wederom is het Servivel-topic zo hilarisch dat ik dáár zit te F5'en i.p.v. hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik voelde me al helemaal eenzaam
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wederom is het Servivel-topic zo hilarisch dat ik dáár zit te F5'en i.p.v. hier![]()
![]()
Agossie, hoef ni hoor was ff stem toppic ook aan t lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
ik voelde me al helemaal eenzaam
quote:
* BONG4002 neemt wel een blikje bierquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef teamlead het volgende:
[..]opent ovebleven champagneflessen
Gaat aan de warme chocomelquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 neemt wel een blikje bier
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgenquote:
pakt net een glaasje baileysquote:
Vergeet de slagroom en de taai taai nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgen
zucht.. dat wordt dus op zaterdagochtend vroeg opstaan en door een supermarkt sjokken
De chocomel gaat toch ni snel, dus je kan ook smiddagsquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut... die had ik nog in huis moeten halen voor morgen
zucht.. dat wordt dus op zaterdagochtend vroeg opstaan en door een supermarkt sjokken
Dan is de sint alweer van de buisquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
De chocomel gaat toch ni snel, dus je kan ook smiddags![]()
nee... ik moet wel om 12 uur voor de tv zitten met de choco natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan mis je het doel waarvoor de choco bestemd is volgens mij....quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan is de sint alweer van de buis![]()
Was ttrouwens helemaal vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee... ik moet wel om 12 uur voor de tv zitten met de choco natuurlijk
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan mis je het doel waarvoor de choco bestemd is volgens mij....
Daar moet je het hele jaar op voorbereid zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, morgen St.Klaas natuurlijkgoed dat ik het nu lees, had er niet eens aan gedacht
Gevalletje voor zwarte pietquote:
De roe, de roe!quote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:06 schreef luciano het volgende:
Hoe vaak sjek jij je mail !? 1 keer in de 3 maanden ? Anders had je gezien dat je mailtje al was gearriveerd hoor , maar geen response hier , beter helemaal niet reageren voor de lieve vrede .
Tis wel goed zo .
fuck de roe(ls)quote:
Ik kom je wel redden hoorquote:
Ik zorg dat je niet in de zak hoeftquote:
ah.. concurrentie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zorg dat je niet in de zak hoeft![]()
worden veel enkeltjes spanje dit jaarquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef MissX het volgende:
interessante posts over dingen in het huis
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zorg dat je niet in de zak hoeft![]()
gebeurt ook weinig.. Rob is achterdochtig, maa rik kan niet volgen waarover aangezien ik ook baantjer probeer te volgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:13 schreef MissX het volgende:
interessante posts over dingen in het huis
Kben blij dat die zwartepiet dat toen niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ben al een x bijna meegenomen door een zwartepiet![]()
Scheelde niet veel, hij was al bijna buiten met mequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kben blij dat die zwartepiet dat toen niet gedaan heeft
Bubbel zequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:17 schreef whitef0x het volgende:
ik eens lekker in een warm bad duiken met een goed boek (word tijd dat ik het uitlees)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, hij was al bijna buiten met me![]()
Hij had me zo over zn rug heen gegooid terwijl ik nog met mn lekkere drankje bezig was![]()
Heb je je verlanglijstje voor dit jaar al klaar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
kon dr ook wel om lachen was ook een btje dronken![]()
volgens mij zijn er nu twee groepen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef sleepy1958 het volgende:
Goeienavond.
Aftasten is volgens mij begonnen. Laten Dido/Roel/Rob en Nathalie Joost of Lieske
toe tot hun groep en komen dan lijnrecht tegenover Chantal/Ingrid en de verliezer
te staan.
Nee nog nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Heb je je verlanglijstje voor dit jaar al klaar?
Sorry maar schaam me dood voor dat soort vrouwenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nathalie geeft een aanvulling op de boodschappenlijst:
"Wat de vrouwen echt nodig hebben is haarlak en haarklemmen."
Als ik BB was dan zou ik de boodschappen in 2 dozen aanleveren. Eén gelabelled "mannen", met eten, en de andere met een stickertje 'vrouwen', met daarin 24 bussen haarlak en 50 haarklemmen.
En Chantal en Rob kunnen ook wel door 1 door.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nu twee groepen.
1.chantal, ingrid, lieske, joost
2.nath, roel, dido, rob.
donker klein chantalquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef Arcee het volgende:
Op wie gaat Naat stemmen?
Hangt van Dido af, Chantal dus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:23 schreef Arcee het volgende:
Op wie gaat Naat stemmen?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Wat een kankerhond is die Rob.
wantquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef regenworm het volgende:
Wat een kankerhond is die Rob.
Ja, 24 bussen is wat weinig voor 5 vrouwen in een weekquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry maar schaam me dood voor dat soort vrouwen![]()
Volgens mij hoort Joost eerder losvast een beetje bij groep 2, en wordt Lieske alleen maar geduld bij groep 1 (Chantal en Ingrid).quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:22 schreef regenworm het volgende:
volgens mij zijn er nu twee groepen.
1.chantal, ingrid, lieske, joost
2.nath, roel, dido, rob.
Nou deze man haalt nu echt het bloed onder mijn nagels verdaan.quote:
Veels te veel manquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, 24 bussen is wat weinig voor 5 vrouwen in een week.
quote:
Gebruik dan andere woorden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou deze man haalt nu echt het bloed onder mijn nagels verdaan.
En dan heb ik er geen andere woorden voor,
Weet ik maar ik gok dat ze naar de twee gaanquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost en Lieske zijn nog zwevende tussen de twee groepen.
Lieske is een echte taalvirtuoos! Gelukkig heeft ze het zelf nog niet in de gaten. Zo blijven haar vondsten spontane pareltjes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een mooie uitdrukking van Lieske: botervlootstem
Dankzij Tan
Wel doorsnee.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]lovebear is geen doorsnee vrouw dus?
je hebt gelijk maar bloedhekel is gewoon een te lief woord voor rob.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gebruik dan andere woorden.
Heb een bloedhekel aan dat woord![]()
Nathalie is een wandelend aanhangsel van Dido, dus het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef Day het volgende:
Heeft Naat nou een poging gedaan om Dido's kapsel te imiteren?
Noem m anders zoietsquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar bloedhekel is gewoon een te lief woord voor rob.
p.s. zal op mijn woord keuze letten.
heel apart dit.. Dido gaf net al aan dat dit volgens haar in de reglementen verboden is.. tafnar dramt door... en iedereen volgtquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef Day het volgende:
Oh, dus nu mag er wel over nominaties gepraat worden van Tafnar.
Toen Menno voorspellingen deed, werd hij uitgekotst.
Nee!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
Rob noemt Dido nu "Tante Pollewop" Zou Dido ook maar een half idee hebben wie tante Pollewop is
da's ook weer waar... Als ze het wel geweten zou hebben zou ze vast pissiger gereageerd hebbnequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef demins het volgende:
[..]
Nee!
Maar dat kan je toch ook niet van haar verlangen... Ze is 24!![]()
Dat kon hij weleens lelijk fout hebben. Chantal had het gisteren al over het feit dat ze misschien Rob weer zou nomineren en Ingrid was het daar (zoals gewoonlijk) wel mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:36 schreef Arcee het volgende:
Rob denk dat 't nomineren zo zal gaan:
Chantal -> Dido
Dido -> Chantal
Joost -> Roel
Roel -> Joost
Naat -> Lies
Lies?
Ingrid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |