abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:21:42 #51
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32201478
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Menno is veel leuker dan Woggle
De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over hadden
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:22:38 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32201499
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef bb-millie het volgende:

[..]

De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over hadden
Dan klopt het wel idd....

En beiden zijn ook wel behoorlijke Anti-helden

edit: Dat doet me denken, zou er iemand in het huis zijn die boodschappen via de spiegel krijgt?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32201536
Ik kan niet begrijpen dat Hummie's voorkeur ligt bij een stelletje achterbakse hypocriete hielenlikkers (om Menno's woorden maar te gebruiken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:24:28 #54
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_32201547
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef bb-millie het volgende:

[..]

Hummie bedankt!!!!!!!!! of waren de Mennofans te gierig om te sms-en?
The world is a stage and each must play a part.
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:25:55 #55
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32201581
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef flugeltje het volgende:

[..]

edit: Dat doet me denken, zou er iemand in het huis zijn die boodschappen via de spiegel krijgt?
Tanja!!!
pi_32201626
kruipt iedereen hier menno in zijn kont?

Menno,je hebt het spel niet goed gespeeld,teveel gekeken hoe Bart het spel speelde,tja,daar kan je gewoon niet tegen op.
Je kan en moet nooit iemand nadoen en denken dat je dan wel zal winnen,dan ga je af als een gieter,dat is je grote fout.
Nu je er zelf uit bent zeggen dat de andere bewoners zichzelf moeten laten zien en geen spel moeten spelen...huuuuh...wat deed je dan zelf al die tijd in dat huis?
Ik mocht zijn manier van zich gedragen niet en nu hij het huis uit is nog steeds niet...so be it.
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:28:16 #57
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_32201629
Menno, jij bent de morele winnaar van BB5!!!

Alleen jammer dat je Nemo niet aan Nathalie kado hebt gedaan
pi_32201661
Niet naar yantjes luisteren hoor Menno. Doen wij ook nooit (niemand eigenlijk, yantjes is een blinde Robfan)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:30:21 #59
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32201669
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:28 schreef yantjes het volgende:
een heleboel narigheid
Feit blijft dat er heel erg veel mensen voor Menno gesmst hadden ongeacht hoe jij er over denkt
pi_32201792
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Niet naar yantjes luisteren hoor Menno. Doen wij ook nooit (niemand eigenlijk, yantjes is een blinde Robfan)
Je lult....Rob had er van mij uit gemogen afgelopen donderdag
Deze BB stelt vanaf het begin al niks voor,zoals ik al zo vaak gezegd heb,de mensen in het huis niet en op de fora nog veel minder.
Dat geslijm en gedweep met bewoners zoals je in dit draadje ook ziet het is
BB hoort hard gespeeld...hoe harder hoe beter maar daar komt dus niets van terecht.
Slappe hap is het,Menno was ook slappe hap.
Keiharde confrontaties...daar draait het om maar niemand durft

[ Bericht 3% gewijzigd door yantjes op 12-11-2005 12:43:37 ]
pi_32201882
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:30 schreef bb-millie het volgende:

[..]

Feit blijft dat er heel erg veel mensen voor Menno gesmst hadden ongeacht hoe jij er over denkt
Ach,je meent het....
Wat een rare uitslag was het dan dat de uitslag voor hem als laagste noteerde
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:49:18 #63
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32202061
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:41 schreef yantjes het volgende:

[..]

Ach,je meent het....
Wat een rare uitslag was het dan dat de uitslag voor hem als laagste noteerde
Ja he? En dat terwijl hi ongeveerj een half uur eerder gewoon samen met Dido mocht blijven
pi_32202145
Nathalie had die nemo ook niet eens alleen aan haar voeten hoeven afvegen,nadien had ze hem ook nog eens door het toilet kunnen spoelen,kijken wat er dan gebeurt was,er zat diepe wrok bij haar wat betreft menno en ze heeft daar ook woorden met hem over gehad,maar menno reageerde weer zwakjes,net als toen chantal tegen hem sprak,woensdagavond voor de exit,totaal geen reaktie van 'm,als je zegt een vechter te zijn gedraag je daar dan ook naar en laat zien dat je ballen hebt in plaats van dat je het maar allemaal van je rug af laat glijden en als je dan het huis uit bent nog eens zielig doen ook

[ Bericht 1% gewijzigd door yantjes op 12-11-2005 17:48:38 ]
pi_32202194
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:49 schreef bb-millie het volgende:

[..]

Ja he? En dat terwijl hi ongeveerj een half uur eerder gewoon samen met Dido mocht blijven
Feit is en blijft dat er voor de anderen veel meer is gesmst,teken aan de wand
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:57:03 #66
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32202243
Wees blij dat je eruit bent, je verdient beter dan zoveel josti's om je heen. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_32202245
Euhm yantjes, wat begrijp je niet aan 'welkom' in de topictitel?

MENNO EXIT!!!!!!!!!!1 Lijkt me beter voor je.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:57:34 #68
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32202260
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:55 schreef yantjes het volgende:

[..]

Feit . Je bent wel erg goedgelovig. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:58:33 #69
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32202289
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:55 schreef yantjes het volgende:

[..]

Dat is geen feit maar een bewering waar jij je aan vast houdt, ik niet. Mocht je nu ter plekke bewijs hebben dat het er eerlijk aan toe is gegaan vwb die stemming dan mag je het voor mijn part een feit noemen .
pi_32202474
ach ,dat gezeur over manipulaties en wat al niet meer....verzin eens een keer wat anders
pi_32202508
stelltje halve zachte zolen met elkaar
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:07:55 #72
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32202553
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:05 schreef yantjes het volgende:
ach ,dat gezeur over manipulaties en wat al niet meer....verzin eens een keer wat anders
Inderdaad, laat Talpa eens wat anders verzinnen, dat gemanipuleer is stom!
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:08:23 #73
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32202565
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 12:53 schreef yantjes het volgende:
Nathalie had die nemo ook niet eens alleen aan haar voeten hoeven afvegen,nadien had ze hem ook nog eens door het toilet kunnen spoelen,kijken wat er dan gebeurt was,er zat diepe wrok bij haar wat betreft menno en ze heeft daar ook woorden met hem over gehad,maar menno reageerde weer zwakjes,net als toen chantal tegen hem sprak,woensdagavond na de exit,totaal geen reaktie van 'm,als je zegt een vechter te zijn gedraag je daar dan ook naar en laat zien dat je ballen hebt in plaats van dat je het maar allemaal van je rug af laat glijden en als je dan het huis uit bent nog eens zielig doen ook
Nu had ik laatst nog een zwak voor je omdat ik dacht...ach...die yantjes zal wel familie van Rob zijn ofzo......maar kennelijk ben je gewoon een randdebiel met het IQ van een infantiel prehistorisch pantoffeldiertje...op zich niets mis mee...lekker laten zwemmen...maar dan wel in de oceaan en niet hier.

Wat Menno betreft...waarom denk je in godsnaam dat Nattelie zo'n hekel aan hem had..of anders Rob wel ? Dat dat uit de lucht komt vallen of zo ? Tskk...think again eggie.... Menno was al een persoon binnen dat huis...ook zonder verbaal tekeer te gaan was heel duidelijk te voelen hoe hij over sommige bewoners dacht...dat heet "non-verbale communicatie" ...ongeveer 70% van onze communicatie verloopt op die manier...niet via zielige woordjes....of je stem verheffen....

Menno had in dat huis een bepaalde positie juist doordat de bewoners aanvoelden dat ze geen vat op hem hadden...en wat doe je met mensen waar je geen vat op hebt als je zelf onzeker bent ?

Het grootste verlies van Menno voor BB is nog geen eens zo zeer dat Menno eruit ligt...nee het grootste verlies is dat er nu helemaal niemand meer inzit die nog iets voorstelt..........

...zo...en nu verder braaf je bordje met pap opeten dan mag je weer uit je box als blijkt dat je je kunt gedragen
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:12:44 #74
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_32202672
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nu had ik laatst nog een zwak voor je omdat ik dacht...ach...die yantjes zal wel familie van Rob zijn ofzo......maar kennelijk ben je gewoon een randdebiel met het IQ van een infantiel prehistorisch pantoffeldiertje...op zich niets mis mee...lekker laten zwemmen...maar dan wel in de oceaan en niet hier.
pi_32203009
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef Jappie het volgende:

Het grootste verlies van Menno voor BB is nog geen eens zo zeer dat Menno eruit ligt...nee het grootste verlies is dat er nu helemaal niemand meer inzit die nog iets voorstelt..........

Dat anderen in het huis hem behandelden alsof Menno iemand was die niets voorstelde was een halsmisdaad volgens jou?
Dat jij de andere bewoners betitelt als mensen die niets voorstellen is normaal en is niets mis mee?
Je veroordeelt dat gedrag en moet daar niets van hebben maar gedraagt jezelf wat de andere bewoners betreft hetzelfde door ze te betitelen als mensen die niets voorstellen
Hoe krom kan iemand zijn eigen gedrag goed praten en dat van een ander als verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')