abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32330345
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
Ga weg man, ik heb zelf die beelden gezien op televisie

Volgens mij heb jij nog nooit een ferme trap of een harde bal tegen je knakworst gehad. Ik kan je zeggen, je kunt je bewustzijn verliezen als ie goed raak is...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:34:06 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330347
Overigens vind ik het best jammer dat Turkije er niet bij is. Zou best mooi geweest zijn zo in Duitsland met al die import daar. Lekkere sfeer in het stadion. Ik vind ze ook altijd wel wat extraas brengen op een WK en je hebt bij die lui echt het idee dat ze voor hun land will strijden. Hou ik wel van. En dat getoeter hier door de straten vind ik ook altijd wel wat hebben.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_32330379
Wie was die Zwitserse reserve die na de wedstrijd werd geinterviewd ook alweer? Grichting soms?
  woensdag 16 november 2005 @ 23:36:10 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330407
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wie was die Zwitserse reserve die na de wedstrijd werd geinterviewd ook alweer? Grichting soms?
Nee dat was Philipp Degen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330482
Och god mensen..Ik ontken toch niet dat er ongeregeldheden waren..
Ik geloof alleen niet zo dat er zwaargewonden zijn gevallen zoals men beweert..
pi_32330501
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef Doc het volgende:
Overigens vind ik het best jammer dat Turkije er niet bij is. Zou best mooi geweest zijn zo in Duitsland met al die import daar. Lekkere sfeer in het stadion. Ik vind ze ook altijd wel wat extraas brengen op een WK en je hebt bij die lui echt het idee dat ze voor hun land will strijden. Hou ik wel van. En dat getoeter hier door de straten vind ik ook altijd wel wat hebben.
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).

Maar vanavond was het te fanatiek.
pi_32330508
quote:
Volgens mij heb jij nog nooit een ferme trap of een harde bal tegen je knakworst gehad. Ik kan je zeggen, je kunt je bewustzijn verliezen als ie goed raak is...
Zeker als dat van een voetballer is

[ Bericht 2% gewijzigd door Mighty_Mouse op 17-11-2005 00:53:25 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 23:40:26 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330532
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef Da.Rock het volgende:
Och god mensen..Ik ontken toch niet dat er ongeregeldheden waren..
Ik geloof alleen niet zo dat er zwaargewonden zijn gevallen zoals men beweert..
Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330543
worden hier waarheden gecensureerd? ( Net zoals bij die duitse cameraman op de ARD door turkse veiligheidsmensen).

pi_32330553
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:39 schreef Toewan het volgende:

[..]

Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).
Eensch! [14.gif]

Je kunt beter het veld bekogelen en het stadion afbreken, dan 'tis stil aan de overkant' zingen .
  woensdag 16 november 2005 @ 23:41:51 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330586
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef djstoffel het volgende:
worden hier waarheden gecensureerd? ( Net zoals bij die duitse cameraman op de ARD door turkse veiligheidsmensen).

Nee hoor, alleen discriminerend geblaat wordt weggehaald.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330607
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.
En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?
pi_32330621
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Eensch! [14.gif]

Je kunt beter het veld bekogelen en het stadion afbreken, dan 'tis stil aan de overkant' zingen .
Daarom heb ik er nog even bij ge-edit dat het vanavond te fanatiek was, maar het is niet altijd zo hoor.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:43:19 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330644
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef Da.Rock het volgende:

En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?
Blijkbaar in ieder geval dusdanig verwond dat de plaatstelijke EHBO-ploeg het niet kon behandelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330652
En sowieso gaan al die voetballers, tijdens en na de wedstrijd, langgerekt liggen bij ieder klein tikje..Inclusief de Turken
pi_32330665
Ok zwaargewond is overdreven want dat betekent levensgevaarlijk gewond.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:44:31 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330684
quote:

[..]

Inderdaad. Die wedstrijd hadden ze eigenlijk ook moeten winnen. Met ook die klote schwalbe van dat Braziliaanse hoerenjong dat nu voor Olympiakos speelt (ex-Barca en ex-AC) waar ik de naam niet eens van WIL onthouden ...
quote:

Maar vanavond was het te fanatiek.
En da's dan weer jammer inderdaad.
pi_32330738
[/quote]En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen [quote]

.......................maar dat is wat anders dan onsportief gedrag. Die 2 dingen moet je wel scheiden. Vanmorgen Australie gezien. Ook veel passie, maar wel fair!!!!! In en buiten het veld!!!!!!!!!!!!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:48:16 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330819
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef Da.Rock het volgende:
En sowieso gaan al die voetballers, tijdens en na de wedstrijd, langgerekt liggen bij ieder klein tikje..Inclusief de Turken
Die gast moest naar het ziekenhuis en was dus gewond geraakt en dat kon niet ter plekke gexied worden. Da's dan vrij ernstig. Ik ben geheel voor fanatisme en vind het jammer dat Turkije niet naar het WK is ( voor mijn goede vriend Ulx + familie was ik wel overigens wel voor Die Schweiz), maar dit kan gewoon niet en is niet goed te praten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:50:28 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330898
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef djstoffel het volgende:
En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen
quote:
.......................maar dat is wat anders dan onsportief gedrag. Die 2 dingen moet je wel scheiden. Vanmorgen Australie gezien. Ook veel passie, maar wel fair!!!!! In en buiten het veld!!!!!!!!!!!!!!!!
\

Dat gejen en gezuig en het blij zijn dat Turkije er niet bij is was ook voordat die ellende daar losbarste dus ga niet lopen doen alsof alleen daarom mensen zo blij doen dat Turkije er uit ligt.

Normaal is het gewoon enorme passie tijdens het aanmoedigen zoals NU TIJDENS de werdstrijd en daar kan ik best van genieten.
pi_32331000
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef Doc het volgende:

[..]

Inderdaad. Die wedstrijd hadden ze eigenlijk ook moeten winnen. Met ook die klote schwalbe van dat Braziliaanse hoerenjong dat nu voor Olympiakos speelt (ex-Barca en ex-AC) waar ik de naam niet eens van WIL onthouden ...
Inderdaad he, maar de arbitrage was het afgelopen WK gewoon SLECHT en niet in het nadeel van Brazilie (o.a. de afgekeurde goal van Wilmots).
Maar in de wedstrijd Turkije - Brazilie was toch zo'n mooi wippertje van een Turkse speler over een Braziliaanse speler, of was dat tijdens een andere poule-wedstrijd ?
is al weer 4 jaar geleden !!
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:44 schreef Doc het volgende:

[..]

En da's dan weer jammer inderdaad.
Yep, fanatiek is goed maar vanavond was het te.
pi_32331024
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Die gast moest naar het ziekenhuis en was dus gewond geraakt en dat kon niet ter plekke gexied worden. Da's dan vrij ernstig. Ik ben geheel voor fanatisme en vind het jammer dat Turkije niet naar het WK is ( voor mijn goede vriend Ulx + familie was ik wel overigens wel voor Die Schweiz), maar dit kan gewoon niet en is niet goed te praten.
Hey, er is dus ook een echte Zwitser.
Ulx, gefeliciteerd jongen.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:55:50 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32331072
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:54 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Hey, er is dus ook een echte Zwitser.
Ulx, gefeliciteerd jongen.
Nep-Zwitser hoor. Woont daar met een Zwitserse, heeft haar zwanger geschopt en die lul gaat binnenkort ook nog trouwen met haar, begreep ik.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32331096
Het blijven Turken he........ De (misplaatste) trots won het weer eens van de rede.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32331107
quote:
Op woensdag 16 november 2005 22:02 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Nederlands is op school niet jou sterkste vak hé ??
Het is jouw sterkste vak ook niet echt he ...
Before all else, be armed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')