fluiten niet verstaan.....leuke ontvangst ook op dat vliegveld...sportief volk...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef ClioSporT het volgende:
Sepp Blatter:
Zelfs Sepp Blatter verwachte al dat de Turken eventjes wraak zouden nemen op alles wat er in zwitserland was gebeurt.
Bekijk het filmpje nog eens zou ik zeggen.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje nog eens zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |