Vind je haar niet geweldig irritant?quote:Op maandag 14 november 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
Hup Pierce
nee, vind dat ze een geweldige comeback heeft gemaakt, ik vind dr ook een stuk kleurrijker dan dr tegenstandsterquote:Op maandag 14 november 2005 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je haar niet geweldig irritant?
Beter om naar te kijken iigquote:
Haar prestaties zijn dit jaar idd erg goed, maar haar manier van doen op de baan vooralquote:nee, vind dat ze een geweldige comeback heeft gemaakt, ik vind dr ook een stuk kleurrijker dan dr tegenstandster
Binnen 30 minuten al, zag ik. Wat een losers.quote:Op maandag 14 november 2005 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
BB Sukkels hebben trouwens alweer binnen korte tijd een opdracht laten mislukken
ow vertel, dan hoef ik de stream verslagen niet terug te gaan zitten lezenquote:Op maandag 14 november 2005 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pierce
BB Sukkels hebben trouwens alweer binnen korte tijd een opdracht laten mislukken
Ze moesten karaoke doen. Niet eten of drinken tijdens het zingen, wisselen door middel van minimaal 1 regel samen te zingen. Tsja, dat gaat fout natuurlijk bij die sukkelsquote:Op maandag 14 november 2005 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow vertel, dan hoef ik de stream verslagen niet terug te gaan zitten lezen
De toastjes filet-Americain die ik nu weer voorgezet krijg ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |