Huh? Kent Menno Fok dan écht?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Als 'ie z'n website heeft gelezen inmiddels wel.quote:
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Mennoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Wanneer? Hoe laat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Menno![]()
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)quote:
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)
Heb je een linkjes schat? Ik heb dat adres niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.![]()
En wat was de tekst van je mail?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Mailtje heb ik vandaag pas gestuurd hoor... dus het is afwachten of hij zich durft te melden.![]()
Wist niet eens dat jij eerder was.... het kwam ineens in mij op hier een topic van te maken en hem te mailen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.![]()
Mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Mailtje heb ik vandaag pas gestuurd hoor... dus het is afwachten of hij zich durft te melden.![]()
Gewoon een paar linkjes naar dit forum en forumtopicquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat was de tekst van je mail?
Heb jij wél gestemd dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Menno, we missen je in BB! Jij had er nooit uitgemogen. Stomme fans die dachten dat je wel veilig stond in de tussenstanden![]()
Yep, ik heb op Menno gestemd. Weggegooid geldquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Heb jij wél gestemd dan?
sorry Mennoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Menno, we missen je in BB! Jij had er nooit uitgemogen. Stomme fans die dachten dat je wel veilig stond in de tussenstanden![]()
Olé oléquote:
Dát was het grote probleem! We zijn gewend dat er heel erg veel gestemd wordt, maar dat valt nu wel mee (tussen al die idiote belspelletjes, veel mensen zijn SMSmoe). Iedereen ziet Rob en Roel onderaan en óók de Menno en Dido fans hadden daar vast een voorkeur liggen. Gevolg: al die fans gingen plots massaal voor of Roel of Rob stemmen. Gevolg: Roel en Rob stijgen sterk in percentages en Dido en Menno zakken als idioten. Bijna was Dido eruit gegaan terwijl ze aan het begin dik vooraan stond en in àlle polls bovenaan. Dit was geen populairteitsexit, dit was een vergissing van de fans. Die dachten dat Menno en Dido veilig waren. Niet dus. Gevolg: één van de populairste bewoners (lees maar rond op internet) heeft het huis verlaten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:54 schreef fokje het volgende:
sorry MennoIk heb niet gestemd
Dacht idd dat je wel veilig stond
![]()
Ja idd, hier mag je Rob bashen zonder stemmen te verliezenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:00 schreef cuall het volgende:
Ha die Menno, niet alles geloven wat ze schrijven hoor![]()
Leuk als je mee doet, of mag dat niet van BB![]()
Maar zelfs dan klopt het niet helemaal Isa. De schommelingen tijdens de uitzending waren gewoon té groot om daar in een minuut of tien nog wijzigingen in aan te brengen. Kijk naar dat gedoe met Linda. Daar vertelden ze dat er al vóór de uitzending bekend was dat Linda weg zou moeten. De eindstand gaf echter maar een verschil van 2% tussen huisverlater en huisblijver.... Als je dan de percentageschommeling van Menno tijdens de uitzending eens bekijkt klopt er gewoon iets niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dát was het grote probleem! We zijn gewend dat er heel erg veel gestemd wordt, maar dat valt nu wel mee (tussen al die idiote belspelletjes, veel mensen zijn SMSmoe). Iedereen ziet Rob en Roel onderaan en óók de Menno en Dido fans hadden daar vast een voorkeur liggen. Gevolg: al die fans gingen plots massaal voor of Roel of Rob stemmen. Gevolg: Roel en Rob stijgen sterk in percentages en Dido en Menno zakken als idioten. Bijna was Dido eruit gegaan terwijl ze aan het begin dik vooraan stond en in àlle polls bovenaan. Dit was geen populairteitsexit, dit was een vergissing van de fans. Die dachten dat Menno en Dido veilig waren. Niet dus. Gevolg: één van de populairste bewoners (lees maar rond op internet) heeft het huis verlaten.
Mijn conclusie? BB moet geen tussenstanden laten zien, alleen een eindstand. Maar ja, dat levert geen extra geld opWant dit gebeurt al de héle tijd. Niet de minst populaire bewoner verlaat het huis: een leuke user verlaat het huis (dit ging ook al zo bij LInda...toen had ook Rob op moeten stappen). Menno, je bent het slachtoffer van de geldzucht van BB en de domheid van je fans (including me). Sorry.
Dat is het dubbele eraan idd... Maar toch blijf ik een naar gevoel houden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer het te begrijpen, flugeltje. Ik geloof niet zo in SMSfraude. Talpa kan toch niet zó stom zijn en er werken gewoon teveel mensen die uit de school kunnen klappen.
Ja, en de aarde is plat en Bush is een eervolle knaap.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer het te begrijpen, flugeltje. Ik geloof niet zo in SMSfraude. Talpa kan toch niet zó stom zijn en er werken gewoon teveel mensen die uit de school kunnen klappen.
Ik loop al sinds donderdag met een naar gevoel. Die live show had gewoon niet zo moeten gaan. Alle gluiperds nog in dat huis en één van de weinige eerlijke en niet-achterbakse bewoners is naar huis. Hoe kan dat nou!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Dat is het dubbele eraan idd... Maar toch blijf ik een naar gevoel houden.
Hoi, VAC.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mensen die naar zoiets sms-en zijn of domme hoeren of mensen die zittend plassen.
Uw kameraad,
VAC.
1 van de redenen dat ik gewoon eigenlijk ook niet meer wil kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik loop al sinds donderdag met een naar gevoel. Die live show had gewoon niet zo moeten gaan. Alle gluiperds nog in dat huis en één van de weinige eerlijke en niet-achterbakse bewoners is naar huis. Hoe kan dat nou!
Ik heb sinds donderdag de streams niet meer aangedaan. Dat is heel uitzonderlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef melismay het volgende:
1 van de redenen dat ik gewoon eigenlijk ook niet meer wil kijken
Ik heb donderdag de internetuitzending uitgezet, dat was ook voor het eerst sinds augustus... Ik had het even helemaal gehad en ben rond tien uur al m'n bed ingedoken... Het was zo'n anticlimaxquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef melismay het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik gewoon eigenlijk ook niet meer wil kijken
ik ook nie...quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb sinds donderdag de streams niet meer aangedaan. Dat is heel uitzonderlijk
Menno is veel leuker dan Wogglequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ik ook nie...
Menno, jammer dat ze jou er uit hebben gezet, de "Woggle" van BB5...
Ik moest om 22:00 naar mijn werk en ben er half vloekend heengegaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Het was zo'n anticlimax
Dito!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb sinds donderdag de streams niet meer aangedaan. Dat is heel uitzonderlijk
Ach, misschien krijg je ooit nog het 'geluk' dat je Rob op je tafeltje krijgt... Kun je meteen dat andere been eraf zagen....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest om 22:00 naar mijn werk en ben er half vloekend heengegaanIk dacht echt dat of Roel of Rob eruit moest. Dit was meer dan een anticlimax.
De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over haddenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno is veel leuker dan Woggle
Dan klopt het wel idd....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef bb-millie het volgende:
[..]
De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over hadden![]()
Hummie bedankt!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef bb-millie het volgende:
[..]
De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over hadden![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Dat doet me denken, zou er iemand in het huis zijn die boodschappen via de spiegel krijgt?
Feit blijft dat er heel erg veel mensen voor Menno gesmst haddenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:28 schreef yantjes het volgende:
een heleboel narigheid
Je lult....Rob had er van mij uit gemogen afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Niet naar yantjes luisteren hoor Menno. Doen wij ook nooit(niemand eigenlijk, yantjes is een blinde Robfan)
Ach,je meent het....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:30 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Feit blijft dat er heel erg veel mensen voor Menno gesmst haddenongeacht hoe jij er over denkt
![]()
Ja he? En dat terwijl hi ongeveerj een half uur eerder gewoon samen met Dido mocht blijvenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:41 schreef yantjes het volgende:
[..]
Ach,je meent het....
Wat een rare uitslag was het dan dat de uitslag voor hem als laagste noteerde![]()
Feit is en blijft dat er voor de anderen veel meer is gesmst,teken aan de wandquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:49 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ja he? En dat terwijl hi ongeveerj een half uur eerder gewoon samen met Dido mocht blijven![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:55 schreef yantjes het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat er voor de anderen veel meer is gesmst,teken aan de wand
Dat is geen feit maar een bewering waar jij je aan vast houdt, ik niet. Mocht je nu ter plekke bewijs hebben dat het er eerlijk aan toe is gegaan vwb die stemming dan mag je het voor mijn part een feit noemenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:55 schreef yantjes het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat er voor de anderen veel meer is gesmst,teken aan de wand
Inderdaad, laat Talpa eens wat anders verzinnen, dat gemanipuleer is stom!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:05 schreef yantjes het volgende:
ach ,dat gezeur over manipulaties en wat al niet meer....verzin eens een keer wat anders
Nu had ik laatst nog een zwak voor je omdat ik dacht...ach...die yantjes zal wel familie van Rob zijn ofzo......maar kennelijk ben je gewoon een randdebiel met het IQ van een infantiel prehistorisch pantoffeldiertje...op zich niets mis mee...lekker laten zwemmen...maar dan wel in de oceaan en niet hier.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:53 schreef yantjes het volgende:
Nathalie had die nemo ook niet eens alleen aan haar voeten hoeven afvegen,nadien had ze hem ook nog eens door het toilet kunnen spoelen,kijken wat er dan gebeurt was,er zat diepe wrok bij haar wat betreft menno en ze heeft daar ook woorden met hem over gehad,maar menno reageerde weer zwakjes,net als toen chantal tegen hem sprak,woensdagavond na de exit,totaal geen reaktie van 'm,als je zegt een vechter te zijn gedraag je daar dan ook naar en laat zien dat je ballen hebt in plaats van dat je het maar allemaal van je rug af laat glijden en als je dan het huis uit bent nog eens zielig doen ook![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu had ik laatst nog een zwak voor je omdat ik dacht...ach...die yantjes zal wel familie van Rob zijn ofzo......maar kennelijk ben je gewoon een randdebiel met het IQ van een infantiel prehistorisch pantoffeldiertje...op zich niets mis mee...lekker laten zwemmen...maar dan wel in de oceaan en niet hier.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef Jappie het volgende:
Het grootste verlies van Menno voor BB is nog geen eens zo zeer dat Menno eruit ligt...nee het grootste verlies is dat er nu helemaal niemand meer inzit die nog iets voorstelt..........
Menno heeft denk ik wel meer dan 100den mailtjes in zijn mailbox staan. Hij heeft toch maandne niet meer kunnen internetten. Denk je dat ie dan op een onbekend mailtje van een of ander forum reageert?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:01 schreef Falco het volgende:
Nou Menno waar blijf je!
Vind je partner het goed dan???quote:Op zondag 13 november 2005 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi Menno! Trouwen?!
Hier op Fok weet ik niet, maar op Mediawatchers hebben Kelly, Gert-Jan en Andries regelmatig gepost.quote:Op zondag 13 november 2005 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop echt dat hij hier komt.Is dat al wel eens eerder gebeurd met een ex BB bewoner?
Gert Jan (Bauer) staat hier geregistreed, maar heeft volgens mij niet of nauwelijks gepost, en Audrey. Pittig wijffie.quote:Op zondag 13 november 2005 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop echt dat hij hier komt.Is dat al wel eens eerder gebeurd met een ex BB bewoner?
Dan hoop ik niet dat Menno zich via dat adres probeert te registreren, want dat wordt vast afgewezen door het Fok!-systeem. (Alleen mail-adressen van bestaande ISPs mogen)quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Toevallig lukte het mij gister dus wel om mij te registreren via mijn mailadres partners@europenet.biz. Dit kon eerder niet en ik kreeg maar geen bevestiging via mijn gewone mailadres via mijn provider... Zouden ze het opgeheven hebben misschien?quote:Op zondag 13 november 2005 10:32 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat Menno zich via dat adres probeert te registreren, want dat wordt vast afgewezen door het Fok!-systeem. (Alleen mail-adressen van bestaande ISPs mogen)
Ghihih bedankt, ik hoop dat Menno hem ook positief ontvangt!quote:Op zondag 13 november 2005 09:48 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vind je partner het goed dan???![]()
ps vond je column geweldig![]()
100% mee eensquote:Op zondag 13 november 2005 11:40 schreef TheVulture het volgende:
Hallo Menno, welkom op Fok, jij was de enige die ik de overwinning nog gunde dus vanaf nu kijk ik ook niet meer... kan dat zelfingenomen gezicht van die Rob niet meer zien
Blijf erbij dat er aan je exit een raar luchtje zit... die theorie van de geen tussenstanden meer maar alleen een eindstand steun ik volledig! De eerste uitslag die ze in de uitzending presenteren is altijd het meest representatief voor de gevoelens in het land als je de polls bekijkt....
Hopelijk laat je snel wat van je horen hiero
Heb heeeeeeeeelemaal in een deuk gelegen !!! TOPCOLUMNquote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef Falco het volgende:
He Menno, Hierrrr vind je het huwelijksaanzoek van Dancingphoebe!
Ingrid is toch frigide?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef tong80 het volgende:
Hoi Menno, voel je je genaaid door Ingrid ?
Yupzz..ik moet zeggen dat ze enorm sportief reageerde...ondanks alle bagger die ik en anderen over hadden geschrevenquote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
Audrey had inderdaad een eigen topic waar ze volop in reageerde. Was erg leuk.
Audrey had wat mij betreft ook best langer mogen blijven. Mafkezerig type , altijd goed.quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz..ik moet zeggen dat ze enorm sportief reageerde...ondanks alle bagger die ik en anderen over hadden geschreven![]()
oooo ja, nu weet ik het weer... wat vergeet een mens snel, he? Ik weet alleen niet meer wat ik van der vond, maar goedquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:23 schreef ilona-scuderia het volgende:Menno, wat een graftak hè die Mummie...
[afbeelding]
(misterDre)
Geil....quote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik heet Menno helemaal niks. Hij kan m'n zak op blazen!
Ik zie zeg maar de rest van deze BB als een soort straf dus zeg maar eh ja...quote:Op zondag 13 november 2005 15:18 schreef Blackadder2 het volgende:
Jappie, why you doin´ time?Zie icon. What´d you do?
![]()
LOL Ik mag echt helemaal niemand dit jaar in BB, de enige die ik mocht is Ralph en die is eruit dus is heel simpel allemaal hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Wat een lang topic voor iemand die hier nog niet eens geweest is.
Gaan we dat nu bij iedere exit krijgen?
nou alleen chantal was daarop erg pissig, en Rob ging de rest even opstoken dat er iets raars met je was..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef BBMenno het volgende:
Nee naar mijn mening ging het nog iets eerder mis...na de"geheime-homo-missie". Ik heb het idee dat ik daar het vertrouwen van de groep heb verloren. Ze hebben mij daarna nooit meer op mijn woord geloofd. Maar idd na het scheerincident is dat alleen maar erger geworden.
Tsja....volgens ons had Hummie de pest aan je, maar goed.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef BBMenno het volgende:
Nee naar mijn mening ging het nog iets eerder mis...na de"geheime-homo-missie". Ik heb het idee dat ik daar het vertrouwen van de groep heb verloren. Ze hebben mij daarna nooit meer op mijn woord geloofd. Maar idd na het scheerincident is dat alleen maar erger geworden.
Mennooooooooooooquote:
Dat denk ik ook, dus volgens mij mist ze je echt wel. Gezien hoe ze je Nemo welterusten kuste?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef BBMenno het volgende:
Hoi Sassefras ik heb het huwelijksaanzoek nog niet gelezen...maar wat er tussen Ingrid en mij gaat gebeuren als zij het huis uit komt dat weet ik nog niet.Ik heb het idee dat ze zich heel erg mee heeft laten slepen door de groep. Sommige dingen mag ik ook niet vergeten wat ze heeft gezegd over mij, maar ik denk dat we echt wel vrienden worden als ze het huis uit is!
Ingrid was voor mij wel de typische "logisch dat mannen vrouwen niet begrijpen" meid, maar er zit denk ik ook niets kwaads in haar. Ze heeft zich een beetje laten inpakken door met name Rob en als iedereen zo slecht over één persoon praat dan zal er wel iets mee zijn. Ik vrees dat ze zich daardoor heeft laten misleiden.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef BBMenno het volgende:
Hoi Sassefras ik heb het huwelijksaanzoek nog niet gelezen...maar wat er tussen Ingrid en mij gaat gebeuren als zij het huis uit komt dat weet ik nog niet. Ik heb het idee dat ze zich heel erg mee heeft laten slepen door de groep. Sommige dingen mag ik ook niet vergeten wat ze heeft gezegd over mij, maar ik denk dat we echt wel vrienden worden als ze het huis uit is!
dat vond ik ook zo'n schattig moment!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar toen ze na de karaoke alleen in bed ging liggen en Nemo beetpakte, een kus gaf en weltrusten zei toen had ik het ook even moeilijk. Volgens mij mist ze je gigantisch en heeft ze er spijt van dat ze niet gewoon voor jullie tweeën is gegaan.
Helemaal mee eens, alleen lijkt hij nu in te kakken omdat hij duidelijk wordt afgeremd door Roel en Rob, erg jammer. Hopelijk komt de échte Joost op tijd terug. Mên, wat heb ik gelachen om die gozer.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef BBMenno het volgende:
Mijn favoriete in het huis is voor mij Joost. Hij zorgt voor de leuke stemming en kan met iedereen goed over weg. Zonder hem wordt het wel heel saai in het huis!
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar toen ze na de karaoke alleen in bed ging liggen en Nemo beetpakte, een kus gaf en weltrusten zei toen had ik het ook even moeilijk. Volgens mij mist ze je gigantisch en heeft ze er spijt van dat ze niet gewoon voor jullie tweeën is gegaan.
Ik zou doodmoe worden van Joostquote:Op woensdag 16 november 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Helemaal mee eens, alleen lijkt hij nu in te kakken omdat hij duidelijk wordt afgeremd door Roel en Rob, erg jammer. Hopelijk komt de échte Joost op tijd terug. Mên, wat heb ik gelachen om die gozer.
ik wacht nog steeds op de bb stem: beep beep Joost Ritalin slikken, Joost Ritalin slikken....quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou doodmoe worden van JoostMaar zit ook geen kwaad in en ik hoop inmiddels dat of Joost of Lieske Big Brother wint. Eén van die twee heeft het wel verdiend, de rest niet.
LOLquote:Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
Menno, speciaal voor jou:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het had wel leuke televisie opgeleverd had je het wel gedaan!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:07 schreef BBMenno het volgende:
Ik kan het heel goed naast mij neerleggen Ruby. Dat deed ik al in het huis. Mensen nemen mij kwalijk dat ik er niet meer tegen in ging. Wanneer ik boos was geworden op mijn medebewoners had ik misschien door mijn woede domme dingen gezegd of gedaan. Overigens vond ik het na een aantal keer proberen niet de moeite om mij elke keer te gaan verdedigen voor alles wat ik had gezegd.
Tsja, daar kon Rob ook niets aandoen. En BB zou inderdaad "harder dan ooit" worden, maar we hebben er bar weinig van gezien. Ja, Lieske haar geld werd afgepakt terwijl ze alleen tegen Rikkert had gezegd dat ze een soort van geheime opdracht had gehad en dat de gevolgen daarvan niet meer merkbaar waren.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:12 schreef BBMenno het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg...ik vond al na twee dagen dat Rob het huis uit moest, aangezien hij de enveloppe kreeg van Rlaph...het is niet zo zeer zijn schuld, maar de "schuld" van BB. Het was een hard spel geworden als hij niet terug mocht komen. Verder maakt het mij niet uit wie er nu weg mag, zolang Joost maar wint!
Ik ben erg bang dat Joost de lul gaat zijn. Hij ligt totaal uit de groep op het momentquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Dido iig...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Ik denk ook Joost....helaasquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Dido, Joost en Roel en misschien Chantal erbij ofzo. Hopelijk zit Rob er weer bij, maar ie zal de dans nu wel ontspringenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Wie denk jij?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Kijk, BB probeert gewoon krampachtig Chantal erin te houden omdat ze die man nog niet gevonden hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef Sassefras het volgende:
joost, lieske en roel
Ik hoop dat chantal genomineerd wordt! Mag ze eruit, gelijk in de armen van de man die BB voor haar aan het zoeken is..
had je dat al gehoord?
Ik denk dat Rob en Roel zoiezo op de bank komen. Dat Roel wordt genomineerd is duidelijk, want dat is gisterenavond in bed door Lieske bevestigd. Verder hoop ik dat de roddeltante Chantal ook wordt genomineerd, maar ik ben bang dat Joost op de bank komt aangezien hij zijn maatje kwijt is en op dit moment buiten de groep valt.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Joost nomineert Lieske toch niet. Lieske is liefquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Eigenlijk mag ik dit niet van Nathelie waar ik ga toch een prognose doen:
Chantal, Ingrid en Lieske nomineren Rob
Dido en Nathelie nomineren Chantal
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Maar ja in het huis had ik het ook altijd weer mis!!!
Ik hoop dat je gelijk hebt, zt tenminste Rob weer op de bank. Begint de volgende feestweek hier tenminste "de grote Rob-exit party". Die is nu al 3x afgekapt, nu tjd om weg te wezen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Mensen op het forum hebben een spel geschreven: http://bb5.fambus.nl/ Daar kan je ook je nominaties elke week invullenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Alweer terug in Breda of zit je nog bij je ouders? Ga je nog wel eens naar de Liquid?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Hebben jullie de afgelopen seizoenen de internethype dan niet meegemaakt ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Omdat hij bang is voor Rob!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom zou Joost Lieske nomineren en niet gewoon Roel?
Veel succes verder, Menno! Je bent hier altijd van harte welkom er zitten hier erg veel fans van je. Op het laatst was bijna iedereen Menno-fanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Ben je ervan geschrokken, dat het ondanks dat het deel 5 is, nog zo leeft?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
Dat is volgens mij redelijk zwak uitgedruktquote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef stil het volgende:
Talpa brengt niet altijd de waarheid op tv.
Cool!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal zo even wat dingen schrijven wat jullie nog niet weten over mijn haar en over een kus die dido mij heeft gegeven!!!
wacht in spanning!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal zo even wat dingen schrijven wat jullie nog niet weten over mijn haar en over een kus die dido mij heeft gegeven!!!
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Dat was op die dag dat ze je eraan herinnerde om de datum te onthouden, dat kwam hier tenminste zo over, was dat niet 15 september ofzo ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef BBMenno het volgende:
Quote:
Meiden, opzouten.
Menno, PIK, geef nou eens een klein beetje meer informatie over wat er tussien jou en die Humiitrut is gebeurd op die dramatisch dag dat ze jou tot pispaal heeft gedegradeerd.
Welke keer was dat, ben met regelmaat op het matje geroepen!
Ik hoop ook echt dat Joost gewoon op Roel stemt en Lieske op Dido of Nathalie maar door de gesprekken van Lieske de afgelopen dagen heb ik het idee dat ze ze niet goed op iemand anders durft te stemmen. Denk dat er wel kans is dat Joost gewoon stemt op degene die hij niet erg mag....Roel dusquote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef TagForce het volgende:
Waarom nomineert Joost nou Lieske??
De 2 mensen die ik in de finale wil zien (met Lieske als winnaar, sorry) moeten mekaar niet gaan lopen nomineren
Wij hadden het hier met onze voorspellingen op de uitslag van de smsjes ook altijd fout, dus het is altijd weer een verrassing wie er uiteindelijk een probleem heeft.
Zo tussen neus en lippen door en tijdens het chatten op fok! lekker bb kijken...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
Kus van Dido??quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Idd, ik kan het me ook niet herinnerenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kus van Dido??(hebben wij streamers dat gemist??)
tnx, maar heb versatel!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo tussen neus en lippen door en tijdens het chatten op fok! lekker bb kijken...
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=1&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=2&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=3&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=4&host=versatel&width=800
De kus van de kaart denk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
op het feestje dat ze buiten op tafel stonden te dansen toch, die eindigde in de jacuzi waar Menno in z'n blote kont z'n zwembroek kon gaan halenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had wel m'n vermoedens: tijdens het eerste feestje.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aaahquote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef BBMenno het volgende:
Het verhaal achter mijn kapsel....maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Was het niet het tweede feestje??quote:Op woensdag 16 november 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik had wel m'n vermoedens: tijdens het eerste feestje.![]()
Dat slaat ook nergens op. Nathalie en Dido zien er ook precies hetzelfde uit. Scheer dan Nathalie maar kaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef BBMenno het volgende:
ik wilde het liefste kaal, maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Ja, wat een onzin van Hummy.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef BBMenno het volgende:
Het verhaal achter mijn kapsel. ik spreek veel mensen die niet wisten hoe het echt zat dus bij deze. Chantal had 'smiddags mijn haar geknipt, maar Ingrid was van mening dat het nog niet goed was. Met een tondeuse ging ze aan de slag. Ik vroeg nog aan haar of ik haar kon vertrouwen. Ze antwoordde dat haar moeder kapster is. Maar helaas dit vertrouwen bleek niet terecht. Ze scheerde een stuk aan de zijkant kaal, waarna ze vervolgens de tondeuse verstopte. BB greep in door te zeggen dat de tondeuse ingeleverd moest worden. ik was het er niet mee eens en vroeg Ing om mijn kop kaal te scheren...en vandaar de kale streep boven op mijn hoofd. BB greep in met een waarschuwing. Vervolgens moesten wij echt de tondeuse inleveren bij BB en werden Ing en ik op het matje geroepen in de dagboekkamer. Ze keurde de actie af en snapte niet waarmee we bezig waren. Er werd een kapster geregeld. Ik mocht niet met haar praten in het washok en mocht ook niet bepalen hoe het kapsel er uit kwam te zien...ik wilde het liefste kaal, maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Ja, hier kwam het over alsof die landingsbaan op je hoofd het grapje van Ingrid was!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar als ik het goed begrijp dan schoor Ingrid die streep over je hoofd af omdat jij dat zelf wilde? Had ik niet zo begrepen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef GI het volgende:
Dit heeft Menno wel al een keer op de streams verteld. Ik wist iig het gedoe mbt roel (kaal) al.
Was er niet zo'n feestje waar iedereen met iedereen zoende? De camera’s kunnen natuurlijk niet alles oppikken met zoveel actie.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had geloof ik iets gezegd over het stemmen, dat dat niet eerlijk ging...daar werd Hummie woest over.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:40 schreef BBMenno het volgende:
Wat die 25 sept is weet ik ook niet. Ga het morgen vragen aan haar en dan zal ik jullie op de hoogte houden als ik het weet!!! ben zelf ook benieuwd..
Dat heb ik in ieder geval gemist ja..quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef BBMenno het volgende:
En dan de kus van Dido.... ik had bekend aan haar dat ik homo was tijdens de korfbalweek. Nadat ik buiten had geoefend liep ik naar binnen toe en Dido liep richting de tuin. Toen ze voor mij stond ga ze mij een hele dikke kus op mijn mond en fluisterde mij: dat mag nu wel, je heb toch geen gevoelens erbij!
Tja jammer dat dido mij later kwalijk nam dat ik haar een kus op haar mond gaf omdat mijn vrienden dat hadden geschreven!
Nou ja zeg...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef BBMenno het volgende:
En dan de kus van Dido.... ik had bekend aan haar dat ik homo was tijdens de korfbalweek. Nadat ik buiten had geoefend liep ik naar binnen toe en Dido liep richting de tuin. Toen ze voor mij stond ga ze mij een hele dikke kus op mijn mond en fluisterde mij: dat mag nu wel, je heb toch geen gevoelens erbij!
Tja jammer dat dido mij later kwalijk nam dat ik haar een kus op haar mond gaf omdat mijn vrienden dat hadden geschreven!
De gemiddelde leeftijd op Fok ligt waarschijnlijk iets te hoog voor dat soort vragenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef BBMenno het volgende:
Hebben jullie nog meer vragen over wat jullie willen weten, zoals past alle kleding in je koffer? of hadden wij vaste plekken aan tafel? Roep maar ik ben er nog 15 min...
Die vragen boeien voor geen meter.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef BBMenno het volgende:
Hebben jullie nog meer vragen over wat jullie willen weten, zoals past alle kleding in je koffer? of hadden wij vaste plekken aan tafel? Roep maar ik ben er nog 15 min...
Menno!! Sooow koel dat je hier bentquote:Op woensdag 16 november 2005 11:48 schreef BBMenno het volgende:
Ik word op straat vaak herkent en ook in de kroegen, maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg leuk vind. Het zal niet lang duren... BB is een hype, dus dat waait snel over!
Nou niet ineens allemaal naar dat Casino toe hè, dan zijn de aparaten helemaal bezet daar.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:50 schreef trpetine het volgende:
Ben je al weer in het Casino geweest???
Het grote 'Heet Menno welkom op Fok!' Topic! (deel 2)quote:Op woensdag 16 november 2005 11:46 schreef Kleintje het volgende:
Wie opent vast het volgende topic??? Want we zijn nog lang niet uitgevraagd
We willen alles weten!
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:47 schreef BBMenno het volgende:
Ik wist dat Chantal bij iedereen aan het slijmen was en stemmen probeerde te winnen. daar hadden joost en ik een woord voor.....appels en peren! wanneer ze aan het slijmen was bij medebewoners dan riep een van ons als we het zagen : appels en peren en dan wisten we waar chantal mee bezig was
Ja, ben je nou ho of he?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef BBMenno het volgende:
Wacht ik dus toch maar tot na 1 januari om weer eens naar het casino te gaanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef BBMenno het volgende:
Voorlopig ga ik niet naar het casino, moet even rust houden. Over twee weken ga ik een weekje met vakantie....want ja het was hard werken in het huis!! ;-) Nee hoor ik ga pas 1 jan aan de slag met mijn studie en in het casino.....moet namelijk nog heel wat afleveringen terug zien!
Groot gelijk!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:54 schreef BBMenno het volgende:
Voorlopig ga ik niet naar het casino, moet even rust houden. Over twee weken ga ik een weekje met vakantie....want ja het was hard werken in het huis!! ;-) Nee hoor ik ga pas 1 jan aan de slag met mijn studie en in het casino.....moet namelijk nog heel wat afleveringen terug zien!
Nee dank jequote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef BBMenno het volgende:
Haha nee Chantal stinkt niet.....ook al doucht ze met een badpak....had je haar dan graag naakt gezien onder de douche?
Eerlijk antwoord... liever niet.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef BBMenno het volgende:
Haha nee Chantal stinkt niet.....ook al doucht ze met een badpak....had je haar dan graag naakt gezien onder de douche?
brr nee! absoluut niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef BBMenno het volgende:
misschien komt het door haar foto's in de playboy, maar als Hieke in Terherne over straat loopt zijn nog steeds alle mannen in de war en zie een boel gefluister...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:48 schreef BBMenno het volgende:
Ik word op straat vaak herkent en ook in de kroegen, maar moet eerlijk zeggen dat ik het wel erg leuk vind. Het zal niet lang duren... BB is een hype, dus dat waait snel over!
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:57 schreef BBMenno het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef TagForce het volgende:
Hey Flugel... Ik zie dat je het ver aan het schoppen bent op Fok!
Ik stop met BB volgen, en jij wordt modje... Goe gedaan!
Menno: Niet vergeten morgen beetje reclame te maken voor Fok! als je de kans krijgt
Wij moeten alle afleveringen zelf opnemen....maar gelukkig heb ik hele lieve ouders die elke aflevering hebben opgenomen!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Zeg krijgen jullie alle afleveringen meer naar huis op band/dvd of moet je daar zelf maar voor zorgen?
Ah, ok!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Wij moeten alle afleveringen zelf opnemen....maar gelukkig heb ik hele lieve ouders die elke aflevering hebben opgenomen!
De tv gaaf waarschijnlijk een vertekent beeld weer.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef BBMenno het volgende:
[..]
Wij moeten alle afleveringen zelf opnemen....maar gelukkig heb ik hele lieve ouders die elke aflevering hebben opgenomen!
Je komt een stuk verder met de streamverslagentopics hier op Fok.... De tv was niet altijd even objectief zeg maar.....quote:Op woensdag 16 november 2005 12:04 schreef BBMenno het volgende:
[..]
O? Ja dusquote:Op woensdag 16 november 2005 12:07 schreef CartWOman het volgende:
We zitten in 2 topics te posten.![]()
Deze is vol, nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |