Als alle leuke momenten van haar niet op de tv worden uitgezonden dat is ze niet het liefje van talpa.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef F4iTH het volgende:
Joost is zijn roddelmaatje kwijt en bespreekt de nominaties nu maar met die 2 graftakken die allang weten wie ze gaan nomineren, en Lieske die niet weet wat ze wil. Wordt tijd dat hij hierop wordt aangesproken. (Maarja hij is het schatje van Talpa en net als Rob untouchable)
Die andere TT was idd veel grappigerquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
iddom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lovebear is liefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar die andere TT is grappigerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij = Joost, niet lieskequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
Als alle leuke momenten van haar niet op de tv worden uitgezonden dat is ze niet het liefje van talpa.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat Lovebear niet liev wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan te bedenken dat het helemaal niet als grap bedoeld was, maar bloedserieusquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die andere TT was idd veel grappigerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dalijk gaan de ruiten er ook nog aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
Rob gaat zingen en de huisvlieg valt dood neer in de micom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het helemaal niet als grap bedoeld was, maar bloedserieusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met moeite.. maar toen ik overschakelde naar buiten, hoorde ik ingridquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Rob nog aanhoren?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ze ook zeker niet hoor. We weten allemaal wel dat Joost het schatje van Talpa is en Rob....tjah zeg het maar....de Ruud look-a-like? De rest krijg je vooral de negatieve beelden van te zien of worden door Ruud/Bridget afgekraakt. Joost en Rob zitten allang bij de laatste 3. Maar wie is de 3de persoon. Ik zou zeggen Dido.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als alle leuke momenten van haar niet op de tv worden uitgezonden dat is ze niet het liefje van talpa.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik heb geen geluid, dus dat is weer een geluk bij een ongeluk. Wel zat ik net te kijken en ik betrapte mezelf erop dat ik er gewoon Robs stemgeluid bij ging horen, in mijn hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter dan dat je af en toe de gnaas van Chantal hoort terwijl ze er niet isquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Maar ik heb geen geluid, dus dat is weer een geluk bij een ongeluk. Wel zat ik net te kijken en ik betrapte mezelf erop dat ik er gewoon Robs stemgeluid bij ging horen, in mijn hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt 't maar zwaar, hè?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Wel verbaas ik me weer over Rob. Hij was al erg in mijn gedachten, maar hoe hij er nu bijzit... die hele air.... zijn walgelijke arrogantie... hij is nog erger dan ik me herinner.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, ben uit nood maar naar de gesprekken in de bubbel aan het luisteren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga even de commentaren bij de uitzending van vanavond lezen, altijd leuk.
op de valreep: off-topic mini berichtjequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
Ja dank je, ik ben helemaal over mijn toerenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.damn... dat lijkt me helemaal vreselijk.....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* glaasje water haalt voor Wicked
Heb 'm op mute gezet toen hij begon te zingen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
We hebben het allemaal zwaar Arcee. Al-le-maal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt 't maar zwaar, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neemt ze Basquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
op de valreep: off-topic mini berichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop