Is dit het filmpje dat ie 3 keer de lat raakt?quote:Op zondag 13 november 2005 18:48 schreef DIGGER het volgende:
Ronaldinho in de nieuwe Nike movie: http://nikefootball.nike.(...)front.jsp?language=1
Die heeft al een hoop aandacht gehad inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2005 18:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is dit het filmpje dat ie 3 keer de lat raakt?
ja dus.
Oud nieuws
Die zitquote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kan het weten met Bluezz de hele dag om je heen![]()
Ik bedoel niet letterlijk uit de krant kan komen, maar ik bedoel meer een komische beschrijving oid dan een one-linerquote:Op zondag 13 november 2005 20:16 schreef SCH het volgende:
Het is de bedoeling dat je een onderschrift maakt waar Clauw van in haar broek moet plassen en haar tepeltjes bekant hard worden - of het wel of niet in de krant kan, doet eigenlijk niet terzake.
Het mag beide maar een beetje humor helpt wel om in de prijzen te vallen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik bedoel niet letterlijk uit de krant kan komen, maar ik bedoel meer een komische beschrijving oid dan een one-liner
De eerste keer dat ik meedeed meteen gewonnen ouwe Fries.quote:Op zondag 13 november 2005 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Het mag beide maar een beetje humor helpt wel om in de prijzen te vallen.
Maar begin er maar niet aan. Grunningers en humor![]()
Oe, speciale thee?quote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef DivineJester het volgende:
hola todos
* DivineJester Clauw een koppie Nicaraguaanse thee voorzet...
Het was gisteren teringdrukquote:Op zondag 13 november 2005 21:36 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst van m'n leven in rotterdam geweest
En vrijdag voor het eerst in Doetinchem?quote:Op zondag 13 november 2005 21:36 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst van m'n leven in rotterdam geweest
Je davidster wel verborgen?quote:Op zondag 13 november 2005 21:39 schreef Bananenman het volgende:
Ik was er rond een uur of 2 in de nacht, toen heb ik geen Sinterklaas gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |