quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:11 schreef lovebear het volgende:
verder
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
The Asshole Formerly Known As Rob, is me gisteren verteld.
Ja nogalquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:13 schreef Falco het volgende:
Eigenlijk zijn Dido en Roel een heel suf stelletje
Ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Hier?
Sorry ik vond de andere TT leuker![]()
Goeie TT, gebruiken we die voor de volgendequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Hier?
Sorry Scan wou snel doorquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ja.. deze was eerder.
lovebear is liefquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Hier?
Het zou me niet verbazen dit bedrag bij de volgende stemming wordt afgestraft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik voel me nu wel echt zwaar beroerd dat Rob er nog in zit. Ik vond hem de laatste tijd wel meevallen, maar heb me dus ook duidelijk laten beetnemen.
Wat een diep treurige en walgelijke man
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
lovebear is liefdit is een goede TT
![]()
![]()
Heb nooit gezegd dat Lovebear niet liev wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
lovebear is liefdit is een goede TT
![]()
![]()
De volgende is voor jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Mijn tijd komt nog wel
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat Lovebear niet liev was![]()
![]()
dat waren menno & Ingrid ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:13 schreef Falco het volgende:
Eigenlijk zijn Dido en Roel een heel suf stelletje
iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Als alle leuke momenten van haar niet op de tv worden uitgezonden dat is ze niet het liefje van talpa.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef F4iTH het volgende:
Joost is zijn roddelmaatje kwijt en bespreekt de nominaties nu maar met die 2 graftakken die allang weten wie ze gaan nomineren, en Lieske die niet weet wat ze wil. Wordt tijd dat hij hierop wordt aangesproken. (Maarja hij is het schatje van Talpa en net als Rob untouchable)
Die andere TT was idd veel grappigerquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
idd
Lovebear is liefMaar die andere TT is grappiger
hij = Joost, niet lieskequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
Als alle leuke momenten van haar niet op de tv worden uitgezonden dat is ze niet het liefje van talpa.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat het helemaal niet als grap bedoeld was, maar bloedserieusquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die andere TT was idd veel grappiger![]()
Dalijk gaan de ruiten er ook nog aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
Rob gaat zingen en de huisvlieg valt dood neer in de mic
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het helemaal niet als grap bedoeld was, maar bloedserieus
met moeite.. maar toen ik overschakelde naar buiten, hoorde ik ingridquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Rob nog aanhoren?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ze ook zeker niet hoor. We weten allemaal wel dat Joost het schatje van Talpa is en Rob....tjah zeg het maar....de Ruud look-a-like? De rest krijg je vooral de negatieve beelden van te zien of worden door Ruud/Bridget afgekraakt. Joost en Rob zitten allang bij de laatste 3. Maar wie is de 3de persoon. Ik zou zeggen Dido.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als alle leuke momenten van haar niet op de tv worden uitgezonden dat is ze niet het liefje van talpa.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb geen geluid, dus dat is weer een geluk bij een ongeluk. Wel zat ik net te kijken en ik betrapte mezelf erop dat ik er gewoon Robs stemgeluid bij ging horen, in mijn hoofd![]()
Beter dan dat je af en toe de gnaas van Chantal hoort terwijl ze er niet isquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb geen geluid, dus dat is weer een geluk bij een ongeluk. Wel zat ik net te kijken en ik betrapte mezelf erop dat ik er gewoon Robs stemgeluid bij ging horen, in mijn hoofd![]()
Je hebt 't maar zwaar, hè?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Wel verbaas ik me weer over Rob. Hij was al erg in mijn gedachten, maar hoe hij er nu bijzit... die hele air.... zijn walgelijke arrogantie... hij is nog erger dan ik me herinner.
nee, ben uit nood maar naar de gesprekken in de bubbel aan het luisteren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga even de commentaren bij de uitzending van vanavond lezen, altijd leuk.
op de valreep: off-topic mini berichtjequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
Ja dank je, ik ben helemaal over mijn toerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn... dat lijkt me helemaal vreselijk.....
* glaasje water haalt voor Wicked
Heb 'm op mute gezet toen hij begon te zingen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
We hebben het allemaal zwaar Arcee. Al-le-maal.quote:
Neemt ze Basquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
op de valreep: off-topic mini berichtje
Ik weet dat jij Rob wel mag, maar na dat stukje van net kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen. Ik vind het een zeer nare vent, sorry.quote:
Die draait nog niet eens in de bios Day. Dit is geen zuivere koffiequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:27 schreef Day het volgende:
Ga "Flight Plan" eens proberen, straks een uitgebreide recensie.
Voor mijn beeldscherm is t wel beter dat ze m aanhoudquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:30 schreef woestijnroos het volgende:
Zolang Sjankwal haar badpak aanhoud met douchen zullen ze daar last van vliegen houden!
Dat is het minpunt van Roel ja. Hij vindt Dido, Rob en Chantal de leukste bewoners zei hij vorige weekquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:32 schreef Lipgloss het volgende:
Ik zelf voel totaal géén spanning tussen Dido en Roel, die twee boeien mij gewoonweg niet.
Terwijl Roel en Lieske mijn aandacht wel hadden? Vreemd.
Ook valt het me behoorlijk tegen van Roel dat hij met Dido, Rob en Naat wil overblijven?
Mijn netvlies zou spontaan scheuren geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor mijn beeldscherm is t wel beter dat ze m aanhoud![]()
Moeten dan toch een anti Chantal bril opzette.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mijn netvlies zou spontaan scheuren geloof ik
Terwijl ik juist dacht dat hij best wel gek was met Lies? (Mwah, ik vergis me wel vaker in mannen)quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het minpunt van Roel ja. Hij vindt Dido, Rob en Chantal de leukste bewoners zei hij vorige week
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Dat is het minpunt van Roel ja. Hij vindt Dido, Rob en Chantal Nathalie de leukste bewoners zei hij vorige week
ik ben bang dat zelfs een lasbril daar niet tegen bestand zou zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moeten dan toch een anti Chantal bril opzette.
Hij riep nog voor-ie 't huis in ging al dat-ie ging winnen, dus dan was dit niet erger, toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat jij Rob wel mag, maar na dat stukje van net kan ik toch echt niet tot een andere conclusie komen. Ik vind het een zeer nare vent, sorry.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moeten dan toch een anti Chantal bril opzette.
Ja maar, hij "gebruikt dus niet in dat huis" hè. Normaal istie "knettergek". Daar krijg je namelijk beter psychologisch inzicht vanquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:37 schreef F4iTH het volgende:
Roel, de zogenaamde psycholoog, zit onder de duim bij Dido, Chantal en Rob. Ik vind het ZO jammer dat hij Rob en Chankwal niet doorheeft
Het is toch zo doorzichtig...
Eindelijk een soulmate ex-klasgenoot gevonden.quote:
Hier is t heel gezelliequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
Paar uurtjes weggeweest maar nog steeds ubersaai oeverloos gezwam daar in het huis zie ik.
Is het hier toch stuk gezelliger![]()
Hier is het altijd gezelligquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
Paar uurtjes weggeweest maar nog steeds ubersaai oeverloos gezwam daar in het huis zie ik.
Is het hier toch stuk gezelliger![]()
Kan je beter uilaten gebeurd nixquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef MissHobje het volgende:
Is het leuk vanaaf ?? zit nl in dubio of ik de streams zal aanslingeren
Rob is erg gezellig vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef MissHobje het volgende:
Eigenlijk wel, maar er is een klein budgetair probleempje opgetredenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
Zelfs hier is het rustig en stil vanavond.
Teamlead moet je niet naar 11-11 bal?
Als je graag sinterklaasliedjes luistert, zou ik direct gaan kijken als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef MissHobje het volgende:
Moet je maar niet zoveel sms'en om Menno natuurlijk erin te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar er is een klein budgetair probleempje opgetreden
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel sms'en om Menno natuurlijk erin te houden![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:50 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
nee, dat komt volgende maand pas op de rekening.. deze rekening was het wegstemmen van Rob.. nog zo'n mislukte missie
ik heb alles uitgezet en ga maar even naar de tv kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:49 schreef MissX het volgende:
oh my god schakel ik in zitten ze sinterklaas liedjes te zingen
en op de andere stream is rob dus die wil ik zowiezo niet aan hebben.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:52 schreef MissHobje het volgende:
Gatsie die vieze vrouw zit in bad te weken..
nou ja zeg.... en nu?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Sinterklaasliedjes en het is nog wel Sint Maarten. Ik had al die k*tkinderen met hun k*tlampionnetjes en hun k*tliedjes aan de deurTwee zakken snoep erdoorheen en toen lieten ze me zitten met de derde
![]()
Zit niks anders op dan het allemaal zelluf op te vretenquote:
ah gossie.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit niks anders op dan het allemaal zelluf op te vreten![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik blij dat wij geen Sint Maarten kennen hier.
Hier is het gewoon overal feest nu
Brabant toch? Ik denk dat ik maar verhuisquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
ahhhh.. wat erg zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit niks anders op dan het allemaal zelluf op te vreten![]()
Leuk feestquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
Volgens mij doucht sjankwal echt minimaal.. en dan nog met badbakquote:
*grensplaats meldt zich*quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Brabant toch? Ik denk dat ik maar verhuisEr brandt 's avonds laat altijd nog ergens licht, heb ik begrepen.
Schimmels schimmels en nog eens schimmelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgens mij doucht sjankwal echt minimaal.. en dan nog met badbakdat kan toch nie fris zijn he
Ja Brabant idd. En tijdens BB is dat hier waar 's avonds laat nog licht brandtquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Brabant toch? Ik denk dat ik maar verhuisEr brandt 's avonds laat altijd nog ergens licht, heb ik begrepen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ahhhh.. wat erg zeg.![]()
Wil best helpen hoor, wat heb je in de aanbieding![]()
ik onderdruk de neiging maar om te googlen naar een afbeelding die bij deze opmerking aansluitquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schimmels schimmels en nog eens schimmels
Twix lekker hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/twix.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik geloof er geen ruk van. De bewoners van dit topic zijn veel erger.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten, had ik:
a) al tot vechten aan toe ruzie met Rob gehad
b) de hele medische encyclopedie aan terminale ziektes langs m'n oren gekregen van Roel
c) Op nonverbale wijze heel duidelijk aan Chantal laten merken dat ik niks van d'r moet, maar dat zij juist steeds erger tegen mij aan lult over vocht in d'r benen en porievernauwing en ik maar niet van haar af kom, terwijl de geur van ouwe tabaksporen en zweet gecombineerd met derderangs Kruidvatgeurtjes niet te harden is.
Ze zit nu te weken in het bubbelbadquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgens mij doucht sjankwal echt minimaal.. en dan nog met badbakdat kan toch nie fris zijn he
Neem die maar gelijk mee naar Brabant dan, die komen zeker en vast opquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/twix.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Neee doe me dat niet aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik onderdruk de neiging maar om te googlen naar een afbeelding die bij deze opmerking aansluit
Guten Abend Deutschlandquote:
quote:
Wat is een porievernauwing ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten, had ik:
a) al tot vechten aan toe ruzie met Rob gehad
b) de hele medische encyclopedie aan terminale ziektes langs m'n oren gekregen van Roel
c) Op nonverbale wijze heel duidelijk aan Chantal laten merken dat ik niks van d'r moet, maar dat zij juist steeds erger tegen mij aan lult over vocht in d'r benen en porievernauwing en ik maar niet van haar af kom, terwijl de geur van ouwe tabaksporen en zweet gecombineerd met derderangs Kruidvatgeurtjes niet te harden is.
Non verbaal? Het is ondertussen al z'n 4e beeldscherm sinds ie BB5 op Fok volgtquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van. De bewoners van dit topic zijn veel erger.
Of zit je nu nonverbale dingen te doen achter jouw TFT-tje?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik onderdruk de neiging maar om te googlen naar een afbeelding die bij deze opmerking aansluit
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
moet je hier http://weblog.fok.nl/blog/search/ eens zoeken op nathalie levert een grappige uitkomst op
Zet er een webcam op!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
Non verbaal? Het is ondertussen al z'n 4e beeldscherm sinds ie BB5 op Fok volgt![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/schimmel.jpg]afbeelding][/URL]
Ja sorry, ik verveel me.
moet je hier http://weblog.fok.nl/blog/search/ eens zoeken op nathalie levert een grappige uitkomst op
Bewoners van dit topic erger?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geloof er geen ruk van. De bewoners van dit topic zijn veel erger.
Of zit je nu nonverbale dingen te doen achter jouw TFT-tje?
Morgen wordt het leuker: filmavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:06 schreef MissHobje het volgende:
Pff ik ga verder met eigen muziek enzo![]()
BB op vrijdag nu is echt niet grappig
Zal ook hilarische beelden opleverenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgen wordt het leuker: filmavond![]()
Schrijf dan gewoon dat je Chantal niet mag maar ga niet een potje stoer zitten doen en ala Dido op de ïk ik ik ik ik manier schrijvenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Bewoners van dit topic erger?![]()
Dat kan bijna niet....
Chantal is dus precies zo'n leeshulp-moeder..
En ik zit verder weinig nonverbaals te doen hoor, behalve neurotisch op F5 drukken en MAT en AT
ik gun ze dat het iets sufs als sneeuwwitje wordt ofzo...quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon dat je Chantal niet mag maar ga niet een potje stoer zitten doen en ala Dido op de ïk ik ik ik ik manier schrijven![]()
Of Finding Nemo. Nou eigenlijk niet, want die is veel te leuk voor ze.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gun ze dat het iets sufs als sneeuwwitje wordt ofzo...
Nee Bambiquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ga morgen maar eens proberen om er een eigen leven op na te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Perfect vind ik persoonlijk.![]()
Kan ik tenminste zelf ook weer eens een heerlijk relaxt filmavondje inlassen zonder bang te zijn dat ik iets mis
the best of Hennie Huismanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
IK IK IK ben gedidoïseerd....quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon dat je Chantal niet mag maar ga niet een potje stoer zitten doen en ala Dido op de ïk ik ik ik ik manier schrijven![]()
Niets mis met Bambi maar ff kijken welke van de stoere jongens t eerst gaat grienenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Lamon het volgende:
Wat is er mis met Sneeuwwitje en Bambi?
er zijn nogal wat beter disneys... en bovendien gaan die bewoners geheid over hun nek bij zo;n filmquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Lamon het volgende:
Wat is er mis met Sneeuwwitje en Bambi?
Joost.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niets mis met Bambi maar ff kijken welke van de stoere jongens t eerst gaat grienen
Is wel leuk om het gezicht van nathalie te zien, als ze hint snapt in ieder geval, en daar heb ik gek genoeg mijn twijfels overquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of Finding Nemo. Nou eigenlijk niet, want die is veel te leuk voor ze.
een eigen watquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ga morgen maar eens proberen om er een eigen leven op na te houden![]()
Lieske en Joost zullen het anders helemaal geweldig vinden. En waarschijnlijk is het ook precies het niveau wat Naat, Dido en Engrid nog net aankunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn nogal wat beter disneys... en bovendien gaan die bewoners geheid over hun nek bij zo;n film
Precies. Als ik morgen naar Albert Heijn ga, zal ik eens kijken of ze dat daar verkopen.quote:
Als je toevallig met Gert hebt afgesproken kan ik je alvast zeggen dat er van een "eigen" leven niets terecht komt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ga morgen maar eens proberen om er een eigen leven op na te houden![]()
leven...quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Als ik morgen naar Albert Heijn ga, zal ik eens kijken of ze dat daar verkopen.
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer dat ik die cursus of lessen begrijpend lezen niet heb gehad want ik snap er geen snars vanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
IK IK IK ben gedidoïseerd....Ik, Henk Hansen, ik ben aanhanger van het Didoïsme, vandaar dat ik graag mijn eigen zelfreflectie op dit forum publiceer, waar ik user van ben en waar ik elke dag weer even kom om mijn aanwezigheid in de praktijk te brengen, en daarbij probeer ik mij te verplaatsen in hetgene dat om mij heen gebeurt, het zij hier, het zij op televisie, afhankelijk van waar ik het gezien, of waar ik het gelezen of gehoord heb.
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je toevallig met Gert hebt afgesproken kan ik je alvast zeggen dat er van een "eigen" leven niets terecht komt.![]()
Ja hoor Sinterklaas suprises en een eigen levenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef Coos het volgende:
Gaat het hier nog ergens over?
Beauty and the Beast en misschien Mulan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
er zijn nogal wat beter disneys
Ik vind dat ze Ichi the Killer, Braindead of Irreversible zouden moeten laten zien.quote:... en bovendien gaan die bewoners geheid over hun nek bij zo;n film
Zal je nog eens pluspunten geven zeg... Nog even en ze gaan er weer af hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer dat ik die cursus of lessen begrijpend lezen niet heb gehad want ik snap er geen snars van![]()
En ik heet niet eens Snaptnix![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hoor Sinterklaas suprises en een eigen leven![]()
Dan ga ik eerst maar Raymann is Laat af kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hoor Sinterklaas suprises en een eigen leven![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Arliator het volgende:
of deze http://weblog.fok.nl/blog/search/ zoeken op chantal. Het eerste resultaat is erg grappig en toepasselijk
Die staat hier ook opquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst maar Raymann is Laat af kijken![]()
Je vergeet Jungle Book 1 en Aladinquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beauty and the Beast en misschien Mulan.
Lion King en de Kleine Zeemeermin vind ik mateloos overschat.
[..]
quote:Ik vind dat ze Ichi the Killer, Braindead of Irreversible zouden moeten laten zien.
Je moet wat he? Als de bewoners het niet doen......quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat we al niet doen om ons te amuseren hier![]()
Maar het was positief bedoelt hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
Zal je nog eens pluspunten geven zeg... Nog even en ze gaan er weer af hoor
Voor de buis kluisterd morgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]ja.. Sinterklaas komt morgen aan
* verlanglijstje klaar heeft
Dat zou ik een stunt vinden!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Lady en de Vagebondquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je vergeet Jungle Book 1 en Aladin
[..]
en chantal verkleed als de boze stiefmoederquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ik een stunt vinden!
En allemaal verkleed als dwerg!![]()
Teringdwergenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ik een stunt vinden!
En allemaal verkleed als dwerg!![]()
quote:
Verkleed alsquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en chantal verkleed als de boze stiefmoeder
quote:
Misschien wel iemand die van schimmels houdquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]nee hoor.. ze krijgt echt geen vent zo gek om iets met haar te beginnen
ik vind het ook alles meevallen, maar Gert was grappiger:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Babette van Veen zingt helemaal niet slecht zeg.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die van schimmels houd![]()
Gert is hilarisch.. alleen jammer dat hij het zelf niet doorheeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het ook alles meevallen, maar Gert was grappiger:)
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat doet Kutje Love daar?quote:
Heb het niet helemaal kunnen volgen, de tv staat half uit mijn gezichtsveld. Kon dus ook niet checken of Bas Westerweelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat dus Kutje Love daar?
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan. Dat kan je nie makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die van schimmels houd![]()
Douchen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat dus Kutje Love daar?
Neeeeee............... niet de SIntquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan.
Komt die man met z'n baard morgen binnenvaren wil jij hem gelijk uithuwelijken aan Sjankwal. Geef die oude man even een dagje rust, kan ie mooi aan het idee wennen. Denk om z'n hart.
Hij moet trouwens ook nog een paar pieten regelen die haar in een zak gemoffeld kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan.
Komt die man met z'n baard morgen binnenvaren wil jij hem gelijk uithuwelijken aan Sjankwal. Geef die oude man even een dagje rust, kan ie mooi aan het idee wennen. Denk om z'n hart.
Hij moet trouwens ook nog een paar pieten regelen die haar in een zak gemoffeld kunnen krijgen.
Gordon deed 't leuk, die zette die 3 suflullen compleet buitenspelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
Ik vind haar echt een kutje, dus vandaar de naam kutje love .quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Douchen?![]()
Niks voor jou Scan, om grof te zijn?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar bedoelde niet dat soort schimmels, die zijn![]()
Ik moet al mee was die lieve sint vergeten, maar wil niet![]()
Nee hoor jij blijft gewoon lekker hier, je bent lief genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar bedoelde niet dat soort schimmels, die zijn![]()
Ik moet al mee was die lieve sint vergeten, maar wil niet![]()
'Gordon' en 'leuk' gaan niet samen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gordon deed 't leuk, die zette die 3 suflullen compleet buitenspel
Douchen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat doet Kutje Love daar?
Ah tnxquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]jij hoeft niet mee naar Spanje hoor, jij bent lief
![]()
![]()
je bent een lieverdquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor jij blijft gewoon lekker hier, je bent lief genoeg geweest![]()
![]()
Volgens mij kreeg je nog punten in dat andere topic omdat je nooit grof bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een kutje, dus vandaar de naam kutje love .
Ik toch niet te grof ofzo?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ah tnx![]()
Je haalde me uit de zak toch![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ik neem die zak gewoon van die pieten over...
Dat bedoel ik ja... een huppelkutje... en ik ben inmiddels alergisch voor die naam "Nana Love"quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je nog punten in dat andere topic omdat je nooit grof bent![]()
Maar huppelkut is wel het goede woord![]()
vaak niet, maar je moet wel open kunnen staan voor de uitzonderingen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
'Gordon' en 'leuk' gaan niet samen.
Ben blij dat ik dit niet onder etenstijd lees, als je dat gaat visualiserenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef henk.jansen het volgende:
Chantal moet tot tenminste 07:00uur in dat bubbelbad blijven, tegen die tijd gaan de korsten een beetje loslaten
ik ben het met je eens hoor.. maar er gebeurt niets in het huis dat de moeite van het bespreken waard is op dit momentquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
<verstandig>
Beste mensen,
Is het niet beter om bij het onderwerp van dit forum te blijven?
Waar jullie(incluis ikke) nu allemaal over typen, heb je volgens mij wel een andere site voor? Helaas zou ik zo snel niet weten welke, zoek het even op google. Dan houden we het hier gewoon bij het onderwerp...
</verstandig>
Alleen wat valt er te bepraten over BB nu momenteel... helemaal niets. wat saai....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef henk.jansen het volgende:
Chantal moet tot tenminste 07:00uur in dat bubbelbad blijven, tegen die tijd gaan de korsten een beetje loslaten
ik heb vreselijk gelachen, gordon vond het helemaal niet leuk en die Gert jammerde maar door, hahaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
vaak niet, maar je moet wel open kunnen staan voor de uitzonderingen natuurlijk
zolang hij niet leuk 'doet' [wil zijn] is hij best oke
Daarom ook geen plaatje erbijquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef Arliator het volgende:
Ben blij dat ik dit niet onder etenstijd lees, als je dat gaat visualiseren![]()
hm ik ben een tijdje niet geweest, maar eh, ik begrijp dat jullie nog steeds tegen Nathalie zijn?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
Alleen wat valt er te bepraten over BB nu momenteel... helemaal niets. wat saai....
Nee das waar helaas... Het is echt saai nu.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor.. maar er gebeurt niets in het huis dat de moeite van het bespreken waard is op dit moment![]()
Jullie hebben gelukkig wel een groot inlevingsvermogenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
Gatver henk moest dat nu.![]()
* Snaptnix gooit buil chips maar weer terug in de kast
Wou t net zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gatver henk moest dat nu.![]()
* Snaptnix gooit buil chips maar weer terug in de kast
quote:
"en nu zingen, en nooit meer praten jij" [of iets in die geest]quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
ik heb vreselijk gelachen, gordon vond het helemaal niet leuk en die Gert jammerde maar door, haha
Vind je het heel erg als ik er in deze situatie even helaas van maak?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jullie hebben gelukkig helaas wel een groot inlevingsvermogen![]()
![]()
gmtaquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal en streamsenog![]()
![]()
Ga je niet meer stemmen danquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
![]()
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben een tijdje niet geweest, maar eh, ik begrijp dat jullie nog steeds tegen Nathalie zijn?!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
![]()
Hoezo camera geil?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Naat werd gevolgd door alle camera's en vindt het best vermakelijk. Dat ze naakt onder de douche ook werd gefilmd vond ze wat minder.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
God die zou zó van haar eigen website afkomstig kunnen zijn.quote:
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?![]()
We zouden vóór Nathalie zijn als ze een greintje van een eigen persoonlijkheid had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?![]()
Oh ja hoor, zo rot ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok toch![]()
of tot het einde van BB haar stem kwijt zou rakenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We zouden vóór Nathalie zijn als ze een greintje van een eigen persoonlijkheid had.
ze heeft 'n naar stemmetje en het is irritant dat ze steeds in de reet van Dido kruipt - die dan ook exit had moeten gaan, zodat we ook meteen van dat kleffe Roel-gedoe afzijn - maar verder kan ik d'r wel hebben.... kan iig zo 3 figuren noemen die meer ergernissen opwekken......quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok toch![]()
Dus dat ze steeds meer op Dido probeert te lijken, (ze hadden zelfs dezelfde badjassen aan) en dat ze het altijd, maar dan ook altijd eens is met Dido, en dat ze alleen de personen loopt te bashen waarvan ze weet dat het veilig is, dus dat ze eigenlijk geen eigen mening heeft, dat vind je wel oke? Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb op elke vriend die ik heb (en dat zijn er niet veelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft 'n naar stemmetje en het is irritant dat ze steeds in de reet van Dido kruipt - die dan ook exit had moeten gaan, zodat we ook meteen van dat kleffe Roel-gedoe afzijn - maar verder kan ik d'r wel hebben.... kan iig zo 3 figuren noemen die meer ergernissen opwekken......
Ho nou, dit is erger als mijn Chantal post netquote:
Te laat Scanman was eerder.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post die effe hierzo ajb...
Het grote Naat smoelen-topic #1
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weerquote:
Gelukkig voor je zag ik het met 1 oog... en gauw op print screenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weer
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weer
* Grijpt wanhopig naar Wodka om mental image te verwijderenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
Ja soory hoor maar ik dit even posten, Chantal ligt met haar benen omhoog (moet er toch wat weken?)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Grijpt wanhopig naar Wodka om mental image te verwijderen
Is het toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
henk scoort geen pluspunten vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
en over 2 minuten mag ik weer stemmen.... niet slim van henkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
henk scoort geen pluspunten vanavond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik wat vragen?Mocht de deur opengaan naar een donkere slaapkamer en je ziet dus een verlichte deur op de streams, kan iemand daar ajb een cap van maken?
![]()
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgen
Jaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenHunter_007.jpg]afbeelding][/URL]
Zoiets?
Ik betrap me er ook op dat als nathalie in beeld is, mijn vinger boven de F6 toets blijft hangen. Maar ik maak minder streamuren dan jij, dus voor mij is de kans kleiner dat ik er eentje maak. Maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgen
alstublieftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik wat vragen?Mocht de deur opengaan naar een donkere slaapkamer en je ziet dus een verlichte deur op de streams, kan iemand daar ajb een cap van maken?
![]()
Dankuwelquote:
Puur toeval, zag het net op stream 1, ben blij dat ik je ermee kon helpenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Hoe kom je daar zo gauw aan?
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
Dus dat ze steeds meer op Dido probeert te lijken, (ze hadden zelfs dezelfde badjassen aan) en dat ze het altijd, maar dan ook altijd eens is met Dido, en dat ze alleen de personen loopt te bashen waarvan ze weet dat het veilig is, dus dat ze eigenlijk geen eigen mening heeft, dat vind je wel oke?
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt isquote:
Na BB en de bewoners de volgende die Lieske vergeetquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.
Op tv lijken ze nu pas te ontdekken dat zij ook nog meedoet....
Ik zeg niet dat ik groot fan van haar ben, maar [u]in verhouding tot de rest[u] scoort ze beter.
Ik vind Roel vanaf dag 1 een vreselijk ingenomen ventje, met z'n blowhoofd.
Voor Dido geldt hetzelfde verhaal, denkt ook dat ze God zelf is... [en daarnaast moeten stelletjes verboden worden in dat huis]
Chantal kan alleen maar over anderen lullen, en Joost is gewoon te lelijk voor tv....
en tja, met dit slome stemsysteem komt Nathalien bij mij dan toch echt 8 weken verder
Ik stoor me niet zo aan randjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt is
Ook niet als je de onderste link van filedump neemt en die dan tussen img tags plaatst hier? Je moet dus de link nemen die begint met http en dan zelf de img tags er voor en er achter zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt is
maar jij bent veel sneller dan ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Op tv wordt Lieske juist volkomen genegeerd. Alle leuke stukjes van Lieske knippen ze op tv eruit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.
Op tv lijken ze nu pas te ontdekken dat zij ook nog meedoet....
die vergeet ik niet hoor, maar heb geen last van d'rquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Na BB en de bewoners de volgende die Lieske vergeet![]()
Gaat nu niet meer echt op eigenlijk. Dus laat iemand maar een andere verzinnen denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt het tijd om je TT in ere te herstellen, Scan?![]()
Ga ik proberen. Maar ik ga nu eerst een serie kijken die ik heb opgenomen. Kom over een uurtje wel weer kijken. Gebeurt toch niet veel in het huisquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet als je de onderste link van filedump neemt en die dan tussen img tags plaatst hier? Je moet dus de link nemen die begint met http en dan zelf de img tags er voor en er achter zetten.
Ik weet ook zo gauw niksquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat nu niet meer echt op eigenlijk. Dus laat iemand maar een andere verzinnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |