Ga weg man, ik heb zelf die beelden gezien op televisiequote:Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
Nee dat was Philipp Degen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wie was die Zwitserse reserve die na de wedstrijd werd geinterviewd ook alweer? Grichting soms?
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).quote:Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef Doc het volgende:
Overigens vind ik het best jammer dat Turkije er niet bij is. Zou best mooi geweest zijn zo in Duitsland met al die import daar. Lekkere sfeer in het stadion. Ik vind ze ook altijd wel wat extraas brengen op een WK en je hebt bij die lui echt het idee dat ze voor hun land will strijden. Hou ik wel van. En dat getoeter hier door de straten vind ik ook altijd wel wat hebben.
Zeker als dat van een voetballer isquote:Volgens mij heb jij nog nooit een ferme trap of een harde bal tegen je knakworst gehad. Ik kan je zeggen, je kunt je bewustzijn verliezen als ie goed raak is...
Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef Da.Rock het volgende:
Och god mensen..Ik ontken toch niet dat er ongeregeldheden waren..
Ik geloof alleen niet zo dat er zwaargewonden zijn gevallen zoals men beweert..
Eensch! [14.gif]quote:Op woensdag 16 november 2005 23:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).
Nee hoor, alleen discriminerend geblaat wordt weggehaald.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef djstoffel het volgende:
worden hier waarheden gecensureerd? ( Net zoals bij die duitse cameraman op de ARD door turkse veiligheidsmensen).
En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.
Daarom heb ik er nog even bij ge-edit dat het vanavond te fanatiek was, maar het is niet altijd zo hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Eensch! [14.gif]
Je kunt beter het veld bekogelen en het stadion afbreken, dan 'tis stil aan de overkant' zingen.
Blijkbaar in ieder geval dusdanig verwond dat de plaatstelijke EHBO-ploeg het niet kon behandelen.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef Da.Rock het volgende:
En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?
Inderdaad. Die wedstrijd hadden ze eigenlijk ook moeten winnen. Met ook die klote schwalbe van dat Braziliaanse hoerenjong dat nu voor Olympiakos speelt (ex-Barca en ex-AC) waar ik de naam niet eens van WIL onthouden ...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).
En da's dan weer jammer inderdaad.quote:
Die gast moest naar het ziekenhuis en was dus gewond geraakt en dat kon niet ter plekke gexied worden. Da's dan vrij ernstig. Ik ben geheel voor fanatisme en vind het jammer dat Turkije niet naar het WK is ( voor mijn goede vriend Ulx + familie was ik wel overigens wel voor Die Schweiz), maar dit kan gewoon niet en is niet goed te praten.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef Da.Rock het volgende:
En sowieso gaan al die voetballers, tijdens en na de wedstrijd, langgerekt liggen bij ieder klein tikje..Inclusief de Turken
En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef djstoffel het volgende:
\quote:.......................maar dat is wat anders dan onsportief gedrag. Die 2 dingen moet je wel scheiden. Vanmorgen Australie gezien. Ook veel passie, maar wel fair!!!!! In en buiten het veld!!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad he, maar de arbitrage was het afgelopen WK gewoon SLECHT en niet in het nadeel van Brazilie (o.a. de afgekeurde goal van Wilmots).quote:Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Inderdaad. Die wedstrijd hadden ze eigenlijk ook moeten winnen. Met ook die klote schwalbe van dat Braziliaanse hoerenjong dat nu voor Olympiakos speelt (ex-Barca en ex-AC) waar ik de naam niet eens van WIL onthouden ...
Yep, fanatiek is goed maar vanavond was het te.quote:
Hey, er is dus ook een echte Zwitser.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Die gast moest naar het ziekenhuis en was dus gewond geraakt en dat kon niet ter plekke gexied worden. Da's dan vrij ernstig. Ik ben geheel voor fanatisme en vind het jammer dat Turkije niet naar het WK is ( voor mijn goede vriend Ulx + familie was ik wel overigens wel voor Die Schweiz), maar dit kan gewoon niet en is niet goed te praten.
Nep-Zwitser hoor. Woont daar met een Zwitserse, heeft haar zwanger geschopt en die lul gaat binnenkort ook nog trouwen met haar, begreep ik.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hey, er is dus ook een echte Zwitser.
Ulx, gefeliciteerd jongen.
Het is jouw sterkste vak ook niet echt he ...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Nederlands is op school niet jou sterkste vak hé ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |