ik vind het ook alles meevallen, maar Gert was grappiger:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Babette van Veen zingt helemaal niet slecht zeg.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die van schimmels houd![]()
Gert is hilarisch.. alleen jammer dat hij het zelf niet doorheeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het ook alles meevallen, maar Gert was grappiger:)
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat doet Kutje Love daar?quote:
Heb het niet helemaal kunnen volgen, de tv staat half uit mijn gezichtsveld. Kon dus ook niet checken of Bas Westerweelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat dus Kutje Love daar?
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan. Dat kan je nie makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Misschien wel iemand die van schimmels houd![]()
Douchen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat dus Kutje Love daar?
Neeeeee............... niet de SIntquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan.
Komt die man met z'n baard morgen binnenvaren wil jij hem gelijk uithuwelijken aan Sjankwal. Geef die oude man even een dagje rust, kan ie mooi aan het idee wennen. Denk om z'n hart.
Hij moet trouwens ook nog een paar pieten regelen die haar in een zak gemoffeld kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He zeg, wat ben jij nou allemaal van plan.
Komt die man met z'n baard morgen binnenvaren wil jij hem gelijk uithuwelijken aan Sjankwal. Geef die oude man even een dagje rust, kan ie mooi aan het idee wennen. Denk om z'n hart.
Hij moet trouwens ook nog een paar pieten regelen die haar in een zak gemoffeld kunnen krijgen.
Gordon deed 't leuk, die zette die 3 suflullen compleet buitenspelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:26 schreef Wup het volgende:
Ik vind haar echt een kutje, dus vandaar de naam kutje love .quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Douchen?![]()
Niks voor jou Scan, om grof te zijn?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar bedoelde niet dat soort schimmels, die zijn![]()
Ik moet al mee was die lieve sint vergeten, maar wil niet![]()
Nee hoor jij blijft gewoon lekker hier, je bent lief genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar bedoelde niet dat soort schimmels, die zijn![]()
Ik moet al mee was die lieve sint vergeten, maar wil niet![]()
'Gordon' en 'leuk' gaan niet samen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gordon deed 't leuk, die zette die 3 suflullen compleet buitenspel
Douchen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te vragen, maar wat doet Kutje Love daar?
Ah tnxquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
[..]jij hoeft niet mee naar Spanje hoor, jij bent lief
![]()
![]()
je bent een lieverdquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor jij blijft gewoon lekker hier, je bent lief genoeg geweest![]()
![]()
Volgens mij kreeg je nog punten in dat andere topic omdat je nooit grof bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een kutje, dus vandaar de naam kutje love .
Ik toch niet te grof ofzo?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ah tnx![]()
Je haalde me uit de zak toch![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ik neem die zak gewoon van die pieten over...
Dat bedoel ik ja... een huppelkutje... en ik ben inmiddels alergisch voor die naam "Nana Love"quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je nog punten in dat andere topic omdat je nooit grof bent![]()
Maar huppelkut is wel het goede woord![]()
vaak niet, maar je moet wel open kunnen staan voor de uitzonderingen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
'Gordon' en 'leuk' gaan niet samen.
Ben blij dat ik dit niet onder etenstijd lees, als je dat gaat visualiserenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef henk.jansen het volgende:
Chantal moet tot tenminste 07:00uur in dat bubbelbad blijven, tegen die tijd gaan de korsten een beetje loslaten
ik ben het met je eens hoor.. maar er gebeurt niets in het huis dat de moeite van het bespreken waard is op dit momentquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
<verstandig>
Beste mensen,
Is het niet beter om bij het onderwerp van dit forum te blijven?
Waar jullie(incluis ikke) nu allemaal over typen, heb je volgens mij wel een andere site voor? Helaas zou ik zo snel niet weten welke, zoek het even op google. Dan houden we het hier gewoon bij het onderwerp...
</verstandig>
Alleen wat valt er te bepraten over BB nu momenteel... helemaal niets. wat saai....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef henk.jansen het volgende:
Chantal moet tot tenminste 07:00uur in dat bubbelbad blijven, tegen die tijd gaan de korsten een beetje loslaten
ik heb vreselijk gelachen, gordon vond het helemaal niet leuk en die Gert jammerde maar door, hahaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
vaak niet, maar je moet wel open kunnen staan voor de uitzonderingen natuurlijk
zolang hij niet leuk 'doet' [wil zijn] is hij best oke
Daarom ook geen plaatje erbijquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef Arliator het volgende:
Ben blij dat ik dit niet onder etenstijd lees, als je dat gaat visualiseren![]()
hm ik ben een tijdje niet geweest, maar eh, ik begrijp dat jullie nog steeds tegen Nathalie zijn?!quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
Alleen wat valt er te bepraten over BB nu momenteel... helemaal niets. wat saai....
Nee das waar helaas... Het is echt saai nu.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor.. maar er gebeurt niets in het huis dat de moeite van het bespreken waard is op dit moment![]()
Jullie hebben gelukkig wel een groot inlevingsvermogenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
Gatver henk moest dat nu.![]()
* Snaptnix gooit buil chips maar weer terug in de kast
Wou t net zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gatver henk moest dat nu.![]()
* Snaptnix gooit buil chips maar weer terug in de kast
quote:
"en nu zingen, en nooit meer praten jij" [of iets in die geest]quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Wup het volgende:
ik heb vreselijk gelachen, gordon vond het helemaal niet leuk en die Gert jammerde maar door, haha
Vind je het heel erg als ik er in deze situatie even helaas van maak?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jullie hebben gelukkig helaas wel een groot inlevingsvermogen![]()
![]()
gmtaquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal en streamsenog![]()
![]()
Ga je niet meer stemmen danquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal en streamsenog![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |