Ik denk dat Rob en Roel zoiezo op de bank komen. Dat Roel wordt genomineerd is duidelijk, want dat is gisterenavond in bed door Lieske bevestigd. Verder hoop ik dat de roddeltante Chantal ook wordt genomineerd, maar ik ben bang dat Joost op de bank komt aangezien hij zijn maatje kwijt is en op dit moment buiten de groep valt.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Joost nomineert Lieske toch niet. Lieske is liefquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Eigenlijk mag ik dit niet van Nathelie waar ik ga toch een prognose doen:
Chantal, Ingrid en Lieske nomineren Rob
Dido en Nathelie nomineren Chantal
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Maar ja in het huis had ik het ook altijd weer mis!!!
Ik hoop dat je gelijk hebt, zt tenminste Rob weer op de bank. Begint de volgende feestweek hier tenminste "de grote Rob-exit party". Die is nu al 3x afgekapt, nu tjd om weg te wezen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Mensen op het forum hebben een spel geschreven: http://bb5.fambus.nl/ Daar kan je ook je nominaties elke week invullenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Alweer terug in Breda of zit je nog bij je ouders? Ga je nog wel eens naar de Liquid?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Hebben jullie de afgelopen seizoenen de internethype dan niet meegemaakt ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Omdat hij bang is voor Rob!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom zou Joost Lieske nomineren en niet gewoon Roel?
Veel succes verder, Menno! Je bent hier altijd van harte welkom er zitten hier erg veel fans van je. Op het laatst was bijna iedereen Menno-fanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Ben je ervan geschrokken, dat het ondanks dat het deel 5 is, nog zo leeft?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
Dat is volgens mij redelijk zwak uitgedruktquote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef stil het volgende:
Talpa brengt niet altijd de waarheid op tv.
Cool!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal zo even wat dingen schrijven wat jullie nog niet weten over mijn haar en over een kus die dido mij heeft gegeven!!!
wacht in spanning!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Ik zal zo even wat dingen schrijven wat jullie nog niet weten over mijn haar en over een kus die dido mij heeft gegeven!!!
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Dat was op die dag dat ze je eraan herinnerde om de datum te onthouden, dat kwam hier tenminste zo over, was dat niet 15 september ofzo ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:32 schreef BBMenno het volgende:
Quote:
Meiden, opzouten.
Menno, PIK, geef nou eens een klein beetje meer informatie over wat er tussien jou en die Humiitrut is gebeurd op die dramatisch dag dat ze jou tot pispaal heeft gedegradeerd.
Welke keer was dat, ben met regelmaat op het matje geroepen!
Ik hoop ook echt dat Joost gewoon op Roel stemt en Lieske op Dido of Nathalie maar door de gesprekken van Lieske de afgelopen dagen heb ik het idee dat ze ze niet goed op iemand anders durft te stemmen. Denk dat er wel kans is dat Joost gewoon stemt op degene die hij niet erg mag....Roel dusquote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef TagForce het volgende:
Waarom nomineert Joost nou Lieske??
De 2 mensen die ik in de finale wil zien (met Lieske als winnaar, sorry) moeten mekaar niet gaan lopen nomineren
Wij hadden het hier met onze voorspellingen op de uitslag van de smsjes ook altijd fout, dus het is altijd weer een verrassing wie er uiteindelijk een probleem heeft.
Zo tussen neus en lippen door en tijdens het chatten op fok! lekker bb kijken...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
Kus van Dido??quote:Op woensdag 16 november 2005 11:30 schreef BBMenno het volgende:
Idd, ik kan het me ook niet herinnerenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kus van Dido??(hebben wij streamers dat gemist??)
tnx, maar heb versatel!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo tussen neus en lippen door en tijdens het chatten op fok! lekker bb kijken...
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=1&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=2&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=3&host=versatel&width=800
http://bb5.florisd.nl/streamPopup.php?streamnaam=4&host=versatel&width=800
De kus van de kaart denk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
op het feestje dat ze buiten op tafel stonden te dansen toch, die eindigde in de jacuzi waar Menno in z'n blote kont z'n zwembroek kon gaan halenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had wel m'n vermoedens: tijdens het eerste feestje.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aaahquote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef BBMenno het volgende:
Het verhaal achter mijn kapsel....maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Was het niet het tweede feestje??quote:Op woensdag 16 november 2005 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik had wel m'n vermoedens: tijdens het eerste feestje.![]()
Dat slaat ook nergens op. Nathalie en Dido zien er ook precies hetzelfde uit. Scheer dan Nathalie maar kaal.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef BBMenno het volgende:
ik wilde het liefste kaal, maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Ja, wat een onzin van Hummy.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:38 schreef BBMenno het volgende:
Het verhaal achter mijn kapsel. ik spreek veel mensen die niet wisten hoe het echt zat dus bij deze. Chantal had 'smiddags mijn haar geknipt, maar Ingrid was van mening dat het nog niet goed was. Met een tondeuse ging ze aan de slag. Ik vroeg nog aan haar of ik haar kon vertrouwen. Ze antwoordde dat haar moeder kapster is. Maar helaas dit vertrouwen bleek niet terecht. Ze scheerde een stuk aan de zijkant kaal, waarna ze vervolgens de tondeuse verstopte. BB greep in door te zeggen dat de tondeuse ingeleverd moest worden. ik was het er niet mee eens en vroeg Ing om mijn kop kaal te scheren...en vandaar de kale streep boven op mijn hoofd. BB greep in met een waarschuwing. Vervolgens moesten wij echt de tondeuse inleveren bij BB en werden Ing en ik op het matje geroepen in de dagboekkamer. Ze keurde de actie af en snapte niet waarmee we bezig waren. Er werd een kapster geregeld. Ik mocht niet met haar praten in het washok en mocht ook niet bepalen hoe het kapsel er uit kwam te zien...ik wilde het liefste kaal, maar BB wilde dat niet omdat er al een kale bewoner was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |