ik vind het ook alles meevallen, maar Gert was grappiger:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Babette van Veen zingt helemaal niet slecht zeg.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die van schimmels houdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert is hilarisch.. alleen jammer dat hij het zelf niet doorheeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het ook alles meevallen, maar Gert was grappiger:)
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat doet Kutje Love daar?quote:
Heb het niet helemaal kunnen volgen, de tv staat half uit mijn gezichtsveld. Kon dus ook niet checken of Bas Westerweelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat dus Kutje Love daar?
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan. Dat kan je nie makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die van schimmels houdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Douchen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat dus Kutje Love daar?
Neeeeee............... niet de SIntquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan.
Komt die man met z'n baard morgen binnenvaren wil jij hem gelijk uithuwelijken aan Sjankwal. Geef die oude man even een dagje rust, kan ie mooi aan het idee wennen. Denk om z'n hart.
Hij moet trouwens ook nog een paar pieten regelen die haar in een zak gemoffeld kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan.
Komt die man met z'n baard morgen binnenvaren wil jij hem gelijk uithuwelijken aan Sjankwal. Geef die oude man even een dagje rust, kan ie mooi aan het idee wennen. Denk om z'n hart.
Hij moet trouwens ook nog een paar pieten regelen die haar in een zak gemoffeld kunnen krijgen.
Gordon deed 't leuk, die zette die 3 suflullen compleet buitenspelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
Ik vind haar echt een kutje, dus vandaar de naam kutje love .quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Douchen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niks voor jou Scan, om grof te zijn?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar bedoelde niet dat soort schimmels, die zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet al mee was die lieve sint vergeten, maar wil nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor jij blijft gewoon lekker hier, je bent lief genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar bedoelde niet dat soort schimmels, die zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet al mee was die lieve sint vergeten, maar wil nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
'Gordon' en 'leuk' gaan niet samen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gordon deed 't leuk, die zette die 3 suflullen compleet buitenspelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Douchen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat doet Kutje Love daar?
Ah tnxquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jij hoeft niet mee naar Spanje hoor, jij bent liefJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah.. bedankt. Dan is het goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef Muerte het volgende:
[..]
Douchen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent een lieverdquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor jij blijft gewoon lekker hier, je bent lief genoeg geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij kreeg je nog punten in dat andere topic omdat je nooit grof bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een kutje, dus vandaar de naam kutje love .om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik toch niet te grof ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ah tnxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je haalde me uit de zak tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik neem die zak gewoon van die pieten over...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoel ik ja... een huppelkutje... en ik ben inmiddels alergisch voor die naam "Nana Love"quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je nog punten in dat andere topic omdat je nooit grof bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar huppelkut is wel het goede woordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vaak niet, maar je moet wel open kunnen staan voor de uitzonderingen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
'Gordon' en 'leuk' gaan niet samen.
Ben blij dat ik dit niet onder etenstijd lees, als je dat gaat visualiserenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef henk.jansen het volgende:
Chantal moet tot tenminste 07:00uur in dat bubbelbad blijven, tegen die tijd gaan de korsten een beetje loslatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben het met je eens hoor.. maar er gebeurt niets in het huis dat de moeite van het bespreken waard is op dit momentquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
<verstandig>
Beste mensen,
Is het niet beter om bij het onderwerp van dit forum te blijven?
Waar jullie(incluis ikke) nu allemaal over typen, heb je volgens mij wel een andere site voor? Helaas zou ik zo snel niet weten welke, zoek het even op google. Dan houden we het hier gewoon bij het onderwerp...
</verstandig>
Alleen wat valt er te bepraten over BB nu momenteel... helemaal niets. wat saai....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef henk.jansen het volgende:
Chantal moet tot tenminste 07:00uur in dat bubbelbad blijven, tegen die tijd gaan de korsten een beetje loslatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb vreselijk gelachen, gordon vond het helemaal niet leuk en die Gert jammerde maar door, hahaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
vaak niet, maar je moet wel open kunnen staan voor de uitzonderingen natuurlijk
zolang hij niet leuk 'doet' [wil zijn] is hij best oke
Daarom ook geen plaatje erbijquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef Arliator het volgende:
Ben blij dat ik dit niet onder etenstijd lees, als je dat gaat visualiserenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hm ik ben een tijdje niet geweest, maar eh, ik begrijp dat jullie nog steeds tegen Nathalie zijn?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
Alleen wat valt er te bepraten over BB nu momenteel... helemaal niets. wat saai....
Nee das waar helaas... Het is echt saai nu.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor.. maar er gebeurt niets in het huis dat de moeite van het bespreken waard is op dit momentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Jullie hebben gelukkig wel een groot inlevingsvermogenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
ik accepteer de cookies.
Gatver henk moest dat nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Snaptnix gooit buil chips maar weer terug in de kast
Wou t net zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Gatver henk moest dat nu.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Snaptnix gooit buil chips maar weer terug in de kast
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BAS!!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"en nu zingen, en nooit meer praten jij" [of iets in die geest]quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
ik heb vreselijk gelachen, gordon vond het helemaal niet leuk en die Gert jammerde maar door, haha
Vind je het heel erg als ik er in deze situatie even helaas van maak?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jullie hebben gelukkig helaas wel een groot inlevingsvermogenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gmtaquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal en streamsenogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je niet meer stemmen danquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal en streamsenogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben een tijdje niet geweest, maar eh, ik begrijp dat jullie nog steeds tegen Nathalie zijn?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hoezo camera geil?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Naat werd gevolgd door alle camera's en vindt het best vermakelijk. Dat ze naakt onder de douche ook werd gefilmd vond ze wat minder.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
God die zou zó van haar eigen website afkomstig kunnen zijn.quote:
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We zouden vóór Nathalie zijn als ze een greintje van een eigen persoonlijkheid had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja hoor, zo rot ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of tot het einde van BB haar stem kwijt zou rakenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We zouden vóór Nathalie zijn als ze een greintje van een eigen persoonlijkheid had.
ze heeft 'n naar stemmetje en het is irritant dat ze steeds in de reet van Dido kruipt - die dan ook exit had moeten gaan, zodat we ook meteen van dat kleffe Roel-gedoe afzijn - maar verder kan ik d'r wel hebben.... kan iig zo 3 figuren noemen die meer ergernissen opwekken......quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus dat ze steeds meer op Dido probeert te lijken, (ze hadden zelfs dezelfde badjassen aan) en dat ze het altijd, maar dan ook altijd eens is met Dido, en dat ze alleen de personen loopt te bashen waarvan ze weet dat het veilig is, dus dat ze eigenlijk geen eigen mening heeft, dat vind je wel oke? Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb op elke vriend die ik heb (en dat zijn er niet veelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft 'n naar stemmetje en het is irritant dat ze steeds in de reet van Dido kruipt - die dan ook exit had moeten gaan, zodat we ook meteen van dat kleffe Roel-gedoe afzijn - maar verder kan ik d'r wel hebben.... kan iig zo 3 figuren noemen die meer ergernissen opwekken......
Ho nou, dit is erger als mijn Chantal post netquote:
Te laat Scanman was eerder.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post die effe hierzo ajb...
Het grote Naat smoelen-topic #1
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weerquote:
Gelukkig voor je zag ik het met 1 oog... en gauw op print screenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Grijpt wanhopig naar Wodka om mental image te verwijderenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
Ja soory hoor maar ik dit even posten, Chantal ligt met haar benen omhoog (moet er toch wat weken?)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Grijpt wanhopig naar Wodka om mental image te verwijderen
Is het toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
henk scoort geen pluspunten vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
en over 2 minuten mag ik weer stemmen.... niet slim van henkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
henk scoort geen pluspunten vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik wat vragen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mocht de deur opengaan naar een donkere slaapkamer en je ziet dus een verlichte deur op de streams, kan iemand daar ajb een cap van maken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is ook voor het eerst zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenHunter_007.jpg]afbeelding][/URL]
Zoiets?
Ik betrap me er ook op dat als nathalie in beeld is, mijn vinger boven de F6 toets blijft hangen. Maar ik maak minder streamuren dan jij, dus voor mij is de kans kleiner dat ik er eentje maak. Maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alstublieftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik wat vragen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mocht de deur opengaan naar een donkere slaapkamer en je ziet dus een verlichte deur op de streams, kan iemand daar ajb een cap van maken?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dankuwelquote:
Puur toeval, zag het net op stream 1, ben blij dat ik je ermee kon helpenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaaaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kom je daar zo gauw aan?
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
Dus dat ze steeds meer op Dido probeert te lijken, (ze hadden zelfs dezelfde badjassen aan) en dat ze het altijd, maar dan ook altijd eens is met Dido, en dat ze alleen de personen loopt te bashen waarvan ze weet dat het veilig is, dus dat ze eigenlijk geen eigen mening heeft, dat vind je wel oke?
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt isquote:
Na BB en de bewoners de volgende die Lieske vergeetquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.
Op tv lijken ze nu pas te ontdekken dat zij ook nog meedoet....
Ik zeg niet dat ik groot fan van haar ben, maar [u]in verhouding tot de rest[u] scoort ze beter.
Ik vind Roel vanaf dag 1 een vreselijk ingenomen ventje, met z'n blowhoofd.
Voor Dido geldt hetzelfde verhaal, denkt ook dat ze God zelf is... [en daarnaast moeten stelletjes verboden worden in dat huis]
Chantal kan alleen maar over anderen lullen, en Joost is gewoon te lelijk voor tv....
en tja, met dit slome stemsysteem komt Nathalien bij mij dan toch echt 8 weken verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik stoor me niet zo aan randjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt is
Ook niet als je de onderste link van filedump neemt en die dan tussen img tags plaatst hier? Je moet dus de link nemen die begint met http en dan zelf de img tags er voor en er achter zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt is
maar jij bent veel sneller dan ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Op tv wordt Lieske juist volkomen genegeerd. Alle leuke stukjes van Lieske knippen ze op tv eruit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.
Op tv lijken ze nu pas te ontdekken dat zij ook nog meedoet....
die vergeet ik niet hoor, maar heb geen last van d'rquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Na BB en de bewoners de volgende die Lieske vergeetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaat nu niet meer echt op eigenlijk. Dus laat iemand maar een andere verzinnen denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt het tijd om je TT in ere te herstellen, Scan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga ik proberen. Maar ik ga nu eerst een serie kijken die ik heb opgenomen. Kom over een uurtje wel weer kijken. Gebeurt toch niet veel in het huisquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet als je de onderste link van filedump neemt en die dan tussen img tags plaatst hier? Je moet dus de link nemen die begint met http en dan zelf de img tags er voor en er achter zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop