Ik zag het jaquote:Op zondag 13 november 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik was te laatWel dezelfde soort titel
Is koffer 25 dan al geweestquote:Op zondag 13 november 2005 22:28 schreef borisz het volgende:
ja ze gaat van 26, 25, 24 etc
Daar zat zeker 1 miljoen inquote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef borisz het volgende:
ja
Je hebt altijd nog 2,5 miljoen, dus altijd nog 3 ton oid.quote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
1,5 miljoen. Als ze nu doorgaat is ze gek.
Ik zei hetquote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het is 13, zoals ik van tevoren al zei, ik zou stoppen.
nee helaas, anders was ik wel op tv en had ik fok geroepenquote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
borisz, is je moeder nu 1,5 miljoen rijker of is het iemand anders?
Had ik maar mee gedaanquote:Op zondag 13 november 2005 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk niet, maar de 5 miljoen zit in koffer 13.
Vind je haar niet geweldig irritant?quote:Op maandag 14 november 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
Hup Pierce
nee, vind dat ze een geweldige comeback heeft gemaakt, ik vind dr ook een stuk kleurrijker dan dr tegenstandsterquote:Op maandag 14 november 2005 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je haar niet geweldig irritant?
Beter om naar te kijken iigquote:
Haar prestaties zijn dit jaar idd erg goed, maar haar manier van doen op de baan vooralquote:nee, vind dat ze een geweldige comeback heeft gemaakt, ik vind dr ook een stuk kleurrijker dan dr tegenstandster
Binnen 30 minuten al, zag ik. Wat een losers.quote:Op maandag 14 november 2005 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
BB Sukkels hebben trouwens alweer binnen korte tijd een opdracht laten mislukken
ow vertel, dan hoef ik de stream verslagen niet terug te gaan zitten lezenquote:Op maandag 14 november 2005 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pierce
BB Sukkels hebben trouwens alweer binnen korte tijd een opdracht laten mislukken
Ze moesten karaoke doen. Niet eten of drinken tijdens het zingen, wisselen door middel van minimaal 1 regel samen te zingen. Tsja, dat gaat fout natuurlijk bij die sukkelsquote:Op maandag 14 november 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow vertel, dan hoef ik de stream verslagen niet terug te gaan zitten lezen
De toastjes filet-Americain die ik nu weer voorgezet krijg ook niet.quote:
mietjequote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:nou ik ga slapen, begin nu het gebrek aan slaap te merken
quote:Op maandag 14 november 2005 02:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan doen wij toch nog een baco
schrikquote:Op maandag 14 november 2005 02:31 schreef golfer het volgende:
Boe!
Lezenquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wat doen de ouwelui nog allemaal op?
Je krijgt nog een F&F topic van mequote:
Ik ben deze week ff niet online in F&F.. ff een time-out dus doe het rustig aan.quote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je krijgt nog een F&F topic van me(dit keer wel een echte
)
Morgen wel ergens ok?
Trouwens mn knie wel redelijk in puin na het zaalvoetballen, trappen lopen doet al pijn
Wist ik niet. Laatste "echte" blessure was 2 jaar geleden, was mn knie (bedenk me nu dat het dezelfde is) na een potje tennissen ineens 3 keer zo dik. 3 Maanden met vocht in mn knie op de bank gelegen, precies de zomervakantie van 2003quote:Op maandag 14 november 2005 02:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben deze week ff niet online in F&F.. ff een time-out dus doe het rustig aan.
Enneh wist je dat zaalvoetbal erg/te veel blessures opleveren
Oehquote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef Bluezz het volgende:
Leg je knie maar in mijn hand.
Komt allemaal goed
Nee!quote:
Dat zeggen ze ja.. en ondertussen is je portemonnee weg.quote:Op maandag 14 november 2005 08:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee!
Er zijn alleen maar agressieve turken in rotterdam, ik heb geen feyenoorder gezien. Een stel allochtonen in het centrum was zelfs voor Ajax zeiden ze![]()
Dat was maar een kort rondje joggen!quote:Op maandag 14 november 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
En kan dat?
voor een kop koffie kan een hoopquote:Op maandag 14 november 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
En kan dat?
quote:Op maandag 14 november 2005 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat was maar een kort rondje joggen!
Dat laat ik graag aan iemand anders overquote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
Lekker Tolk
* SCH gaat op massagetafel liggen en wacht af
wie? wat? waar? hoe?quote:Op maandag 14 november 2005 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
staat gvd de Razr V3 er niet meer bij
telfort verlenging....quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
staat gvd de Razr V3 er niet meer bij
als je toch die wil dan bel je toch gewoon even op kijk je op een andere site? sites genoeg! prijzen kunnen nog best veel verschillen trouwens....!quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
telfort verlenging....
vanmorgen om 9.00 uur nog wel en nu niet meer....![]()
nu wordt het denk ik de samsung E760![]()
en daar kom je nu mee??quote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
www.sitel.nl
Krijg je er ook nog een wasmachine bij.
Of een digi camera, beertender, dvd recorder, dildo. Kies maar uit.quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en daar kom je nu mee??
wasmachine heb ik al...
ze verzinnen ook vanalles bij die telefoonbedrijven zeg, nu dus een telefoon met een wasmachine erinquote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
www.sitel.nl
Krijg je er ook nog een wasmachine bij.
Alles wat je er zo ff bij krijgt is toch crap, zelden een fatsoelijk kwalitatief product dat er tussen zit.quote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze verzinnen ook vanalles bij die telefoonbedrijven zeg, nu dus een telefoon met een wasmachine erin
ik hoef dan ook alleen maar een blauwe-tand-hoofd-set...quote:Op maandag 14 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alles wat je er zo ff bij krijgt is toch crap, zelden een fatsoelijk kwalitatief product dat er tussen zit.
(Iedereen die denkt dat je er gratis een fatoelijke home cinema set bij krijgt is niet goed bij z'n hoofd).
vrije vertalingen zijn meestal wel grappigquote:Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef rubbereend het volgende:USB stok, dat klinkt echt geweldig
quote:Op maandag 14 november 2005 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Weekendje Heilbachsee met de familie....
Ierse Pub op park met Guinness & Killkenny!
Ganz toll!quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
net terug van een bedrijfsuitje naar Kernwasser Wunderland.
iedereen heeft weer een stralend humeur nu?quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
geef je alquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
leukquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
ah leuk, dat is een halfuurtje hier vandaanquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
Nog steeds niet echtquote:Op maandag 14 november 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
iedereen heeft weer een stralend humeur nu?
je mag ook niets meer in dit land, waar gaat dat heen??!quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mus in de hal waar ze voor Domino D-day aan het bouwen waren heeft 23.000 stenen omgekiepert hoor ik op de radio. Het vogeltje is inmiddels neergeknald met een luchtbuks.
Het is een grote schande...quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een rondvliegende mus in de hal waar ze voor Domino D-day aan het bouwen waren heeft 23.000 stenen omgekiepert hoor ik op de radio. Het vogeltje is inmiddels neergeknald met een luchtbuks.
dan kom ik vannacht even langs met m'n Boschhammer, dan flikkert de rest ook wel om.quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een rondvliegende mus in de hal waar ze voor Domino D-day aan het bouwen waren heeft 23.000 stenen omgekiepert hoor ik op de radio. Het vogeltje is inmiddels neergeknald met een luchtbuks.
Hoezo dieptriest? Wat moeten ze dan doen? Dat vogeltje alle andere steentjes laten omgooien, zodat die tv uitzending niet doorgaat, zodat alle sponsoren voortaan wegblijven, etc etc?quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kom ik vannacht even langs met m'n Boschhammer, dan flikkert de rest ook wel om.
diep triest![]()
De boel beter voorbereiden bijvoorbeeld. En als een mens de steentjes omgooit wordt die niet afgeknald ?quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo dieptriest? Wat moeten ze dan doen? Dat vogeltje alle andere steentjes laten omgooien, zodat die tv uitzending niet doorgaat, zodat alle sponsoren voortaan wegblijven, etc etc?
Je kunt ook moeilijk in die zaal met een vangnetje achter dat vogeltje aanrennen.
Hm, misschien wel iets voor in F&Fquote:Op maandag 14 november 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Laten we een IM-site voor het musje gaan bouwen![]()
ook graag eentje voor het beest wat jouw sudderlapje heeft geleverd.quote:Op maandag 14 november 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Laten we een IM-site voor het musje gaan bouwen![]()
en je had niet even de tijd om langs te komenquote:Op maandag 14 november 2005 15:30 schreef Bjoro het volgende:
neuh geen rondleiding....ons bedrijf had het hele park afgehuurd en er waren allerlei aktiviteiten te doen, optredens van DJ Marcella en Crazy Piano's, presentatie van Ellemieke Vermolen.
Zondagochtend met de bus heen vanochtend met de bus terug, zodat we vanmiddag weer stralend aan het werk kunnen![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook graag eentje voor het beest wat jouw sudderlapje heeft geleverd.
Kom je bij mij slapen?quote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:net nu ik crew ben kun je een twisterdekbed winnen op de FP
als jij dat dekbed wint kom ik bij jou slapenquote:
Oepsquote:Op maandag 14 november 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jij dat dekbed wint kom ik bij jou slapen
was ook wel leuk, alleen de onvermijdelijke wij-zijn-de-beste-tjakka-speeches van de directie komen zo langzamerhand wel mijn neus uit !quote:
Hoe ie ook in duscussie ging met Hugo Borst, over z'n tijd bij Feyenoordquote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef borisz het volgende:
studio voetbal is wel leuk met Arie Haan
Die gast heeft teminste wat te vertellen
Iddquote:Op maandag 14 november 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:gaat lekker daar bij de Volvo ocean race
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef DeTolk het volgende:
Ligt het aan mij of is de layout aangepast?
Zie net dat meer mensen (met FireFox) er ook last van hebben,.quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:
geen idee, welke lay out gebruik je en wat is er anders?
nadat er al 3 boten een haven hebben moeten opzoeken na het slagveld van de eerste nacht heeft de AAB1 brand gehad aan boord en Ericson heeft stilgelegen om touwen los te snijden van de kiel en het roer.quote:
Misschien is FOK! wel stiekem overgenomen door Microsoft...quote:Op maandag 14 november 2005 16:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zie net dat meer mensen (met FireFox) er ook last van hebben,.
quote:Op maandag 14 november 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nadat er al 3 boten een haven hebben moeten opzoeken na het slagveld van de eerste nacht heeft de AAB1 brand gehad aan boord en Ericson heeft stilgelegen om touwen los te snijden van de kiel en het roer.
Dus tochquote:Op maandag 14 november 2005 16:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Misschien is FOK! wel stiekem overgenomen door Microsoft...![]()
SV heeft natuurlijk wel het voordeel van doorkijkers.quote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef borisz het volgende:
best wel grappig Studio voetbal word pas om 11 uur uitgezonden en trekt 653.000 kijkers terwijl voetbal insite meer prime time word uitgezonden en trekt maar 435.000 kijkers
3 dagen kan nog net, op de datum van het pak mag het product alleen niet meer verkocht worden.quote:Op maandag 14 november 2005 16:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Net een half pak yoghurt van 11-11 genuttigd.... kan dat nog, of staan me vanmiddag nog verrassingen te wachten ?
Keek het ook alleen maar omdat ik de herh. van DWHN wilde zien. Daarna meteen doorgekeken.quote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef borisz het volgende:
best wel grappig Studio voetbal word pas om 11 uur uitgezonden en trekt 653.000 kijkers terwijl voetbal insite meer prime time word uitgezonden en trekt maar 435.000 kijkers
jup. En dan hebben ze ook nog het voordeel dat omstreeks die tijd de meeste vrouwen al naar bed zijn. Terwijl bij VI de vrouwen nog allemaal iets anders willen kijken.quote:Op maandag 14 november 2005 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SV heeft natuurlijk wel het voordeel van doorkijkers.
VI heeft ook iets meer concurrentie dan SV he. ER, Holland Sport, BNN programma's, Friends komen ook allemaal prime-time op maandag. Zondagavond is alleen maar Cafe de Sport. En Barend doet VI ook niet veel goedsquote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef borisz het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 16:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ze zo doorgaan bij die Ocean Race komen ze in kaapstad aan op houten vlotjes
quote:Op maandag 14 november 2005 15:53 schreef rubbereend het volgende:![]()
als dit zo doorgaat komen ze per vlot terug volgend jaar
Jij hebt er ook last van dus?quote:Op maandag 14 november 2005 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk steeds dat mn pagina niet helemaal geladen is...
kijk, dat is lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef superjoden het volgende:
Zo vanmorgen goed nieuws van de notaris. De akte van verkoop voor mijn woning is vanmorgen getekend door de koper en mijn ex.
SJ is blij![]()
kun je nu eindelijk die ellende afsluiten ?quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef superjoden het volgende:
Zo vanmorgen goed nieuws van de notaris. De akte van verkoop voor mijn woning is vanmorgen getekend door de koper en mijn ex.
SJ is blij![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je nu eindelijk die ellende afsluiten ?
Was het wat die SCHudderbillenquote:Op maandag 14 november 2005 17:20 schreef dndiek het volgende:
*BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP * (het eten was erg lekker)
quote:
Alsof ik dingen ga teruglezenquote:Op maandag 14 november 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
steel mijn grap eens niet
[..]
Ja, ik ga zo bevallenquote:
Foto's ?quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
nieuwe monitor has arrived
wat eending
quote:
en wat heb ik daarmee te makenquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sudderlappen van SCH bedoel ik
* Bluezz is eten
Ziet er goed uit inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 18:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[afbeelding]
specshttp://www.eizo.com/support/discontinued/crt/f730.asp
zo natuurlijk heb ik het beeld nog nooit gezien, beste kwaliteit monitor wat ik ooit heb gezien
iquote:Op maandag 14 november 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bakbeest Pascal, ik hou het mooi bij een plasmascherm.
Ze waren heerlijkquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sudderlappen van SCH bedoel ik
* Bluezz is eten
quote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga straks pasta eten
Vanavond weer veel op tv: Expeditie Robinson, Voetbal Insite, Holland Sport, Katja vs Bridget, CSI, Spuiten en Slikken, Paul de Leeuw en They think it's all over
Coupling indeedquote:Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
En coupling nog!
Dat was toch die 'sportquiz' op de BBC? Hoe laat?quote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Coupling indeed
Jeff is geniaal
They think it's all over komt rond half 12quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was toch die 'sportquiz' op de BBC? Hoe laat?
en ik mag vanavond competitie gaan spelen, lekker invallenquote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga straks pasta eten
Vanavond weer veel op tv: Expeditie Robinson, Voetbal Insite, Holland Sport, Katja vs Bridget, CSI, Spuiten en Slikken, Paul de Leeuw en They think it's all over
Auwquote:Op maandag 14 november 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
Zo, voor het eerst in 4 maanden naar de sportschool geweest.
Ik denk dat de auw morgen komtquote:
had je zaterdag in de Ahoy moeten zijnquote:Op maandag 14 november 2005 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een enorme KUT dag op het werk, echt zulke domme fouten maak je ook maar één keer per jaar op één dag
Tijd voor een feestje iig
Mjah het is gewoon kut dat er zoveel fout ging en ik ook niet echt zin in werk toonde vandaag terwijl ik vanochtend met veel zin opstond. Maar goed morgen weer een dag.quote:
Zaterdag in het Gelredome gaat het heeelemaal goed komenquote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je zaterdag in de Ahoy moeten zijn
quote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Tromgeroffel......
De kogel is door de kerk:Kady komt vrijdag naar huis!!!!
Inmiddels goed drinkend, 5 en een halve pond wegend en dus vanaf vrijdag lekker warm thuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HQ was idd behoorlijk bruut naar het schijnt!quote:Op maandag 14 november 2005 19:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als ik zie wat Q-dance van HouseQlassics dit weekend heeft gemaakt dan weet ik zeker dat Qlimax heel vet gaat worden, iig qua show
quote:
Er is maar een uurtje hardcore, maar ja ik zal weer een poging tot doen dat laatste uurtje (echt hakken kan ik niet, ik doe altijd maar wat maar dat doet het halve publiek op Qlimax en Thunderdome enzoquote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Wat ga je doen bij Qlimax Doegewoon? Hakken?
De foto's zien er vet uit iig, hopelijk gaat Vince lekker old school draaien op Qlimax, en 2 weken erna Thunderdome met zowel nieuwe als oude shit, als het net zoals op Decibel gaat ben ik meer in de "memories" zaal te vinden, publiek van de nieuwere hardcore begint flink vervuild te rakenquote:Op maandag 14 november 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
HQ was idd behoorlijk bruut naar het schijnt!
Kon helaas niet, anders was ik zeker gegaan...
De nieuwe hardcore is al enkele jaren verrot!quote:Op maandag 14 november 2005 20:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
De foto's zien er vet uit iig, hopelijk gaat Vince lekker old school draaien op Qlimax, en 2 weken erna Thunderdome met zowel nieuwe als oude shit, als het net zoals op Decibel gaat ben ik meer in de "memories" zaal te vinden, publiek van de nieuwere hardcore begint flink vervuild te raken
Mwah op Thunderdome vorig jaar was het goed te doen, alleen op Outblast en Decibel en ook een beetje op Defqon had je veel van die pogo mongolen, gasten van 16 die denken het mannetje te zijn de zaal/tent. Het valt me ook op dat Promo steeds minder draait onder die naam en meer Techno doet, geloof dat ie ook wat kritiek had op het publiek. Maar het is wel jammer dat zo iemand als hem niet op Thunderdome staat dit jaar, een paar namen moeten er gewoon altijd staan. Maar die namen hebben juist het beste voor met de scene en zullen ook niet blij zijn hoe de boel nu weer verneukt gaat wordenquote:Op maandag 14 november 2005 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De nieuwe hardcore is al enkele jaren verrot!
In de oldskool/early rave zaal is de sfeer altijd goed en als van ouds. Veel gabbers van vroeger die nog voor de muziek komen maar in hun verdere leven en uitzien allemaal hun eigen weg zijn gegaan.quote:Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Mwah op Thunderdome vorig jaar was het goed te doen, alleen op Outblast en Decibel en ook een beetje op Defqon had je veel van die pogo mongolen, gasten van 16 die denken het mannetje te zijn de zaal/tent. Het valt me ook op dat Promo steeds minder draait onder die naam en meer Techno doet, geloof dat ie ook wat kritiek had op het publiek. Maar het is wel jammer dat zo iemand als hem niet op Thunderdome staat dit jaar, een paar namen moeten er gewoon altijd staan. Maar die namen hebben juist het beste voor met de scene en zullen ook niet blij zijn hoe de boel nu weer verneukt gaat worden![]()
Bij Outblast stonden ze met neo nazi vlaggen en liepen ze door Eindhoven 's middags en zijn ze opgepakt (leuk om te zien hoe die gasten massaal op Paryflock zijn uitgekotst). Maar die neo-nazi debielen zie je meer en meer. En idd in de early rave zalen is de sfeer aanmerkelijk beter, staat ook niemand stoer te doen enzo.quote:Op maandag 14 november 2005 20:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In de oldskool/early rave zaal is de sfeer altijd goed en als van ouds. Veel gabbers van vroeger die nog voor de muziek komen maar in hun verdere leven en uitzien allemaal hun eigen weg zijn gegaan.
De hardcore zaal loopt meer en meer vol met neo nazi scum en pogoënde debielen die boel flink verzieken. Toppunt voor mij was enkele jaren geleden doen circa 300 Vlaams Blok gasten door de zaal marcheerden Antwerpen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |