wederom is het Servivel-topic zo hilarisch dat ik dáár zit te F5'en i.p.v. hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik voelde me al helemaal eenzaam
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wederom is het Servivel-topic zo hilarisch dat ik dáár zit te F5'en i.p.v. hier![]()
![]()
Agossie, hoef ni hoor was ff stem toppic ook aan t lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik voelde me al helemaal eenzaam
quote:
* BONG4002 neemt wel een blikje bierquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef teamlead het volgende:
[..]opent ovebleven champagneflessen
Gaat aan de warme chocomelquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 neemt wel een blikje bier
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgenquote:
pakt net een glaasje baileysquote:
Vergeet de slagroom en de taai taai nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgen
zucht.. dat wordt dus op zaterdagochtend vroeg opstaan en door een supermarkt sjokken
De chocomel gaat toch ni snel, dus je kan ook smiddagsquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgen
zucht.. dat wordt dus op zaterdagochtend vroeg opstaan en door een supermarkt sjokken
Dan is de sint alweer van de buisquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
De chocomel gaat toch ni snel, dus je kan ook smiddags![]()
nee... ik moet wel om 12 uur voor de tv zitten met de choco natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan mis je het doel waarvoor de choco bestemd is volgens mij....quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan is de sint alweer van de buis![]()
Was ttrouwens helemaal vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... ik moet wel om 12 uur voor de tv zitten met de choco natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan mis je het doel waarvoor de choco bestemd is volgens mij....
Daar moet je het hele jaar op voorbereid zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, morgen St.Klaas natuurlijkgoed dat ik het nu lees, had er niet eens aan gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |