Idd zeker klote om te maken en hij is ook zwaar nep in vergelijking met de oude originele deluxe.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef MaximumRush het volgende:
Mc Deluxe is echt kut om te maken kan ik je vertellen. Het is trouwens gewoon QP brood, ook QP uitjes en een hamburger patty.
Waarom weet je nu al dat je vrijdag naar de mc gaat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wij gaan vrijdag naar de McDrive.. nu al zin (L)
-Patat
-Milkshake
-Kip Nuggets (of iets anders .. misschien dat iemand me wat kan aanraden)
-mcKroket
Misschien wil ie van tevoren al beginnen met lijnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom weet je nu al dat je vrijdag naar de mc gaat?
Hij viert zijn kinderfeestje vrijdagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom weet je nu al dat je vrijdag naar de mc gaat?
Ik heb hier een bus liggen met precies dezelfde fritesaus als de mac.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:01 schreef SuperBosch het volgende:
Wat voor een fritesaus gebruiken ze bij de Mac eigenlijk?
En natuurlijk nog belangrijker: Is deze ergens te koop?
Mad sauce idd. Voor de Mac leek oke maar voor de purist..:9 Lang niet zo lekker als de originele van de Mac.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb hier een bus liggen met precies dezelfde fritesaus als de mac.![]()
Madsauce ofsoo heet het.
In het begin is die lekker, maar als het een tijdje in de koelkast staat word ie zurigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:02 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb hier een bus liggen met precies dezelfde fritesaus als de mac.![]()
Madsauce ofsoo heet het.
Deze dus:quote:Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef Phoenixjuh het volgende:
Wie heeft ervaring met de Mc280?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |