Gevalletje voor zwarte pietquote:
De roe, de roe!quote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:06 schreef luciano het volgende:
Hoe vaak sjek jij je mail !? 1 keer in de 3 maanden ? Anders had je gezien dat je mailtje al was gearriveerd hoor , maar geen response hier , beter helemaal niet reageren voor de lieve vrede .
Tis wel goed zo .
fuck de roe(ls)quote:
Ik kom je wel redden hoorquote:
Ik zorg dat je niet in de zak hoeftquote:
ah.. concurrentie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zorg dat je niet in de zak hoeft![]()
worden veel enkeltjes spanje dit jaarquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef MissX het volgende:
interessante posts over dingen in het huis
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zorg dat je niet in de zak hoeft![]()
gebeurt ook weinig.. Rob is achterdochtig, maa rik kan niet volgen waarover aangezien ik ook baantjer probeer te volgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef MissX het volgende:
interessante posts over dingen in het huis
Kben blij dat die zwartepiet dat toen niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ben al een x bijna meegenomen door een zwartepiet![]()
Scheelde niet veel, hij was al bijna buiten met mequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kben blij dat die zwartepiet dat toen niet gedaan heeft
Bubbel zequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:17 schreef whitef0x het volgende:
ik eens lekker in een warm bad duiken met een goed boek (word tijd dat ik het uitlees)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, hij was al bijna buiten met me![]()
Hij had me zo over zn rug heen gegooid terwijl ik nog met mn lekkere drankje bezig was![]()
Heb je je verlanglijstje voor dit jaar al klaar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
kon dr ook wel om lachen was ook een btje dronken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |