abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2005 @ 23:28:42 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330168
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Toewan het volgende:
Als dat dus echt zo is dan mogen ze van mij wel een tijdje uitgesloten worden. Kijk, wat duwen en trekken kan best maar iemand (zwaar)gewond trappen gaat echt veel te ver.
Zal vast ook nog wel een staartje krijgen als de FIFA het gaat onderzoeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330174
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:27 schreef Toewan het volgende:
Als dat dus echt zo is dan mogen ze van mij wel een tijdje uitgesloten worden. Kijk, wat duwen en trekken kan best maar iemand (zwaar)gewond trappen gaat echt veel te ver.
Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
pi_32330238
Het is toch echt te gek voor woorden?! De Zwitsers zijn ongetwijfeld vooraf al was verteld dat ze na het laatste fluitsignaal als een dolle moesten gaan rennen naar de catacomben, om zo zonder kleedscheuren vanaf te komen . Aangekomen in die catacomben worden ze alsnog aangevallen door spelers en veiligheidsmensen, die hen juist zouden moeten beschermen..

En achteraf is het weer janken als je zegt dat je het niet normaal vindt, want dan worden de Turkjes gediscrimineerd . Ze maken het er toch gewoon zelf naar? Maakte welk land dan ook zich overhevig aan dit soort praktijken, dan vond ik het ook schandlig .
pi_32330251
Turkije niet door, gezellig. Zwitserland was de eerste wedstrijd beter en ook nu zeker redelijk staan ballen, Turkije wel iets beter, maar, helemaal na de toestanden aan afloop, verdiend blijven ze thuis. Zwitserland kan op mijn sympathie rekenen en speelt altijd leuk voetbal.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:32:03 #95
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330284
quote:
Op woensdag 16 november 2005 21:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, men kon het er in diverse referenda niet over eens worden.

Gefeliciteerd maat! Of beter gezegd: felicitaties aan je vrouw en dochter

Ouw allochtoon, je ben t al aardig goed ingeburgerd hoor
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_32330288
Oke, ik heb het gezien, turken speelden in hun lievelingswit. Echt een spiegelbeeldtenue van de Zwitsers. De moraalridder NOS weigerde weer eens die veelbesproken beelden uit te zenden, het was na de samenvatting gelijk inzoomen op die pukkel naast de neus van Yuri "mosterd na de maaltijd" Mulder.
Overigens ik ben ook blij dat die Turken er niet bij zijn, die lopen al de polonaise als ze de toss hebben gewonnen.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  woensdag 16 november 2005 @ 23:32:17 #97
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32330293
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Natuurlijk is er niets gebeurd. Er gebeurd nooit wat als een turkse ploeg verliest.
En gisteren werden de Zwitsers ook allervriendelijkst ontvangen op het vliegveld. Met bloemen en applaus...

Droom lekker verder.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_32330308
Hoe kan dat van de Zwitsers komen Da.Rock? Ik hoorde zo'n half uur geleden dat die nog altijd in hun kleedkamer zaten, omdat de kust nog niet veilig was .
pi_32330323
quote:

[..]

Dat is waar, daarom zeg ik ook "als het echt zo is". Maar ik kan me overigens wel voorstellen dat je in zo'n heksenketel en na zo'n wedstrijd gefrustreerd en agressief wordt. Alleen zou je je in moeten kunnen houden als professional.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:33:37 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330332
Dat er iets is gebeurd is overduidelijk.

Controversy followed the game when television pictures clearly showed players fighting with each other and officials as they entered the tunnel to return to the dressing room.

It could be that Uefa now look to punish some of the players for their part in the melee that was captured on film.

The Swiss FA confirmed after the match that Stephane Grichting had been taken to hospital to have injuries treated. Grichting was an unused substitute on the night.

(bron BBC)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330345
quote:

[..]

Ga weg man, ik heb zelf die beelden gezien op televisie

Volgens mij heb jij nog nooit een ferme trap of een harde bal tegen je knakworst gehad. Ik kan je zeggen, je kunt je bewustzijn verliezen als ie goed raak is...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:34:06 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330347
Overigens vind ik het best jammer dat Turkije er niet bij is. Zou best mooi geweest zijn zo in Duitsland met al die import daar. Lekkere sfeer in het stadion. Ik vind ze ook altijd wel wat extraas brengen op een WK en je hebt bij die lui echt het idee dat ze voor hun land will strijden. Hou ik wel van. En dat getoeter hier door de straten vind ik ook altijd wel wat hebben.
pi_32330379
Wie was die Zwitserse reserve die na de wedstrijd werd geinterviewd ook alweer? Grichting soms?
  woensdag 16 november 2005 @ 23:36:10 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330407
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Wie was die Zwitserse reserve die na de wedstrijd werd geinterviewd ook alweer? Grichting soms?
Nee dat was Philipp Degen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330482
Och god mensen..Ik ontken toch niet dat er ongeregeldheden waren..
Ik geloof alleen niet zo dat er zwaargewonden zijn gevallen zoals men beweert..
pi_32330501
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:34 schreef Doc het volgende:
Overigens vind ik het best jammer dat Turkije er niet bij is. Zou best mooi geweest zijn zo in Duitsland met al die import daar. Lekkere sfeer in het stadion. Ik vind ze ook altijd wel wat extraas brengen op een WK en je hebt bij die lui echt het idee dat ze voor hun land will strijden. Hou ik wel van. En dat getoeter hier door de straten vind ik ook altijd wel wat hebben.
Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).

Maar vanavond was het te fanatiek.
pi_32330508
quote:
Volgens mij heb jij nog nooit een ferme trap of een harde bal tegen je knakworst gehad. Ik kan je zeggen, je kunt je bewustzijn verliezen als ie goed raak is...
Zeker als dat van een voetballer is

[ Bericht 2% gewijzigd door Mighty_Mouse op 17-11-2005 00:53:25 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 23:40:26 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330532
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:38 schreef Da.Rock het volgende:
Och god mensen..Ik ontken toch niet dat er ongeregeldheden waren..
Ik geloof alleen niet zo dat er zwaargewonden zijn gevallen zoals men beweert..
Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330543
worden hier waarheden gecensureerd? ( Net zoals bij die duitse cameraman op de ARD door turkse veiligheidsmensen).

pi_32330553
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:39 schreef Toewan het volgende:

[..]

Brazilie - Turkije was een erg mooie wedstrijd op het WK 2002. Met een "truckende" speler van Turkije, ik ben alleen de naam van die speler kwijt. En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen (ipv Stiiiiiil aan de ooooverkant).
Eensch! [14.gif]

Je kunt beter het veld bekogelen en het stadion afbreken, dan 'tis stil aan de overkant' zingen .
  woensdag 16 november 2005 @ 23:41:51 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330586
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef djstoffel het volgende:
worden hier waarheden gecensureerd? ( Net zoals bij die duitse cameraman op de ARD door turkse veiligheidsmensen).

Nee hoor, alleen discriminerend geblaat wordt weggehaald.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330607
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je naar een ziekenhuis vervoert moet worden voor behandeling is er wel iets meer aan de hand dan alleen een klap voor je kop.
En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?
pi_32330621
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Eensch! [14.gif]

Je kunt beter het veld bekogelen en het stadion afbreken, dan 'tis stil aan de overkant' zingen .
Daarom heb ik er nog even bij ge-edit dat het vanavond te fanatiek was, maar het is niet altijd zo hoor.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:43:19 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32330644
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:42 schreef Da.Rock het volgende:

En het feit dat je behandeld moet worden betekent dat je zwaargewond bent?
Blijkbaar in ieder geval dusdanig verwond dat de plaatstelijke EHBO-ploeg het niet kon behandelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32330652
En sowieso gaan al die voetballers, tijdens en na de wedstrijd, langgerekt liggen bij ieder klein tikje..Inclusief de Turken
pi_32330665
Ok zwaargewond is overdreven want dat betekent levensgevaarlijk gewond.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:44:31 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330684
quote:

[..]

Inderdaad. Die wedstrijd hadden ze eigenlijk ook moeten winnen. Met ook die klote schwalbe van dat Braziliaanse hoerenjong dat nu voor Olympiakos speelt (ex-Barca en ex-AC) waar ik de naam niet eens van WIL onthouden ...
quote:

Maar vanavond was het te fanatiek.
En da's dan weer jammer inderdaad.
pi_32330738
[/quote]En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen [quote]

.......................maar dat is wat anders dan onsportief gedrag. Die 2 dingen moet je wel scheiden. Vanmorgen Australie gezien. Ook veel passie, maar wel fair!!!!! In en buiten het veld!!!!!!!!!!!!!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:48:16 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330819
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:43 schreef Da.Rock het volgende:
En sowieso gaan al die voetballers, tijdens en na de wedstrijd, langgerekt liggen bij ieder klein tikje..Inclusief de Turken
Die gast moest naar het ziekenhuis en was dus gewond geraakt en dat kon niet ter plekke gexied worden. Da's dan vrij ernstig. Ik ben geheel voor fanatisme en vind het jammer dat Turkije niet naar het WK is ( voor mijn goede vriend Ulx + familie was ik wel overigens wel voor Die Schweiz), maar dit kan gewoon niet en is niet goed te praten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 november 2005 @ 23:50:28 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_32330898
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef djstoffel het volgende:
En wat betreft dat strijden voor hun land en het trots er op zijn, dat zou hier in Nederland ook wel meer mogen
quote:
.......................maar dat is wat anders dan onsportief gedrag. Die 2 dingen moet je wel scheiden. Vanmorgen Australie gezien. Ook veel passie, maar wel fair!!!!! In en buiten het veld!!!!!!!!!!!!!!!!
\

Dat gejen en gezuig en het blij zijn dat Turkije er niet bij is was ook voordat die ellende daar losbarste dus ga niet lopen doen alsof alleen daarom mensen zo blij doen dat Turkije er uit ligt.

Normaal is het gewoon enorme passie tijdens het aanmoedigen zoals NU TIJDENS de werdstrijd en daar kan ik best van genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')