Die lacht niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:14 schreef RM-rf het volgende:
Nathalie smijltjes, vooralis een ultiem Nathalie smijltje
Dat had ik even niet begrepen. Zal ik die anderen maar weer weghalen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:18 schreef APK het volgende:
Goede toevoeging scanman, hoewel niet alle mondhoekjes naar beneden staan.![]()
Dit topic is overigens geopend om naar Naat te sturen, als wraak voor haar laffe vunzige voeten actie.![]()
Neuh, laat lekker staan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat had ik even niet begrepen. Zal ik die anderen maar weer weghalen dan?
Doen we dat toch.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:22 schreef Kleintje het volgende:
APK, ik vind dat het niet alleen hangende mondhoekjes moeten zijn, zolang maar goed te zien is hoevaak ze gekke bekken trekt.
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.quote:
Die van de ontblote tanden had ik niet meegekregen. Maar is eigenlijk wel beter, alleen met mondhoeken naar beneden is wel heel simpel. Moet wel een klein beetje moeilijk zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.
Als voorbeeld deze
Wie zijn er eigenlijk lid van de club inmiddelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.
Als voorbeeld deze
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Als voorbeeld deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |