Yupzz..ik moet zeggen dat ze enorm sportief reageerde...ondanks alle bagger die ik en anderen over hadden geschrevenquote:Op zondag 13 november 2005 13:32 schreef tong80 het volgende:
Audrey had inderdaad een eigen topic waar ze volop in reageerde. Was erg leuk.
Audrey had wat mij betreft ook best langer mogen blijven. Mafkezerig type , altijd goed.quote:Op zondag 13 november 2005 13:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz..ik moet zeggen dat ze enorm sportief reageerde...ondanks alle bagger die ik en anderen over hadden geschreven![]()
oooo ja, nu weet ik het weer... wat vergeet een mens snel, he? Ik weet alleen niet meer wat ik van der vond, maar goedquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 16:23 schreef ilona-scuderia het volgende:Menno, wat een graftak hè die Mummie...
[afbeelding]
(misterDre)
Geil....quote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik heet Menno helemaal niks. Hij kan m'n zak op blazen!
Ik zie zeg maar de rest van deze BB als een soort straf dus zeg maar eh ja...quote:Op zondag 13 november 2005 15:18 schreef Blackadder2 het volgende:
Jappie, why you doin´ time?Zie icon. What´d you do?
![]()
LOL Ik mag echt helemaal niemand dit jaar in BB, de enige die ik mocht is Ralph en die is eruit dus is heel simpel allemaal hehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Wat een lang topic voor iemand die hier nog niet eens geweest is.
Gaan we dat nu bij iedere exit krijgen?
nou alleen chantal was daarop erg pissig, en Rob ging de rest even opstoken dat er iets raars met je was..quote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef BBMenno het volgende:
Nee naar mijn mening ging het nog iets eerder mis...na de"geheime-homo-missie". Ik heb het idee dat ik daar het vertrouwen van de groep heb verloren. Ze hebben mij daarna nooit meer op mijn woord geloofd. Maar idd na het scheerincident is dat alleen maar erger geworden.
Tsja....volgens ons had Hummie de pest aan je, maar goed.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:52 schreef BBMenno het volgende:
Nee naar mijn mening ging het nog iets eerder mis...na de"geheime-homo-missie". Ik heb het idee dat ik daar het vertrouwen van de groep heb verloren. Ze hebben mij daarna nooit meer op mijn woord geloofd. Maar idd na het scheerincident is dat alleen maar erger geworden.
Mennooooooooooooquote:
Dat denk ik ook, dus volgens mij mist ze je echt wel. Gezien hoe ze je Nemo welterusten kuste?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef BBMenno het volgende:
Hoi Sassefras ik heb het huwelijksaanzoek nog niet gelezen...maar wat er tussen Ingrid en mij gaat gebeuren als zij het huis uit komt dat weet ik nog niet.Ik heb het idee dat ze zich heel erg mee heeft laten slepen door de groep. Sommige dingen mag ik ook niet vergeten wat ze heeft gezegd over mij, maar ik denk dat we echt wel vrienden worden als ze het huis uit is!
Ingrid was voor mij wel de typische "logisch dat mannen vrouwen niet begrijpen" meid, maar er zit denk ik ook niets kwaads in haar. Ze heeft zich een beetje laten inpakken door met name Rob en als iedereen zo slecht over één persoon praat dan zal er wel iets mee zijn. Ik vrees dat ze zich daardoor heeft laten misleiden.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:01 schreef BBMenno het volgende:
Hoi Sassefras ik heb het huwelijksaanzoek nog niet gelezen...maar wat er tussen Ingrid en mij gaat gebeuren als zij het huis uit komt dat weet ik nog niet. Ik heb het idee dat ze zich heel erg mee heeft laten slepen door de groep. Sommige dingen mag ik ook niet vergeten wat ze heeft gezegd over mij, maar ik denk dat we echt wel vrienden worden als ze het huis uit is!
dat vond ik ook zo'n schattig moment!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar toen ze na de karaoke alleen in bed ging liggen en Nemo beetpakte, een kus gaf en weltrusten zei toen had ik het ook even moeilijk. Volgens mij mist ze je gigantisch en heeft ze er spijt van dat ze niet gewoon voor jullie tweeën is gegaan.
Helemaal mee eens, alleen lijkt hij nu in te kakken omdat hij duidelijk wordt afgeremd door Roel en Rob, erg jammer. Hopelijk komt de échte Joost op tijd terug. Mên, wat heb ik gelachen om die gozer.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:03 schreef BBMenno het volgende:
Mijn favoriete in het huis is voor mij Joost. Hij zorgt voor de leuke stemming en kan met iedereen goed over weg. Zonder hem wordt het wel heel saai in het huis!
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Maar toen ze na de karaoke alleen in bed ging liggen en Nemo beetpakte, een kus gaf en weltrusten zei toen had ik het ook even moeilijk. Volgens mij mist ze je gigantisch en heeft ze er spijt van dat ze niet gewoon voor jullie tweeën is gegaan.
Ik zou doodmoe worden van Joostquote:Op woensdag 16 november 2005 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Helemaal mee eens, alleen lijkt hij nu in te kakken omdat hij duidelijk wordt afgeremd door Roel en Rob, erg jammer. Hopelijk komt de échte Joost op tijd terug. Mên, wat heb ik gelachen om die gozer.
ik wacht nog steeds op de bb stem: beep beep Joost Ritalin slikken, Joost Ritalin slikken....quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou doodmoe worden van JoostMaar zit ook geen kwaad in en ik hoop inmiddels dat of Joost of Lieske Big Brother wint. Eén van die twee heeft het wel verdiend, de rest niet.
LOLquote:Op woensdag 16 november 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
Menno, speciaal voor jou:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het had wel leuke televisie opgeleverd had je het wel gedaan!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:07 schreef BBMenno het volgende:
Ik kan het heel goed naast mij neerleggen Ruby. Dat deed ik al in het huis. Mensen nemen mij kwalijk dat ik er niet meer tegen in ging. Wanneer ik boos was geworden op mijn medebewoners had ik misschien door mijn woede domme dingen gezegd of gedaan. Overigens vond ik het na een aantal keer proberen niet de moeite om mij elke keer te gaan verdedigen voor alles wat ik had gezegd.
Tsja, daar kon Rob ook niets aandoen. En BB zou inderdaad "harder dan ooit" worden, maar we hebben er bar weinig van gezien. Ja, Lieske haar geld werd afgepakt terwijl ze alleen tegen Rikkert had gezegd dat ze een soort van geheime opdracht had gehad en dat de gevolgen daarvan niet meer merkbaar waren.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:12 schreef BBMenno het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg...ik vond al na twee dagen dat Rob het huis uit moest, aangezien hij de enveloppe kreeg van Rlaph...het is niet zo zeer zijn schuld, maar de "schuld" van BB. Het was een hard spel geworden als hij niet terug mocht komen. Verder maakt het mij niet uit wie er nu weg mag, zolang Joost maar wint!
Ik ben erg bang dat Joost de lul gaat zijn. Hij ligt totaal uit de groep op het momentquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Dido iig...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Ik denk ook Joost....helaasquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Dido, Joost en Roel en misschien Chantal erbij ofzo. Hopelijk zit Rob er weer bij, maar ie zal de dans nu wel ontspringenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Wie denk jij?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Kijk, BB probeert gewoon krampachtig Chantal erin te houden omdat ze die man nog niet gevonden hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef Sassefras het volgende:
joost, lieske en roel
Ik hoop dat chantal genomineerd wordt! Mag ze eruit, gelijk in de armen van de man die BB voor haar aan het zoeken is..
had je dat al gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |