ah gossie.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit niks anders op dan het allemaal zelluf op te vreten![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik blij dat wij geen Sint Maarten kennen hier.
Hier is het gewoon overal feest nu
Brabant toch? Ik denk dat ik maar verhuisquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
ahhhh.. wat erg zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit niks anders op dan het allemaal zelluf op te vreten![]()
Leuk feestquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
Volgens mij doucht sjankwal echt minimaal.. en dan nog met badbakquote:
*grensplaats meldt zich*quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Brabant toch? Ik denk dat ik maar verhuisEr brandt 's avonds laat altijd nog ergens licht, heb ik begrepen.
Schimmels schimmels en nog eens schimmelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgens mij doucht sjankwal echt minimaal.. en dan nog met badbakdat kan toch nie fris zijn he
Ja Brabant idd. En tijdens BB is dat hier waar 's avonds laat nog licht brandtquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Brabant toch? Ik denk dat ik maar verhuisEr brandt 's avonds laat altijd nog ergens licht, heb ik begrepen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ahhhh.. wat erg zeg.![]()
Wil best helpen hoor, wat heb je in de aanbieding![]()
ik onderdruk de neiging maar om te googlen naar een afbeelding die bij deze opmerking aansluitquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Schimmels schimmels en nog eens schimmels
Twix lekker hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/twix.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik geloof er geen ruk van. De bewoners van dit topic zijn veel erger.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Als ik in dat huis had gezeten, had ik:
a) al tot vechten aan toe ruzie met Rob gehad
b) de hele medische encyclopedie aan terminale ziektes langs m'n oren gekregen van Roel
c) Op nonverbale wijze heel duidelijk aan Chantal laten merken dat ik niks van d'r moet, maar dat zij juist steeds erger tegen mij aan lult over vocht in d'r benen en porievernauwing en ik maar niet van haar af kom, terwijl de geur van ouwe tabaksporen en zweet gecombineerd met derderangs Kruidvatgeurtjes niet te harden is.
Ze zit nu te weken in het bubbelbadquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Volgens mij doucht sjankwal echt minimaal.. en dan nog met badbakdat kan toch nie fris zijn he
Neem die maar gelijk mee naar Brabant dan, die komen zeker en vast opquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/files/twix.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Neee doe me dat niet aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik onderdruk de neiging maar om te googlen naar een afbeelding die bij deze opmerking aansluit
Guten Abend Deutschlandquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |