De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over haddenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno is veel leuker dan Woggle
Dan klopt het wel idd....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef bb-millie het volgende:
[..]
De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over hadden![]()
Hummie bedankt!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:21 schreef bb-millie het volgende:
[..]
De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over hadden![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Dat doet me denken, zou er iemand in het huis zijn die boodschappen via de spiegel krijgt?
Feit blijft dat er heel erg veel mensen voor Menno gesmst haddenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:28 schreef yantjes het volgende:
een heleboel narigheid
Je lult....Rob had er van mij uit gemogen afgelopen donderdagquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Niet naar yantjes luisteren hoor Menno. Doen wij ook nooit(niemand eigenlijk, yantjes is een blinde Robfan)
Ach,je meent het....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:30 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Feit blijft dat er heel erg veel mensen voor Menno gesmst haddenongeacht hoe jij er over denkt
![]()
Ja he? En dat terwijl hi ongeveerj een half uur eerder gewoon samen met Dido mocht blijvenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:41 schreef yantjes het volgende:
[..]
Ach,je meent het....
Wat een rare uitslag was het dan dat de uitslag voor hem als laagste noteerde![]()
Feit is en blijft dat er voor de anderen veel meer is gesmst,teken aan de wandquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:49 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ja he? En dat terwijl hi ongeveerj een half uur eerder gewoon samen met Dido mocht blijven![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:55 schreef yantjes het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat er voor de anderen veel meer is gesmst,teken aan de wand
Dat is geen feit maar een bewering waar jij je aan vast houdt, ik niet. Mocht je nu ter plekke bewijs hebben dat het er eerlijk aan toe is gegaan vwb die stemming dan mag je het voor mijn part een feit noemenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:55 schreef yantjes het volgende:
[..]
Feit is en blijft dat er voor de anderen veel meer is gesmst,teken aan de wand
Inderdaad, laat Talpa eens wat anders verzinnen, dat gemanipuleer is stom!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:05 schreef yantjes het volgende:
ach ,dat gezeur over manipulaties en wat al niet meer....verzin eens een keer wat anders
Nu had ik laatst nog een zwak voor je omdat ik dacht...ach...die yantjes zal wel familie van Rob zijn ofzo......maar kennelijk ben je gewoon een randdebiel met het IQ van een infantiel prehistorisch pantoffeldiertje...op zich niets mis mee...lekker laten zwemmen...maar dan wel in de oceaan en niet hier.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:53 schreef yantjes het volgende:
Nathalie had die nemo ook niet eens alleen aan haar voeten hoeven afvegen,nadien had ze hem ook nog eens door het toilet kunnen spoelen,kijken wat er dan gebeurt was,er zat diepe wrok bij haar wat betreft menno en ze heeft daar ook woorden met hem over gehad,maar menno reageerde weer zwakjes,net als toen chantal tegen hem sprak,woensdagavond na de exit,totaal geen reaktie van 'm,als je zegt een vechter te zijn gedraag je daar dan ook naar en laat zien dat je ballen hebt in plaats van dat je het maar allemaal van je rug af laat glijden en als je dan het huis uit bent nog eens zielig doen ook![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu had ik laatst nog een zwak voor je omdat ik dacht...ach...die yantjes zal wel familie van Rob zijn ofzo......maar kennelijk ben je gewoon een randdebiel met het IQ van een infantiel prehistorisch pantoffeldiertje...op zich niets mis mee...lekker laten zwemmen...maar dan wel in de oceaan en niet hier.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:08 schreef Jappie het volgende:
Het grootste verlies van Menno voor BB is nog geen eens zo zeer dat Menno eruit ligt...nee het grootste verlies is dat er nu helemaal niemand meer inzit die nog iets voorstelt..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |