Ik denk dat Rob en Roel zoiezo op de bank komen. Dat Roel wordt genomineerd is duidelijk, want dat is gisterenavond in bed door Lieske bevestigd. Verder hoop ik dat de roddeltante Chantal ook wordt genomineerd, maar ik ben bang dat Joost op de bank komt aangezien hij zijn maatje kwijt is en op dit moment buiten de groep valt.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef BBMenno het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stemronde wie denken jullie dat genomineerd gaat worden?
Joost nomineert Lieske toch niet. Lieske is liefquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Eigenlijk mag ik dit niet van Nathelie waar ik ga toch een prognose doen:
Chantal, Ingrid en Lieske nomineren Rob
Dido en Nathelie nomineren Chantal
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Maar ja in het huis had ik het ook altijd weer mis!!!
Ik hoop dat je gelijk hebt, zt tenminste Rob weer op de bank. Begint de volgende feestweek hier tenminste "de grote Rob-exit party". Die is nu al 3x afgekapt, nu tjd om weg te wezen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Mensen op het forum hebben een spel geschreven: http://bb5.fambus.nl/ Daar kan je ook je nominaties elke week invullenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef BBMenno het volgende:
Joost nomineert Lieske
Rob nomineert Ingrid
Roel nomineert Joost
Alweer terug in Breda of zit je nog bij je ouders? Ga je nog wel eens naar de Liquid?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Hebben jullie de afgelopen seizoenen de internethype dan niet meegemaakt ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Omdat hij bang is voor Rob!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom zou Joost Lieske nomineren en niet gewoon Roel?
Veel succes verder, Menno! Je bent hier altijd van harte welkom er zitten hier erg veel fans van je. Op het laatst was bijna iedereen Menno-fanquote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
In het huis dachten en denken ze dat er misschien 20 to 50 mensen kijken via internet. Wij wisten niet dat er zoveel te doen was op internet met betrekking tot BB. Ik kijk alleen de normale uitzendingen op tv. Heb het nu te druk met vrienden en familie......en moet nog heeeel veeel mailtjes beantwoorden!! En af en toe op FOK chatten natuurlijk!
Ben je ervan geschrokken, dat het ondanks dat het deel 5 is, nog zo leeft?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef BBMenno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |