Je mag kiezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Dit is wel een mooi idee vind ik.
En die poll: Allebei.
Wrom dan?quote:
er stond eerst wie die penningmeester zou zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wrom dan?
Ik vind wel dat het gecontroleerd moet worden. Vind jij van niet? Niet omdat ik het niet goed of eerlijk zou hebben gedaan, maar gewoon als nette afsluiting. Ik kan namelijk zelfs ook gewoon een foutje hebben gemaakt
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
er stond eerst wie die penningmeester zou zijn
dat was dus die domme vraag, sorry
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
er stond eerst wie die penningmeester zou zijn
dat was dus die domme vraag, sorry
mail maarquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:12 schreef ElisaB het volgende:
De sokken zijn net gebracht
Wie wil hosten??
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:19 schreef ElisaB het volgende:
Die probeert de doos open te trekken voor de ontvangstcontrole
Dat is een cd-rek, maar die gebruiken we om strijkgoed op te verzamelenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een cd-rek, maar die gebruiken we om strijkgoed op te verzamelen
Zondag heeft ook eigenlijk niet mijn voorkeur; we hebben de kinderen thuis en bovendien heb ik eigenlijk een afspraak. Dinsdag zou veruit het makkelijkst zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:26 schreef Troel het volgende:
Het is gaaf!!! Ik kan nog kijken of zondag een optie is, maar ik vrees dat dat niets wordt.
Leuk kruisjequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Die kat ben je kwijt als ik langs kom
wanneer kan ik haar op komen halen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:52 schreef ElisaB het volgende:
Leuk is ie hèHet is overigens een 'ze' en het is ook nog eens een ongelofelijke meid: fel, mieperig, stoer en kroelziek
Owkeequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:23 schreef ElisaB het volgende:
Maandag moet ik de soep halen, hebben we een timmerman over de vloer die alle sloten komt vervangen én moet ik om 12:00 naar de Cesar-dame om in onderbroek voor de spiegel allemaal onnatuurlijke oefeningen te doen.
Iedereen is welkom
Wat een mooierd hé ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:42 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Die kat ben je kwijt als ik langs kom
quote:
moet alleen nog even wat afspreken met ElisaB maar dat komt vast goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Van harte gegund![]()
* al twee siamezen heeft![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:14 schreef qu63 het volgende:
moet alleen nog even wat afspreken met ElisaB maar dat komt vast goed
Ow qu63 dat gaat vréselijk gezellig wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je krijgt écht ons erbij hoor, want wij kunnen maar moeilijk zonder onze poezen
Die zullen we dan dinsdag ff 'voor'proevenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Wacht maar tot maandag de soep en de worsten arriveren
Mooi we zijn benieuwdquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:25 schreef Diaboluzzz het volgende:
waarom zijn de mutsen uit de startpost verdwenen?
Je krijgt ze maandag binnen w/s, dpd bezorgd niet op zaterdag heb ik begrepen.
Het zijn 2 dozen, marine blauwe mutsen
Goede vraag!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:25 schreef Diaboluzzz het volgende:
waarom zijn de mutsen uit de startpost verdwenen?
Je krijgt ze maandag binnen w/s, dpd bezorgd niet op zaterdag heb ik begrepen.
Het zijn 2 dozen, marine blauwe mutsen
Dankjequote:Op zaterdag 12 november 2005 09:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag!
Edit: Quara heeft zijn best gedaan uit verschillende topics een redelijk up to date OP bij elkaar te knippen en plakken en ik denk dat het stukje 'mutsen' er gewoon per ongeluk even tussenuit is geschoten. Ik heb de mutsen er weer even ingeplakt; die mogen immers niet gemist worden
NPquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:47 schreef Quara het volgende:
Dankje![]()
Ik had toch echt alles nageteld enzo... helaasch dus toch iets tussendoorgeschoten![]()
Ik heb er wielversteviging onder gedaan; komt beslist in orde!quote:
mail ze maar danquote:
Ik heb een grote pan opstaan en krijg net een sms je van het tweede gezinslid dat aankondigt vandaag niet thuis te etenquote:
Ik heb een lekker koppie erwtensoep voor je met extra veel rookworstquote:Op maandag 14 november 2005 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Foto's komen, uiteraard, maar ElisaB moet eerst even lunchen, want ze heeft een e-norme hongerklap
Mjammiequote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een lekker koppie erwtensoep voor je met extra veel rookworst![]()
Kijkquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nét iets te kort, maar dat neemt EB voor haar rekening
Prima plan... voor de zekerheid zeg maar... we bedoelen het uiteraard helemaal goed, maar je weet niet he... nou goed; ff bellen dus!quote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Mss overleg met de stichting?
Is het gebaar niet belangrijker dan de moeilijke uitleg over de tekst op de wikkels?quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik me nou zet zit af te vragen he.... zou het niet pedant overkomen als we zeggen dat ze er deze winter tegen kunnen (zie de wikkel). Daar werd ik nou vanochtend mee wakker en het blijft in mn hoofd zitten. Alsof je met een slaal zomaar de winter doorkomt.... Snapt iemand wat ik bedoel? Dat ze denken: "Ja, jij hebt makkelijk lullen"
Hmm.. Ik moet zeggen dat het bij mij waarschijnlijk wel een beetje een dubbel gevoel zou opleveren.. Misschien zoals gezegd wordt inderdaad overleggen met de stichting.quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik me nou zet zit af te vragen he.... zou het niet pedant overkomen als we zeggen dat ze er deze winter tegen kunnen (zie de wikkel). Daar werd ik nou vanochtend mee wakker en het blijft in mn hoofd zitten. Alsof je met een slaal zomaar de winter doorkomt.... Snapt iemand wat ik bedoel? Dat ze denken: "Ja, jij hebt makkelijk lullen"
Agree, alleen werd ik er vanmorgen even mee wakker... en als het dan eenmaal in mn kop zit....quote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef frederik het volgende:
Is het gebaar niet belangrijker dan de moeilijke uitleg over de tekst op de wikkels?
De tekst is toch bedoeld als verwijzing naar de koude tijden, en de mutsen en sjaals daarvoor, niet naar financiele problemen, of gebrek aan onderdak ?
Lijkt me dat het gebaar belangrijker is, dan het zinnetje
Nee dat vond ik eik óók maar dorst 't niet goed te zeggen, was bang dat 't te negatief gevonden zou wordenquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef deedeetee het volgende:
Nee dat vond ik eik óók maar dorst 't niet goed te zeggen, was bang dat 't te negatief gevonden zou worden![]()
Negatief is niet het woord. Tenminste, zo voel ik het niet. Te voorzichtig zou ik eerder zeggen. Of zo... nou ja, whatever; tis weer van de baanquote:ff verder gelezen en gezien dat de stichting 't gelukkig geen probleem vond.
Was dus écht een beetje te negatief van me gedacht![]()
Kom maar op, mutsquote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef ElisaB het volgende:
De muts is gemaild naar qu63, maar die is er ff niet. Mocht iemand anders kunnen / willen hosten, dan hoor ik het graag
Nee, je bent een mutsquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben een doos; heb 'm per ongeluk naar Troel gestuurd![]()
Speaking of which... de buurvrouw had de zending in ontvangst genomen en zei heel enthousiast: "Hier is je doos met mutsen!"quote:
Ze zijn in één woord ge-wel-dig!quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik kan em zelf ook wel ff hosten als je me pics stuurt, ben van alle markten thuis
Mooi dat ze goed zijn ontvangen
The pleasure was all mine
Ik mag wel hopen dat ze zei 'hier zijn je dozen met mutsen'quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speaking of which... de buurvrouw had de zending in ontvangst genomen en zei heel enthousiast: "Hier is je doos met mutsen!"![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Speaking of which... de buurvrouw had de zending in ontvangst genomen en zei heel enthousiast: "Hier is je doos met mutsen!"![]()
![]()
Je hebt gelijk; dát zei zequote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze zei 'hier zijn je dozen met mutsen'
quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Daar is ie dan, de Warme Wintermuts!
quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij past iig goed op het pashoofdquote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij past volgens mij op elk hoofd. Tis echt toppie hoor!quote:
sorryquote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef ElisaB het volgende:
De muts is gemaild naar qu63, maar die is er ff niet. Mocht iemand anders kunnen / willen hosten, dan hoor ik het graag
En of we plannen hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
HEeel mooi
Had je morgen nou nog planne?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En of we plannen hebben
Vandaag: sjaals rollen, inladen, eindje rijden, uitladen
Foto's, veeeel foto's
ik meld het wel als ik weg gaquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En of we plannen hebben
Vandaag: sjaals rollen, inladen, eindje rijden, uitladen
Foto's, veeeel foto's
Je hebt mij nog niet gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
De sjaals zijn gerold!
En ik ben verliefd... op Pluim!Wat een lieffie is dat zeg!
Leuk dat je je aangemeld hebt en meepostquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Bob. het volgende:
Ik heb als lurker ook mee gedaan met de actie (kan me niet voorstellen dat EliaB al die mensens namen heeft onhouden, maar toch: ik was Mirjam) en heb nu eindelijk ook een account en kan dus ook mee juichenecht geweldig dat er zo veel bij elkaar is gekregen
![]()
dankjequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Leuk dat je je aangemeld hebt en meepost![]()
Ja, jammer idd, maar dat ging even niet anders. Dit kwam voor de stichting het beste uit, zo snel enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ooooooooi Elies..
Jammer dat k niet uitgenodigd was
Ik zou eens even moeten terugzoeken, maar volgens mij was je wel uitgenodigd hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ooooooooi Elies..
Jammer dat k niet uitgenodigd was
Sorry D_A; dit is echt een gevalletje miscommunicatie geweest en van mij uit zeker niet bewust. Ik heb even van alles teruggelezen en ben er gewoon van uit gegaan dat je - indien dinsdag je zou uitkomen - aan de bel zou trekken voor time & place... Dat was wellicht te gemakkelijk gedacht; sorry daarvoor. Een aantal anderen heeft gemaild en die heb ik teruggemaild...quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja maar ik heb niet iets vernomen van hoelaat ofzo.
Ik wist wel op dinsdag maar meer ook niet
Naja niets aan de hand hoor maar ik vroeg het me gewoon ff af. aangezien ik hier toch welaltijd aanwezig was.
Check! Komt er zo aan!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde dus even wachten tot ElisaB hier weer was met mss wat foto'tjes
Over doorzetten gesproken; we hebben het hele dorp gezien.... drie keerquote:maar we zijn dus idd vanmiddag na het wikkelen van de sjaals het hele spul gaan afleveren.
3 auto's vol, een Combo, een stationwagen en een alfa 145.
We reden allemaal erg soepel en iets doorgezakt aan de achterkant van het gewicht en met de navigator erbij (erg nodig wegens allerlei afgezette straten in het dorpje) hebben we het gevonden.
Héérlijk gebak!quote:Mike en Ria ontvingen ons eerst bij hun thuis, lekker kopje koffie met een nog lekkerder stukje gebak. Zitten kletsen over het werk van de stichting en hoe het vroeger ging etc.
Ook al van die lieve mensenquote:Daarna zijn we naar de andere kant van het dorp gegaan waar de spullen tijdelijk bij de shoarma-boer opgeslagen konden worden. Dat zijn oude buren/goede vrienden van Mike en Ria.
Tegen de tijd dat alles binnen stond, had ik een jetser van een migraine ontwikkeld en was ik de draad een heel klein beetje kwijt. Maar de soep kwam boven mijn hoofd uit en ik kon vooral alleen nog glimlachenquote:Echt een supergezicht die enorme stapel soep en worsten daar!
Helemaal super!
Mike en Ria hebben meerdere keren gezegd hoe geweldig ze het vonden dat zoveel mensen er met zoveel enthousiasme de schouders onder hebben gezet. Ik kan het alleen maar beamen. Ik ben nog steeds overdonderd van alles wat er de laatste weken is gebeurd. Stelletje malle FOK!-ersquote:Ze waren ook echt zo enorm blij met 'ons' ons allemaal dus.
Echt super!
Will do! Als de pakketten worden uitgedeeld, zullen Mike en Ria uiteraard foto's maken. En deze krijgen wij ook toegestuurd voor onze afronding op FOK!quote:Ze gaan als het goed is nog een stukje over deze actie bij hun op de site zetten! Als we daar een linkje van hebben dan zullen we dat hier wel plaatsen.
* eensch ende aansluit!quote:Het is niet helemaal aan mij maar meer aan ElisaB maar ik wil iig ook nog wel even zeggen hoe ontzettend supergaaf ik dit echt allemaal vind! Echt top dat dat gewoon 'even' ontstaat.
Het komt beslist goed hoor; ik zal morgen een keurig postje doen met verslag ende foowtoows; heb er zojuist ook een aantal van de stichting ontvangen. Komt goedquote:
je mag die foto's ook nu alvast malienquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het komt beslist goed hoor; ik zal morgen een keurig postje doen met verslag ende foowtoows; heb er zojuist ook een aantal van de stichting ontvangen. Komt goed
Pics coming upquote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Ikke
dit is niet gewoon Unilver hequote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja natuurlijk, je zou best kunnen gaan!
Alleen moet het spul dan uiteindelijk dan weer bij de stichting terecht komen...
Wat gaaf dat ze toch iets doen!
There is more where that came from; check je mailquote:
Ga liggenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
There is more where that came from; check je mail
EB meldt zich af met iets dat verdacht veel op een buikgriepje lijkt: misselijk, maagpijn, buikpijn, zeer frequent toiletbezoek en koortsig....
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
EB, snel je bed in dan!
Ik heb m'n avatar weer teruggezet... ik herkende mezelf niet meer.
Ik zit al weer op mn stoel. Een uurtje echt straalberoerd; liep te shaken als een gek. Ennu lijkt het weer over. ElisaB houdt van gevaarlijk leven en gaat zo eten!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
EB, snel je bed in dan!
Oke oke okequote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
EB meldt zich af met iets dat verdacht veel op een buikgriepje lijkt: misselijk, maagpijn, buikpijn, zeer frequent toiletbezoek en koortsig....
Ja tuurlijk die ook!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:17 schreef ElisaB het volgende:
En de rest van de 170 mensen die hebben meegedaan
Deed mijn avatar ookquote:Op woensdag 16 november 2005 13:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit al weer op mn stoel. Een uurtje echt straalberoerd; liep te shaken als een gek. Ennu lijkt het weer over. ElisaB houdt van gevaarlijk leven en gaat zo eten!
Och, en ik wilde nog wel de details fotograferen en postenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef Bakkioli het volgende:
Oke oke okeMeer hoeven we niet te weten!
Beterschap
Ken je die van ElisaB die dacht dat ze nu eens écht ziek was....quote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef deedeetee het volgende:
enne ElisaB was 't een ééndags griepje of de naweeën van de spannende drukke dagen die je achter de rug hebt ?![]()
ik hoop dat 't nu weer beter gaat.
Believe you me; in betere handen kunnen ze niet zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef boebiedoe het volgende:
Weet je zeker dat de knakworsten in goede handen zijn?.
Yeps, dit overtrof echt elke verwachtingquote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef Sessy het volgende:
Wow dit is echt veeeeeeeeeeeeel groter geworden dan je had verwacht of niet?
Enthousiast isquote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef Bakkioli het volgende:
Oke, dit is (almost) afgerond! Moeten we al gaan kijken wat er voor Warme Voeten 2006 gekocht moet gaan worden! Of ben ik nou heeel erg enthousiast
![]()
![]()
We hadden nog wel wat langer enthousiast willen zijn denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enthousiast is
Je bent alleen een beetje vroeg
Hoeveel nachtjes slapen duurt 't nog dan ?quote:Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen gaan aftellen tot de uitreiking
Ehm...quote:Op maandag 21 november 2005 18:07 schreef deedeetee het volgende:
Hoeveel nachtjes slapen duurt 't nog dan ?![]()
B B B je bent de B vergetenquote:Op maandag 21 november 2005 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm...
Eeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Begin maar vast te tellen: vrijdagmiddag 23 decemberquote:Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen gaan aftellen tot de uitreiking
Foeiquote:Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje vast sparen gaat voor volgend jaar*
Ik kon niet inloggen enzo, vandaar.....![]()
Zo maak je me in de war, straks raak ik de tel nog kwijtquote:
Haha! Ja!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo maak je me in de war, straks raak ik de tel nog kwijt![]()
eeehhh morgen dus 29
![]()
Volgens mij mis je the pointquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Sessy het volgende:
Trouwens misschien een stomme vraag en aan de late kant
maar hadden ze niet beter zelf de erwtensoep kunnen koken? IPV blikjes?
HALLO O O O ......... Soep koken voor 300 mensenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Sessy het volgende:
Trouwens misschien een stomme vraag en aan de late kant
maar hadden ze niet beter zelf de erwtensoep kunnen koken? IPV blikjes?
Dat is wel wat ze doen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:06 schreef deedeetee het volgende:
HALLO O O O ......... Soep koken voor 300 mensen![]()
![]()
Ze warmen de blikken op toch ? Dat is iets anders als gewoon zélf erwtensoep koken lijkt mequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze doen hoor
Nou is het niet elke keer voor 300 mensen, maar wel voor een heleboel
Owwwwwwww, bedoel je datquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:20 schreef deedeetee het volgende:
Ze warmen de blikken op toch ? Dat is iets anders als gewoon zélf erwtensoep koken lijkt me![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwww, bedoel je dat
Laat me niet zo schrikken joh
Nee joh, ik ben gewoon helemaal in het warretjequote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef deedeetee het volgende:
HoezoIk reageerde op Sessy die voorstelde zélf de erwtensoep te koken ipv blikken te kopen.....
te lang naar de sneeuw gekeken ofsow ?![]()
![]()
thanks! zag je mail een beetje laat enzoquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef ElisaB het volgende:
Een korte cryptische boodschap: qu63, Unilever, zelf geregeld; opgelost.
En ik kreeg gisteren van user CC (dat is een afkorting en niet van Copycat) het beloofde doosje sokken
Volgende week rij ik nog een keer naar de stichting, want ik heb hier ook nog drie dozen roerstokjes staan. Bovendien kwamen er bij het terug in orde maken van de auto's ook nog wat blikken soep te voorschijn (waren onder de stoelen gerold)
suc6quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Zo, dit weekend ga ik de administratie afronden, zodat ie volgende week ter controle naar de Stichting kan
Klopt; ik heb het gecheckt. Je naam staat op het dekselquote:Op maandag 12 december 2005 00:26 schreef MouseOver het volgende:
Zie je trouwens dat derde blikje van links? Ja? Nou, da's die van mij
Admie is klaar en klopt tot op de cent. Ik zal maandag even bellen met de penningmeester voor de controle.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef iamredleader het volgende:
En, ElisaB, hoever ben je met de administratie? Wanneer ga je het precies afleveren?
Spannend allemaal...en
![]()
weet ik >>ken het leger en het goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef Troel het volgende:
Iris, neem in Enschede contact op met het Leger des Heils. Zij zamelen ook kleding in.
en vooral veelquote:
jupsquote:
En ik heb een aantal foto'squote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Nou moet het uitdelen toch wel klaar zijn......
* zeer benieuwd is
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik heb een aantal foto's
Zal ze morgen uploaden en plaatsen!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Update
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Ik zelf ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
En bij jouw zinnetje 'Ik hoop dat ze later na uitpakken ervan, een beetje blijer waren dan ervoor' werd ik zowaar een klein beetje![]()
Dat is fijn, het was hartstikke leuk om mee te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga er volgende week even heen en zal er dan vast wel het een en ander van horen. En uiteraard geef ik dat hier weer netjes door
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig om de foto's te zien! Het zou leuk zijn om via de stichting nog eens te horen hoe de reacties warenIn elk geval ben ik blij en ook heel trots op iedereen hier die mee heeft gemaakt om al deze mensen een fijnere en vooral warmere kerst te bezorgen dan ze anders gehad zouden hebben.
ElisaB en alle anderen: bedankt!
Jij ook bedankt Elisa!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Na de kerst werd na mijn kerstvakantie (waar je je overigens niet teveel bij moet voorstellen; was voornamelijk heel veel niets doen). Een aantal dagen geleden heb ik de administratie verstuurd en zojuist ontving ik een reactie van de stichting. Zie onderstaande brief
[afbeelding]
Met heel veel dank aan Henk voor zijn medewerking en de genomen moeite
Hiermee zit mijn taakje erop. Dit topic blijft nog een klein weekje open, zodat iedereennog kennis kan nemen van de afhandeling. Een kopietje van de brief (mét volledige naam) heb ik doorgestuurd aan Danny.
Nog eenmaal: iedereen ontzettend bedankt; ik vond het geweldig
Ik ben er erg blij mee. Het gaat tenslotte ook om geld van jullie allemaal en niemand van jullie kent mij persoonlijk. Nu is in elk geval duidelijk dat ik het netjes heb afgerond en hoeft niemand zich meer af te vragen of het goed is gekomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:28 schreef Joene het volgende:
Leuk zon verklaring
Ik had niet anders gehoopt (en ook niet anders verwacht van mezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:13 schreef Quara het volgende:
Geweldig![]()
Gelukkig dat alles goed is verlopen, had trouwens ook niet anders verwacht
sluit mij aan :quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben een jongere
ElisaB, hartstikke bedankt, ik heb net als jij enorm veel plezier beleefd aan de actie en alles eromheen. Leuk hoe iedereen zich zo betrokken heeft gevoeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |