mc rib... was dat toendertijds tijdens t wk 1998(ofzo?) de mc amerika? die was zooo lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:17 schreef Klonk het volgende:
Mc Rib is in Nederland een tijdje geleden als special te koop geweest, stukje vlees met een heerlijk bbq sausje en ui, in Duitsland nog gewoon te koop
je woont sinds kort in een voorstad van Parijs ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
McDonalds.. daar waar ik vandaan kom steken ze die in de brand
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
je woont sinds kort in een voorstad van Parijs ?![]()
steken ze daar ook mac's in de fik ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
steken ze daar ook mac's in de fik ?
Wat is er vies aan dan? ik vind hem net zo lekker als de gewone big mac. Er zit namelijk precies hetzelfde op. Alleen eet hij lastiger.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:09 schreef Triloxigen het volgende:
De BigMac blijft het lekkerst, maar de Big Big Mac is vies.
Doordat hij lastiger eet wordt mijn eet genot ernstig op de proef gesteld. Alhoewel ik best snap dat ze het uitproberen want de BigMac is en blijft de lekkerste burger ever.quote:Op maandag 14 november 2005 15:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat is er vies aan dan? ik vind hem net zo lekker als de gewone big mac. Er zit namelijk precies hetzelfde op. Alleen eet hij lastiger.
quote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef vinzster het volgende:
[..]
Doordat hij lastiger eet wordt mijn eet genot ernstig op de proef gesteld. Alhoewel ik best snap dat ze het uitproberen want de BigMac is en blijft de lekkerste burger ever.
Zou die ooit nog terug komen?quote:
Een voordorpje bedoel jequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een voorstad van Leeuwarden ook goed?
Ja, maar je moet ook niet te veel verwachten! Je moet het niet gaan vergelijken met een echt restaurant ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:02 schreef Emmetje37 het volgende:
'k snap niet dat er mensen zijn die het eten van MacDonald lekker vinden. Ze kunnen het leuk brengen maar als ik er al eens kom serveren ze standaard een slap klef broodje. Klagen helpt niet.
En wanneer kunnen wij deze verwachten bij de Mc Donalds? De Big Tasty Bacon en de Chicken Premiere bedoel ik dan. Vond de specials bij de Mac namelijk altijd geweldig (en de mc salad shaker ook, vind het echt jammer dat die er niet meer isquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:18 schreef erik-de-perik het volgende:
ok ok...er komen dus 3 premium burgers...de BigBigMac blijft (tot maart ergens), de Big Tasty met Bacon en de Chicken Première (die hebben we al weleens gehad).
Daarnaast komt de Chili Chicken in de euroknallers! En daar ben ik toch blij mee![]()
En er gaan nog veel meer dingen gebeuren met het assortiment, maar dat later (is pas een paar dagen officiëel bekend bij de restaurant manager(s))
Bij een Premium menu (Big Tasty, Big Big Mac en die Chicken Première geloof ik).quote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef dutchdevil het volgende:
Ik was vandaag bij de Mc Donalds en zag dat mensen gratis Coca Cola glazen kregen. Waar krijg je die gratis bij? Stond namelijk nergens wat aangeplakt over een actie of zo.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar over dat gratis glas: mijn vriend had een Chicken Premiere menu en kreeg geen gratis glas. Dus volgens mij is het toch iets anders.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij een Premium menu (Big Tasty, Big Big Mac en die Chicken Première geloof ik).
Die Big Tasty mogen ze wat mij betreft uit het vaste assortiment halen. Mogen ze het vervangen met de Big Big Mac.
het staat enorm groot aangegeven op de menuborden...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:04 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar over dat gratis glas: mijn vriend had een Chicken Premiere menu en kreeg geen gratis glas. Dus volgens mij is het toch iets anders.
Ishet niet zo dat die actie alleen geldt bij een supersized menu of zo? Want m'n vriend had een medium menu. En bij ons (Mc Donalds Deventer) stond er echt niets over aangegeven.quote:Op maandag 2 januari 2006 06:56 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
het staat enorm groot aangegeven op de menuborden...![]()
Die kun je zelf maken:quote:Op maandag 2 januari 2006 04:07 schreef The_Verve het volgende:
Ik wacht nog steeds op de Double Quarterpounder in Nederland.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Die kun je zelf maken:
[afbeelding]
De dubbele Big Tasty was nog lekkerder![]()
Wat krijgen we straks dan een Mc Moffen??quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:57 schreef okkith het volgende:
een mc amerika tijdens het wk 98... uiteraard
Je had de dubbele Big Tasty moeten zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
oh oeps
ziet er lekker uit hoor Gesloten
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:25 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat krijgen we straks dan een Mc Moffen??
Ja, daar had ik het gister nog over!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:41 schreef Delerium04 het volgende:
Wanneer gaat de mac eigelijk thuisbezorgenzou gat in de markt wezen. Althans als het aan mij ligt wel
Maar wie gaat er dan nog naar de 'restaurants' ? Een stuk minder denk ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:41 schreef Delerium04 het volgende:
Wanneer gaat de mac eigelijk thuisbezorgenzou gat in de markt wezen. Althans als het aan mij ligt wel
Bij BK zijn de burgers idd stukken lekkerder, ik weet niet... Ze smaken gewoon beter en zien er niet zo slap uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:27 schreef i-spy24 het volgende:
Geef toe de Mac ( nee niet mijn geliefde computermerk) is af en toe best lekker. Maar...vind de burgers van Burger King beter te pruimen. Alleen de fishfilet van MacDonald is uitzonderlijk voor en burger tent.
Dat zal wel meevallen... de pizzeria's zitten hier in t weekend ook altijd bomvol terwijl ze ook keurig bezorgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan nog naar de 'restaurants' ? Een stuk minder denk ik.
correctquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:35 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Bij BK zijn de burgers idd stukken lekkerder, ik weet niet... Ze smaken gewoon beter en zien er niet zo slap uit.
praat niet zo kinderachtigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:50 schreef MaLo het volgende:
Donderdag samen met vriend en dochter naar de Mac geweest met Het Bonnenboekje.
Dochterlief heeft van de kipnuggetjes gesmuld en ik heb lekker een Big Mac menu verschalkt. Jammm, af en toe vind ik de Mac zoooo lekker.
Hey, het gaat over de Mac, hét eetconcept voor kinderen en kinderachtigenquote:
Dus je neemt er gewoon twee en die prop je op elkaar of wat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef Gesloten het volgende:
Gisteren weer een lekkere vette Dubbele Big Tasty Bacon zonder groenten gehad.
Godverdomme wat is die lekker![]()
![]()
![]()
Je koopt 1 Big Tasty Bacon met alleen bacon en kaas en 1 met alleen bacon, kaas en saus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dus je neemt er gewoon twee en die prop je op elkaar of wat?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:10 schreef Salsagirl het volgende:
[afbeelding]
de chicken premiere yammiej
Geniaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:47 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Je koopt 1 Big Tasty Bacon met alleen bacon en kaas en 1 met alleen bacon, kaas en saus.
Dan haal je de kaas, de burger en de bacon van het ene broodje en prop je tussen het broodje met kaas, bacon en saus.
Ik neem er 1 met saus, want anders heb je te veel saus. En saus tussen 2 lappen vlees eet niet fijn.
(Tip: Neem er veel servetten bij, want het is een beetje heel erg vet)
in America doen ze dat alquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:41 schreef Delerium04 het volgende:
dat inpakken idd :\quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
McGreek was lekker, maar het maken duurde te lang.
Zeker die was zo lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:58 schreef Doc__Zenith het volgende:
niemand trouwens die de McDeluxe mist?
Nu maar 4,40 hoor !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, ze hebben lekkere burgers en nog meer maar waarom is die troep zo verschrikkelijk duur
Bijna 6 gulden voor een quarterpounder is toch schandalig?![]()
Ja, dat is tijdelijk, ik snap sowieso niet waarom Cees Geel in die spotjes "voor maar 2 euro" zegtquote:
Zelfs 4,40 is nog teveel toch?quote:
Ja, dan kan je beter naar de Chinees gaan, dan betaal je 15 euro voor een maandmenu en daar eet je de volgende dag ook nog van, dan heb je tenminste nog waar voor je geldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:36 schreef Loontjah het volgende:
Ja dat vind ik het minste van MD.. Wil je een menu ben je al gauw meer als 5 euro kwijt !!!
dat was vroeger ongeveer 10 gulden..hoe bedoel je schandalig te duur?quote:
Eej droppe dat was al in guldens, beetje die mc prijzen omhoogschroevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat was vroeger ongeveer 10 gulden..hoe bedoel je schandalig te duur?
En na een half uur heb je weer honger.
Doe mij maar de Burger King, meer vlees, minder geld en minder snel honger.
Ik kom alleen nog bij de mac voor de Mcnuggets kip met barbequesaus, die saus is super! weet iemand waar je die ook los kan kopen?
Of weet iemand het recept ervan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn gebeden zijn verhoord
![]()
komt dit ook in nederland?
Lezen is ook een kunst op zich hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat was vroeger ongeveer 10 gulden..hoe bedoel je schandalig te duur?
En na een half uur heb je weer honger.
Doe mij maar de Burger King, meer vlees, minder geld en minder snel honger.
Ik kom alleen nog bij de mac voor de Mcnuggets kip met barbequesaus, die saus is super! weet iemand waar je die ook los kan kopen?
Of weet iemand het recept ervan?
Ga ik even veranderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Rio het volgende:
De TT is overigens fout, weet niet of het al gezegd is. Het is McDonald's, niet Mac Donalds.
aaaaaaaaahhhh dat ziet er echt té lekker uit!quote:
Ja, dat is werkelijk het enige wat ik ooit bij de MAC op heb waarvan ik zei, ja das lekker! Verders is het toch echt BK wat ik eet (als ik burgers eet dan)quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Nonneke het volgende:
in Sommige plekken in Nederland hebben ze ook een bezorg MD's hoor![]()
oh? vertel! waar?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Nonneke het volgende:
in Sommige plekken in Nederland hebben ze ook een bezorg MD's hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef jubjub21 het volgende:
De chili chicken is terug!
Bij de MAC, 1 EURO![]()
![]()
ik heb al aardig wat porties frietjes besteld bij de mac en het is altijd de zelfde meuk, en zodra ik dat dienblad heb gekregen ga ik naar een tafeltje en dan ga ik eten, dus niet een kwartier wachtenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:14 schreef ILCILA het volgende:
Als de friet te vroeg word gebakken (en dus te lang blijft staan) heb je inderdaad slappe flauwe friet die ontzettend ranzig is. Dit hoort gewoon niet en is een fout van het personeel (van de persoon aan de kassa die jou geholpen heeft, want die had daar op moeten letten)
maar.... (zoals altijd is er een maar)
Als jijzelf je friet 10 minuten op je dienblad laat liggen en dan bij ons komt zeuren dat de friet koud is kan je van mij ook de boom in.... (en er zijn er genoeg die dat proberen hoor)(terug komen dan)
nee,quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef kikoooooo het volgende:
Gadverdamme, die foto!
Je bent toch wel terug gegaan hoop ik?
ik gaf zelf aan dat ik te lui was daarvoorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan had ik em meegenomen en aan een zwerver gegeven
Dat had ik al gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Rio het volgende:
De TT is overigens fout, weet niet of het al gezegd is. Het is McDonald's, niet Mac Donalds.
Mc Chicken of Nuggets of Fish filet keuze genoeg nog.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de prijs na was ik altijd groot fan van de Mac, na drie maanden in China is een mcdonalds vinden heerlijk. Maar nu kom ik er nog zelden omdat ik eigenlijk geen rundvlees of varkensvlees meer eet. Misschien maak ik nog wel eens een uitzondering want het was wel altijd lekker![]()
Weet ik, maar die vind ik nou net het minst bijzonderquote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mc Chicken of Nuggets of Fish filet keuze genoeg nog.
alsof er echt vlees word geserveerd bij de macquote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de prijs na was ik altijd groot fan van de Mac, na drie maanden in China is een mcdonalds vinden heerlijk. Maar nu kom ik er nog zelden omdat ik eigenlijk geen rundvlees of varkensvlees meer eet. Misschien maak ik nog wel eens een uitzondering want het was wel altijd lekker![]()
ga halen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Essi22 het volgende:
heb wel zin in een quarterpounder man
Hij heeft het wel niet bedacht, maar wel goed gemanagedquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef amayo het volgende:
McDonalds![]()
Diegene die dat bedacht heeft is een genius![]()
In Praag kan je WEL bier krijgen bij de MAC en bij de Kentucky en bij de Burger King ook haha gewoon overal dus wij hebben het daar echt gezellig gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:59 schreef Delerium04 het volgende:
Als ze nou bier zouden gaan schenken he, dan zouden wij vanaf nu een bob moeten gaan regelen als we moeten gaan maccen![]()
waarom eet jij geen rund en varkensvlees?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Baleog het volgende:
[..]
alsof er echt vlees word geserveerd bij de mac![]()
http://www.macbier.tk/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef bxie het volgende:
[..]
In Praag kan je WEL bier krijgen bij de MAC en bij de Kentucky en bij de Burger King ook haha gewoon overal dus wij hebben het daar echt gezellig gehad![]()
hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.macbier.tk/
Actie geweest op fok toen
cheapoquote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef ForumGek het volgende:
Heeft iemand een prijzenlijst van de McDonalds?
Ik zit nu op werk, ben om 16:00 vrij en ga daarna langs de MC. Ik heb ¤3,85 en ga daar straks gebruik van maken.
Nu wil ik alvast mijn menu bedacht hebben voordat ik daar met mijn auto in de McDrive sta. Ik heb geen zin om 10 minuten met dat lelijke mens te praten en dan vervolgens een slechte keuze gemaakt hebben.
Ik wil dus het beste profiteren van mijn geld, en een zo lekker mogelijke maaltijd. Met iniederval 1 Mc Chili Chicken, en daarbij moet ik het nog zien. Ik heb dan nog ¤2,85, en wil wat drinken (kleine sprite) en dan nog wat daarbij eten...Mc Kroket of zo'n heerlijke donut...9
Mijn vraag:
Heeft iemand een prijslijst??![]()
Moet een beetje op de centen letten, gaan over 2 weken op wintersport en daar moet ik ook eten en wat drinken 's middags. En ik ga in mei met mequote:
Oh ik dacht dat er bij Peelo 1 zat. Dan bedoel ik Marsdijk dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef ForumGek het volgende:
Marsdijk !
Assen heeft maar 1 McDonalds..die dus !![]()
ander broodje, ui, augurk (of zit die ook op de cheeseburger?) en idd, meer vlees, een kwart pond (vandaar ook de naamquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er bij Peelo 1 zat. Dan bedoel ik Marsdijk dus.
Vandaag btw de lunch bij de Mac gehaald. Een side salad, Quarter Pounder en een McKroket. Wtf is nou het verschil tussen een Quarter Pounder en een Cheeseburger? Is het vlees bij de QP dikker?
De verschillen zijn idd het broodje. Geen hamburger broodje maar hetzelfde boodje als de MCchicken. Verder zit er meer ketchup op en grove gesneden uitjes ipv kleine uitjes, en 2 augurken ipv 1. En het vlees is dikker en iets groter qua omtrek en er zitten 2 plakjes ipv 1 plakje kaas op.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ander broodje, ui, augurk (of zit die ook op de cheeseburger?) en idd, meer vlees, een kwart pond (vandaar ook de naam)
Hmm ok. Duidelijk. Hij voelde wat dikker dus ik dacht dat het puur en alleen het vlees was. Erg lekker btw en slechts 2 euro nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De verschillen zijn idd het broodje. Geen hamburger broodje maar hetzelfde boodje als de MCchicken. Verder zit er meer ketchup op en grove gesneden uitjes ipv kleine uitjes, en 2 augurken ipv 1. En het vlees is dikker en iets groter qua omtrek en er zitten 2 plakjes ipv 1 plakje kaas op.
mee eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef Aarde het volgende:
de royal chicken (of hoe dat ding ook heet) geprobeerd
niet de moeite - slechter dan de mc chicken![]()
Je kan ook een hamburger zonder vlees bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:48 schreef PurpleSky het volgende:
Heerlijk McDonald's. M'n vriend kan ik nooit meekrijgen, maar toevallig zei hij zelf afgelopen zaterdag "of zullen we naar de Mac?"... ik helemaal verbaasd! Ik kan het ook wel voorstellen dat ie niet zo heel graag gaat, want hij is vegetarisch. Gelukkig hebben ze tegenwoordig van die pita's ofzo, die lust hij wel. Bleek dat ze die niet meer hebben! Vind ik wel jammer hoor... nu krijg ik m'n vriend helemaal niet meer mee ben ik bang.
Dacht dat de groenteburger uit het assortiment was gehaald?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Je kan ook een hamburger zonder vlees bestellen![]()
En er zijn altijd nog de salades die je zonder kip kunt bestellen en volgens mij is de groenteburger er ook nog!
Ja, maar goed dat een kip geen vlees isquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Intergalactrick het volgende:
En de McChicken is ook erg goed de te eten hoor!![]()
jeahquote:Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef bb-millie het volgende:
Okay, bekentenis..... ik vind de Quarter Pounder met alleen kaas bizar lekker....
En dit stamt nog uit de tijd dat ik er werkte, zowiezo krijg je hem dan heerlijk vers aangeleverd, maar het is gewoon echt jammie lekker.... maar ik ben vast de enige in Nederland....
Nu zijn wij natuurlijk nieuwsgierig waaromquote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef Aarde het volgende:
ik heb er ook gewerkt en daardoor neem ik de volgende dingen nooit:
- groenteburger
- mcbacon
wanneer was dit?quote:
aah zonde heb ik gemist!quote:
haha ik verzin altijd wel een andere burger...normaal gesproken mag dat niet, maar ik maak gewoon mis-/gebruik van mijn functie...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef Gesloten het volgende:
Maken mensen die bij de McDonald`s werken ook speciale hamburger voor hunzelf?
Bijvoorbeeld een dubbele BigTasty met quarterpounder saus en extra kaas?
Soms doen we er wel een plak kaas extra tussen of bacon of iets. Alleen lus ik niet zo heel veel verschillende burgers dus hou het maar bij de chicken bigmac hamburger of kip nuggets.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:05 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
haha ik verzin altijd wel een andere burger...normaal gesproken mag dat niet, maar ik maak gewoon mis-/gebruik van mijn functie...![]()
vandaag niet zo heel speciaal: mckroket met een plak bacon en tasty-kaas
omdat de franchiser (de persoon die de eigenaar is van dat filiaal)quote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
waaro verschillen de prijzen per filliaal
Het verteert idd snelquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Dandilion het volgende:
ik moet van mac donalds altijd zo gauw naar de wc.. hebben jullie dat nou ook?
Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Dandilion het volgende:
Sneller dan de BK.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:30 schreef Dandilion het volgende:
Je eet t en zo is t er weer uit!!quote:
Ik heb meestal last van ongewenste gassen ipv Wc bezoekjesquote:Op maandag 13 februari 2006 17:24 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Je eet t en zo is t er weer uit!!
Wat zit er allemaal op de mcdeluxe junior en mc torino dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
Net chickenwings, McDeluxe Junior en Mc Torino gehad
Dat ziet er goed uit. Morgen ff maccenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Loontjah het volgende:
PFFF McKroket voor 1 euro MMAAAAAK ME GEK... morgen maccen dus
Mc Deluxe Junior
[afbeelding]
McTorino
De McTorino is een Italiaans getinte burger bestaande uit een Focaccia broodje met daarop een hamburger van 100% rundvlees, mozzarella kaas, sla en basilicum saus. De McTorino is als losse burger verkrijgbaar en natuurlijk ook in een Menu. Bovendien is er een geweldige aanbieding: 2 McTorino’s voor maar ¤ 4,50!
[afbeelding]
Wat voor broodje is het dan? aan die maanzaadjes te zien moet het hetzelfde broodje zijn als de qp maar het is dus gewoon een hamburger broodje??quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
Alles was lekker, alleen de McDeluxeJr. voor ¤2 vond ik wat duur.
Bij een euroknaller van ¤2 verwacht ik een 'groot' broodje.
Hij is formaatje hamburger, alleen wat rijkelijker belegdquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor broodje is het dan? aan die maanzaadjes te zien moet het hetzelfde broodje zijn als de qp maar het is dus gewoon een hamburger broodje??
Dat wordt morgen een torino menutje en een juniordeluxe erbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is formaatje hamburger, alleen wat rijkelijker belegd
De Torino gaat bij mij ook weer op herhaling, en dan neem ik er gelijk 2 natuurlijk omquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een torino menutje en een juniordeluxe erbij.
Er wordt hetzelfde broodje gebruikt als bij de premium chicken. En het vlees is volgens mij hetzelfde als een quarterpounder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:43 schreef Riann het volgende:
Is de Torino net zo groot als de big tasty of meer alla quaterpounder??? Ennuh hoe duur is ie als je er eentje haalt?
Wat een luxequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef MaLo het volgende:
Er wordt NU een big mac voor mij gehaald
Een gewone, ik ben maar een tenger meisje met een doorsnee eetlustquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat een luxe![]()
Een gewone Big Mac of een Big Big Mac?
IK ben jaloers.quote:
Idd zeker klote om te maken en hij is ook zwaar nep in vergelijking met de oude originele deluxe.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef MaximumRush het volgende:
Mc Deluxe is echt kut om te maken kan ik je vertellen. Het is trouwens gewoon QP brood, ook QP uitjes en een hamburger patty.
Waarom weet je nu al dat je vrijdag naar de mc gaat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wij gaan vrijdag naar de McDrive.. nu al zin (L)
-Patat
-Milkshake
-Kip Nuggets (of iets anders .. misschien dat iemand me wat kan aanraden)
-mcKroket
Misschien wil ie van tevoren al beginnen met lijnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom weet je nu al dat je vrijdag naar de mc gaat?
Hij viert zijn kinderfeestje vrijdagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom weet je nu al dat je vrijdag naar de mc gaat?
Ik heb hier een bus liggen met precies dezelfde fritesaus als de mac.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:01 schreef SuperBosch het volgende:
Wat voor een fritesaus gebruiken ze bij de Mac eigenlijk?
En natuurlijk nog belangrijker: Is deze ergens te koop?
Mad sauce idd. Voor de Mac leek oke maar voor de purist..:9 Lang niet zo lekker als de originele van de Mac.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb hier een bus liggen met precies dezelfde fritesaus als de mac.![]()
Madsauce ofsoo heet het.
In het begin is die lekker, maar als het een tijdje in de koelkast staat word ie zurigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb hier een bus liggen met precies dezelfde fritesaus als de mac.![]()
Madsauce ofsoo heet het.
Deze dus:quote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef Phoenixjuh het volgende:
Wie heeft ervaring met de Mc280?
Dat ziet er niet echt lekker uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ok, in het echt ziet het er meestal ranziger uit dan dat het is. Net zoals van Burgerking, die burgers lijken nergens op. dat ook lekkerder is dan dat het uitziet. Daarom vraag ik ook of iemand ervaring heeft met de Mc280. Deze schijnt namelijk te koop te zijn bij de Mac.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt lekker uit.![]()
Wow ziet er goed uit, maar persoonlijk blijf ik bij een big mac of een big tastyquote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind t er lekker uitzienquote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zien wij andere plaatjes ofzo?Gatverredamme wat n goor ehm... 'iets'!
![]()
Ziet er net iets te klef uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat verkopen ze ergens?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij heb ik die ooit in frankrijk gehad, en nee niet n.a.v. de linkquote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de website van de McDonalds staat dat ze het tot juli verkopen. Dus het moet als het goed is in de filialen te koop zijn. Het is 1 van de Premium Burgers.quote:
Is dat eetbaar?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |