We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik ben een tijdje niet geweest, maar eh, ik begrijp dat jullie nog steeds tegen Nathalie zijn?!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in slaap lekker allemaal en streamsenog![]()
![]()
Hoezo camera geil?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef scanman01 het volgende:
Naat werd gevolgd door alle camera's en vindt het best vermakelijk. Dat ze naakt onder de douche ook werd gefilmd vond ze wat minder.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
God die zou zó van haar eigen website afkomstig kunnen zijn.quote:
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?![]()
We zouden vóór Nathalie zijn als ze een greintje van een eigen persoonlijkheid had.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
We zijn niet tegen nathalie, we zijn alleen tegen haar glimlach, haar stem, en dat ze continue voor de spiegel staat, dat het altijd eens is met Dido, dat ze niet weet waar ze haar voeten moet afvegen, en moet ik nog verder gaan?![]()
Oh ja hoor, zo rot ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok toch![]()
of tot het einde van BB haar stem kwijt zou rakenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We zouden vóór Nathalie zijn als ze een greintje van een eigen persoonlijkheid had.
ze heeft 'n naar stemmetje en het is irritant dat ze steeds in de reet van Dido kruipt - die dan ook exit had moeten gaan, zodat we ook meteen van dat kleffe Roel-gedoe afzijn - maar verder kan ik d'r wel hebben.... kan iig zo 3 figuren noemen die meer ergernissen opwekken......quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef Snaptnix het volgende:
Maar dat allemaal buiten beschouwing latend is ze best ok toch![]()
Dus dat ze steeds meer op Dido probeert te lijken, (ze hadden zelfs dezelfde badjassen aan) en dat ze het altijd, maar dan ook altijd eens is met Dido, en dat ze alleen de personen loopt te bashen waarvan ze weet dat het veilig is, dus dat ze eigenlijk geen eigen mening heeft, dat vind je wel oke? Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb op elke vriend die ik heb (en dat zijn er niet veelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze heeft 'n naar stemmetje en het is irritant dat ze steeds in de reet van Dido kruipt - die dan ook exit had moeten gaan, zodat we ook meteen van dat kleffe Roel-gedoe afzijn - maar verder kan ik d'r wel hebben.... kan iig zo 3 figuren noemen die meer ergernissen opwekken......
Ho nou, dit is erger als mijn Chantal post netquote:
Te laat Scanman was eerder.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Post die effe hierzo ajb...
Het grote Naat smoelen-topic #1
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weerquote:
Gelukkig voor je zag ik het met 1 oog... en gauw op print screenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weer
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was te druk met Naat bezig. Mis ik Lieske weer
* Grijpt wanhopig naar Wodka om mental image te verwijderenquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
Ja soory hoor maar ik dit even posten, Chantal ligt met haar benen omhoog (moet er toch wat weken?)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Grijpt wanhopig naar Wodka om mental image te verwijderen
Is het toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
henk scoort geen pluspunten vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
en over 2 minuten mag ik weer stemmen.... niet slim van henkquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
henk scoort geen pluspunten vanavond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik wat vragen?Mocht de deur opengaan naar een donkere slaapkamer en je ziet dus een verlichte deur op de streams, kan iemand daar ajb een cap van maken?
![]()
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgen
Jaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenHunter_007.jpg]afbeelding][/URL]
Zoiets?
Ik betrap me er ook op dat als nathalie in beeld is, mijn vinger boven de F6 toets blijft hangen. Maar ik maak minder streamuren dan jij, dus voor mij is de kans kleiner dat ik er eentje maak. Maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt door dat kut topic van APK. Nou heb ik weer de drang om Naat lekker met zo;n scheve bek op een capturr te krijgen
alstublieftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Mag ik wat vragen?Mocht de deur opengaan naar een donkere slaapkamer en je ziet dus een verlichte deur op de streams, kan iemand daar ajb een cap van maken?
![]()
Dankuwelquote:
Puur toeval, zag het net op stream 1, ben blij dat ik je ermee kon helpenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Hoe kom je daar zo gauw aan?
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:52 schreef Arliator het volgende:
Dus dat ze steeds meer op Dido probeert te lijken, (ze hadden zelfs dezelfde badjassen aan) en dat ze het altijd, maar dan ook altijd eens is met Dido, en dat ze alleen de personen loopt te bashen waarvan ze weet dat het veilig is, dus dat ze eigenlijk geen eigen mening heeft, dat vind je wel oke?
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt isquote:
Na BB en de bewoners de volgende die Lieske vergeetquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.
Op tv lijken ze nu pas te ontdekken dat zij ook nog meedoet....
Ik zeg niet dat ik groot fan van haar ben, maar [u]in verhouding tot de rest[u] scoort ze beter.
Ik vind Roel vanaf dag 1 een vreselijk ingenomen ventje, met z'n blowhoofd.
Voor Dido geldt hetzelfde verhaal, denkt ook dat ze God zelf is... [en daarnaast moeten stelletjes verboden worden in dat huis]
Chantal kan alleen maar over anderen lullen, en Joost is gewoon te lelijk voor tv....
en tja, met dit slome stemsysteem komt Nathalien bij mij dan toch echt 8 weken verder
Ik stoor me niet zo aan randjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt is
Ook niet als je de onderste link van filedump neemt en die dan tussen img tags plaatst hier? Je moet dus de link nemen die begint met http en dan zelf de img tags er voor en er achter zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Deze is mooier, geen blauw randje, krijg die rand er met geen mogelijkheid uit. Maar ach, ben allang blij dat het me gelukt is
maar jij bent veel sneller dan ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Op tv wordt Lieske juist volkomen genegeerd. Alle leuke stukjes van Lieske knippen ze op tv eruit.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik juist, da's irritant... maar ik kijk geen streams, dus dat scheelt al een hoop ergernissen.
Op tv lijken ze nu pas te ontdekken dat zij ook nog meedoet....
die vergeet ik niet hoor, maar heb geen last van d'rquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:05 schreef Snaptnix het volgende:
Na BB en de bewoners de volgende die Lieske vergeet![]()
Gaat nu niet meer echt op eigenlijk. Dus laat iemand maar een andere verzinnen denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Wordt het tijd om je TT in ere te herstellen, Scan?![]()
Ga ik proberen. Maar ik ga nu eerst een serie kijken die ik heb opgenomen. Kom over een uurtje wel weer kijken. Gebeurt toch niet veel in het huisquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet als je de onderste link van filedump neemt en die dan tussen img tags plaatst hier? Je moet dus de link nemen die begint met http en dan zelf de img tags er voor en er achter zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |