Ganz toll!quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
net terug van een bedrijfsuitje naar Kernwasser Wunderland.
iedereen heeft weer een stralend humeur nu?quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
geef je alquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
??
leukquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
ah leuk, dat is een halfuurtje hier vandaanquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bjoro het volgende:
Nog steeds niet echtquote:Op maandag 14 november 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
iedereen heeft weer een stralend humeur nu?
je mag ook niets meer in dit land, waar gaat dat heen??!quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een mus in de hal waar ze voor Domino D-day aan het bouwen waren heeft 23.000 stenen omgekiepert hoor ik op de radio. Het vogeltje is inmiddels neergeknald met een luchtbuks.
Het is een grote schande...quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een rondvliegende mus in de hal waar ze voor Domino D-day aan het bouwen waren heeft 23.000 stenen omgekiepert hoor ik op de radio. Het vogeltje is inmiddels neergeknald met een luchtbuks.
dan kom ik vannacht even langs met m'n Boschhammer, dan flikkert de rest ook wel om.quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een rondvliegende mus in de hal waar ze voor Domino D-day aan het bouwen waren heeft 23.000 stenen omgekiepert hoor ik op de radio. Het vogeltje is inmiddels neergeknald met een luchtbuks.
Hoezo dieptriest? Wat moeten ze dan doen? Dat vogeltje alle andere steentjes laten omgooien, zodat die tv uitzending niet doorgaat, zodat alle sponsoren voortaan wegblijven, etc etc?quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan kom ik vannacht even langs met m'n Boschhammer, dan flikkert de rest ook wel om.
diep triest![]()
De boel beter voorbereiden bijvoorbeeld. En als een mens de steentjes omgooit wordt die niet afgeknald ?quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo dieptriest? Wat moeten ze dan doen? Dat vogeltje alle andere steentjes laten omgooien, zodat die tv uitzending niet doorgaat, zodat alle sponsoren voortaan wegblijven, etc etc?
Je kunt ook moeilijk in die zaal met een vangnetje achter dat vogeltje aanrennen.
Hm, misschien wel iets voor in F&Fquote:Op maandag 14 november 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Laten we een IM-site voor het musje gaan bouwen![]()
ook graag eentje voor het beest wat jouw sudderlapje heeft geleverd.quote:Op maandag 14 november 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Laten we een IM-site voor het musje gaan bouwen![]()
en je had niet even de tijd om langs te komenquote:Op maandag 14 november 2005 15:30 schreef Bjoro het volgende:
neuh geen rondleiding....ons bedrijf had het hele park afgehuurd en er waren allerlei aktiviteiten te doen, optredens van DJ Marcella en Crazy Piano's, presentatie van Ellemieke Vermolen.
Zondagochtend met de bus heen vanochtend met de bus terug, zodat we vanmiddag weer stralend aan het werk kunnen![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook graag eentje voor het beest wat jouw sudderlapje heeft geleverd.
Kom je bij mij slapen?quote:Op maandag 14 november 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:net nu ik crew ben kun je een twisterdekbed winnen op de FP
als jij dat dekbed wint kom ik bij jou slapenquote:
Oepsquote:Op maandag 14 november 2005 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jij dat dekbed wint kom ik bij jou slapen
was ook wel leuk, alleen de onvermijdelijke wij-zijn-de-beste-tjakka-speeches van de directie komen zo langzamerhand wel mijn neus uit !quote:
Hoe ie ook in duscussie ging met Hugo Borst, over z'n tijd bij Feyenoordquote:Op maandag 14 november 2005 15:56 schreef borisz het volgende:
studio voetbal is wel leuk met Arie Haan
Die gast heeft teminste wat te vertellen
Iddquote:Op maandag 14 november 2005 15:57 schreef rubbereend het volgende:gaat lekker daar bij de Volvo ocean race
Ligt niet aan jou.quote:Op maandag 14 november 2005 16:03 schreef DeTolk het volgende:
Ligt het aan mij of is de layout aangepast?
Zie net dat meer mensen (met FireFox) er ook last van hebben,.quote:Op maandag 14 november 2005 16:05 schreef rubbereend het volgende:
geen idee, welke lay out gebruik je en wat is er anders?
nadat er al 3 boten een haven hebben moeten opzoeken na het slagveld van de eerste nacht heeft de AAB1 brand gehad aan boord en Ericson heeft stilgelegen om touwen los te snijden van de kiel en het roer.quote:
Misschien is FOK! wel stiekem overgenomen door Microsoft...quote:Op maandag 14 november 2005 16:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zie net dat meer mensen (met FireFox) er ook last van hebben,.
quote:Op maandag 14 november 2005 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nadat er al 3 boten een haven hebben moeten opzoeken na het slagveld van de eerste nacht heeft de AAB1 brand gehad aan boord en Ericson heeft stilgelegen om touwen los te snijden van de kiel en het roer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |