quote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga straks pasta eten
Vanavond weer veel op tv: Expeditie Robinson, Voetbal Insite, Holland Sport, Katja vs Bridget, CSI, Spuiten en Slikken, Paul de Leeuw en They think it's all over
Coupling indeedquote:Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
En coupling nog!
Dat was toch die 'sportquiz' op de BBC? Hoe laat?quote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Coupling indeed
Jeff is geniaal
They think it's all over komt rond half 12quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was toch die 'sportquiz' op de BBC? Hoe laat?
en ik mag vanavond competitie gaan spelen, lekker invallenquote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga straks pasta eten
Vanavond weer veel op tv: Expeditie Robinson, Voetbal Insite, Holland Sport, Katja vs Bridget, CSI, Spuiten en Slikken, Paul de Leeuw en They think it's all over
Auwquote:Op maandag 14 november 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
Zo, voor het eerst in 4 maanden naar de sportschool geweest.
Ik denk dat de auw morgen komtquote:
had je zaterdag in de Ahoy moeten zijnquote:Op maandag 14 november 2005 19:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een enorme KUT dag op het werk, echt zulke domme fouten maak je ook maar één keer per jaar op één dag
Tijd voor een feestje iig
Mjah het is gewoon kut dat er zoveel fout ging en ik ook niet echt zin in werk toonde vandaag terwijl ik vanochtend met veel zin opstond. Maar goed morgen weer een dag.quote:
Zaterdag in het Gelredome gaat het heeelemaal goed komenquote:Op maandag 14 november 2005 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je zaterdag in de Ahoy moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |