Zielig vind ik dat voor Harmsenquote:[b]Op vrijdag 11 november 2005 10:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zat gister trouwens ook te denken dat Harmsen snel dood zou gaan en toen werd hij neergeslagen. Ik vroeg het me vooral af omdat Dian zei: Hoe oud is hij nu eigenlijk?
Was Hanny destijds toch die de TV in de bad van Frits gooide ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:20 schreef JohnDDD het volgende:
wat denken jullie? wat is Dian's rol hierin? is zij de echte "moordenaar" van Frits? (moordenaar tussen aanhalingstekens omdat Frits leeft)
Je zag alleen de handen van diegenequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was Hanny destijds toch die de TV in de bad van Frits gooide ?
Maar nu klopt het helemaal niet![]()
Ja, dat klopt, Toch word er gezegt dat Casper aka Frits terug komt ?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je zag alleen de handen van diegene
En het wordt idd wel ongelowaardig als Casper als Frits terugkomt
Daar kijk ik nooit naar ! Alleen naar De Bold en GTST qua soaps danquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:52 schreef JohnDDD het volgende:
bij Days ook altijd
Hehequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef DeTolk het volgende:
Ach ja, Als ze roos dan ook weer gaan rebooten.
Duhquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
HeheGuusje is helaas echt overleden
![]()
publicity-stuntquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:20 schreef JohnDDD het volgende:
misschien is dat ook niet echt
dinand heeft het verzonnen
Ja, ik vind ze ook niks!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik word een beetje moe van die Fischer kids
Beetje kouwe kak kindjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik word een beetje moe van die Fischer kids
Als ze nou allemaal eens een balletje konden slaan, had het hele stel naar Duitsland mogen vertrekkenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als ze nou allemaal eens een balletje konden slaan, had het hele stel naar Duitsland mogen vertrekken
Laat die maar lekker walvissen knuffelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die Florien niet echt hoor, lijkt me echt een Greenpeace figuur.
of nina gaat ook naar duitsland...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef Svensational het volgende:
Dat tennismeisje zal wel blijven, van haar was al maanden geleden bekend dat ze in GTST zou gaan spelen, ze zou een schoolvriendin van Nina worden...
Ik denk dat die Nina wat krijgt met Bing, die houden ze er nog wel even in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
of nina gaat ook naar duitsland...
met d'r nieuwe single ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
Vanavond Babette van Veen in Barend en Van Dorp
Kijken of opnemen voor mijquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef babette21 het volgende:
Vanavond Babette van Veen in Barend en Van Dorp
Mij dunkt van niet, ze wilden de school juist weer terugbrengen in GTST.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
of nina gaat ook naar duitsland...
Harmsen werd neergeslagen door een inbreker in scala (persoon die ook sjors/dian/jack in de gaten hieldquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef babette21 het volgende:
Had het gisteren opgenomen, maar laatste minuten ontbraken weer eens...
hoe liep het af!? Iets met Harmsen begrijp is?
[ik was die man alweer vergeten... wat een edelfigurant is dat geworden zeg]
en mocht Miss Dekker nog even theatraal komen doen in de laatste minuten?
want die is ook 'n beetje voor spek en bonen over komen vliegen.....
trouwens, die Florien is dus echt de nieuwe Kim he....
tuinbroek, opstandig, milieuactivist en zogenaamd 'het lelijke eendje'
moet je ziet hoeveel fans ze straks heeft
ze gaat wel optreden, maar gezien d'r genre zal er wel geen single uitkomen hahaquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef DeTolk het volgende:
met d'r nieuwe single ?
was daar laatst niet al 'n scene te zien?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:42 schreef Svensational het volgende:
Mij dunkt van niet, ze wilden de school juist weer terugbrengen in GTST.
Zoiets stond wel in de vooruitzichten ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
was daar laatst niet al 'n scene te zien?
dat zo'n Fischerkind werd uitgelachen door Nina, bij de lockers?
of heb ik dat gedroomd??![]()
Geen idee, ik kijk GTST de laatste tijd vaker via Soapmail dan via de TVquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
was daar laatst niet al 'n scene te zien?
dat zo'n Fischerkind werd uitgelachen door Nina, bij de lockers?
of heb ik dat gedroomd??![]()
ah dat zat er wel in...quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef DeTolk het volgende:
Harmsen werd neergeslagen door een inbreker in scala (persoon die ook sjors/dian/jack in de gaten hield
eenschquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef Svensational het volgende:
Florien acteert wel het beste van de drie vind ik...
Die zit in Spanje toch? Of bedoel je een andere Lisettequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef babette21 het volgende:
dan mag Lisetje de stekker eruit komen trekken
Dé Lisette natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die zit in Spanje toch? Of bedoel je een andere Lisette?
hebben die elkaar gezien? geinig... hebben ze fijn herinneringen opgehaald?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:46 schreef BVO het volgende:
Ik vond Lnda wel leuk gisteren..
Vooral met Dian..
volgens mij niet...quote:Hebben Linda en Janine elkaar al ontmoet eigenlijk?
vanwege dat linlicious [quote:Hoop niet dat ze Linda met Morris opschepen zeg.
Dat zeg ik, die zit in Spanje.quote:
precies... en d'r voodoopoppetjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:50 schreef BVO het volgende:
Dé Lisette natuurlijk..
Mag samen met Helen terugkomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |