Huh? Kent Menno Fok dan écht?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Als 'ie z'n website heeft gelezen inmiddels wel.quote:
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Mennoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef CartWOman het volgende:
Wie heeft 'm ook alweer op FOK! gewezen? Dat was jij toch niet, Jacob?
Wanneer? Hoe laat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een invitatie email gestuurd naar Menno![]()
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)quote:
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef flugeltje het volgende:
Ja precies, laat eens zien dan . (linkje ofzo?)
Heb je een linkjes schat? Ik heb dat adres niet....quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.![]()
En wat was de tekst van je mail?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Mailtje heb ik vandaag pas gestuurd hoor... dus het is afwachten of hij zich durft te melden.![]()
Wist niet eens dat jij eerder was.... het kwam ineens in mij op hier een topic van te maken en hem te mailen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in zijn gastenboek achter gelaten, dus ik vind niet dat die slome violist met de eer mag gaan strijken als ik eerder was.![]()
Mosterd na de maaltijd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef Bocaj het volgende:
Mailadres van menno waar ik hem gewezen heb op Fok! forum: menno@allevakantielanden.nl
Mailtje heb ik vandaag pas gestuurd hoor... dus het is afwachten of hij zich durft te melden.![]()
Gewoon een paar linkjes naar dit forum en forumtopicquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat was de tekst van je mail?
Heb jij wél gestemd dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Menno, we missen je in BB! Jij had er nooit uitgemogen. Stomme fans die dachten dat je wel veilig stond in de tussenstanden![]()
Yep, ik heb op Menno gestemd. Weggegooid geldquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:47 schreef flugeltje het volgende:
Heb jij wél gestemd dan?
sorry Mennoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Menno, we missen je in BB! Jij had er nooit uitgemogen. Stomme fans die dachten dat je wel veilig stond in de tussenstanden![]()
Olé oléquote:
Dát was het grote probleem! We zijn gewend dat er heel erg veel gestemd wordt, maar dat valt nu wel mee (tussen al die idiote belspelletjes, veel mensen zijn SMSmoe). Iedereen ziet Rob en Roel onderaan en óók de Menno en Dido fans hadden daar vast een voorkeur liggen. Gevolg: al die fans gingen plots massaal voor of Roel of Rob stemmen. Gevolg: Roel en Rob stijgen sterk in percentages en Dido en Menno zakken als idioten. Bijna was Dido eruit gegaan terwijl ze aan het begin dik vooraan stond en in àlle polls bovenaan. Dit was geen populairteitsexit, dit was een vergissing van de fans. Die dachten dat Menno en Dido veilig waren. Niet dus. Gevolg: één van de populairste bewoners (lees maar rond op internet) heeft het huis verlaten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:54 schreef fokje het volgende:
sorry MennoIk heb niet gestemd
Dacht idd dat je wel veilig stond
![]()
Ja idd, hier mag je Rob bashen zonder stemmen te verliezenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:00 schreef cuall het volgende:
Ha die Menno, niet alles geloven wat ze schrijven hoor![]()
Leuk als je mee doet, of mag dat niet van BB![]()
Maar zelfs dan klopt het niet helemaal Isa. De schommelingen tijdens de uitzending waren gewoon té groot om daar in een minuut of tien nog wijzigingen in aan te brengen. Kijk naar dat gedoe met Linda. Daar vertelden ze dat er al vóór de uitzending bekend was dat Linda weg zou moeten. De eindstand gaf echter maar een verschil van 2% tussen huisverlater en huisblijver.... Als je dan de percentageschommeling van Menno tijdens de uitzending eens bekijkt klopt er gewoon iets niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dát was het grote probleem! We zijn gewend dat er heel erg veel gestemd wordt, maar dat valt nu wel mee (tussen al die idiote belspelletjes, veel mensen zijn SMSmoe). Iedereen ziet Rob en Roel onderaan en óók de Menno en Dido fans hadden daar vast een voorkeur liggen. Gevolg: al die fans gingen plots massaal voor of Roel of Rob stemmen. Gevolg: Roel en Rob stijgen sterk in percentages en Dido en Menno zakken als idioten. Bijna was Dido eruit gegaan terwijl ze aan het begin dik vooraan stond en in àlle polls bovenaan. Dit was geen populairteitsexit, dit was een vergissing van de fans. Die dachten dat Menno en Dido veilig waren. Niet dus. Gevolg: één van de populairste bewoners (lees maar rond op internet) heeft het huis verlaten.
Mijn conclusie? BB moet geen tussenstanden laten zien, alleen een eindstand. Maar ja, dat levert geen extra geld opWant dit gebeurt al de héle tijd. Niet de minst populaire bewoner verlaat het huis: een leuke user verlaat het huis (dit ging ook al zo bij LInda...toen had ook Rob op moeten stappen). Menno, je bent het slachtoffer van de geldzucht van BB en de domheid van je fans (including me). Sorry.
Dat is het dubbele eraan idd... Maar toch blijf ik een naar gevoel houden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer het te begrijpen, flugeltje. Ik geloof niet zo in SMSfraude. Talpa kan toch niet zó stom zijn en er werken gewoon teveel mensen die uit de school kunnen klappen.
Ja, en de aarde is plat en Bush is een eervolle knaap.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer het te begrijpen, flugeltje. Ik geloof niet zo in SMSfraude. Talpa kan toch niet zó stom zijn en er werken gewoon teveel mensen die uit de school kunnen klappen.
Ik loop al sinds donderdag met een naar gevoel. Die live show had gewoon niet zo moeten gaan. Alle gluiperds nog in dat huis en één van de weinige eerlijke en niet-achterbakse bewoners is naar huis. Hoe kan dat nou!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Dat is het dubbele eraan idd... Maar toch blijf ik een naar gevoel houden.
Hoi, VAC.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mensen die naar zoiets sms-en zijn of domme hoeren of mensen die zittend plassen.
Uw kameraad,
VAC.
1 van de redenen dat ik gewoon eigenlijk ook niet meer wil kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik loop al sinds donderdag met een naar gevoel. Die live show had gewoon niet zo moeten gaan. Alle gluiperds nog in dat huis en één van de weinige eerlijke en niet-achterbakse bewoners is naar huis. Hoe kan dat nou!
Ik heb sinds donderdag de streams niet meer aangedaan. Dat is heel uitzonderlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef melismay het volgende:
1 van de redenen dat ik gewoon eigenlijk ook niet meer wil kijken
Ik heb donderdag de internetuitzending uitgezet, dat was ook voor het eerst sinds augustus... Ik had het even helemaal gehad en ben rond tien uur al m'n bed ingedoken... Het was zo'n anticlimaxquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef melismay het volgende:
[..]
1 van de redenen dat ik gewoon eigenlijk ook niet meer wil kijken
ik ook nie...quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb sinds donderdag de streams niet meer aangedaan. Dat is heel uitzonderlijk
Menno is veel leuker dan Wogglequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ik ook nie...
Menno, jammer dat ze jou er uit hebben gezet, de "Woggle" van BB5...
Ik moest om 22:00 naar mijn werk en ben er half vloekend heengegaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Het was zo'n anticlimax
Dito!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb sinds donderdag de streams niet meer aangedaan. Dat is heel uitzonderlijk
Ach, misschien krijg je ooit nog het 'geluk' dat je Rob op je tafeltje krijgt... Kun je meteen dat andere been eraf zagen....quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest om 22:00 naar mijn werk en ben er half vloekend heengegaanIk dacht echt dat of Roel of Rob eruit moest. Dit was meer dan een anticlimax.
De vergelijking doe ik alleen maar omdat Hummie hem eruit heeft gewerkt ondanks dat mensen heel veel smsjes voor hem over haddenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Menno is veel leuker dan Woggle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |