Hier is t heel gezelliequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
Paar uurtjes weggeweest maar nog steeds ubersaai oeverloos gezwam daar in het huis zie ik.
Is het hier toch stuk gezelliger![]()
Hier is het altijd gezelligquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
Paar uurtjes weggeweest maar nog steeds ubersaai oeverloos gezwam daar in het huis zie ik.
Is het hier toch stuk gezelliger![]()
Kan je beter uilaten gebeurd nixquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef MissHobje het volgende:
Is het leuk vanaaf ?? zit nl in dubio of ik de streams zal aanslingeren
Rob is erg gezellig vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef MissHobje het volgende:
Eigenlijk wel, maar er is een klein budgetair probleempje opgetredenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef Snaptnix het volgende:
Zelfs hier is het rustig en stil vanavond.
Teamlead moet je niet naar 11-11 bal?
Als je graag sinterklaasliedjes luistert, zou ik direct gaan kijken als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:47 schreef MissHobje het volgende:
Moet je maar niet zoveel sms'en om Menno natuurlijk erin te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar er is een klein budgetair probleempje opgetreden
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je maar niet zoveel sms'en om Menno natuurlijk erin te houden![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:50 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
nee, dat komt volgende maand pas op de rekening.. deze rekening was het wegstemmen van Rob.. nog zo'n mislukte missie
ik heb alles uitgezet en ga maar even naar de tv kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:49 schreef MissX het volgende:
oh my god schakel ik in zitten ze sinterklaas liedjes te zingen
en op de andere stream is rob dus die wil ik zowiezo niet aan hebben.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:52 schreef MissHobje het volgende:
Gatsie die vieze vrouw zit in bad te weken..
nou ja zeg.... en nu?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
Sinterklaasliedjes en het is nog wel Sint Maarten. Ik had al die k*tkinderen met hun k*tlampionnetjes en hun k*tliedjes aan de deurTwee zakken snoep erdoorheen en toen lieten ze me zitten met de derde
![]()
Zit niks anders op dan het allemaal zelluf op te vretenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |