Ah, hij is net zo Zwitsers als dat ik Nederlands benquote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nep-Zwitser hoor. Woont daar met een Zwitserse, heeft haar zwanger geschopt en die lul gaat binnenkort ook nog trouwen met haar, begreep ik.
Ulx is een keurig nette jongen die eerst met de dame in kwestie getrouwd is (zo'n anderhalf jaar geleden) voordat hij eenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nep-Zwitser hoor. Woont daar met een Zwitserse, heeft haar zwanger geschopt en die lul gaat binnenkort ook nog trouwen met haar, begreep ik.
Idd, zo trots dat het soms arrogantie wordt..quote:Op woensdag 16 november 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Het blijven Turken he........ De (misplaatste) trots won het weer eens van de rede.
He, ga jij nou niet doen of dit het eerste voetbal-incident is met Turkije. Turkse supporters zijn al langer bezig met het behalen van een gouden plak voor wereldkampioen hooligans.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:50 schreef Doc het volgende:
Dat gejen en gezuig en het blij zijn dat Turkije er niet bij is was ook voordat die ellende daar losbarste dus ga niet lopen doen alsof alleen daarom mensen zo blij doen dat Turkije er uit ligt.
Jou kan met 'w' en zonder gespeld worden hoor. Is gewoon verbastering van woorden zoals dat ook het geval was bij bijvoorbeeld 'der' (is geworden 'de')quote:Het is jouw sterkste vak ook niet echt he ...
Wtf, en dit meen je serieus?!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:17 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Jou kan met 'w' en zonder gespeld worden hoor. Is gewoon verbastering van woorden zoals dat ook het geval was bij bijvoorbeeld 'der' (is geworden 'de')
Oh, mijn fout..Kama trapt er binnenkort net als jij en ik inquote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef Doc het volgende:
Kama is degene die binnekort gaat trouwen
Dit is wel heel erg natuurlijk. De FIFA moet hier echt keiharde maatregelen tegen nemen, als dit waar is. Gewoon Turkije verbieden mee te doen aan de kwalificatiereeks voor het WK van 2010. Ook deelname aan kwalificatie voor het EK van 2008 moet hun worden ontzegd. Stelletjes barbaarse ongeciviliseerde losers zijn hetquote:'Zwitsers vluchten voor Turkse vechtersbazen'
16/11/2005 22:32
In de aanloop gedroegen de Turken en Zwitsers zich al weinig vriendelijk naar elkaar. Na afloop van het beslissende duel in Istanbul toonden de gastheren zich zeer slechte verliezers.
Direct na het laatste fluitsignaal vluchtten de Zwitserse spelers en coaches naar de kleedkamers. Dat deden zij om te ontkomen aan vijandige Turken. Typerend was het interview dat de Duitse omroep ARD rechtstreeks met Philipp Degen had, maar moest afbreken omdat de international de kleedkamer invluchtte. De Duitse camera werd het filmen onmogelijk gemaakt door Turkse veiligheidsmensen.
Later deed de Zwitserse bondswoordvoerder Pierre Benoit verslag bij de ARD. Volgens hem was international Stephane Grichting zwaargewond geraakt nadat hij een forse trap in het kruis had gekregen. Hij moest zelfs worden afgevoerd naar een ziekenhuis. Keeperstrainer Eric Burgener had een blauw oog en een pijnlijke schouder, terwijl ook Johann Vogel en Benjamin Huggel klappen hadden gekregen.
'Het waren Turkse veiligheidsmensen en spelers van de reservebank', lichtte Benoit toe. Een van de schuldigen zou Emre Belözoglu zijn geweest, die vlak voor tijd door bondscoach Fatih Terim naar de kant was gehaald. 'Onze kleedkamer is één grote puinhoop, en niet alleen omdat we een feestje hebben gevierd.'
'Dit heb ik nog nooit meegemaakt en hoop ik ook nooit meer mee te maken', verklaarde de jonge international Tranquillo Barnetta. 'Trainers, spelers en functionarissen sloegen op ons in. Ik werd op het veld al twee keer geraakt, maar de scheids had niets gezien.'
En voor bondscoach Jakob Kuhn was de aftocht een domper op de feestvreugde. 'Na het laatste fluitsignaal was de vreugde zeer groot, maar nu is de stemming bedrukt. Het is vreemd als je van de bank opstaat en bang moet zijn van de tegenstander of om klappen te krijgen. Dat baart me zorgen voor de toekomst. Maar zulke ervaring kunnen een ploeg ook dichter bij elkaar brengen.'
Bron: www.vi.nl
Het zijn toch kloteturken .... heb net de beelden gezien op CNN, echt bizar. Zwitsers maken de aftocht richting tunnel, daar vooraan wordt al geknokt, spelers die de tunnel in willen krijgen ineens nog wat extra Turken in hun nek. En toen werd het van beide kanten schoppen en slaanquote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Kunnen de users die her en der verschijnen, die nooit in VBL posten en op de inmiddels aangepaste topictitel afkomen, nu weer onder hun stenen kruipen?
Precies.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het zijn toch kloteturken .... heb net de beelden gezien op CNN, echt bizar. Zwitsers maken de aftocht richting tunnel, daar vooraan wordt al geknokt, spelers die de tunnel in willen krijgen ineens nog wat extra Turken in hun nek. En toen werd het van beide kanten schoppen en slaan
Wil je daarmee zeggen dat ik ook de Zwitsers klotezwitsers moet noemen? Want dat weiger ik. Ze stonden daar, Turken voor zich en achter zich en ze werden geslagen en geschopt. Wat moet je dan dan je een weg naar je kleedkamer toe vechten?quote:
De wedstrijd werd gespeeld in Turkije. In eerste instantie moet de Turkse Bond ervoor zorgen dat zulke vechtpartijtjes (ongeacht wie er schuldig is en/of begon) nooit mogen plaatsvinden. Die bond heeft dus overduidelijk gefaald. Turkije kan de spelers van de tegenpartij en ook hun eigen spelers blijkbaar niet voldoende veiligheid garanderen. Dit is een serieus schandaal, een gepaste straf is daarom wel op zijn plaats lijkt mij. Dus uitsluiten van de volgende WK kwalifcatiereeks lijkt me een goed plan.quote:
Ik ben er niet bij geweest. Jij wel?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat ik ook de Zwitsers klotezwitsers moet noemen? Want dat weiger ik. Ze stonden daar, Turken voor zich en achter zich en ze werden geslagen en geschopt. Wat moet je dan dan je een weg naar je kleedkamer toe vechten?
Weet je wat ik doe als iemand mij probeert te slaan? Dan breek ik z'n neus. Dat maakt mij geen klootzak, maar iemand die zichzelf verdedigt. Dus hoe kun je dan die Zwitsers ook maar op enige wijze gaan beschuldigen?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef Meh7 het volgende:
kutnederlander, als jij nou eens wacht tot je wat meer beelden te zien krijgt, zul je zien dat er van de zwitserse kant ook heel wat trappen zijn uitgedeeld, ik heb meerdere malen beelden gezien van een zwitserse speler die de catacombe met een flying kick binnenvliegt.
Ja, hun teamgenoten werden voor hun ogen getrapt, dus besluiten ze te gaan helpen. Een volstrekt logische reactie.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:51 schreef Meh7 het volgende:
kutnederlander, als jij nou eens wacht tot je wat meer beelden te zien krijgt, zul je zien dat er van de zwitserse kant ook heel wat trappen zijn uitgedeeld, ik heb meerdere malen beelden gezien van een zwitserse speler die de catacombe met een flying kick binnenvliegt.
Hoezo? Die ene partij was duidelijk de schuldige, mag toch gezegd worden?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest. Jij wel?
Voorlopig wacht ik het onderzoek van de FIFA maar even af.
Dat er het een en ander is gebeurd is mij wel duidelijk, maar om meteen te gaan schelden tegen 1 van de partijen lijkt mij niet nodig.
Weet ik niet. Ik was er niet bij daar in de catacomben. Ik wacht het onderzoek van de FIFA af, voordat ik ga beschuldigen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoezo? Die ene partij was duidelijk de schuldige, mag toch gezegd worden?
Krijgen we een saaie wereld, als we voor alles en iedereen die ergens van beschuldig worden wachten tot een uitkomst van een officieel onderzoek, voordat we er wat van gaan zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik was er niet bij daar in de catacomben. Ik wacht het onderzoek van de FIFA af, voordat ik ga beschuldigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |