Ja hè. Ik ga morgen maar eens proberen om er een eigen leven op na te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Perfect vind ik persoonlijk.![]()
Kan ik tenminste zelf ook weer eens een heerlijk relaxt filmavondje inlassen zonder bang te zijn dat ik iets mis
the best of Hennie Huismanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
ik gun ze dat het iets sufs als sneeuwwitje wordt ofzo...
IK IK IK ben gedidoïseerd....quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Schrijf dan gewoon dat je Chantal niet mag maar ga niet een potje stoer zitten doen en ala Dido op de ïk ik ik ik ik manier schrijven![]()
Niets mis met Bambi maar ff kijken welke van de stoere jongens t eerst gaat grienenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Lamon het volgende:
Wat is er mis met Sneeuwwitje en Bambi?
er zijn nogal wat beter disneys... en bovendien gaan die bewoners geheid over hun nek bij zo;n filmquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Lamon het volgende:
Wat is er mis met Sneeuwwitje en Bambi?
Joost.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niets mis met Bambi maar ff kijken welke van de stoere jongens t eerst gaat grienen
Is wel leuk om het gezicht van nathalie te zien, als ze hint snapt in ieder geval, en daar heb ik gek genoeg mijn twijfels overquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of Finding Nemo. Nou eigenlijk niet, want die is veel te leuk voor ze.
een eigen watquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ga morgen maar eens proberen om er een eigen leven op na te houden![]()
Lieske en Joost zullen het anders helemaal geweldig vinden. En waarschijnlijk is het ook precies het niveau wat Naat, Dido en Engrid nog net aankunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn nogal wat beter disneys... en bovendien gaan die bewoners geheid over hun nek bij zo;n film
Precies. Als ik morgen naar Albert Heijn ga, zal ik eens kijken of ze dat daar verkopen.quote:
Als je toevallig met Gert hebt afgesproken kan ik je alvast zeggen dat er van een "eigen" leven niets terecht komt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hè. Ik ga morgen maar eens proberen om er een eigen leven op na te houden![]()
leven...quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Als ik morgen naar Albert Heijn ga, zal ik eens kijken of ze dat daar verkopen.
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Morgen wordt het leuker: filmavond![]()
Jammer dat ik die cursus of lessen begrijpend lezen niet heb gehad want ik snap er geen snars vanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef Waxxer het volgende:
IK IK IK ben gedidoïseerd....Ik, Henk Hansen, ik ben aanhanger van het Didoïsme, vandaar dat ik graag mijn eigen zelfreflectie op dit forum publiceer, waar ik user van ben en waar ik elke dag weer even kom om mijn aanwezigheid in de praktijk te brengen, en daarbij probeer ik mij te verplaatsen in hetgene dat om mij heen gebeurt, het zij hier, het zij op televisie, afhankelijk van waar ik het gezien, of waar ik het gelezen of gehoord heb.
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je toevallig met Gert hebt afgesproken kan ik je alvast zeggen dat er van een "eigen" leven niets terecht komt.![]()
Ja hoor Sinterklaas suprises en een eigen levenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef Coos het volgende:
Gaat het hier nog ergens over?
Beauty and the Beast en misschien Mulan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:14 schreef teamlead het volgende:
er zijn nogal wat beter disneys
Ik vind dat ze Ichi the Killer, Braindead of Irreversible zouden moeten laten zien.quote:... en bovendien gaan die bewoners geheid over hun nek bij zo;n film
Zal je nog eens pluspunten geven zeg... Nog even en ze gaan er weer af hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jammer dat ik die cursus of lessen begrijpend lezen niet heb gehad want ik snap er geen snars van![]()
En ik heet niet eens Snaptnix![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hoor Sinterklaas suprises en een eigen leven![]()
Dan ga ik eerst maar Raymann is Laat af kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja hoor Sinterklaas suprises en een eigen leven![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef Arliator het volgende:
of deze http://weblog.fok.nl/blog/search/ zoeken op chantal. Het eerste resultaat is erg grappig en toepasselijk
Die staat hier ook opquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst maar Raymann is Laat af kijken![]()
Je vergeet Jungle Book 1 en Aladinquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beauty and the Beast en misschien Mulan.
Lion King en de Kleine Zeemeermin vind ik mateloos overschat.
[..]
quote:Ik vind dat ze Ichi the Killer, Braindead of Irreversible zouden moeten laten zien.
Je moet wat he? Als de bewoners het niet doen......quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat we al niet doen om ons te amuseren hier![]()
Maar het was positief bedoelt hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
Zal je nog eens pluspunten geven zeg... Nog even en ze gaan er weer af hoor
Voor de buis kluisterd morgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef teamlead het volgende:
[..]ja.. Sinterklaas komt morgen aan
* verlanglijstje klaar heeft
Dat zou ik een stunt vinden!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gun ze dat het iets sufs als sneeuwwitje wordt ofzo...
Lady en de Vagebondquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je vergeet Jungle Book 1 en Aladin
[..]
en chantal verkleed als de boze stiefmoederquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ik een stunt vinden!
En allemaal verkleed als dwerg!![]()
Teringdwergenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zou ik een stunt vinden!
En allemaal verkleed als dwerg!![]()
quote:
Verkleed alsquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en chantal verkleed als de boze stiefmoeder
quote:
Misschien wel iemand die van schimmels houdquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:24 schreef teamlead het volgende:
[..]nee hoor.. ze krijgt echt geen vent zo gek om iets met haar te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |