Dat laat ik graag aan iemand anders overquote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
Lekker Tolk
* SCH gaat op massagetafel liggen en wacht af
wie? wat? waar? hoe?quote:Op maandag 14 november 2005 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
staat gvd de Razr V3 er niet meer bij
telfort verlenging....quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 11:22 schreef Lionheaad het volgende:
staat gvd de Razr V3 er niet meer bij
als je toch die wil dan bel je toch gewoon even op kijk je op een andere site? sites genoeg! prijzen kunnen nog best veel verschillen trouwens....!quote:Op maandag 14 november 2005 11:47 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
telfort verlenging....
vanmorgen om 9.00 uur nog wel en nu niet meer....![]()
nu wordt het denk ik de samsung E760![]()
en daar kom je nu mee??quote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
www.sitel.nl
Krijg je er ook nog een wasmachine bij.
Of een digi camera, beertender, dvd recorder, dildo. Kies maar uit.quote:Op maandag 14 november 2005 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
en daar kom je nu mee??
wasmachine heb ik al...
ze verzinnen ook vanalles bij die telefoonbedrijven zeg, nu dus een telefoon met een wasmachine erinquote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
www.sitel.nl
Krijg je er ook nog een wasmachine bij.
Alles wat je er zo ff bij krijgt is toch crap, zelden een fatsoelijk kwalitatief product dat er tussen zit.quote:Op maandag 14 november 2005 11:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze verzinnen ook vanalles bij die telefoonbedrijven zeg, nu dus een telefoon met een wasmachine erin
ik hoef dan ook alleen maar een blauwe-tand-hoofd-set...quote:Op maandag 14 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alles wat je er zo ff bij krijgt is toch crap, zelden een fatsoelijk kwalitatief product dat er tussen zit.
(Iedereen die denkt dat je er gratis een fatoelijke home cinema set bij krijgt is niet goed bij z'n hoofd).
vrije vertalingen zijn meestal wel grappigquote:Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef rubbereend het volgende:USB stok, dat klinkt echt geweldig
quote:Op maandag 14 november 2005 13:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Weekendje Heilbachsee met de familie....
Ierse Pub op park met Guinness & Killkenny!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |