Menno heeft denk ik wel meer dan 100den mailtjes in zijn mailbox staan. Hij heeft toch maandne niet meer kunnen internetten. Denk je dat ie dan op een onbekend mailtje van een of ander forum reageert?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:01 schreef Falco het volgende:
Nou Menno waar blijf je!
Vind je partner het goed dan???quote:Op zondag 13 november 2005 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoi Menno! Trouwen?!
Hier op Fok weet ik niet, maar op Mediawatchers hebben Kelly, Gert-Jan en Andries regelmatig gepost.quote:Op zondag 13 november 2005 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop echt dat hij hier komt.Is dat al wel eens eerder gebeurd met een ex BB bewoner?
Gert Jan (Bauer) staat hier geregistreed, maar heeft volgens mij niet of nauwelijks gepost, en Audrey. Pittig wijffie.quote:Op zondag 13 november 2005 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop echt dat hij hier komt.Is dat al wel eens eerder gebeurd met een ex BB bewoner?
Dan hoop ik niet dat Menno zich via dat adres probeert te registreren, want dat wordt vast afgewezen door het Fok!-systeem. (Alleen mail-adressen van bestaande ISPs mogen)quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Toevallig lukte het mij gister dus wel om mij te registreren via mijn mailadres partners@europenet.biz. Dit kon eerder niet en ik kreeg maar geen bevestiging via mijn gewone mailadres via mijn provider... Zouden ze het opgeheven hebben misschien?quote:Op zondag 13 november 2005 10:32 schreef Rob_Gordon het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat Menno zich via dat adres probeert te registreren, want dat wordt vast afgewezen door het Fok!-systeem. (Alleen mail-adressen van bestaande ISPs mogen)
Ghihih bedankt, ik hoop dat Menno hem ook positief ontvangt!quote:Op zondag 13 november 2005 09:48 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Vind je partner het goed dan???![]()
ps vond je column geweldig![]()
100% mee eensquote:Op zondag 13 november 2005 11:40 schreef TheVulture het volgende:
Hallo Menno, welkom op Fok, jij was de enige die ik de overwinning nog gunde dus vanaf nu kijk ik ook niet meer... kan dat zelfingenomen gezicht van die Rob niet meer zien
Blijf erbij dat er aan je exit een raar luchtje zit... die theorie van de geen tussenstanden meer maar alleen een eindstand steun ik volledig! De eerste uitslag die ze in de uitzending presenteren is altijd het meest representatief voor de gevoelens in het land als je de polls bekijkt....
Hopelijk laat je snel wat van je horen hiero
Heb heeeeeeeeelemaal in een deuk gelegen !!! TOPCOLUMNquote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef Falco het volgende:
He Menno, Hierrrr vind je het huwelijksaanzoek van Dancingphoebe!
Ingrid is toch frigide?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:16 schreef tong80 het volgende:
Hoi Menno, voel je je genaaid door Ingrid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |