En ik heb een aantal foto'squote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Nou moet het uitdelen toch wel klaar zijn......
* zeer benieuwd is
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik heb een aantal foto's
Zal ze morgen uploaden en plaatsen!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:05 schreef ElisaB het volgende:
Update
Actie Warme Voeten, nieuws, updates en plannen
Ik zelf ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
En bij jouw zinnetje 'Ik hoop dat ze later na uitpakken ervan, een beetje blijer waren dan ervoor' werd ik zowaar een klein beetje![]()
Dat is fijn, het was hartstikke leuk om mee te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga er volgende week even heen en zal er dan vast wel het een en ander van horen. En uiteraard geef ik dat hier weer netjes door
quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:39 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig om de foto's te zien! Het zou leuk zijn om via de stichting nog eens te horen hoe de reacties warenIn elk geval ben ik blij en ook heel trots op iedereen hier die mee heeft gemaakt om al deze mensen een fijnere en vooral warmere kerst te bezorgen dan ze anders gehad zouden hebben.
ElisaB en alle anderen: bedankt!
Jij ook bedankt Elisa!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Na de kerst werd na mijn kerstvakantie (waar je je overigens niet teveel bij moet voorstellen; was voornamelijk heel veel niets doen). Een aantal dagen geleden heb ik de administratie verstuurd en zojuist ontving ik een reactie van de stichting. Zie onderstaande brief
[afbeelding]
Met heel veel dank aan Henk voor zijn medewerking en de genomen moeite
Hiermee zit mijn taakje erop. Dit topic blijft nog een klein weekje open, zodat iedereennog kennis kan nemen van de afhandeling. Een kopietje van de brief (mét volledige naam) heb ik doorgestuurd aan Danny.
Nog eenmaal: iedereen ontzettend bedankt; ik vond het geweldig
Ik ben er erg blij mee. Het gaat tenslotte ook om geld van jullie allemaal en niemand van jullie kent mij persoonlijk. Nu is in elk geval duidelijk dat ik het netjes heb afgerond en hoeft niemand zich meer af te vragen of het goed is gekomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:28 schreef Joene het volgende:
Leuk zon verklaring
Ik had niet anders gehoopt (en ook niet anders verwacht van mezelfquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:13 schreef Quara het volgende:
Geweldig![]()
Gelukkig dat alles goed is verlopen, had trouwens ook niet anders verwacht
sluit mij aan :quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben een jongere
ElisaB, hartstikke bedankt, ik heb net als jij enorm veel plezier beleefd aan de actie en alles eromheen. Leuk hoe iedereen zich zo betrokken heeft gevoeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |