abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32333668
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:48 schreef DarkShine het volgende:
ClioSport, als jij alsnog naar het WK wilt kun je je het beste wenden tot de Nederlandse en/of Zwitserse voetbalbond.
Heb jij je 12e verjaardag al gevierd? Heb in tijden niet zo gelachen, goed bezig zeg, heb je wel eens gedacht aan een eigen komedieshow, je bent echt grappig dude
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 17 november 2005 @ 01:57:19 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_32333672
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zie net de herhaling van de penalty van de Turken. Mijn hemel, daar gebeurde ook weinig

Kerel krijgt een veegje over zn grote teen, maar gaat natuurlijk met heel veel drama neer, omdat de bal die hij te ver voor zich uit had getikt niet meer te halen is. Persoonlijk vond ik dat geen pingel
Ik zag hem zojuist ook en kan het niet anders dan met je eens zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_32333693
Ik dacht dat deze topic over turkije-zwitserland ging

Jammer balen voor de Turken. De Zwitsers hebben het misschien verdient als je kijkt over de twee wedstrijden. In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd. Dat ene uitdoelpuntje maakte uiteindelijk het verschil in het voordeel van de zwitsers.

Helaas.

Wat de trieste anti-turkse reacties betreft. Get a life gasten. Wat hebben de joden, de armeniers en jouw vooroordelen over turken nou met deze wedstrijd te maken. Hou het dan lekker voor je zou ik zeggen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 november 2005 @ 02:00:03 #204
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32333697
quote:
Zie net de herhaling van de penalty van de Turken. Mijn hemel, daar gebeurde ook weinig

Kerel krijgt een veegje over zn grote teen, maar gaat natuurlijk met heel veel drama neer, omdat de bal die hij te ver voor zich uit had getikt niet meer te halen is. Persoonlijk vond ik dat geen pingel
Zoals eerder gezegd, een opgevoerd stukje theater... Misschien een video van Matheus gezien?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 17 november 2005 @ 02:02:22 #205
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32333711
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:56 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Heb jij je 12e verjaardag al gevierd? Heb in tijden niet zo gelachen, goed bezig zeg, heb je wel eens gedacht aan een eigen komedieshow, je bent echt grappig dude
Misschien moet ik samen een show met Akin opvoeren. Zag op tv dat deze zeer goed in theater is.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32333712
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:59 schreef Slayage het volgende:
Ik dacht dat deze topic over turkije-zwitserland ging

Jammer balen voor de Turken. De Zwitsers hebben het misschien verdient als je kijkt over de twee wedstrijden. In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd. Dat ene uitdoelpuntje maakte uiteindelijk het verschil in het voordeel van de zwitsers.
In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd

Ja duidelijk dat de zwitsers het dan verdiend hebben
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_32333718
quote:

Mja, maar in de eerste helft was er ook een dubieuze handsbal van een Zwitser in zijn eigen strafschopgebied. Meer optelsom misschien ?
pi_32333720
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Misschien moet ik samen een show met Akin opvoeren. Zag op tv dat deze zeer goed in theater is.
Ja doe je dat, maar dude je bent echt komisch, maak gebruik van je super talenten.
pi_32333738
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:03 schreef Toewan het volgende:

[..]

Mja, maar in de eerste helft was er ook een dubieuze handsbal van een Zwitser in zijn eigen strafschopgebied. Meer optelsom misschien ?
Vond ik niet dubieus, was aangeschoten ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 17 november 2005 @ 02:06:12 #210
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32333753
* DarkShine heeft een fan!
Planning:
-
pi_32333769
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

In zwitserland werd turkije van de mat geveegd en in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd

Ja duidelijk dat de zwitsers het dan verdiend hebben
De zwitsers hadden wel vette kansen in istanbul, dusss

Ik zeg dan ook misschien heh
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_32334002
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef ClioSporT het volgende:
in turkije werden de zwitsers van de mat geveegd
LOL
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_32334538
Die penalty kon eigenlijk niet anders. Streller komt ingegleden in de 16 en die turk gaat inderdaad heel makkelijk liggen, maar het was wel een pingel.

Streller had gewoon op z'n benen moeten blijven staan, de situatie was ongevaarlijk.
pi_32334625
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:29 schreef Da.Rock het volgende:

[..]

Enige info die er is komt van de Zwitsers...
Er zal heus wel wat gebeurd zijn maar zwaargewond, laat me niet lachen...
"Dat doet mijn soon niet.."

meest gehoorde regeltje in mijn leven denk ik

Anyway.. hopen dat er wat neutrale (scheidsrechter/grens) getuigen zijn.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_32334881
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:21 schreef cultheld het volgende:
Ja hoor. Ontopic: Ik heb eenzelfde mening over het Turkse elftal als Jules Deelder en ik weet niet precies wat hij er over denkt, maar het is vast iets met kanker.
.
-
pi_32334888
't Is eigenlijk lood om oud ijzer. Hoera voor de Zwitsers dan maar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32335953
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Weet je wat ik doe als iemand mij probeert te slaan? Dan breek ik z'n neus. Dat maakt mij geen klootzak, maar iemand die zichzelf verdedigt. Dus hoe kun je dan die Zwitsers ook maar op enige wijze gaan beschuldigen?
van de BBC-site

However, the match ended with tempers fraying and television footage showed Benjamin Huggel kick a member of the Turkish coaching staff as he ran off the pitch.

Then, former Aston Villa defender Alpay aimed a kick at Streller as the goalscorer went down the tunnel towards the dressing rooms and the trouble erupted.

Als je dit zo leest zijn de Zwitsers begonnen met trappen ...
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32335972
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, mijn fout..Kama trapt er binnenkort net als jij en ik in
Jij bent er zelfs 2 keer ingetrapt
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32336012
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Niks onderbuikgevoelens. In Jip&Janneke-taal dan maar:

Team A trapt Team B in elkaar, omdat Team B heeft gewonnen van Team A. Team A is naar alle waarschijnlijkeid de schuldige, maar dat mag niet gezegd worden, omdat team A nogal vaak probleempjes schijnt te veroorzaken, en ze dus speciaal voorzichtig aangepakt moeten worden, want stel je voor dat ze deze keer niet de schuldige zijn, zou toch zielig zijn
Volgens de BBC-site is het nog verre van duidelijk dat de Turken begonne hoor ...
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32336095
quote:

Beide penalties waren makkelijk gegeven imho.
WE WON IT FIVE TIMES!
pi_32336586
Maar...

Als blijk dat de Zwitsers de gewelddadigheden zijn gestart en hun als hoofdschuldigen worden aangewezen, kan de FIFA dan besluiten het duel om te zetten in een reglementaire overwinning voor Turkije?
pi_32336607
Pardon my ignorance.

Maar ik ben niet zo goed op de hoogte van de reglementen en bevoegdheden van de FIFA.
pi_32336767
Blij toe dat de Turken thuisblijven. Wat een kutteam.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32337827
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Maar...

Als blijk dat de Zwitsers de gewelddadigheden zijn gestart en hun als hoofdschuldigen worden aangewezen, kan de FIFA dan besluiten het duel om te zetten in een reglementaire overwinning voor Turkije?
pi_32338090
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef trith het volgende:

[..]

Het kwam toch anders regelmatig voor dat n.a.v. geweld van spelers of wangedrag van supporters een overwinning van een team werd omgezet in een reglementaire 0 - 2 nederlaag.

Maar geen idee of dat alleen in Nederland zo is of dat de FIFA dat ook kan.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:26:15 #226
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32338169
La Suisse
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_32338477
Ik heb een stukje video gezien waarin de Zwitsers het veld af rennen en met allerlei rotzooi bekogeld worden. Daarna staat er een of andere turk die schopt naar een zwitser. Een ploegmaat van die zwitser ziet het en schop terug. Dan begint alle ellende. Het is niet in een keer goed te zien maar als je een aantal malen heb gekeken dan begint toch alle ellende bij de Turken.
pi_32338496
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:18 schreef Leatherface het volgende:
Maar...

hier is een filmpje van de turkse tv, waarmee ze wilden aantonen dat Huggel begon.. maar als je nogmaals kijkt, zie je dat de man die door hem geschopt wordt, vlak daarvoor een langsrennende zwitser schopt.. kortom, hoewel ze er in Turkije op dit moment op hameren, met name door dit filmpje, dat huggel en dus de zwitsers zelf verantwoordelijk zijn, snijden ze zichzelf juist in de vingers met het filmpje.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5256174883172235521&q=switzerland+turkie
  donderdag 17 november 2005 @ 11:39:36 #229
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32338529
quote:
Voorzitter van de FIFA, Joseph Blatter, is woedend. Aanleiding hiervoor zijn de bizarre taferelen die zich hebben afgespeeld na de play-off tussen Turkije en Zwitserland van gisteren in Istanbul. Blatter kondigde dan ook een diepgaand onderzoek aan.

Nadat het laatste fluitsignaal had geklonken renden de Zwitserse ploeg direct naar de kleedkamer om te ontkomen aan de Turken. Zij waren gefrustreerd omdat ze niet naar het wereldkampioenschap in Duitsland gaan. Een woordvoerder van de Zwitsere voetbalbond meldde dat er toch nog spelers zijn in elkaar zijn geslagen in de kleedkamer.

De reactie van Blatter spreekt dan ook voor zich: "Ik ben razend!". Een langdurige schorsing voor de Turkse nationale ploeg is niet uitgesloten. Het land won de wedstrijd overigens wel met 4-2. Dit was echter niet genoeg om zich alsnog te plaatsen voor het WK, aangezien Zwitserland in de eerste wedstrijd met 2-0 te sterk was."
Zal nog wel een dikke staart krijgen
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  donderdag 17 november 2005 @ 11:43:05 #230
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32338636
quote:
Een langdurige schorsing voor de Turkse nationale ploeg is niet uitgesloten.
EK'tje en WK'tje?

Wanneer is de loting eigenlijk?
  donderdag 17 november 2005 @ 11:43:55 #231
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32338657
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:37 schreef Irrem het volgende:
Ik heb een stukje video gezien waarin de Zwitsers het veld af rennen en met allerlei rotzooi bekogeld worden. Daarna staat er een of andere turk die schopt naar een zwitser. Een ploegmaat van die zwitser ziet het en schop terug. Dan begint alle ellende. Het is niet in een keer goed te zien maar als je een aantal malen heb gekeken dan begint toch alle ellende bij de Turken.
helemaal gelijk, het kost een paarx kijken, maar de turken beginnen idd, (zoiezo, kijk eens naar de regen van voorwerpen, idoot gewoon)
pi_32338730
Wat een triestheid. Lekker goed dat de Turken niet zijn doorgegaan!
  donderdag 17 november 2005 @ 11:46:47 #233
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32338732
Een zwitser is trouwens opgenomen in het ziekenhuis na deze taferelen.
quote:
with damage to his testicles and urinary tract.
Lekker dan dat voetbal. Wel WK, maar niet meer kunnen pissen.
pi_32338737
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef ErikT het volgende:

[..]

EK'tje en WK'tje?

Vrijdag 9 December..

Ik hoop echt dat ze een EK of WK moeten missen.
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_32338748
Gewoon schorsen voor een volgend groot toernooi denk ik zo!!
pi_32338771
Stephane Grichting ligt in een ziekenhuis wegens een inwendige bloeding, zo hard issie geraakt
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 17 november 2005 @ 11:48:53 #237
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32338790
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef ErikT het volgende:

[..]

EK'tje en WK'tje?

Voor de voorrondes van het EK, 27 Januari, nog genoeg tijd voor een goed onderzoek en een uitsluiting zou ik zeggen.
pi_32338866
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Chielus het volgende:

[..]

helemaal gelijk, het kost een paarx kijken, maar de turken beginnen idd, (zoiezo, kijk eens naar de regen van voorwerpen, idoot gewoon)
Jaah maar die mensen beleven voetbal gewoon heel intens. Dat is een emotioneel gebeuren en bij een grote teleurstelling zoals deze kan zoiets gebeuren. De beleving is gewoon anders
Yo, Willie. Burn the cat
  donderdag 17 november 2005 @ 11:52:17 #239
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32338879
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:48 schreef Chielus het volgende:

[..]

Voor de voorrondes van het EK, 27 Januari, nog genoeg tijd voor een goed onderzoek en een uitsluiting zou ik zeggen.
Ik bedoel eigenlijk de loting voor de poules op het WK.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:52:59 #240
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32338892
9 december
  donderdag 17 november 2005 @ 11:53:55 #241
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_32338905
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk de loting voor de poules op het WK.
Aah t staat op teletekst, 9 december.
pi_32339305
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Chielus het volgende:
Een zwitser is trouwens opgenomen in het ziekenhuis na deze taferelen.
[..]

Lekker dan dat voetbal. Wel WK, maar niet meer kunnen pissen.
bron?
pi_32339375
Telegraaf.nl
pi_32339515
whuehe, was even vergeten dat sepp blatter ook zwitser is, nou die zal vast met een dubbelzwarestraf komen, naar ik aanneem
pi_32339668
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef addictivebeat het volgende:
whuehe, was even vergeten dat sepp blatter ook zwitser is, nou die zal vast met een dubbelzwarestraf komen, naar ik aanneem
IDD dat bedacht ik me ook, of hij is Oostenrijker..., weet het niet meer, maar als hij Zwitser is dan benne de rapen gaar voor Turkie.
pi_32339723
Waar is mijn tt??? wel veel censuur hier zeg.
pi_32339805
Lekker lomp weer die Turken. Die Turkse verzorger schopt inderdaad eerst een Zwitser, waarna hij vervolgens zelf wordt getrapt. Uitsluiting voor de volgende kwalificatie zou zeker terecht zijn...
pi_32339870
Hij is Zwitser en ik mag aannemen dat hij er zich niet persoonlijk mee gaat bemoeien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32339951
Maar net alsof het daar begint.. Die zwitserse spelers rennen zo maar van het veld af opgejaagd door die turken???

Moderator / Redactie Sport donderdag 17 november 2005 @ 12:38:25 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32340155
Misschien ook geen WK in 2010 voor Turkije

Blatter: 'Geen WK 2010 als mogelijke straf Turkije'

17/11/2005 12:04
quote:
Turkije moet vrezen voor een zware straf voor de ongeregeldheden na het duel met Zwitserland. In de catacomben kwam het tot klappen, die Turkije volgens FIFA-voorzitter Blatter een plaats voor WK 2010 kunnen gaan kosten.
De FIFA gaat de incidenten na afloop van het duel Turkije-Zwitserland (4-2) onderzoeken. Turkije moet vrezen voor een flinke straf als mocht blijken dat het schuldig is aan de onvriendelijkheden. 'Ik kan jullie vertellen, niet als een Zwitser maar als president van de FIFA, dat we zullen optreden en hard ook', zei Sepp Blatter op een speciale belegde persconferentie van de FIFA.

Voor de Zwitserse radio had Blatter al eerder zijn onvrede laten blijken. 'Ik heb nog nooit zoiets gezien. Het maakt me ook boos. Er is iets mis in het voetbal als zoiets kan gebeuren.' Over de strafmaat liet de FIFA-president zich ook uit. 'Van niks tot een schorsing van de Turkse bond of zelfs een uitsluiting voor het WK in 2010, alles is mogelijk.'

De FIFA wil de rapporten afwachten voor het tot een veroordeling dan wel vrijspraak komt. De klacht van de Zwitsers wordt waarschijnlijk behandeld na de WK-loting, die op 9 december wordt gehouden in Leipzig.

De Turken ageren tegen het beeld dat zij als slechte verliezers alleen de aanstichters zijn van de ongeregeldheden. Televisiebeelden laten zien hoe de Zwitser Benjamin Huggel bij het verlaten van het veld de Turkse assistent-trainer Mehmet Ozdilek schopte. En dat zou aanleiding zijn geweest voor de Turkse reactie.

'We hebben deze beelden nog niet gezien, dus onthouden we ons van commentaar', zei de Zwitserse perschef Pierre Benoit. 'Maar in principe denken wij dat Huggel handelde uit zelfverdediging nadat hij en Tranquillo Barnetta werden aangevallen.'

Zwitser Grichting hield een nare blessure over aan de incidenten in de spelerstunnel. Hij moest zelfs een bezoek brengen aan het ziekenhuis na een klap in zijn kruis. De verdediger is inmiddels uit het hospitaal. 'Hij is weer bij de ploeg. Maar het is niet allemaal oké. Hij heeft een katheter gekregen, dat nog zeker tien dagen moet blijven zitten', zei Benoit.

Turkije won de return met 4-2, maar dat was niet genoeg voor een plaats op het WK. Zwitserland, dat de eerste wedstrijd met 2-0 had gewonnen, mag zich op basis van uitgescoorde doelpunten laten zien op het WK-podium.
bron http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74213/sc=a0492e
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')