abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32309272
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Ik denk dat Rob en Roel zoiezo op de bank komen. Dat Roel wordt genomineerd is duidelijk, want dat is gisterenavond in bed door Lieske bevestigd. Verder hoop ik dat de roddeltante Chantal ook wordt genomineerd, maar ik ben bang dat Joost op de bank komt aangezien hij zijn maatje kwijt is en op dit moment buiten de groep valt.
  woensdag 16 november 2005 @ 11:24:43 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_32309277
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Eigenlijk mag ik dit niet van Nathelie waar ik ga toch een prognose doen:
Chantal, Ingrid en Lieske nomineren Rob
Dido en Nathelie nomineren Chantal
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Maar ja in het huis had ik het ook altijd weer mis!!!
Joost nomineert Lieske toch niet. Lieske is lief
Alhoewel het misschien ook wel grappipg zou zijn als zij weer naar huis gaat, krijgen we nog videowagens in de straat hier enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32309311
Och, wie er ook op de bank komen, iemand die populair is bij de kijkers vliegt eruit Bij de eerste tussenstand staan die namelijk bovenaan en denkt Nederland dat je voor hen niet meer hoeft te stemmen. Vervolgens wordt er massaal op de ondersten gestemd en wordt (bijv Lieske) de bovenste vergeten. Dag Lieske

Kut stemsysteem. Dat heeft zowel Linda als Menno de kop gekost. Bah.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32309321
quote:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Ik hoop dat je gelijk hebt, zt tenminste Rob weer op de bank. Begint de volgende feestweek hier tenminste "de grote Rob-exit party". Die is nu al 3x afgekapt, nu tjd om weg te wezen.

Wat vond jij er eigenlijk van dat toen Rob eigenlijk exit moest (met de vrijwillige exit van Tanja) hem toch op een sneaky manier nog de kans werd geboden om te blijven?
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32309341
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
pi_32309345
Rob hoop ik
Chantal
Roel
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_32309349
Chantal - Dido
Ingrid - Dido
Roel - Joost
Nathalie - Lieske
Dido - Lieske
Lieske - Joost
Rob - Ingrid
Joost - Lieske
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_32309382
quote:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Mensen op het forum hebben een spel geschreven: http://bb5.fambus.nl/ Daar kan je ook je nominaties elke week invullen

Trouwens, het is Nathalie, niet Nathelie. Alhoewel ze hier ook vaak Natte Lie genoemd wordt
pi_32309394
Heb ik iets gemist? Waarom zou Joost Lieske nomineren en niet gewoon Roel?
pi_32309399
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Alweer terug in Breda of zit je nog bij je ouders? Ga je nog wel eens naar de Liquid?
Chantal had toch beter moeten weten als trouwe volgster van de eerdere BB's (volgens eigen woorden dan)
  woensdag 16 november 2005 @ 11:28:32 #211
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32309407
quote:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet.
Hebben jullie de afgelopen seizoenen de internethype dan niet meegemaakt ?
pi_32309410
In zowel de wc áls de badkamer zijn dus écht wél camera's.
Zo leuk als iemand weer eens beweerde dat daar écht geen camera's zijn.

Als BB niet op internet werd uitgezonden, waren er een stuk minder kijkers.. (denk ik)
Babe In Totale Control of Herself
  woensdag 16 november 2005 @ 11:28:41 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32309418
quote:
En af en toe op FOK chatten natuurlijk!

Heb je niet wat vuige roddels voor ons?

Je bent SHO moderator of niet, tenslotte...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32309427
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom zou Joost Lieske nomineren en niet gewoon Roel?
Omdat hij bang is voor Rob!
pi_32309438
Chantal - Rob
Dido - Chantal
Ingrid - Rob
Joost - Lieske
Lieske - Roel
Nathalie - Chantal
Rob - Ingrid
Roel - Joost
pi_32309441
quote:
Veel succes verder, Menno! Je bent hier altijd van harte welkom er zitten hier erg veel fans van je. Op het laatst was bijna iedereen Menno-fan (dolenden heb je altijd )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 11:29:26 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32309443
Welkom Menno!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32309451
quote:
Ben je ervan geschrokken, dat het ondanks dat het deel 5 is, nog zo leeft?
Want hier op internet volgen we werkelijk alles.
We turven zelfs hoe vaak Chantal in haar badpak doucht
pi_32309457
Talpa brengt niet altijd de waarheid op tv.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_32309460
Ik zal zo even wat dingen schrijven wat jullie nog niet weten over mijn haar en over een kus die dido mij heeft gegeven!!!
pi_32309462
[..]

Omdat hij bang is voor Rob!
[/quote]

Ben ook bang voor Rob.
  woensdag 16 november 2005 @ 11:30:54 #222
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32309478
Meiden, opzouten.
Menno, PIK, geef nou eens een klein beetje meer informatie over wat er tussien jou en die Humiitrut is gebeurd op die dramatisch dag dat ze jou tot pispaal heeft gedegradeerd.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 16 november 2005 @ 11:30:59 #223
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_32309482
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef stil het volgende:
Talpa brengt niet altijd de waarheid op tv.
Dat is volgens mij redelijk zwak uitgedrukt
pi_32309490
Waarom nomineert Joost nou Lieske??
De 2 mensen die ik in de finale wil zien (met Lieske als winnaar, sorry) moeten mekaar niet gaan lopen nomineren

Wij hadden het hier met onze voorspellingen op de uitslag van de smsjes ook altijd fout, dus het is altijd weer een verrassing wie er uiteindelijk een probleem heeft.
  woensdag 16 november 2005 @ 11:32:14 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32309521
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal zo even wat dingen schrijven wat jullie nog niet weten over mijn haar en over een kus die dido mij heeft gegeven!!!
Cool!

En vergeet inderdaad het Hummie incident niet!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32309524
Quote:
Meiden, opzouten.
Menno, PIK, geef nou eens een klein beetje meer informatie over wat er tussien jou en die Humiitrut is gebeurd op die dramatisch dag dat ze jou tot pispaal heeft gedegradeerd.

Welke keer was dat, ben met regelmaat op het matje geroepen!
  woensdag 16 november 2005 @ 11:32:22 #227
12079 koele
The Koeler, the better
pi_32309526
volgens mij is lurker els ineens een Fokuser met "aanzien" geworden...
pi_32309528
quote:
wacht in spanning!!

Ik lees het wel na de lunch..
Tja.. want BB is niet goed voor de productiviteit op het werk.. Naja Fok! eigenlijk niet..
Babe In Totale Control of Herself
pi_32309542
quote:

Geweldig... dat lijkt me leuk.... inside information!

Wist jij eigenlijk al dat ze een man voor Chantal vinden?
Was jij echt van plan om zaad af te staan voor deze leugenachtige roddeltrut??
pi_32309548
Menno, we begrijpen dat je het druk hebt, maar blijf vooral af en toe even langskomen, zitten veel fans hier, zoals je ziet.

Heel erg leuk dat je je hier hebt geregistreerd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 16 november 2005 @ 11:33:53 #231
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32309573
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef BBMenno het volgende:
Quote:
Meiden, opzouten.

Welke keer was dat, ben met regelmaat op het matje geroepen!
Dat was op die dag dat ze je eraan herinnerde om de datum te onthouden, dat kwam hier tenminste zo over, was dat niet 15 september ofzo ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_32309595
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef TagForce het volgende:
Waarom nomineert Joost nou Lieske??
De 2 mensen die ik in de finale wil zien (met Lieske als winnaar, sorry) moeten mekaar niet gaan lopen nomineren

Wij hadden het hier met onze voorspellingen op de uitslag van de smsjes ook altijd fout, dus het is altijd weer een verrassing wie er uiteindelijk een probleem heeft.
Ik hoop ook echt dat Joost gewoon op Roel stemt en Lieske op Dido of Nathalie maar door de gesprekken van Lieske de afgelopen dagen heb ik het idee dat ze ze niet goed op iemand anders durft te stemmen. Denk dat er wel kans is dat Joost gewoon stemt op degene die hij niet erg mag....Roel dus
  woensdag 16 november 2005 @ 11:34:45 #233
65846 Bocaj
47th President.
pi_32309600
quote:
Zo tussen neus en lippen door en tijdens het chatten op fok! lekker bb kijken...

http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=1&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=2&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=3&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=4&host=versatel&width=800
pi_32309620
quote:
Kus van Dido?? (hebben wij streamers dat gemist??)
  woensdag 16 november 2005 @ 11:35:53 #235
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_32309645
ja, volgens mij omdat je had gezegt dat je thuis bewijs had dat er gesjoemeld werd met de stemmen. Toen was Hummie heel erg boos geworden en je moest de dag 25 sept. onthouden?
pi_32309657
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Idd, ik kan het me ook niet herinneren
  woensdag 16 november 2005 @ 11:36:26 #237
12079 koele
The Koeler, the better
pi_32309668
quote:

[..]

De kus van de kaart denk ik
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_32309682
quote:

[..]

op het feestje dat ze buiten op tafel stonden te dansen toch, die eindigde in de jacuzi waar Menno in z'n blote kont z'n zwembroek kon gaan halen
pi_32309684
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef Sassefras het volgende:

[..]

wacht in spanning!!
Ben ook heel erg benieuwd

Tof Menno dat je hier post!
pi_32309691
quote:

[..]

Ik had wel m'n vermoedens: tijdens het eerste feestje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32309734
Het verhaal achter mijn kapsel. ik spreek veel mensen die niet wisten hoe het echt zat dus bij deze. Chantal had 'smiddags mijn haar geknipt, maar Ingrid was van mening dat het nog niet goed was. Met een tondeuse ging ze aan de slag. Ik vroeg nog aan haar of ik haar kon vertrouwen. Ze antwoordde dat haar moeder kapster is. Maar helaas dit vertrouwen bleek niet terecht. Ze scheerde een stuk aan de zijkant kaal, waarna ze vervolgens de tondeuse verstopte. BB greep in door te zeggen dat de tondeuse ingeleverd moest worden. ik was het er niet mee eens en vroeg Ing om mijn kop kaal te scheren...en vandaar de kale streep boven op mijn hoofd. BB greep in met een waarschuwing. Vervolgens moesten wij echt de tondeuse inleveren bij BB en werden Ing en ik op het matje geroepen in de dagboekkamer. Ze keurde de actie af en snapte niet waarmee we bezig waren. Er werd een kapster geregeld. Ik mocht niet met haar praten in het washok en mocht ook niet bepalen hoe het kapsel er uit kwam te zien...ik wilde het liefste kaal, maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
  woensdag 16 november 2005 @ 11:39:52 #243
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32309766
Dat wist ik al .
pi_32309777
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef BBMenno het volgende:
Het verhaal achter mijn kapsel....maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Aaah Dat deel in de Dagboekkamer hebben wij dus niet gezien. Internetters kunnen de Dagboekkamer niet zijn
pi_32309782
Wat die 25 sept is weet ik ook niet. Ga het morgen vragen aan haar en dan zal ik jullie op de hoogte houden als ik het weet!!! ben zelf ook benieuwd..
  woensdag 16 november 2005 @ 11:40:48 #246
17960 trpetine
Poing Poing...
pi_32309788
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik had wel m'n vermoedens: tijdens het eerste feestje.
Was het niet het tweede feestje??
Toen Ingrid kotsend op bed lag??
Toen waren Menno en Dido elkaar behoorlijk aan het teasen!
Dat was ook de avond die eindigde in de sjakoezie met de blote piemel van Menno vol in beeld.
De truc is dansen op de gulden middenweg
pi_32309796
quote:
ik wilde het liefste kaal, maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Dat slaat ook nergens op. Nathalie en Dido zien er ook precies hetzelfde uit. Scheer dan Nathalie maar kaal.
  woensdag 16 november 2005 @ 11:41:06 #248
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_32309797
Dit heeft Menno wel al een keer op de streams verteld. Ik wist iig het gedoe mbt roel (kaal) al.
pi_32309818
We hadden al begrepen dat je niet kaal mocht worden omdat Roel al kaal was! Best raar, want we kunnen jullie echt wel uit elkaar houden. Toch vond ik je lang haar veel beter staan hoor, je had best mooi haar namelijk.

Roel had het trouwens net nog in het huis over de tondeuze, dat ze die niet kregen van BB. Misschien omdat BB geen grapjes meer wil met de tondeuze

Maar als ik het goed begrijp dan schoor Ingrid die streep over je hoofd af omdat jij dat zelf wilde? Had ik niet zo begrepen.
pi_32309839
quote:
Het verhaal achter mijn kapsel. ik spreek veel mensen die niet wisten hoe het echt zat dus bij deze. Chantal had 'smiddags mijn haar geknipt, maar Ingrid was van mening dat het nog niet goed was. Met een tondeuse ging ze aan de slag. Ik vroeg nog aan haar of ik haar kon vertrouwen. Ze antwoordde dat haar moeder kapster is. Maar helaas dit vertrouwen bleek niet terecht. Ze scheerde een stuk aan de zijkant kaal, waarna ze vervolgens de tondeuse verstopte. BB greep in door te zeggen dat de tondeuse ingeleverd moest worden. ik was het er niet mee eens en vroeg Ing om mijn kop kaal te scheren...en vandaar de kale streep boven op mijn hoofd. BB greep in met een waarschuwing. Vervolgens moesten wij echt de tondeuse inleveren bij BB en werden Ing en ik op het matje geroepen in de dagboekkamer. Ze keurde de actie af en snapte niet waarmee we bezig waren. Er werd een kapster geregeld. Ik mocht niet met haar praten in het washok en mocht ook niet bepalen hoe het kapsel er uit kwam te zien...ik wilde het liefste kaal, maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Ja, wat een onzin van Hummy.
Kaal was beter geweest.
Roel heeft nu ook al geen tondeuse gekregen.
Zou Hummy iets tegen kale mensen hebben?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')