Wel typisch dat ze er niet over wil praten. Zou ze dan toch een geweten hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie klinkt echt als iemand van 15 ofzo
(open deur eigenlijk wel)
Voor hoe lang het zal op de duur voor een hoop ergernis zorgen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zeer sterk aanwezig, hij is duidelijk zwaar de leider van de gehele tent
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ok ok je vraagt er zelf naar.
Je type als iemand van 15![]()
Tja, het geweten van meelopers wordt overvleugeld door een laag angst en minderwaardigheid.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef Day het volgende:
Wel typisch dat ze er niet over wil praten. Zou ze dan toch een geweten hebben?
Nah als je t niet kan moe je t niet doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat doet natte lie al ruim voldoende
Dan ga ik een hoop tijd over houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef style het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken dat Rob zijn 'groepje' in de finale komt.![]()
Heyquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er gebeurt niets?![]()
Wat kom ik hier dan doen?![]()
Avond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nah als je t niet kan moe je t niet doen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er gebeurt niets?![]()
Avond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Klink jij als een vrouwelijke ralf dan?
Rustig maar, hij is hier echt nog niet klaar mee. Als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft gaat hij net zolang tot hij z'n gelijk krijgt (Zie Menno).quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Roel zegt nu ook dat hij niet tactisch zal gaan nomineren. Rob zie je balen, maar die zegt dan dat hij dat ook niet gaat doen.
nopequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er gebeurt niets?![]()
Avond![]()
Heerlijk toch ik heb geen milliseconden medelijden met hem.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Als Rob zo door gaat deze week, krijgt hij er weer een stuk of 4
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Kan erg plat zijn in accent dan
Hij is in ieder geval wel bang dat hij er 1 krijgt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heerlijk toch ik heb geen milliseconden medelijden met hem.
Na dat voetveeg incident verbaast me dat niets.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef Day het volgende:
Off-topic: Menno hoopt overigens dat Nathalie de volgende keer eruitvliegt.
Manipulator pur sangquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na dat voetveeg incident verbaast me dat niets.
Wel verbaas ik me weer over Rob. Hij was al erg in mijn gedachten, maar hoe hij er nu bijzit... die hele air.... zijn walgelijke arrogantie... hij is nog erger dan ik me herinner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |