quote:
en wat heb ik daarmee te makenquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sudderlappen van SCH bedoel ik
* Bluezz is eten
Ziet er goed uit inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 18:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[afbeelding]
specshttp://www.eizo.com/support/discontinued/crt/f730.asp
zo natuurlijk heb ik het beeld nog nooit gezien, beste kwaliteit monitor wat ik ooit heb gezien
iquote:Op maandag 14 november 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een bakbeest Pascal, ik hou het mooi bij een plasmascherm.
Ze waren heerlijkquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sudderlappen van SCH bedoel ik
* Bluezz is eten
quote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga straks pasta eten
Vanavond weer veel op tv: Expeditie Robinson, Voetbal Insite, Holland Sport, Katja vs Bridget, CSI, Spuiten en Slikken, Paul de Leeuw en They think it's all over
Coupling indeedquote:Op maandag 14 november 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
En coupling nog!
Dat was toch die 'sportquiz' op de BBC? Hoe laat?quote:Op maandag 14 november 2005 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Coupling indeed
Jeff is geniaal
They think it's all over komt rond half 12quote:Op maandag 14 november 2005 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was toch die 'sportquiz' op de BBC? Hoe laat?
en ik mag vanavond competitie gaan spelen, lekker invallenquote:Op maandag 14 november 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga straks pasta eten
Vanavond weer veel op tv: Expeditie Robinson, Voetbal Insite, Holland Sport, Katja vs Bridget, CSI, Spuiten en Slikken, Paul de Leeuw en They think it's all over
Auwquote:Op maandag 14 november 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
Zo, voor het eerst in 4 maanden naar de sportschool geweest.
Ik denk dat de auw morgen komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |