Ik ben erg bang dat Joost de lul gaat zijn. Hij ligt totaal uit de groep op het momentquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Dido iig...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Ik denk ook Joost....helaasquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Dido, Joost en Roel en misschien Chantal erbij ofzo. Hopelijk zit Rob er weer bij, maar ie zal de dans nu wel ontspringenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Wie denk jij?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Kijk, BB probeert gewoon krampachtig Chantal erin te houden omdat ze die man nog niet gevonden hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:22 schreef Sassefras het volgende:
joost, lieske en roel
Ik hoop dat chantal genomineerd wordt! Mag ze eruit, gelijk in de armen van de man die BB voor haar aan het zoeken is..
had je dat al gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |