Dit viel mij ook al op begon me verschrikkelijk te irriteren aan de vent.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:15 schreef stil het volgende:
Vraag maar aan iedereen zeg Rob, en ze doet het ook nog.
Rob helemaal in zijn element begint te fluiten.
Vieze egotripper.
En dan zul je zien dat die ent niet word genomineerd.
O, de toon waarop hi alles zegt.
Net of geft hij las aan kleuters.
Ik plette alles op zijn bord. Bah Bah ah.
kijk dit zijn pas vragen.......quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef teamlead het volgende:
Even drastisch off topic: Heeft iemand hier enig idee waarom het zo'n bijzonder jaar was voor de wegwijspiet dat er speciaal voor hem een groot feest wordt georganiseerd
Duidelijk verdwaaldquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:19 schreef Marrije het volgende:
Wie staan er eigenlijk genomineerd?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:20 schreef kissa het volgende:
Ik heb de hele dag nog niet naar de streams gekeken, ik heb er ff geen zin in![]()
Hij gaat geloof ik met pensioenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef teamlead het volgende:
Even drastisch off topic: Heeft iemand hier enig idee waarom het zo'n bijzonder jaar was voor de wegwijspiet dat er speciaal voor hem een groot feest wordt georganiseerd
hij gaat met pensioen dit jaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef teamlead het volgende:
niemand het is weer wachten op de volgende ronde.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:19 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een paar dagen niet kunnen kijkenen ik begrijp er ff niks meer van. Ik zet net de streams aan, zit die stomme Naat met Channy te kletsen alsof ze beste vriendinnen zijn. Chan zegt dat Dido, Roel en Rob een nieuwe vriendschap zijn aangegaan met zijn drieen. Hoezo nieuw? Die konden het altijd wel goed vinden. En hoezo met zijn 3? Hoort Naat er opeens niet meer bij? Beter!!
Wie staan er eigenlijk genomineerd?
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:18 schreef teamlead het volgende:
Ik denk het...laat me maar even prutsen. Momentquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:22 schreef luciano het volgende:
Isa , waarom is de rest van mijn topic tekst niet zichtbaar ? te lang ? Door de underscores gezien als één lang woord nu zeker ... ?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
niemand het is weer wachten op de volgende ronde.
bronquote:Hallo allemaal,
Zo zit je in het BB-huis en zo zit je weer heerlijk thuis met mijn familie en vrienden. Wat kan het toch allemaal raar lopen. Ik moest tot laat in de studio's blijven en heb daar alleen maar positieve reacties gekregen over mijn deelname aan Big Brother en ook van de mensen van Big Brother zelf. De beste en de mooiste reactie hebben jullie allemaal kunnen zien tijdens de live-uitzending. Dat mijn ouders trots op mij zijn zegt voor mij genoeg, dat is het mooiste wat ik had kunnen horen. Vannacht heb ik met mijn familie en vrienden tot 5 uur allerlei gesprekken gehad hoe ik de gebeurtenissen echt beleefd heb. Na een korte nacht heb ik na het ontbijt jullie reacties gelezen op de site. Super bedankt voor alle steun en voor alle lieve woorden. Ook dat heeft mij veel goed gedaan. Ik zal vanaf nu proberen elke week een stukje te schrijven hoe het met mij gaat en wat ik allemaal aan het doen ben. Nogmaals super bedankt voor alle reacties!
Groetjes Menno
klopt menno geeft gisteren het huis verlaten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?? Is er nog niet genomineerd of zit ik in het verkeerde topic?
Ik welquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:19 schreef Wup het volgende:
ik heb helemaal niet zo een hekel aan Rob
Je hebt duidelijk ff niet gekeken. Er is niet genomineerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef Marrije het volgende:
Hoe bedoel je dit?? Is er nog niet genomineerd of zit ik in het verkeerde topic?
quote:
klikquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:25 schreef Arliator het volgende:
Er wordt zelfs niks meer geopend voor de uitzending.
quote:
Nee lieverd moest werken vandaag ben net pas thuisquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeienavond
Ik was al bang dat lovebear ons ontvallen was na gisteren
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee lieverd moest werken vandaag ben net pas thuis![]()
![]()
![]()
![]()
Lief van jequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
enne: het aanbod om je te troosten staat nog steeds he
Klopt zit van verveling maar een beetje te browsen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:46 schreef frizti het volgende:
Lekker pizza gegeten, kom ik terug zijn we nog maar 1,5 pagina verder in de SC.
Er gebeurd dus inderdaad geen ene fuck in dat huis.
Ik durf het bijna niet te vragen..........quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Heb me vandaag wel lekker afkunnen reageren lol![]()
Hoe ik me he afgereageerd bedoel jequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen..........![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe ik me he afgereageerd bedoel je![]()
We zijn niet van die zwakke zieltjes zoals in het BB huis hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan ik hier echt niet plaatsen![]()
M'n mailadres staat gewoon in mijn profiel hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat kan ik hier echt niet plaatsen![]()
Dat snap ik ook wel, Maar werkgerelateerde dingen kan je niet makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:57 schreef frizti het volgende:
[..]
We zijn niet van die zwakke zieltjes zoals in het BB huis hoor.
Ik heb inderdaad de live uitzending ook niet kunnen zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt menno heeft gisteren het huis verlaten.
Geeft niks, als jij je maar beter voelt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, Maar werkgerelateerde dingen kan je niet maken![]()
Misschien zitten ze hier ook wel lol
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:03 schreef frizti het volgende:
De koningin en haar slaaf. hofnar
[afbeelding]
Zie nu pas je (nieuwe?) sig!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:02 schreef frizti het volgende:
Mwah geef je ze toch namen als Dido Rob enz enzquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, Maar werkgerelateerde dingen kan je niet maken![]()
Misschien zitten ze hier ook wel lol
Mijn moeder was zo lief me dat te smsenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk ff niet gekeken. Er is niet genomineerd
Maar j wist toch al wel dat Menno eruit is he?
Veur altiéd eine Venlonaer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:06 schreef demins het volgende:
[..]
Zie nu pas je (nieuwe?) sig!Leuk, en op de goede datum ingevoerd! De tekst ken ik niet. Iets van dit jaar?
Ok in lijnen ffquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Geeft niks, als jij je maar beter voelt.![]()
Ja de mijne ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:58 schreef teamlead het volgende:
M'n mailadres staat gewoon in mijn profiel hoor![]()
![]()
Helaas, was het maar waar. Er zijn ondertussen diversen artiesten die het gezongen hebben, maar ik heb er helaas geen enkele mp3 van.quote:
psst.... zeuren mag hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef luciano het volgende:
GEEF LUCIANO 2 PLUSPUNTEN , en krijg zijn piemel! (in mail) SLOTJE ????????
Hoezo mag alléén de vaste harde kern leuk uit de hoek komen hier ..........
Tis WEER bewezen , zoals al eerder ....
Good Job KUTWOMAN CartWOman , keep up the good work here .
En ik ga niet eens nu minpunten aan je geven hoor , ik laat me niet kennen zoals jij blijkbaar .
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok in lijnen ff
Heb een Dido ff de waarheid verteld, omdat ze heel erg is is t openbaar en achter de rug.
Was t ff zat iedreen afkraken.
En btje bonje gehad met een Roel
Jij zeurt nietquote:
Punt 1 Cartwoman is géén kutwoman!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:11 schreef luciano het volgende:
GEEF LUCIANO 2 PLUSPUNTEN , en krijg zijn piemel! (in mail) SLOTJE ????????
Hoezo mag alléén de vaste harde kern leuk uit de hoek komen hier ..........
Tis WEER bewezen , zoals al eerder ....
Good Job KUTWOMAN CartWOman , keep up the good work here .
En ik ga niet eens nu minpunten aan je geven hoor , ik laat me niet kennen zoals jij blijkbaar .
Pinda Wullem en Glen Corneille. Ik krijg al kippenvel als ik me het probeer voor te stellen, en dan ken ik de melodie niet eens precies!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:15 schreef frizti het volgende:
[..]
Helaas, was het maar waar. Er zijn ondertussen diversen artiesten die het gezongen hebben, maar ik heb er helaas geen enkele mp3 van.
De mooiste (imo) uitvoering heb ik eens op een prinsen-avond gehoord in de uitvoering van Pinda Wullem met piano van wijlen Glen Corneille.
Nooit gedacht dat ik het nog eens voor je zou opnemen L. Maar ik vind wel dat je een punt hebt. Ik vond het een geestig topic, ben er zelfs geweest. En je kan er weinig kwaad mee...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:20 schreef luciano het volgende:
Nee Teamlead , er mag ook wel eens HIER gezegd worden dat er minder leuke dingen gebeuren . Ik / we hoeven niet alles te pikken , omdat iemand toevallig de MACHT heeft om een topic te sluiten .
Ik zie de meest erge verwensingen en ziektes voorbij komen dagelijks , maar wat is bedoeld en opgevat als een HUMOR topic , wordt gewoon neergemaaid ........... maar boor mij is het niets nieuws meer , zoals ik al eerder meldde ........
dat weet je dat lieske de volgende is die eruit gaat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net de aflevering even gekeken. Het wordt echt té verschrikkelijk.
De toespraak van Lieske is helemaal niet op tv geweest, de prachtige prestatie met die gewichten is helemaal weggeknipt... en de niet zo leuke opmerking over Menno zat er wel in.
Verder een en al Joost show natuurlijk. Want Joost moet winnen.
Talpa is wat mij betreft heel treurig bezig op dit moment.
en als je het daar dus niet mee eens bent, moet je dat in feedback maar uitknokken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:20 schreef luciano het volgende:
Nee Teamlead , er mag ook wel eens HIER gezegd worden dat er minder leuke dingen gebeuren . Ik / we hoeven niet alles te pikken , omdat iemand toevallig de MACHT heeft om een topic te sluiten .
Ik zie de meest erge verwensingen en ziektes voorbij komen dagelijks , maar wat is bedoeld en opgevat als een HUMOR topic , wordt gewoon neergemaaid ........... maar voor mij is het niets nieuws meer , zoals ik al eerder meldde ........
Het geeft alleen maar aan dat er met 2 maten wordt gemeten onder de modjes , Isabeau heeft nog geholpen om de titel wat op te leuken , en de ander sluit hem .
Lachühhhhhhhhhhhh
Bedankt iig. Isa
quote:
wederom is het Servivel-topic zo hilarisch dat ik dáár zit te F5'en i.p.v. hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik voelde me al helemaal eenzaam
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wederom is het Servivel-topic zo hilarisch dat ik dáár zit te F5'en i.p.v. hier![]()
![]()
Agossie, hoef ni hoor was ff stem toppic ook aan t lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik voelde me al helemaal eenzaam
quote:
* BONG4002 neemt wel een blikje bierquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef teamlead het volgende:
[..]opent ovebleven champagneflessen
Gaat aan de warme chocomelquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 neemt wel een blikje bier
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgenquote:
pakt net een glaasje baileysquote:
Vergeet de slagroom en de taai taai nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgen
zucht.. dat wordt dus op zaterdagochtend vroeg opstaan en door een supermarkt sjokken
De chocomel gaat toch ni snel, dus je kan ook smiddagsquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgen
zucht.. dat wordt dus op zaterdagochtend vroeg opstaan en door een supermarkt sjokken
Dan is de sint alweer van de buisquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
De chocomel gaat toch ni snel, dus je kan ook smiddags![]()
nee... ik moet wel om 12 uur voor de tv zitten met de choco natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan mis je het doel waarvoor de choco bestemd is volgens mij....quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan is de sint alweer van de buis![]()
Was ttrouwens helemaal vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... ik moet wel om 12 uur voor de tv zitten met de choco natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan mis je het doel waarvoor de choco bestemd is volgens mij....
Daar moet je het hele jaar op voorbereid zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, morgen St.Klaas natuurlijkgoed dat ik het nu lees, had er niet eens aan gedacht
Gevalletje voor zwarte pietquote:
De roe, de roe!quote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:06 schreef luciano het volgende:
Hoe vaak sjek jij je mail !? 1 keer in de 3 maanden ? Anders had je gezien dat je mailtje al was gearriveerd hoor , maar geen response hier , beter helemaal niet reageren voor de lieve vrede .
Tis wel goed zo .
fuck de roe(ls)quote:
Ik kom je wel redden hoorquote:
Ik zorg dat je niet in de zak hoeftquote:
ah.. concurrentie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zorg dat je niet in de zak hoeft![]()
worden veel enkeltjes spanje dit jaarquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef MissX het volgende:
interessante posts over dingen in het huis
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zorg dat je niet in de zak hoeft![]()
gebeurt ook weinig.. Rob is achterdochtig, maa rik kan niet volgen waarover aangezien ik ook baantjer probeer te volgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef MissX het volgende:
interessante posts over dingen in het huis
Kben blij dat die zwartepiet dat toen niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ben al een x bijna meegenomen door een zwartepiet![]()
Scheelde niet veel, hij was al bijna buiten met mequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kben blij dat die zwartepiet dat toen niet gedaan heeft
Bubbel zequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:17 schreef whitef0x het volgende:
ik eens lekker in een warm bad duiken met een goed boek (word tijd dat ik het uitlees)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, hij was al bijna buiten met me![]()
Hij had me zo over zn rug heen gegooid terwijl ik nog met mn lekkere drankje bezig was![]()
Heb je je verlanglijstje voor dit jaar al klaar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
kon dr ook wel om lachen was ook een btje dronken![]()
volgens mij zijn er nu twee groepen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef sleepy1958 het volgende:
Goeienavond.
Aftasten is volgens mij begonnen. Laten Dido/Roel/Rob en Nathalie Joost of Lieske
toe tot hun groep en komen dan lijnrecht tegenover Chantal/Ingrid en de verliezer
te staan.
Nee nog nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heb je je verlanglijstje voor dit jaar al klaar?
Sorry maar schaam me dood voor dat soort vrouwenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nathalie geeft een aanvulling op de boodschappenlijst:
"Wat de vrouwen echt nodig hebben is haarlak en haarklemmen."
Als ik BB was dan zou ik de boodschappen in 2 dozen aanleveren. Eén gelabelled "mannen", met eten, en de andere met een stickertje 'vrouwen', met daarin 24 bussen haarlak en 50 haarklemmen.
En Chantal en Rob kunnen ook wel door 1 door.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nu twee groepen.
1.chantal, ingrid, lieske, joost
2.nath, roel, dido, rob.
donker klein chantalquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef Arcee het volgende:
Op wie gaat Naat stemmen?
Hangt van Dido af, Chantal dus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef Arcee het volgende:
Op wie gaat Naat stemmen?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Wat een kankerhond is die Rob.
wantquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Wat een kankerhond is die Rob.
Ja, 24 bussen is wat weinig voor 5 vrouwen in een weekquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry maar schaam me dood voor dat soort vrouwen![]()
Volgens mij hoort Joost eerder losvast een beetje bij groep 2, en wordt Lieske alleen maar geduld bij groep 1 (Chantal en Ingrid).quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef regenworm het volgende:
volgens mij zijn er nu twee groepen.
1.chantal, ingrid, lieske, joost
2.nath, roel, dido, rob.
Nou deze man haalt nu echt het bloed onder mijn nagels verdaan.quote:
Veels te veel manquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, 24 bussen is wat weinig voor 5 vrouwen in een week.
quote:
Gebruik dan andere woorden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou deze man haalt nu echt het bloed onder mijn nagels verdaan.
En dan heb ik er geen andere woorden voor,
Weet ik maar ik gok dat ze naar de twee gaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost en Lieske zijn nog zwevende tussen de twee groepen.
Lieske is een echte taalvirtuoos! Gelukkig heeft ze het zelf nog niet in de gaten. Zo blijven haar vondsten spontane pareltjes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een mooie uitdrukking van Lieske: botervlootstem
Dankzij Tan
Wel doorsnee.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]lovebear is geen doorsnee vrouw dus?
je hebt gelijk maar bloedhekel is gewoon een te lief woord voor rob.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gebruik dan andere woorden.
Heb een bloedhekel aan dat woord![]()
Nathalie is een wandelend aanhangsel van Dido, dus het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
Heeft Naat nou een poging gedaan om Dido's kapsel te imiteren?
Noem m anders zoietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar bloedhekel is gewoon een te lief woord voor rob.
p.s. zal op mijn woord keuze letten.
heel apart dit.. Dido gaf net al aan dat dit volgens haar in de reglementen verboden is.. tafnar dramt door... en iedereen volgtquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef Day het volgende:
Oh, dus nu mag er wel over nominaties gepraat worden van Tafnar.
Toen Menno voorspellingen deed, werd hij uitgekotst.
Nee!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
Rob noemt Dido nu "Tante Pollewop" Zou Dido ook maar een half idee hebben wie tante Pollewop is
da's ook weer waar... Als ze het wel geweten zou hebben zou ze vast pissiger gereageerd hebbnequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef demins het volgende:
[..]
Nee!
Maar dat kan je toch ook niet van haar verlangen... Ze is 24!![]()
Dat kon hij weleens lelijk fout hebben. Chantal had het gisteren al over het feit dat ze misschien Rob weer zou nomineren en Ingrid was het daar (zoals gewoonlijk) wel mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:36 schreef Arcee het volgende:
Rob denk dat 't nomineren zo zal gaan:
Chantal -> Dido
Dido -> Chantal
Joost -> Roel
Roel -> Joost
Naat -> Lies
Lies?
Ingrid?
bij de beesten af... ik zou het niet pikken hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef MissX het volgende:
Aangezien het toch bijna alleen maar offtopic is hier, kom ik ff klagen dat mijn 50 min geleden bestelde eten er nog niet is
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef regenworm het volgende:
Ik krijg weer een verschrikkelijk onderbuik gevoel van rob.
Hij is sterker dan alle dames.
Wat een &)*&^&(%^$%#$%^()%^_&^)
zou maar even bellen waar het blijft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef MissX het volgende:
Aangezien het toch bijna alleen maar offtopic is hier, kom ik ff klagen dat mijn 50 min geleden bestelde eten er nog niet is
Dan mag je t gratis hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef MissX het volgende:
Hij nuanceerde het wel meteen erna: alle vrouwen waar ik het nu over hebquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef regenworm het volgende:
Sorry. Ik dacht de pizzakoerier te helpen door die pizza toch maar aan te nemenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef MissX het volgende:
Dan de dames waar ze het over hadden, niet dan álle dames.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
HAHAHAHA...
Over de nominaties/exit:
Rob: "IK weet zeker dat ik sterker ben dan alle dames"
Okee, nu is het genoeg geweest. Officieel is toch Rob de meest walgelijke persoon in het huis.
En toen zag hij de blikken van Dido en Nathalie en zei gauw: eh, de dames waar we het nu over hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
HAHAHAHA...
Over de nominaties/exit:
Okee, nu is het genoeg geweest. Officieel is toch Rob de meest walgelijke persoon in het huis.
Zoek jij onderbuikgevoel eens op!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef regenworm het volgende:
En wie waren dat dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan de dames waar ze het over hadden, niet dan álle dames.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
HAHAHAHA...
Over de nominaties/exit:
Dus hij denkt van Lieske te winnen? Schatten ze Lieske daar zo laag in danquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:44 schreef sleepy1958 het volgende:
Rob had het over Chantal/Ingrid/Lieske. De tegenpartij.
Dido en Nathalie iig niet.quote:
Ingrid en Chantal.quote:
klopt maar BB doet er gewoon niks van.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:45 schreef Day het volgende:
Er worden nu gewoon stemafpraken gemaakt!![]()
(gestimuleerd door Tafnar)
Maar ook niet minderquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:46 schreef teamlead het volgende:![]()
![]()
Dido houdt niet van roddelen.. en doet dat ook niet(meer)
Lieske is sterk maar wordt door BB erg zwak gemaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus hij denkt van Lieske te winnen? Schatten ze Lieske daar zo laag in dan
Nee, BB doet er nog niets aan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt maar BB doet er gewoon niks van.
Dido roddelt niet![]()
![]()
tafkar is rob maar waar staat tafkar voor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:48 schreef teamlead het volgende:
Tafkar is echt aan het sturen nu.. ongelofelijk
Maar dat dan wel via de speaker bekend makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, BB doet er nog niets aan.
Bij de nominaties: sorry Rob, Nathalie, Dido en Roel. Jullie hebben stemafspraken gemaakt, dus jullie stemmen zijn niet meegeteld, EN jullie zijn bij deze genomineerd.
"klaar. punt."
Hij moet de Haagse taal niet vergallenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef Arcee het volgende:
Hehe, Rob doet Naats Haagsche accent na.
Ja, dat dachten we van Menno ook.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:49 schreef sleepy1958 het volgende:
Tegenover Lieske heeft tie geen schijn
van kans.
Ahaquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef Arcee het volgende:
Hehe, Rob doet Naats Haagsche accent na.
dat doet natte lie al ruim voldoendequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij moet de Haagse taal niet vergallen![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar dat dan wel via de speaker bekend maken![]()
Ok ok je vraagt er zelf naar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie klinkt echt als iemand van 15 ofzo
(open deur eigenlijk wel)
Wel typisch dat ze er niet over wil praten. Zou ze dan toch een geweten hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie klinkt echt als iemand van 15 ofzo
(open deur eigenlijk wel)
Voor hoe lang het zal op de duur voor een hoop ergernis zorgen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zeer sterk aanwezig, hij is duidelijk zwaar de leider van de gehele tent
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ok je vraagt er zelf naar.
Je type als iemand van 15![]()
Tja, het geweten van meelopers wordt overvleugeld door een laag angst en minderwaardigheid.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef Day het volgende:
Wel typisch dat ze er niet over wil praten. Zou ze dan toch een geweten hebben?
Nah als je t niet kan moe je t niet doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat doet natte lie al ruim voldoende
Dan ga ik een hoop tijd over houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef style het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken dat Rob zijn 'groepje' in de finale komt.![]()
Heyquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er gebeurt niets?![]()
Wat kom ik hier dan doen?![]()
Avond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nah als je t niet kan moe je t niet doen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er gebeurt niets?![]()
Avond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Klink jij als een vrouwelijke ralf dan?
Rustig maar, hij is hier echt nog niet klaar mee. Als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft gaat hij net zolang tot hij z'n gelijk krijgt (Zie Menno).quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Roel zegt nu ook dat hij niet tactisch zal gaan nomineren. Rob zie je balen, maar die zegt dan dat hij dat ook niet gaat doen.
nopequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er gebeurt niets?![]()
Avond![]()
Heerlijk toch ik heb geen milliseconden medelijden met hem.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob zo door gaat deze week, krijgt hij er weer een stuk of 4
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Kan erg plat zijn in accent dan
Hij is in ieder geval wel bang dat hij er 1 krijgt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heerlijk toch ik heb geen milliseconden medelijden met hem.
Na dat voetveeg incident verbaast me dat niets.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef Day het volgende:
Off-topic: Menno hoopt overigens dat Nathalie de volgende keer eruitvliegt.
Manipulator pur sangquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na dat voetveeg incident verbaast me dat niets.
Wel verbaas ik me weer over Rob. Hij was al erg in mijn gedachten, maar hoe hij er nu bijzit... die hele air.... zijn walgelijke arrogantie... hij is nog erger dan ik me herinner.
Wat een achterbakse hoerenjong zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
De vrouw komt binnen die hij net een aantal nominaties aan de broek probeerde te praten en Rob opeens heel overdreven vrolik: "Hééé Chantal!!!"
hij voelt zich nu onoverwinnelijk.. Menno is exit.. zijn eerste doel is bereikt.. vanaf het moment dat Rob terugkwam, heeft hij er alles aan gedaan om Menno eruit te werken.. Dus alle redenen om aan te nemen dat dat nu weer gaat lukkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na dat voetveeg incident verbaast me dat niets.
Wel verbaas ik me weer over Rob. Hij was al erg in mijn gedachten, maar hoe hij er nu bijzit... die hele air.... zijn walgelijke arrogantie... hij is nog erger dan ik me herinner.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Rob word blijft behoorlijk vervelend denk ik komende week
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
Joost houdt niet van pijpen. Heel apart...
Die mist m als kiespijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef style het volgende:
Rob wordt met de minuut vervelender, dit is echt niet meer normaal.
Ik begrijp waarom zijn zoon hem totaal niet mist, die is dolblij om even van zijn vader verlost te zijn.
Die irritaties komen vast nog wel. Goeie (drog)reden om ze te nomineren als het groepje kleiner wordt en de messen nog erger worden geslepen dan ze al zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef sleepy1958 het volgende:
Gewoon even een vraagje tussendoor. heeft er iemand in huis wel eens een, ook maar
een heel kleintje, puntje van kritiek/afgunst uitgesproken over de relatie van Dido/Roel?
Het is volledig geaccepteerd daar. dan doen ze het als stelletje toch echt wel goed.
Dat zal wel aan Brenda liggen danquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
Joost houdt niet van pijpen. Heel apart...
Hij was al vervelend maar t word deze week iig gruwelijk vervelendquote:
Hij begint nu echt naast zijn schoenen te lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Rob word behoorlijk vervelend denk ik komende week
ROb heeft in de eerste week al aangekondigd dat hij een strategie heeft om te bepalen met wie hij over willen blijven (zie zijn LOI psychologie-gesprekjes). Hij wou Menno er niet voor niks uithebben. Die pikte eerst Ingrid in (daar ging zijn 'ik verover een vrouw-theorie) en was bovendien een geduchte concurrent van hem. Geloof me, er komt zelfs een moment dat hij Roel eruit wil hebben. Voor nu zijn z'n pijlen gericht op Chantal en Ingrid. Ingrid omdat ze op hem gaat stemmen, Chantal omdat ze z'n leiderschap niet pikt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij voelt zich nu onoverwinnelijk.. Menno is exit.. zijn eerste doel is bereikt.. vanaf het moment dat Rob terugkwam, heeft hij er alles aan gedaan om Menno eruit te werken.. Dus alle redenen om aan te nemen dat dat nu weer gaat lukken
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij begint nu echt naast zijn schoenen te lopen.
Gewoon om te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toffe aardige fijne knappe aardige Robquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
tafkar is rob maar waar staat tafkar voor.
En Menno werd er uitgestemd omdat hij zogenaamd een spel speelde.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef Day het volgende:
[..]
ROb heeft in de eerste week al aangekondigd dat hij een strategie heeft om te bepalen met wie hij over willen blijven (zie zijn LOI psychologie-gesprekjes). Hij wou Menno er niet voor niks uithebben. Die pikte eerst Ingrid in (daar ging zijn 'ik verover een vrouw-theorie) en was bovendien een geduchte concurrent van hem. Geloof me, er komt zelfs een moment dat hij Roel eruit wil hebben. Voor nu zijn z'n pijlen gericht op Chantal en Ingrid. Ingrid omdat ze op hem gaat stemmen, Chantal omdat ze z'n leiderschap niet pikt.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Toffe aardige fijne knappe aardige Rob
The Asshole Formerly Known As Rob, is me gisteren verteld.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Toffe aardige fijne knappe aardige Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |