VI heeft ook iets meer concurrentie dan SV he. ER, Holland Sport, BNN programma's, Friends komen ook allemaal prime-time op maandag. Zondagavond is alleen maar Cafe de Sport. En Barend doet VI ook niet veel goedsquote:Op maandag 14 november 2005 16:12 schreef borisz het volgende:
best wel grappig Studio voetbal word pas om 11 uur uitgezonden en trekt 653.000 kijkers terwijl voetbal insite meer prime time word uitgezonden en trekt maar 435.000 kijkers
quote:Op maandag 14 november 2005 16:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ze zo doorgaan bij die Ocean Race komen ze in kaapstad aan op houten vlotjes
quote:Op maandag 14 november 2005 15:53 schreef rubbereend het volgende:![]()
als dit zo doorgaat komen ze per vlot terug volgend jaar
Jij hebt er ook last van dus?quote:Op maandag 14 november 2005 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk steeds dat mn pagina niet helemaal geladen is...
kijk, dat is lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef superjoden het volgende:
Zo vanmorgen goed nieuws van de notaris. De akte van verkoop voor mijn woning is vanmorgen getekend door de koper en mijn ex.
SJ is blij![]()
kun je nu eindelijk die ellende afsluiten ?quote:Op maandag 14 november 2005 17:09 schreef superjoden het volgende:
Zo vanmorgen goed nieuws van de notaris. De akte van verkoop voor mijn woning is vanmorgen getekend door de koper en mijn ex.
SJ is blij![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 17:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je nu eindelijk die ellende afsluiten ?
Was het wat die SCHudderbillenquote:Op maandag 14 november 2005 17:20 schreef dndiek het volgende:
*BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURP * (het eten was erg lekker)
quote:
Alsof ik dingen ga teruglezenquote:Op maandag 14 november 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
steel mijn grap eens niet
[..]
Ja, ik ga zo bevallenquote:
Foto's ?quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
nieuwe monitor has arrived
wat eending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |